vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hur går det för Sverige i kväll

See User information
Snart börjar matchen där Sverige skall Besegra Ryssland och jag tippar på en mållös första halvlek men i andra smäller det och Fredrik Ljungberg gör matchens första och sista mål

Zlatan (som gör en bra insatts) blir efter det utbytt för att spara knät
det blir nog en rätt tuff och fysisk match men mycket taktiskt spel och mycket kamp på mittfältet (på rysslands sida av det) och man får hoppas man inte väcker hela grannskapet när man sitter och skäller på TVn

till kvartsfinalen där jag framförallt hoppas att vi inte kommer få möta holland som jag tippar som vinnare för årets EM

Posted on: 2008/6/18 17:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hur går det för Sverige i kväll

See User information
Mitt intresse för fotboll är inte så brinnande, min kunskap obefintlig.
Hursomhelst så har jag fått för mig att ryssland säkert är jätte dåliga (ehh, dom har ju bara is) på fotboll och tippar på 2-1 till sverige.

Kan inte tippa några spelare eller så för jag kan bara 2. hehe.

Men iaf, ett tillfälle att dricka öl och vara smygnazist, det hoppar jag inte gärna över, heh.

Posted on: 2008/6/18 18:18
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Suprise suprise att det är sverige idag btw... Håll massan upptagen av mindnumbing bollspark medans storebror styr upp fra...

Posted on: 2008/6/18 18:40
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
mina arbetskamrater fick ledigt för att titta på boll....får....

Hehe hoppas sverige förlora så fotbollshysterin kan få ett slut :P

Posted on: 2008/6/18 19:26
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Snart börjar matchen där Sverige skall Besegra Ryssland och jag tippar på en mållös första halvlek men i andra smäller det och Fredrik Ljungberg gör matchens första och sista mål

Zlatan (som gör en bra insatts) blir efter det utbytt för att spara knät
det blir nog en rätt tuff och fysisk match men mycket taktiskt spel och mycket kamp på mittfältet (på rysslands sida av det) och man får hoppas man inte väcker hela grannskapet när man sitter och skäller på TVn

till kvartsfinalen där jag framförallt hoppas att vi inte kommer få möta holland som jag tippar som vinnare för årets EM

Det var inte vår dag idag hade verkligen inte turen på vår sida.
Ryssland gjorde bra ifrån sig tyvär.
Vilket jävla tjat det har varit om Zlatan hela jävla EM . På många låter det som han är den enda spelaren i landslaget . Fotboll är ett lagspel alla spelare har betydelse.

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:

Du fick som du ville hoppas du är glad.

Anonym
Fotboll? Har du inte lite viktigare saker att bry dig om, sånt som kommer snart bita dig i baken.

Behöver jag citera Huxley och Lord Milner om "att använda sport som en distraktion".

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:

Du fick som du ville hoppas du är glad.

Yepp som fan

Posted on: 2008/6/19 10:07
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
precis, sverige är i chock över förlusten i fotbolls em, fra lagen glömdes helt bort : )

Posted on: 2008/6/19 10:56

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Fotboll? Har du inte lite viktigare saker att bry dig om, sånt som kommer snart bita dig i baken.

Behöver jag citera Huxley och Lord Milner om "att använda sport som en distraktion".
Eller som romarna sa "bröd och spel åt folket". Personer som ägnar hela året åt att tänka på
konspirationer påverkas nog inte av tre EM-matcher i fotboll.

Anonym
Quote:

molgan skrev:
precis, sverige är i chock över förlusten i fotbolls em, fra lagen glömdes helt bort : )
Jag tror nog inte fotbollen påverkar folks brist på engagemang . Folk har ju fått lära sig att storebror är snäll och bara vill oss väl.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper