vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Är detta inledningen till chippning av människor?

See User information
Ny teknik kan hjälpa brottsoffer
http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=2133546

"Med hjälp av ny teknik kan skyddet för förföljda personer i Sverige komma att stärkas framöver. Regeringen arbetar på ett lagförslag som kan göra det möjligt att använda satellitnavigationssystemet GPS och radioteknik för att kunna följa rörelserna hos förföljare och stärka skyddet för offren."

Vad då för radioteknik? RFID kanske? RFID är nära kopplat till mikrochip och inget annat.. Dom nämner ju fotbojor i artikeln, men fotboja är ingen ny teknik den har funnits i flera år..

Posted on: 2008/6/17 12:14
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Är detta inledningen till chippning av människor?

See User information
Polisen och liknande kommer aldrig till platsen för att rädda dig ur en situation, dom kommer till platsen när det har inträffat.

Om du vill skydda din privata egendom eller dig själv mot skadegörelse så behöver du livvakt eller vapen själv.
Väldigt enkelt.

Lär dig kampsport, lär dig att hantera vapen.
Har du pengar så anlitar du livvakt om du är rädd om livet.

Dagen du står där i en situation där någon vill ta livet av dig så kan du inte stå och hoppas på att polisen ska finnas där, lär dig försvara ditt eget liv.

( Riktat mot de människor som anser sig vara ett offer )

Posted on: 2008/6/17 14:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Vem har tid och ringa polisen när man skickar skiten till sjukhus?

(Nej, det handlar inte om man du kommer bärandes på eller hur mycket pyamasträning (fjantkarate etc.) du har fått, utan hur villig du är att ge kriminella vad de förtjänar.

Det var helt normalt 1920 men efter 90 års psyko/kemisk krigföring så har vi kulturberikare och sodomiter istället.

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:

hur villig du är att ge kriminella vad de förtjänar.

slår vad om att du är kriminell ochså enligt elitens definition, sätt inte detta i halsen när du skall in för rakning.

Posted on: 2008/6/17 17:32
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Vill du att jag skjuter dig i skallbenet över [INTE] "0.2 SEK på etanol", bring it on. Du förstår väl själv att de handlar om att koka grodor i en gryta. Kolla på "frogcooker" och fatta principen. Varför skulle jag vara sned på dig, det är inte du som genomför FRA lagen tex. WTF.

Jag har inget emot det, jag kan däremot säga att jag är klassiskt liberal = rikitg konserativ (amerikansk politik) och emot staten som RP är, sen om inhyrda vänsterslödder vill använda det emot det faktum att ALLA centralbanker är privatägdga (fri kredimarkand lol) och de jobbar på mjölksubventioner så tycker jag de ska vakna eller hamna i läger. Ta ansvar, avskum.

Anonym
Jag pratade med min granne i den inavelsbyn jag bor i, jag frågade honom efter att visat idoten 36 kg guld (myntat) vad han skulle betlala för det, jo ingenting, (jag flyttade min stash) men det visar vilka idioter som finns. (Roligaste av allt var att han tyckte att jag var en idiot som inte investerade i amerikanska byggfirmor) skulle vara så att de borde skjutas för sitt eget bästa.

(teotetisk möjlighet, akademiskt intresse endast)Quote:

TeBe skrev:
Ny teknik kan hjälpa brottsoffer
http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=2133546

"Med hjälp av ny teknik kan skyddet för förföljda personer i Sverige komma att stärkas framöver. Regeringen arbetar på ett lagförslag som kan göra det möjligt att använda satellitnavigationssystemet GPS och radioteknik för att kunna följa rörelserna hos förföljare och stärka skyddet för offren."

Vad då för radioteknik? RFID kanske? RFID är nära kopplat till mikrochip och inget annat.. Dom nämner ju fotbojor i artikeln, men fotboja är ingen ny teknik den har funnits i flera år..

Världen är bra sjuk med pesetas dollar, ni har ungeför 4 månader att ta er ur kreditbullshit och sen odla biodynamist.

Ta inite mitt ord för det utan prova Howard Stern.

Vill ni bli miljonärer, ha några icke-genmanipularade kg med käk. De allmänt kriminella bör dock veta var det hela är på väg hän.

[De håller redan på nu och rånar fryshus] (NBC, CNN), dra öronen åter ffs.

En egen trädgård är just nu värd 700 papp, jag ber om ursäkt för att jag har rökt för mycket braja och öl MEN NI KAN FAKTISKT KOLLA SJÄLVA.

I rest my case.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper