vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Kan jag vara paranoid ?
#1


See User information
Jag såg nyligen ett program på animal planet om reptiler.Inget konstigt i det.Eftersom jag har börjat att inse att saker och ting inte står rätt till i denna värld så har jag börjat att göra egen research.En av dom första man ramlar över är ju david icke.Han snackar ju en hel del om reptiler och utomjordingar.När man väl har börjat forska i ämnet så är det inte så svårt att ramla in på närliggande områden.Ett av dessa är kontroll av massorna och mindkontroll.Det e.v paranoida kommer nu! När man väl börjar inse omfattningen av denna s.k globala agenda så börjar man att se och höra saker som (vanliga ) människor inte hör eller ser.(Man ser dolda budskap) Hur som helst.Animal planet visade en dokumentär om reptiler och i slutet handlade det om ormfobi.Man förklarade att en människa med ormfobi som stöter på en orm blir så chockad ,att han efter mötet ibland inte ens kommer i håg det.OCH NU KOMMER DET!!Man fortsätter med att säga följande:MAN SKULLE KUNNA TRO ATT ETT UTOMJORDING HADE BLOCKERAT MINNET PÅ INDIVIDEN.Där hajade jag till.MEN vad man avslutar programet med är följande:REPTILER HAR KONTROLLERAT JORDEN I MILJONTALS ÅR! OCH DOM GÖR DET FORTFARANDE!LITA PÅ DET!!!!

Posted on: 2008/7/9 1:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#2


See User information
Planet X, Reptiler och andra ämnen läggs in av media och av vissa personer litet överallt för att få folk hysteriska och leda bort energi från vad som verkligen skulle kunna skada eliten. Hur bekämpar man planet X och reptiler?

Bara min åsikt, tycker dock att allt man ser på tv kan vara skadligt och innehålla dolda budskap och programmering. Om inte innehållet i sig så sublimala budskap och uppdateringsfrekvensen.

Posted on: 2008/7/9 6:51

Edited by jin83 on 2008/7/9 7:16:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#3


See User information
Väl talat, Jin83, jag är av samma åsikt som du.
Ibland tror jag faktiskt på allvar att "konspirationsteorier" (gillar inte ordet...) planteras av makten för att få andra "riktiga konspirationsteorier", såsom 911, JFK, Estonia, m fl, att även dom framstå som löjliga.

Visst verkligheten är mycket underligare än vi någonsin kan ana, och det finns långt fler ämnen i denna värld jag inte är insatt i, än som jag faktiskt är insatt i, så man ska väl inte bli förvånad om det faktiskt kommer fram saker man inte är beredd på. Men man ska nog akta sig för att prata om "way out"-teorier med någon man samtidigt försöker övertyga att 911 var ett insiderjobb... Bara en tanke...

Här däremot är vi ju bland vänner och ska diskutera allt vi funderar kring i dessa frågor, så tack för att du delade dina tankar, shilton!

Posted on: 2008/7/9 7:50
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#4


See User information
fortsätt så på din väg shilton

Kolla upp stewert swerlows böcker och phil schneiders föredrag om du vill forska kring reptiler och med tiden skaffa dig en egen uppfattning. Akta dig för new age och deras "alien spacebrothers" (min åsikt)

Alla här inne har sim egen uppfattning och jag tycker du är grym som delar med dig av din. Du är fri att tro vad du vill.

Jag tror inte du är paranoid utan håller på att vakna. Du kommer förmodlingen att ändra din uppfattning många gånger men det är kul att utvecklas och inte va alltför konservativ eller?

Posted on: 2008/7/9 9:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#5


See User information
Ju mer du intalar dig att du är paranoid eller känner dig paranoid, desto större risk är det att du blir det! Man kan väl säga att det är en självuppfyllande profetia. Du blir som du tänker.

Ett sätt som jag använder mig av för att inte bli paranoid eller helt knäpp är att ta livet och all information med ryckande axlar och ett leende på läpparna.
Det var reptiler hemma hos mig för ett tag sen och jag tror de stoppade in ett chip i handen på mig. Men vad gör det? Fuck it bara. Så länge jag har kvar min självkännedom så kan de aldrig ta min själ och ersätta den med ett "borg sinne".

Det värsta man kan göra är att ta all information på allvar, för i slutändan är det ju ändå strunt samma. Då är det bara minnen man kan skratta lite åt.

Men radera inte bort dina känslor, då kan du bli alldeles likgiltig och det är verkligen inte att föredra. Då försvinner glädjen i livet, dessutom är det svårt att få tillbaka/hitta känslorna igen. Det är som att ramla ner i ett svart hål, en fälla kan man säga.
Jag kan helhjärtat säga att jag mår skitbra nu när jag tänker såhär, (och när jag inte lägger någon vikt vid all information) dessutom har de där tankebanorna om att människor bara är en hög med atomer försvunnit. Någon som de flesta upplever i 20års åldern.
Jag kan förstå varför folk skrattar och det är helt underbart att se en glad människa igen! Något som jag inte såg när jag var i det där svarta hålet. Inte kände jag mig hel heller, nej - mer som en köttbit som var alldeles svart och kletig inuti. Och kroppen mådde fysiskt dåligt också, hudåkommor och allt möjligt. Men de försvann när jag började bli glad igen.

Posted on: 2008/7/9 14:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#6


See User information
Quote:

X-Ploshit skrev:
Ju mer du intalar dig att du är paranoid eller känner dig paranoid, desto större risk är det att du blir det! Man kan väl säga att det är en självuppfyllande profetia. Du blir som du tänker.

Ett sätt som jag använder mig av för att inte bli paranoid eller helt knäpp är att ta livet och all information med ryckande axlar och ett leende på läpparna.
Det var reptiler hemma hos mig för ett tag sen och jag tror de stoppade in ett chip i handen på mig. Men vad gör det? Fuck it bara. Så länge jag har kvar min självkännedom så kan de aldrig ta min själ och ersätta den med ett "borg sinne".

Det värsta man kan göra är att ta all information på allvar, för i slutändan är det ju ändå strunt samma. Då är det bara minnen man kan skratta lite åt.

Men radera inte bort dina känslor, då kan du bli alldeles likgiltig och det är verkligen inte att föredra. Då försvinner glädjen i livet, dessutom är det svårt att få tillbaka/hitta känslorna igen. Det är som att ramla ner i ett svart hål, en fälla kan man säga.
Jag kan helhjärtat säga att jag mår skitbra nu när jag tänker såhär, (och när jag inte lägger någon vikt vid all information) dessutom har de där tankebanorna om att människor bara är en hög med atomer försvunnit. Någon som de flesta upplever i 20års åldern.
Jag kan förstå varför folk skrattar och det är helt underbart att se en glad människa igen! Något som jag inte såg när jag var i det där svarta hålet. Inte kände jag mig hel heller, nej - mer som en köttbit som var alldeles svart och kletig inuti. Och kroppen mådde fysiskt dåligt också, hudåkommor och allt möjligt. Men de försvann när jag började bli glad igen.


Bra skrivet, jag gör litegrann som du, annars blir man bara deprimerad..och är man dreprimerad så använder man inte sin tid nå bra. Jag blir till och med lycklig av att se allsång på skansen.-.så många glada människor där man kan glädjas med : )


Angående reptiler så vete fan, jag har valt att helt bortse från ämnet tills det korsar min stig på allvar ifall det nånsin gör det.

Posted on: 2008/7/9 17:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#7


See User information
Vi är alla kungar, eller shejker, eller gudar. Och vem styr i ditt kungadömme? Du eller "dem"?

Posted on: 2008/7/10 0:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan jag vara paranoid ?
#8
Quote:

molgan skrev:
Angående reptiler så vete fan, jag har valt att helt bortse från ämnet tills det korsar min stig på allvar ifall det nånsin gör det.
Korsar de din väg och du inte är förberedd är jag rädd att hoppet är ute för dig.
Du måste förstå för att kunna rå på

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#9


See User information
Om de nu inte finns reptiler med iq??? Vad var det då som dyrkades som gudar i tex forna egytien??? Kolla in michael tsarion och lyssna på vad han har att säga.It make sense to me!!!! http://www.michaeltsarion.com/

Posted on: 2008/7/14 22:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#10


See User information
Jag var riktigt nere i Reptil-träsket för ca: 1 årsedan och forskade intensivt... informationen sögs till mig som det kan bli när man är igång och nyligen "vaknat". Jag har aldrig blivit deprimerad, snarare väldigt fascinerad över att människan på jorden kanske har ett rovdjur/fiende. Egentligen är det inget konstigt... men det är väl själva tanken på en reptil i en slags "männsklig" form som sticker i folks ögon. Jag blir i extas om jag hittar något intressant i någon film eller så, skrattar åt det å sen bara plogar vidare... det är viktigt.

Youtube MANIA!!

http://youtube.com/watch?v=EW9wtd_7bi4

http://youtube.com/watch?v=UiEmem2rFOY

Posted on: 2008/7/15 2:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#11


See User information
Jag är ganska övertygad om att hela NWO agendan INTE enbart kan ha planlagts och iscensatts av bara männskligt intellekt.Reptiler,utomjordingar,gud,satan,fantasin.You name it. Någon överlägsen intelligens har samverkat!

Posted on: 2008/7/15 2:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#12


See User information

Posted on: 2008/7/16 8:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#13


See User information
Reptil Hysterin i reklam filmer har börjat återkomma alltmer igen. Vad ni än gör, drick inte Sobe life water.

http://www.youtube.com/watch?v=anLqu77uTH0

Hel knasig logotyp har sobe. Två ödlor som slingrar sig och bildar ett "S".

Posted on: 2008/7/17 22:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan jag vara paranoid ?
#14


See User information
Ska ni läsa en bok av stewart swerdlow så checka in "Blue blood, True Blood". Den är ganska flippad och magstark för dem flesta men galet intressant. Hans fru är oxå med där på ett hörn. Stewart är känd för att kunna se folks auror etc... vilket fall som helst en skön snubbe man inte bör räkna bort i det här sammanhanget.

Posted on: 2008/7/19 21:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
52 user(s) are online (52 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 52

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS