vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Rockefeller och antirökkampanjer?
#1


See User information
David Rockefeller satsar otroligt mycket pengar på att som han kallar det reduce the global population man ska heller inte försöka hitta botemedel mot cancer utan låt naturen göra sitt. Illuminati som han är medlem av vill ju minska världsbefolkningen med 90%

Samma person satsar flera miljoner på antirökkampanjer(ni vet rökning ger cancer osv)? Vad är det för fel på den här gubben om nu den globala populationen ändå ska minskas varför inte uppmuntra folk att börja röka?

Jag har hört många olika teorier om det här en är bland annat att rökning gör en mindre motaglig av mind control ni vet mkultra tv osv. En sak som är säkert om David Rockefeller satsar på antirökkampanjer så måste det ju va nå positiv grej med att röka? Som Rockefeller vill motverka? I skottland betalar man folk för att dom ska sluta röka? Vilket jag tycker låter konstigt?

Posted on: 2008/8/5 23:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rockefeller och antirökkampanjer?
#2


See User information
Fagelinfluensa viruset dor i en rokares lunga, dom vill att vi skall vara friska, sa vi kan bli sjuka nar de slapper sitt virus.

Inget sker av slumpen, glom aldrig detta!

Posted on: 2008/8/6 0:46
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rockefeller och antirökkampanjer?
#3


See User information
Efter att EU införde dessa varningstexter på ciggpaketen så ökade försäljningen av cigaretter 30% läste jag någonstans... Så jävla kul att det får motsatt effekt! Rökning = farligt = spännande = let's do it!

Posted on: 2008/8/6 1:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rockefeller och antirökkampanjer?
#4


See User information
Du har kanske en point i det. Fågelinfluensa viruset vänder vårt eget immunförsvar mot oss så att de som har bra immunförsvar dör först medans de som har dåligt immunförsvar har bättre chans att överleva hörde jag på radio programet coast to coast jag antar att ochså du har lyssnat på programmet?

Posted on: 2008/8/6 1:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rockefeller och antirökkampanjer?
#5


See User information
Quote:

KonstigTyp skrev:
Du har kanske en point i det. Fågelinfluensa viruset vänder vårt eget immunförsvar mot oss så att de som har bra immunförsvar dör först medans de som har dåligt immunförsvar har bättre chans att överleva hörde jag på radio programet coast to coast jag antar att ochså du har lyssnat på programmet?


Jora jag har lyssnat p CtoC, en hel del, men detta ar min egen teori, helt egen aldrig hort detta nan annanstans.

Posted on: 2008/8/6 19:11
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
45 user(s) are online (45 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 45

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS