vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

(1) 2 3 4 »


Har ni försökt kontakta kända journalister?
#1


See User information
Jag har bara kontaktat en journalist och frågat om han känner till NWO samt tipsat om filmer. Det vara Göran Greider, som jag uppfattat som en person med integritet.
Jag har mejlat 2 ggr men inget svar. Jag HAR därmot fått svar från honom för några år sedan när jag mejlade om annat så jag vet att han är en person som svarar på mejl iaf.
Det här ger mig vatten på min kvarn när inte ens han svarar. Märkligt, eller kanske inte?
Så har ni andra försökt kontakta kända journalister om NWO?

Posted on: 2008/9/8 11:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#2


See User information
Yes, men man får inte svar. Jag meanr vad ska dom säja/göra?

Posted on: 2008/9/8 11:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#3


See User information
Har kontakta flera (minst ett tiotal) med personliga brev + filmer, utan att få svar. Bl.a killarna bakom GITMO och Surplus: Terrorized Into Being Consumers, Erik Gandini och Tarik Saleh.

Posted on: 2008/9/8 12:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#4
Journalister är bara repeaters.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#5


See User information
Hm, det var trist att höra. Men iofs också bekräftande att det verkar vara som jag fått bilden av att det är.
Det man kunde hoppas på vore ju att åtminstone några journalister, som t.ex. Göran Greider, blir nyfikna och tänker utanför boxen.
Men iofs, som nån sa, ju längre man jobbat med sånt här desto mer genant är det att inse att man haft fel och sagt fel hela tiden. Lättare att leva i förnekelse.
Jag tänker att det skulle behövas en person som redan är känd och har förtroende bland människor som tog upp det här på allvar och gjorde det till sin livs mission. Då skulle t.o.m. "vanliga" människor börja undra över alternativa förklaringar till vad som händer i världen och börja undersöka mer aktivt.
Undrar om Gustav Fridolin skulle kunna vara en sån person

Posted on: 2008/9/8 18:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#6


See User information
Enda chansen att komma in i msm är att kolla "fria ord" eller liknande i några lokaltidningar, där tas det inte så sällan upp problem eller betraktelser som stämmer ganska väl med det som diskuteras på vaken, jag missar inte en sådan chans att klämma till det lite, oftast så tas det in.....Dom tar oftast emot länkar till höger å vänster, så man kan vara ganska kort i ordet och länka till en längre artikel eller youtube.

Posted on: 2008/9/8 19:20
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#7


See User information
Jag har försökt få kontakt med Janne Josefsson angående NWO, och uppdrag granskning angående Estonia, att det bör vara dags att ta upp detta ämne igen :)

Fick svar från UG som tyckte att det räckte med det senaste inslaget dom hade gjort om Estonia, för att det inte fanns någon ny info enligt dom som förtillfället var så bra att dom skulle kunna göra ett nytt program om detta.

Från JJ fick jag aldrig nåt svar...

Posted on: 2008/9/8 20:55
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#8
Höger/Vänster... två sidor av samma avskyvärda mynt.

Det finns faktist andra riktningar att gå än höger och vänster, men många är så fruktansvärt trångsynta så de inte kopplar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#9


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Höger/Vänster... två sidor av samma avskyvärda mynt.

Det finns faktist andra riktningar att gå än höger och vänster, men många är så fruktansvärt trångsynta så de inte kopplar.


Försök hitte EN ENDA journalist som har moralkonservartiva eller nationella värderingar i Horpressen.

Det finns inte.

Däremot kryllar det av allehanda vänsternissar, syndikalister, anarkister, AFAiter, kommunister, liberaler av alla slag och Gröna vågare.

Detsamma är det med presstödet som UTESLUTANDE går till liberaler och Träskvänstertidningar.

Jag undrar VEM det är som inte har kontakt med verkligheten?

De som följer den Politiskt kortrekta, dekadenta Elitens agenda får var med i "stugvärmen", medans de avvikande på alla sätt misskrediteras och nedtystas.

Svårare är det inte att förstå, den sk. "fria pressens" roll i samhället.

Posted on: 2008/9/8 21:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#10


See User information
Min erfarenhet är att bästa sättet att nå dessa diktaturens kratur är ringa dem och ställa frågor.. men allra bäst att snacka med dem när man stöter på dem på stan..får man någon respons på att journalisten inte är en robot så kan man ju mejla denne länkar till olika filmer etc..

F.ö. så tycker jag Bennybear har många goda poänger..

Posted on: 2008/9/8 22:37
"At lux vera quae inluminat omnem hominem venientem in mundum"

http://www.youtube.com/watch?v=ooGBMFShUVo
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#11


See User information
Jag har snackat med en del journalister/ aftonbladet och diverse nykläckta journalist vänner. Men konsensus tänket är skrämmande... Dock så gäller det att ligga på och aldrig ge sig.

Johan Ehrenberg från tidningen ETC borde vara intressant att kontakta kom jag på... Han har ofta väldigt bra åsikter/artiklar osv...

Posted on: 2008/9/9 4:16
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#12


See User information
Tackar för svaren.
Då kanske jag får bemöda mig att ringa till nån. Det känns iofs lite svårt. Även om jag forskat ganska aktivt i det här i några månader så anar jag att jag skulle behöva ett par år i bagaget för att argumentera övertygande i egen person mot en journalist med några decennier bakom sig. Det är lättare med mejl där man kan länka till en massa grejer. Nåja, får se hur jag gör.

Men tror ni inte att det skulle vara väldigt värdefullt att få med sig en redan känd journalist i rörelsen? Eller skulle denne bli blixtsnabbt utfryst och sabba sitt förtroendekapital?

Posted on: 2008/9/9 12:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#13


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Fast Bennybear.
Så fort någon kritiserar högern säger du att vänstern är värre.

höger/vänster är som sagt två sidor av samma sak. Du förutsätter att man stödjer vänstern så fort man klagar på högern.
Du kan inte försvara din politik om du inte kastar skit på motståndarna. Vad är det för retorik?
Håller du fast vid din ideologi, så släpp motståndarsidan.

Högern för dessutom en politik att den starkaste ska överleva. Låt oss säga totalt 500 000 000.

Ser du inte ens dessa paralleller?

Du har låst fast dig vid höger och vänster.

Vakna...


Lätt att kommer BARA med kritik, vad då är LÖSNINGEN då?

Hur har du tänkte få ut information?

Eller vill du bara lägga ut ovälkommna kritik?

Posted on: 2008/9/9 17:48
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#14
Quote:

The Lorax skrev:
Lätt att kommer BARA med kritik, vad då är LÖSNINGEN då?

Hur har du tänkte få ut information?

Eller vill du bara lägga ut ovälkommna kritik?
Jag försöker att uppmuntra folk att tänka utanför lådan.

varför vara så låsta till höger och vänster? Det är uppåt vi måste!

alla rör sig inom samma indoktinering.
De flesta agerar helt enligt avsikten med deras programmering.



Eller låt mig gissa Lorax.
Du var inställt på att jag var Novax nu för att jag skrev "Vakna..."?
Vad tänker du själv i för mönster då?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#15


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

The Lorax skrev:
Lätt att kommer BARA med kritik, vad då är LÖSNINGEN då?

Hur har du tänkte få ut information?

Eller vill du bara lägga ut ovälkommna kritik?
Jag försöker att uppmuntra folk att tänka utanför lådan.

varför vara så låsta till höger och vänster? Det är uppåt vi måste!

alla rör sig inom samma indoktinering.
De flesta agerar helt enligt avsikten med deras programmering.



Eller låt mig gissa Lorax.
Du var inställt på att jag var Novax nu för att jag skrev "Vakna..."?
Vad tänker du själv i för mönster då?


Man ska inte kasta sten i glashus.

Du ska väl inte snacka om programmering som FORTFARANDE anser att nationalister springer Frimurarelitens ärenden.

Du vet inte vad du pratar om.

Har du NÅGRA som helst belägg för detta???

Finns det nedskrivet av några elitister och höga frimurare?

Dessa elitister och frimurare som älskar att skriva rakt upp och ned i sina egna skrifter om VAD och HUR de ska göra.

I så fall borde deras som du TROR omhuldande av nationen och Folkgemenskapen vara ned skrivet och hyllat av de själva.

Visa gärna några sådana av Eliten nedskrivna hyllningar till nationalsstaten.

Posted on: 2008/9/9 19:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#16
Så bara för att det inte är nedskrivet är det inte så.
Är det det du säger?
Du förstår tydligen inte alls psykologin bakom de krafter som råder.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#17


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Så bara för att det inte är nedskrivet är det inte så.
Är det det du säger?
Du förstår tydligen inte alls psykologin bakom de krafter som råder.


Jo, jag vet betydligt mer än dig i detta ämnet.

Det visar sig tydligt i debatten eftersom du inte förstått att de ( Eliten ) visar OCH skriver tydligt i sina skrifter om VAD och HUR de ska göra, för att underminera samhället ( Som är deras mål )

Psykologin de använder är mycket enkel:

"Det bästa stället att gömma någonting på är mitt framför ögonen på folk" -som gamle, N.M.Rothschild sa.

Folk KAN inte tro på denna sataniska konspiration eftersom de tror att eliten har samma godhjärtade intentioner emot sina medmänniskor som de själva har.

Just DÄRFÖR kan eliten få folk att tro att saker och ting sker slumpartat och att Eiten bara har mänskilghetens goda för sina ögon.

Samhället förfaller med accelereande fart MEN folk tror heller på vad Aktuellt och Rapport säger till de om att "utvecklingen går framåt" och att "välståndet ökar" etc.

Posted on: 2008/9/9 19:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#18


See User information
Min pappa har en större kniv än din
Nä men ärligt: Ganska mycket off topic nu

Posted on: 2008/9/10 8:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#19
Quote:

bennybear skrev:
Jo, jag vet betydligt mer än dig i detta ämnet.

Det visar sig tydligt i debatten eftersom du inte förstått att de ( Eliten ) visar OCH skriver tydligt i sina skrifter om VAD och HUR de ska göra, för att underminera samhället ( Som är deras mål )

Psykologin de använder är mycket enkel:

"Det bästa stället att gömma någonting på är mitt framför ögonen på folk" -som gamle, N.M.Rothschild sa.

Folk KAN inte tro på denna sataniska konspiration eftersom de tror att eliten har samma godhjärtade intentioner emot sina medmänniskor som de själva har.

Just DÄRFÖR kan eliten få folk att tro att saker och ting sker slumpartat och att Eiten bara har mänskilghetens goda för sina ögon.

Samhället förfaller med accelereande fart MEN folk tror heller på vad Aktuellt och Rapport säger till de om att "utvecklingen går framåt" och att "välståndet ökar" etc.
Återigen är du så naiv och tror att det är en enad trupp ni har att göra med.

Quote:

GordonShumway skrev:
Min pappa har en större kniv än din
Nä men ärligt: Ganska mycket off topic nu
Blir lätt det med Benny, eftersom han kan inte tala för sin sak utan att smutskasta den andra sidan. Blir lätt så när man bara har dåliga alternativ att jämföra med.
Dessutom om man inte håller med honom är man emot honom. Det om någonting är psykopatiskt reptiliskt tänkande. Svart eller vitt / vän eller fiende. I reptilens hjärna finns inga nyanser och inte heller i psykopatens.
Bush visade prov på detta i hans berömda "är ni inte med oss är ni emot oss"-tal

Bennybear rabblar också samma sak om och om igen som ett mantra. Är det allt han kommit fram till efter 20 års forskning?
Skinnheads föds alltså smarta enligt honom.

Hur gör hans synsätt världen bättre? Han är inte ett dugg bättre än de han säger sig vilja stoppa.

Bennybears världsbild och elitens världsbild är som att välja mellan pest eller kolera. Han visar ju tillochmed förakt inför vilka han tycker ska ta del av information.

Vita medelålders män. Han skulle lika bra kunna köra sin infoutdelning framför spegeln.

Ungdomar är de som är lättast att påverka och också de som tagit till sig av min information mest. Det är inte konstigt att media riktar sig främst till ungdomar.

Det är personer som Bennybear som får just kända journalister att dra åt sig öronen när de blir kontaktade om såna saker.

Det är personer som Bennybear som gör att jag fick en specialtillverkad kräfthatt klädd i folie på årets stora kräftskiva på landet.

Bennybear för en sliskig debatt full av personangrepp, avledning och irrelevanta argument.

Slår man upp argumentationsfel i ett uppslagsverk hänvisar det till Bennybears profil här på vaken.se


Edited by Paradoxer on 2008/9/10 8:59:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#20


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:

Dessutom om man inte håller med honom är man emot honom. Det om någonting är psykopatiskt reptiliskt tänkande. Svart eller vitt / vän eller fiende. I reptilens hjärna finns inga nyanser och inte heller i psykopatens.
Bush visade prov på detta i hans berömda "är ni inte med oss är ni emot oss"-tal

Bennybear rabblar också samma sak om och om igen som ett mantra. Är det allt han kommit fram till efter 20 års forskning?
Skinnheads föds alltså smarta enligt honom.

Hur gör hans synsätt världen bättre? Han är inte ett dugg bättre än de han säger sig vilja stoppa.

Bennybears världsbild och elitens världsbild är som att välja mellan pest eller kolera. Han visar ju tillochmed förakt inför vilka han tycker ska ta del av information.

Vita medelålders män. Han skulle lika bra kunna köra sin infoutdelning framför spegeln.

Ungdomar är de som är lättast att påverka och också de som tagit till sig av min information mest. Det är inte konstigt att media riktar sig främst till ungdomar.

Det är personer som Bennybear som får just kända journalister att dra åt sig öronen när de blir kontaktade om såna saker.

Det är personer som Bennybear som gör att jag fick en specialtillverkad kräfthatt klädd i folie på årets stora kräftskiva på landet.

Bennybear för en sliskig debatt full av personangrepp, avledning och irrelevanta argument.

Slår man upp argumentationsfel i ett uppslagsverk hänvisar det till Bennybears profil här på vaken.se


Oj, så emotionell man blev helt plötsligt!

"Skinheads föds alltså smarta enligt honom."

VAD svammlar du om? VEM har sagt att skinheads är smarta?

Är det MITT fel att DU blivit idiotförklarad på en kräftskiva?

Ok. I plead guilty Your Honour.

"Avledning och irrelevanta ragument"??

Vilka då?

Jag konstaterar bara fakta vad ELITgubbarna själva tycker. No more & No less.

"Personangrepp"??

Jag konstaterar bara fakta och det är något som du tydligen har svårt att acceptera eftesom du envist klingrar dig fast vid en falsk verklighetsbeskrivning.

Du ÄR dåligt påläst och det visar sig tydligt i dina inlägg när det gäller framförallt frågan om invandringen. och Nationalismen.

Precis som en Politiker så har du ooootroligt svårt att säga "Jag gjorde fel, jag visste inte bättre". Istället rabblar du på med dina ogrundade teorier.

Detta är som sagt ingen tävling om VEM som har rätt utan VAD som är rätt och sant eller inte. ( I alla fall för mig )

Väx upp.

Posted on: 2008/9/10 17:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#21


See User information
“We must war against all prevailing ideas of religion, of the state, of country, of patriotism. The idea of God is the keynote of a perverted civilization. It must be destroyed.”

- Karl Marx

Posted on: 2008/9/10 17:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#22
Quote:

bennybear skrev:
Precis som en Politiker så har du ooootroligt svårt att säga "Jag gjorde fel, jag visste inte bättre". Istället rabblar du på med dina ogrundade teorier.
För bara någon dag sedan erkände jag utan omsvep för Farenheit451 att jag hade fel om kopplingen mellan piratpartiet och Carl Lundström.

Du kan säga precis hur många gånger som helst att jag är dåligt påläst, men likförbannat är det du som har fel.
Du har inte ens brytt dig om att kolla upp de kopplingar jag presenterat, eller hur? erkänn?

Glöm aldrig att historien skrivs efter rådande penna och citat är ofta felciterade.

Det finns inget "Play it again, Sam!"
Det är som viskningsleken. Allting förvanskas att passa åhöraren.

Du min bäste herre är en energitjuv och en nyttig idiot för eliten.
Naturligtvis har du också bra sidor och på något sätt tror jag att du vill det bästa, så jag hoppas iderligen på att du ska ta ditt förnuft till fånga. Hoppas att du ska tänka mer objektivt, för du har en vilja att göra rätt.

Vad har Karl Marx uttalande förresten med nationalism att göra?
Patriotism och nationalism är olika saker. Håller du inte ens isär dessa två begrepp?

Karl Marx var RÅNATIONALIST! Inse det för den här planetens skull.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#23


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

bennybear skrev:
Precis som en Politiker så har du ooootroligt svårt att säga "Jag gjorde fel, jag visste inte bättre". Istället rabblar du på med dina ogrundade teorier.
För bara någon dag sedan erkände jag utan omsvep för Farenheit451 att jag hade fel om kopplingen mellan piratpartiet och Carl Lundström.

Du kan säga precis hur många gånger som helst att jag är dåligt påläst, men likförbannat är det du som har fel.
Du har inte ens brytt dig om att kolla upp de kopplingar jag presenterat, eller hur? erkänn?

Glöm aldrig att historien skrivs efter rådande penna och citat är ofta felciterade.

Det finns inget "Play it again, Sam!"
Det är som viskningsleken. Allting förvanskas att passa åhöraren.

Du min bäste herre är en energitjuv och en nyttig idiot för eliten.
Naturligtvis har du också bra sidor och på något sätt tror jag att du vill det bästa, så jag hoppas iderligen på att du ska ta ditt förnuft till fånga. Hoppas att du ska tänka mer objektivt, för du har en vilja att göra rätt.

Vad har Karl Marx uttalande förresten med nationalism att göra?
Patriotism och nationalism är olika saker. Håller du inte ens isär dessa två begrepp?

Karl Marx var RÅNATIONALIST! Inse det för den här planetens skull.


Angående nationalismen och Marx så ville han ju använda denna för "revolutionens" och de "förtryckta" folkens skull. Han såg INGET egenvärde i Folkets etnisitet, traditioner, och kultur i nationen överhuvud taget.

Han var en dialektist som andra frimurare som vill använda två motstående krafter för att kunna uppnå sitt mål.

Och VILKA skriver historien idag.

Natonalisterna?

HUR mycket makt har de i jämförelse med Globalisterna, internationalisterna, vänstergrupper och allehanda liberaler i medierna och politiken?

Du svammlar på med dina politiskt korrekta fabler.

HUR mycket presstöd får Nationalistiska tidningar i jämförelse med vänster och liberala dito?

HUR många ortodoxt kristna, nationalistiska och/eller moralkonservativa tidningar hittar du på "folkbiblioteken"?

HUR många ortodoxt kristna, nationalistiska och/eller moralkonservativa skribenter och journalister hittar du i våra "fria medier"?

Varför är "Mångkultur", "anti-rasism", "internationalism" och "mångfald" inskrivet som dekret i läroplanerna i skolan?

VARFÖR har i princip alla länder i västeuropa denna gemensamma "politik`?

VARFÖR påhejar Frimurarna i sina böcker, skrifter och tidningar denna Globalisering och massinvandring?

Tacksam för svar- Bennythebear.

Posted on: 2008/9/10 18:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Har ni försökt kontakta kända journalister?
#24
nationalistiska krafter arbetar i det fördolda med ägande.
När alla drev är synkroniserade slår det till.

Bara så du vet.

Nationalismen och nazismen har mer makt än vad du verkar tro och när världspolitiken är i fas är det kört.

Vänsterpolitiken innebär samma gamla tragglande utan större framsteg. Men bara för detta betyder det inte att högerpolitiken är goda.

Det är pest eller kolera.

Att ge presstöd till nationalism och extremhögern är politiskt självmord, så skuggorna undviker att genomföra detta.

Du verkar inte ens veta den sanna innebörden av nationalism.

Extremhögerns och nationalismens främsta strategi är att visa hur ineffektiv vänsterpolitiken är.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 »

  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS