vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#1


See User information
Med tanke på alla dom zombiefilmer som florerat den senaste tiden så är dessa nyheter lite uppseendeväckande..


http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3371711.svd

"Om zombies fanns på riktigt så skulle en samlad attack från de odöda mördarmaskinerna leda till civilisationens kollaps – om inte mänskligheten handlar snabbt och aggressivt.
Det är slutsatsen av en matematisk undersökning av kanadensiska forskare. "

Posted on: 2009/8/18 13:06
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#2
"”Vi presenterar en grundläggande modell för en zombieinfektion och illustrerar resultatet med numeriska lösningar”, skriver professor Robert Smith? (frågetecknet är en del av hans efternamn och inte ett typografiskt fel – enligt professorn särskiljer det honom från The Cure-sångaren med samma namn)."

Är det inte samma kille då? "The cure" betyder ju botmedel och det kommer ju Robert Smith? med också.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#3
Och dom döda skall vara så många att man får 70 mil för att stöta på någon levande.

Och dom levande kommer avundas dom döda.

Och dom levande okommer äta av varandra och liken.

Armageddon.

Zombies = Befolkningen som inte dog av deras depopulationsvirus.

Dom överlevande , Eliten själva.

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#4
Zombies är ju köttätare och Hitler sade att framtiden tillhör vegeterianerna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#5


See User information
De kanske vill likna zombies vid vanligt folk och resten är då eliten, kanske så de ser oss, när de inte behöver oss kan de lika gärna döda oss.

Posted on: 2009/8/18 13:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#6
Jepps.

Då får vi träffa jesus i ljuset.

Så sa en frimurare till polaren min.

Så ser ideologin ut.

Gör ett helvete av paradiset jorden för att få nå sitt mål.

Väldigt moget.

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#7


See User information
Quote:

computerror skrev:
"”Vi presenterar en grundläggande modell för en zombieinfektion och illustrerar resultatet med numeriska lösningar”, skriver professor Robert Smith? (frågetecknet är en del av hans efternamn och inte ett typografiskt fel – enligt professorn särskiljer det honom från The Cure-sångaren med samma namn)."

Är det inte samma kille då? "The cure" betyder ju botmedel och det kommer ju Robert Smith? med också.
Jag har följt detta ämne länge nu,det finns i överflöd...The Cure har en video på You Tube som jag sett för någon månad sedan om detta,här kommer mera...

Zombies.pdf

Zombies-festival

lyssna på ...

http://io9.com/5327964/the-beatles-ar ... st-victims-of-zombiemania

I Japan är det massor av detta ,har ej tid just nu att länka upp allt ,måste dra,men jag återkommer vid senare tillfälle.

Posted on: 2009/8/18 15:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#8
"When there's no more room in hell, the dead starts walking the earth..."

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#9


See User information
The Saikyō Senritsu Meikyū (”Ultimate Horror Maze”) — a 900-meter-long zombie-infested labyrinth at Japan’s Fuji-Q Highland amusement park — is billed as the world’s longest and scariest house of horror.

However, at a “press conference” staged last month, organizers announced they had temporarily shut down the facility because the zombie staff had lost their edge and were not frightening people enough. While the haunted house was closed, the undead employees were put through a rigorous training program designed to upgrade their zombie skills.

Video:Zobiie boot camp

Vacker natur.

Michael Jackson

Posted on: 2009/8/18 18:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#10

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#11


See User information
Ni som har tid kan lyssna på C2C från den 10:e Augusti med Steve Quayle, Intressant.. Streama från C2C eller dra ner den från Conspiracy Central..

http://www.coasttocoastam.com/show/2009/08/10

"Quayle warned that another volcanic eruption could occur at Anak Krakatau, possibly triggered by weaponry of the global elite. The volcanic ash interacting with HAARP's radio waves will bring about a situation "where the very fabric of reality will be ripped apart," and cannibalistic giants will be unleashed, he proclaimed."

ConCen:

http://tracker.conspiracycentral.net/

Posted on: 2009/8/19 10:08
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#12


See User information
Vad du behöver för att överleva zombieapokalypsen:

The zombie survival guide
Ett halvautomatiskt gevär
En låda wiskey, amerikansk

Posted on: 2009/8/19 19:46
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#13


See User information
ingår i alla bättre armageddon survivalkit

Posted on: 2009/8/19 21:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#14


See User information
Ni har glömt det viktigaste man behöver gott folk! En plan är vad man behöver! Och ett gammalt Winchester gevär! :)

Jag skulle försöka få tag på massa MRE's och ett gasolkök samt presenningar, hinkar och sedan ta mig upp i närmsta vattentorn med ett gevär och blockera ingången! hehe

Bring it on!

Posted on: 2009/8/24 15:38
"Assume nothing, question everything"

http://niksfoodforthought.blogspot.com/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#15
Dom är här nu...
Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#16


See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Vad du behöver för att överleva zombieapokalypsen:

The zombie survival guide
Ett halvautomatiskt gevär
En låda wiskey, amerikansk

Så...hur mycket av det har du?

Posted on: 2009/8/27 0:26
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: SVD.se : Så överlever vi en zombieattack
#17


See User information
allt utan geväret

Posted on: 2009/8/27 12:18
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS