vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



11 september för vuxna
#1


See User information
Hej allihopa! Har de senaste månaderna funnit en källa som tar ordentliga tag mot krafterna bakom mycket ont... Mannen heter David Hawkins, en s.k. "forensic economist" och en kanadensare med geist.

Jag vet att ny-nyanserad information angående 11:e september vid det här laget kan kännas en smula segt, men som b.la. lumpen lärt mig;lär om, lär rätt... Lär om, lär rätt... LÄR OM och om och om igen.

Har haft turen att känna Davids goda vän som är en svensk kanadensare och kan för egen del backa upp hans goda vilja.

Här kommer tre filmer som förklarar en liten del av vad Davids och hans nätverk funnit angående de kriminella händelserna för åtta år sedan.

Part I: Pattern of the Crimes

Part II: Pattern of the Signs

Part III: Pattern of the Times

David Hawkins och en militär/yrkespilot vid namn Field McConnell driver en egen utredning och bjuder in dig att delta på www.captainsherlock.com

David och Field är regulära gäster hos Rumor Mill News Radio och har även utalat sitt material på Coast to Coast AM

Skulle så gärna vilja babbla på om vad mer de funnit men det är så omfattande att jag är rädd att mitt spridda sinne skulle lajja bort sig självt i ett fåfängt försök att egenhändigt sortera den vägg av information jag hitintills tagit del av från denna i mitt tycker, ovärderliga källa. Men spännande är det och mycket, mycket skrämmande,
om man nu är en sådan räddisa som inte vill dö

Posted on: 2009/9/11 13:51
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 11 september för vuxna
#2


See User information
Lite om vad som tas upp av grabbarna från hawks cafe:

- SmacSonic, ett patenterat, ljud/stötisolerande material tillverkat av företaget SMAC, baserat i Toulon, Frankrike - Två skivor aluminium med ett mellanliggande lager SMACTANE, en relativt hög temperatur intar sin ursprungliga roll som raketbränsle och når omedelbart en temperatur på över 5000 grader celsius, en temperatur då det omvandlas till ett plasma. Detta materiel installeras vanligen som ljudisolering på flygplan, tåg och i hiss schakt för höghastighetshissar.

- QRS 11, navigeringschip använt i kryssningsmissiler och även som en icke avstängningsbar autopilot, har olagligen installerats i Boeingplan sedan -00, patentadvokat vid patenterandet: Hillary Clinton

- Advokatfirman Sidley Austin från Chicago som genom åren 1864 - 1906 gjorde sig ett namn genom såkallade Tontine livförsäkringar och även genom att skydda misstänkta mördare som nyttjat de moraliska luckorna i tontinebedrägeriet som det bedömdes vara i staterna 1906. De handhar Rockerfeller-familjens "trust" fonder och är mycket duktiga på livförsäkringsmål.

- Bernadine Dohrn, ledare i den amerikanska, marxistiska terrorrörelsen, the weatherman group som bombade och mördade under 60- och 70-talen, anställdes av NorthWestern university 1984 där hon bland annat utbildade Michelle och Barak, Barry Obama. Nuförtiden undervisar hon i kursen: Torture - Paradigms and practices.

-(här blir det mörkt och jobbigt) Pedofil och snuff nätverk som inriktar sig på, att med "entrapment", fånga nyckelpersoner för att dessa ska hålla tyst och samarbeta med planläggarna. Här ingår allt från ravefester med droger och snuff-underhållning till ett payperview skräckfilms nätverk som leverar pedofilsnuff.

Ja, det är i alla fall litet av det David och Field har grävt upp genom ett brett kontaktnät av amerikansk och kanadensisk intelligensia. Själv misstänker jag att estoniakatastrofen följer samma mönster, men jag har inte kommit så långt i min utredning...


Ha det så bra gullgrisar! /Rocket

Posted on: 2009/10/1 11:25
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 11 september för vuxna
#3


See User information
Väldigt intressant!

Alla boda kolla...

Posted on: 2009/10/2 20:09
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 11 september för vuxna
#4


See User information
Mycket bra dokumentär!!

Här är lite mer om tontine:

http://www.answers.com/topic/tontine

http://en.wikipedia.org/wiki/Tontine

Sedan finns ju ett avsnitt av The Simpsons där granpa S kommer över en naziskatt under kriget. Givetvis är det mr Burns som kommer på idén att de ska ordna en "tontine"; där den siste överlevande ärver skatten.
Kunde dock inte hitta det klippet, varför det får bli:

http://www.youtube.com/watch?v=1aBaX9GPSaQ&NR=1&feature=fvwp

Och vad gäller Dohrn fann jag en rolig artikel om henne i The NY Times:

http://www.nytimes.com/1993/11/18/gar ... tactics.html?pagewanted=2

It´s a wonderful world indeed! =D

Posted on: 2009/10/3 13:48
Salvandorum Paucitas, Damnadorum Multitudo
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 11 september för vuxna
#5


See User information
lasersiktet var helt nytt för mig =)

Det är sådan här tipps som gör att jag älskar detta forum så mycket!
TACK!

(annars så har jag verkligen tröttnat på 9/11 - men denna var verkligen bra)

Posted on: 2009/10/3 18:22
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 11 september för vuxna
#6


See User information
Fyfan vad kul att ni kollade in det! Trodde det var för annorlunda från Alex Jones & Jason Bermans;DET VA BUSH Å CHANEY SOM GJORDE DET!, för att någon skulle orka...

Tro mig när jag först fick denna källa angående 911, blundade jag och svor, men det har verkligen givit mig en förståelse och en styrka att fortsätta söka, för det är långt ifrån lätt men den otroliga förenkligen "911 was Bush and Chaney's inside job" skrapar bara på fernissan.

Ge Hawks café en chans! David och Field kan höras varje Onsdag klockan 20.00 på www.themicroeffect.com eller www.rumormillnews.com

PS, tipset kommer ursprungligen från min granne Lars som stötte på David Hawkins under ett café-besök i Vancouver för ett par år sedan, de träffas fortfarande varje vecka och gräver djupare och djupare.

Än en gång, sjukt kul att ni kollade in denna lite speciella 911-vridning(twist), trodde tråden skulle död, ni har gjort mig så glad!

För att göra det mer intressant kan det nämnas att Kathrina-Orkanen också vävs in i detta nät av vidrigheter. Även "sänkningen" av Estonia, som var överförsäkrad och skedde i samband med en militär övning kan ha att göra med de otroliga summor som kan tjänas när man satsar på att en katastrof ska inträffa... Bara ett smakprov!

Kärlek och kunskap make Rocket a SweetCheek-Boy!

Posted on: 2009/11/3 1:33
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 11 september för vuxna
#7


See User information
Nu, 21.20, pratar David Hawkins på www.rumormillnewsradio.com

Kom och lyssna !

Pöss!

Edited material:
Ahaa, bara 7 minuter kvar av programmet, doh, aja säger till nästa gång =D

PUSS OCH KRAM!

Posted on: 2009/11/3 21:21
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 11 september för vuxna
#8


See User information
bumpar upp, eller lyfter som jag sätt någon tuffing med massa inlägg skriva...

Bra information, scrolla och kolla vetja!

Många pussar/Rocketbanana

Posted on: 2010/1/3 4:17
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS