vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Är det bara jag...?
#1
Eller utgör vaken en slags grundmodell för hur sekter arbetar?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#2


See User information
Så länge "sökandet" blir klassat som sekteristiskt av en liten skara finns det hopp..
Skulle "sökandet" bli klassat som sekteristisk av en majoritet då är vi illa ute...

Som jag sagt tidigare.."Bättre söka sanning än sägas äga den"
Naurligtvis finns det människor son hävdar motsatsen men jag väljer att marginalisera dem och utan tidsfördröjning avfärda deras hävdelse med ett leénde... och en kram om det passar..

Posted on: 2009/11/11 16:17
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är det bara jag...?
#3
hahaha.. så vad tror du vaken-sekten kommer göra när de hittat en sanning som de anser definierar dem tillräckligt bra? du kan ju gissa ett par gånger.. jag förutspår en relativt mörk framtid för vaken och alla människor som vill vara inblandade..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#4


See User information
Media det är nog mer än bara du som är som du.

Respect

Posted on: 2009/11/11 16:43
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#5


See User information
Jag tog mej en titt på Medias inlägg, o ja tror alldrig ja sett mer koncentrerat hat nån gång: http://vaken.se/modules/newbb/viewpost.php?uid=3072
På dom 9 dagar som du varigt inskriven på forumet så har du inte skrivigt ett enda konkret inlägg om det som vaken.se är menat att ta upp, utan i stället välljer o spy galla över hella forumet...
Det ger mej två små funderingar. Först varför någon skulle villja skriva in sig på ett forum som man hatar o sen spendera tid med att sprida sin illska över det... och för det andra, om du nu har dom åsikterna om att vaken är en farlig sekt/facistiskt organisation o försöka varna folk för detta, varför andvända så mycket hat för att förmedla detta... Att kalla för för fårskallar, tjockisar osv är ganska så kontingsproduktivt.

Posted on: 2009/11/11 17:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#6


See User information
Är det bara jag, eller har det kommit mycket troll?
Eller ska vi säga papegojjor?

Allihopa ska vi köra på dont feed the troll totalt?

Posted on: 2009/11/11 19:14
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#7


See User information
Nä låt dom hållas, många vet inte vad ett troll är och det vore kanske bra att kunna hänvisa till någon eller några för att påvisa vad det är för fenomen, vi har ju några skolexempel där man kan skönja vad det är för störda människor, sedan kan ju deras uppenbarelse vara kul för oss som någon gång skulle behöva avreagera sig, det är ju inte alla dagar man vaknat på rätt sida.
Så är någon uppenbarligen ett troll så är det fria händer att verbalt rulla dom i tjära å fjädrar och skända dom så gott det går och kanske lyckas med att ge dem ett nytt skithål, samtidigt är det bra för argumetationsträningen att ha några dummies.
Detta är min personliga ståndpunkt men är de skadliga i sin framtoning så har jag ju delete knappen....några frågor?

Posted on: 2009/11/11 19:34
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är det bara jag...?
#8
Quote:
jag förutspår en relativt mörk framtid för vaken och alla människor som vill vara inblandade


Spännande!
Jobbar du som spådam / tarotsnubbe? Tar du betalt eller spår du framtiden åt folk bara för att du är snäll?
Vad är det du ser i dina kort eller din glaskula? (Vilket använder du?)
Hur länge har du hållt på med spådom och fungerar det alltså?
Du kanske tom är med i någon sekt där ni håller på och "spår" varandra också?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#9


See User information
Hm, jag föreslår att vi bara ignorerar dessa 2-3 nya stolpskott till medlemmar. Dom är bara här för att trilskas och skriver som om dom vore 14 bast. *ignorerar dom härmed från och med nu*

Posted on: 2009/11/11 20:14
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är det bara jag...?
#10
Media är vår kära vän efekto... Senast var han aspektos

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#11


See User information
Quote:

Media skrev:
jag förutspår en relativt mörk framtid för vaken och alla människor som vill vara inblandade..

Fan vad hårt för dig...med tanke på att du gång efter annan kommer tillbaka under nya nick borde ju du, tillsammans med novax, vara de svenskar som jobber hårdast för att vara inblandad i vaken.se.

Vad är det med vakens troll som gör dem så in i Norden enträgna? På de flesta andra forum gör trollen två, tre återregistreringar men vakens troll verkar ju lägga ner själ och hjärta i att trolla här.

Handen på hjärtat, effekto, du kan inte ha mycket till liv om du anstränger dig så här mycket för sabba på vaken. Gå ut, sparka höstlöv, träffa en tjej eller kille...njut av livet och lämna vaken bakom dig om det nu var så förfärligt. Du verkar vara väldigt bitter...

Posted on: 2009/11/11 20:50
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#12


See User information
Att ignorera dessa individers inlägg kommer att förhindra att de hamnar högst upp i listan över senaste inläggen. Det kommer således att vara min taktik från och med nu... om jag kan hålla mig borta

Posted on: 2009/11/11 21:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#13


See User information
Quote:

saer skrev:
Att ignorera dessa individers inlägg kommer att förhindra att de hamnar högst upp i listan över senaste inläggen. Det kommer således att vara min taktik från och med nu... om jag kan hålla mig borta


Psykologiskt så är det rätt taktik göd inte trollen...Opsss för sent

Posted on: 2009/11/11 21:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är det bara jag...?
#14
Är vi inte här för att diskutera de stora ämnena? Jag kanske har fel men tycker inte att denna tråd tillhör samma kategori som framtidens fascist-Europa, Illuminati, föräldrar som står i kö för att ge sina barn gift etc etc.

Åh, en sak till:


19. Demonize self-knowledge technology of all kinds. Throw around words like “cult” and “brainwashing.” Marginalize anyone involved in such pursuits.

(How to brainwash people in 23 steps)
http://woip.blogspot.com/2007/11/how- ... h-people-in-23-steps.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#15


See User information
Quote:

BenDover skrev:
Är vi inte här för att diskutera de stora ämnena? Jag kanske har fel men tycker inte att denna tråd tillhör samma kategori som framtidens fascist-Europa, Illuminati, föräldrar som står i kö för att ge sina barn gift etc etc.

Åh, en sak till:


19. Demonize self-knowledge technology of all kinds. Throw around words like “cult” and “brainwashing.” Marginalize anyone involved in such pursuits.

(How to brainwash people in 23 steps)
http://woip.blogspot.com/2007/11/how- ... h-people-in-23-steps.html

Frågan är berättigad Ben Dover, men vi har kommit in i ett stormbälte där frågorna för eller emot råkat ut för en målförskjutning som kanske inte gynnar debatten utan snarare får oss att titta åt ett annat håll, nu menar jag inte att alla tappat fokus i det fortsatta letandet efter de svar på de frågor som känns angelägna såsom Codex Alimentarius som träder i kraft om 51 dagar...

Posted on: 2009/11/11 22:09
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är det bara jag...?
#16
Därför är det viktigt att inte tappa fokus och börja diskutera ovesäntligheter inom ramar som desinformatörer sätter upp.
Typiskt mind-control b-s

Kom igen nu Vaken!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#17


See User information
Så då är det alltså så att vaken hör ihop med "informatörer" och är de som de facto bidrar till att en bättre värld dyker upp framför ögonen.
De som tycker sig insett att detta med hela grejen att kalla något/någon för vaken och att "information" inte alls hör ihop med det... är istället de somär de dumma och skapar en dålig värld...

Men så är det nu inte.

De som här helt hakat på vakenmantran är de som nu snabbt puschar på och medskapar den där dåliga världen, genom att faktiskt desinformera/informera... - för info om de där "viktiga grejerna" är inte alls i sig viktigt, det finns inte heller tid till att hålla på medsådant tramseri.

Det är inte vaken, utan komaism, i mångt och mycket. Sovande som desperato och andra vill bara inte inse annat än vad felsynspillret har gjort med dom, tyvärr.

Vaken är delvis som att titta på svt...


Posted on: 2009/11/12 12:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#18


See User information
Quote:

shermjyl skrev:

Vaken är delvis som att titta på svt...
Och du är programledaren!Som har huvudrollen... Fast ibland är man inte medveten om det.:)

Posted on: 2009/11/12 13:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#19


See User information
Sale, hade tex Insider fel med det han skrev gällande det där då...

Posted on: 2009/11/12 13:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är det bara jag...?
#20


See User information
tragisk människa...

Media hur trivs du i den stora sekten du lever i då? eller det var ingen sekt? förlåt... glömde att man använder endast ord som avspeglar sektens "dåliga" sidor för att smutskasta andra mindre grupper för att får era sektmedlemmar inte ska känna sig konstiga att ingå i eran sekt även om allt inte känns korrekt.

Posted on: 2009/11/12 14:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS