vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Glöm inte bort Michael jackson!
#1


See User information
Jag tror att han var väldigt medveten om den rådande situationen i världen.Det var troligen därför han dog. http://www.youtube.com/watch?v=Mu092Yc_6ns&feature=related

Posted on: 2009/12/26 3:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#2
Kändisar dör ibland. Michael Jackson var alldeles för isolerad för att kunna veta vad som försiggår. Han levde i nana-land. Var det någon som saknade verklighetsuppfattning var det honom.
Bara för att han sprider sina ord om att man ska älska varandra betyder det inte att han hade information om hur NWO skulle genomföras, eller om svininfluensan. Han umgicks mest med barn för guds skull och förmodligen gjorde han mer än så med barnen. Han var ett barn själv mentalt.

Konstigt att inga tror Brittany Murphys död var en stor konspiration, men det gör ju folk bara när det är en man som dör. Inte jämlikt där inte...
Kvinna död för tidigt - just another bitch dead
man död för tidigt - eliten har mördat honom

Inse att kändisar dör också

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#3


See User information
Prinsessan Diana då?

Posted on: 2009/12/26 13:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#4
Ja det är sant... Prinsessan Diana var en konspiration

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#5


See User information
MK-Ultra och Project Monarch då?

Posted on: 2009/12/26 16:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#6
Vad har MK-Ultra med döda kändisar att göra? Det är ju mind control

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#7


See User information
Jag skulle vilja påstå att mk-ultra och mindcontrol i allra högsta grad har med både levande och döda kändisar att göra! http://www.conspiracyplanet.com/chann ... =36&contentid=6135&page=2

Posted on: 2009/12/26 23:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#8


See User information
(Saxat i från conspiracy central,s forum.Och jag tror att det är just så det hänger ihop. )I'm no big Michael jackson fan but his behaviour as an adult strongly suggests serious abuse as a child.

The link to this and the above article.

Michael Jackson's march to superstardom may have been stage-managed by the occult politics of the MK-ULTRA program. His talent alone was not enough. The road to the top may have necessitated sexual abuse at the hands of connected powerful adults while still a child. He may have been passed up the paedophile food chain in order to receive the backing, marketing and exposure that made him a household name. He may have been made more pliable by MK-ULTRA training which involved tremendous psychological and physical trauma. The fallout from this revealed itself in all the strange and inexplicable behavior. He changed his face trying to put distance between him and his past. But he never could escape The Man in the Mirror.In Michael Jackson, the illuminati demonstrated their power to make and break our entertainment idols, to choose our idols for us and to influence and control the popular culture through their change agents. Our idols tell us how to act. We emulate them so that we, too, can be cool, sophisticated, androgynous slaves. This is how the common man finds his place in the New World Order.

Posted on: 2009/12/27 0:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#9
Jag har svårt att tro att MJ skulle vara en mindslave under MK-Ultra. Däremot blev han så förstörd av sin far under barndomen, så effekten blir det band av gärningsman/offer.
Jag tror inte MJ var en ond människa, men jag tror ändå att han var en pedofil. Han var rädd för att ha sex med vuxna och kände sig mer hemma med att utforska sexualiteten på barns vis.
Såna pedofiler ser jag inte som onda, då de till viss del fortfarande är barn, men såna pedofiler ska ju inte få vara i närheten av barn heller. När han inte längre fick vara i närheten av sina små lekkamrater skaffade han egna barn att leka med. Sina egna lekar.
Många tycker ju att pedofiler är monster och jag kan hålla med dem, men jag tycker inte så om den kategori pedofil MJ var. Såna tycker jag bara synd om.
Men läkaren kanske ville stoppa detta monster och gav honom en överdos. Han skulle ju snart göra en comeback och då få in nytt ungt blod på sina lekplatser och lekar.
Det som borde gjorts för MJ var att han skulle fått börja på dagis. Där kunde han ta igen sin förlorade barndom och hans lekar övervakades av de vuxna.
Stackars förstörda MJ, som inte kunde se i spegeln hur han alltmer liknade sin far.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#10


See User information
(För alla Er som inte redan tänkt alla tankar som alla andra tänkt..)

Läs hans texter, ger möjligen vissa ledtrådar om hans upplevelser och tankevärld.

"..All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Jew me, sue me
Everybody do me
Kick me, kike me
Don't you black or white me

All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us
.."


Media kan skapa precis vilken bild de vill av precis vem som helst. Stämpeln Pedofil går inte att tvätta bort, således ultraeffektiv om ngn behöver tas ur spel. Men vem vet..

Posted on: 2009/12/27 15:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#11


See User information
Vi vet hur media skrev om svininfluensan och vad vet vi då om hur MJ levde? Antar att ingen här kände honom.

Tänk om han blev mördad och innan det svärtad av pedofilhistorier.

Jag vet inte heller sanningen och har inte heller varit MJ fans. Visst finns det anledning att söka sanningen.

Posted on: 2009/12/27 16:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#12
"svärtad" av pedofilhistorier? Killen var ju ett barn själv och lekte nog ofta "får-jag-se-din-så-får-du-se-min" med barnen på Neverland

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#13


See User information
Enligt den här artikeln så är ju hela jävla showbiz en front för illuminati`s droghandel, där dom använder mind kontrollerade slavar som täckmantel. http://www.illuminati-news.com/art-and-mc/field-of-art.htm

Posted on: 2009/12/27 18:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#14
Och vad har det med Michael Jackson att göra?
Illuminati my ass... Finns inte ens längre, det du menar är skivbolagsdirektörer... MJ saboterade sitt eget liv själv... Var det Illuminati som fick honom att omgärda sig med barn på sitt neverland? Var det Illuminati som gjorde alla hans skönhetsoperationer för att MJ inte stod ut med att han liknade sin fader mer och mer. Var det Illuminati som tvingade MJ att sova i samma säng som barn?
Jag dissar inte dig i allmänhhet shilton, då jag respekterar dig, men här anser jag du vara ute och cyklar...

Michael Jackson tillhörde förresten Motown för att sedan skriva sig till Epic records, men amerikansk radio spelade inte hans musik tills Paul McCartney tvingade amerikansk radio att lyssna på Michael Jackson genom duetterna "Say, say, say" och "The Girl is Mine". Han hade redan sina ovanor för sig vid den tidpunkten.

När Jackson talar om konspiration osv, menar han den som Tommy Mottola förde som VD för Sony Music


Edited by computerror on 2009/12/27 19:20:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#15


See User information
Computerror skrev:(Jag dissar inte dig i allmänhhet shilton, då jag respekterar dig, men här anser jag du vara ute och cyklar...)Det är lungt c-error.Jag vet att du tycker det,och jag respekterar dej.Men just i det här fallet är det nog så att vi helt enkelt cyklar på varsin cykel i motsatt riktning.

Posted on: 2009/12/27 21:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#16
Jag cyklar iallafall på en norsk DBS (Den Beste Sykkel)
http://www.dbs-cykel.se/

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#17
Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#18


See User information
Quote:

computerror skrev:
Kändisar dör ibland. Michael Jackson var alldeles för isolerad för att kunna veta vad som försiggår. Han levde i nana-land. Var det någon som saknade verklighetsuppfattning var det honom.
Bara för att han sprider sina ord om att man ska älska varandra betyder det inte att han hade information om hur NWO skulle genomföras, eller om svininfluensan. Han umgicks mest med barn för guds skull och förmodligen gjorde han mer än så med barnen. Han var ett barn själv mentalt.

Konstigt att inga tror Brittany Murphys död var en stor konspiration, men det gör ju folk bara när det är en man som dör. Inte jämlikt där inte...
Kvinna död för tidigt - just another bitch dead
man död för tidigt - eliten har mördat honom

Inse att kändisar dör också




Men hallå eller....Kände du honom ?

Det vi visste om honom fick via MS-media.

Han kanske skrev fler inlägg om dagen än vad du gör.

Jag ser mig själv i spegeln och inser att jag också kommer att dö en dag....







Posted on: 2010/1/5 18:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#19
Ja, men det står ju lika då, eftersom ni som tror han var Messias har ju också fått er bild från MS-media när han var på sitt neverland och lekte med barnen.

Resized Image


Edited by computerror on 2010/1/5 19:19:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#20


See User information
Quote:

computerror skrev:
Ja, men det står ju lika då, eftersom ni som tror han var Messias har ju också fått er bild från MS-media när han var på sitt neverland och lekte med barnen.


Så MS-Media har spritt ut en bild av honom att han var Messias oxo !!
Vem här på vaken tror att M Jackson var Messias ?

Frågan är inte ställd till dig C-error.


Må väl och sköt om Dig.

Posted on: 2010/1/5 19:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#21
Trots att frågan inte var ställd till mig tar jag upp tråden ändå, eftersom det är mina ord du spinner på.
Så Asperger-aktigt av dig att ta det så bokstavligt. Jag tror de flesta här förstår vad jag menade med Messias (Sagt med ironi dessutom)
Att han skulle gå på turné med något budskap som skulle rädda världen. Varför just nu i så fall?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#22


See User information
Quote:

computerror skrev:
Trots att frågan inte var ställd till mig tar jag upp tråden ändå, eftersom det är mina ord du spinner på.
Så Asperger-aktigt av dig att ta det så bokstavligt. Jag tror de flesta här förstår vad jag menade med Messias (Sagt med ironi dessutom)
Att han skulle gå på turné med något budskap som skulle rädda världen. Varför just nu i så fall?


Tack för diagnosen....
Skall besöka " vitrocken " imorgon och få hjälp.

Och om du inte visste det innan , så är det Jag som är Messias.



Posted on: 2010/1/5 19:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Glöm inte bort Michael jackson!
#23
Det var ingen diagnos. Jag sa bara så Asperger-aktigt.
Jag vet det är du som är Messias, därför jag inte gav dig en riktig diagnos.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
76 user(s) are online (76 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 76

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS