vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Föredrag angående mänskliga rättigheter i Göteborg under dagen: 21:a Augusti

See User information
Arbetet med den mänskliga rätten fortsätter i detta avlånga land. För Er som befinner Er i Göteborg, åk till Scandic Crown Hotel och lyssna på vad NKMR har att säga om detta. Själv håller jag föredrag straxt efter klockan 13:00. En trappa upp och rakt fram (från receptionen)

Varmt välkommen!

Posted on: 2010/8/21 9:57
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Föredrag angående mänskliga rättigheter i Göteborg under dagen: 21:a Augusti

See User information
Var där... Kan bara säga en sak... Det land jag trodde jag bodde i, existerar inte. Vilka övergrepp det pågår i vårt "fria" land, fick mig att nästan att kräkas.

En sak är säker... Jag komme läsa på riktigt ordentligt ang. vilka rättigheter jag har och kommer ALDRIG säga "ja" i frågor om att få mitt tillstånd, om det förefaller sig så om en undersökning om mig.

Som jag ser det, borde alla läsa på detta, innan man hamnar i nån soppa.

Fy f*n, vilket sunk-land Sverige är på mänskliga rättigheter och detta är något som pågår under ytan!

Posted on: 2010/8/21 18:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Föredrag angående mänskliga rättigheter i Göteborg under dagen: 21:a Augusti
jag har själv varit i rätte gång dom mänskliga rättigheterna följs inte det är något som bara står på ett papper det är lagboken och manipulativ makt som råder i samhället

See User information

Jo, skam räcker inte att beskriva hur rättssystemet idag.

Tar av silkesvantarna ifrågan om vad som är rätt, för mänskligheten.

Dessa advokater som talade där, hur sjukt och fullständigt "låsta" desar vy var av hanteringen av människa och människa.

Posted on: 2010/8/22 10:47

See User information
lilla sverige ligger ju inte precis i fas med vad de påstår sig att vara. har varit aktiv för frågan och ska fortsätta nu när jag är tillbaka

Posted on: 2010/9/16 12:54

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper