Vakencorner

The Antimatter Radio Show - Illuminati startade truth movement..
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
tjena alla kamrater..
Snubblade över denna youtube-sida idag.. Verkar vara Jeffrey Grupp som snackar om allt det som vi snackar om här på forumet.. Har titta på några klipp och det är helt klart intressanta teorier som framförs... ta en titt.. på tex dessa två Illuminati skapade the truth movement.. http://www.youtube.com/user/AntimatterRadio#p/u/4/bllrX4mOP7o Gulf oil spill är inte olja utan en vulkan.. http://www.youtube.com/user/AntimatterRadio#p/u/1/-EhzJyLBqas huvudsidan.. http://www.youtube.com/user/AntimatterRadio#p/a Kommentera gärna vad ni tror om teorierna och klippen.. :)
Posted on: 2011/3/11 1:31
|
|||
|
Re: The Antimatter Radio Show - Illuminati startade truth movement..
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
the truth movement baseras kanske max till 10% av ämnet 9/11.
Resten är korruption och idioti som förs till ytan angående: jordbruk (miljöfrågor, GMO, vattenfrågor), medicin (förtryck av alternativmedicin, hälsofrågor), historieforskning (egyptens pyramider osv), vetenskap (teorier för att fylla i luckor i vetenskapens teorier), energi (fri energi, klimatfrågor), kapitalism (multinationella företag som förstör allt i sin omgivning), filosofi (hur vill vi leva, vad är rättvisa, varför?), religion (allt från new age till buddism, islam, kristendom). Så att skapa hela truth movement enbart genom 9/11 är lite långsökt. Men han hade en mycket bredare analys i ämnet än Anna ritter från Fokus. Människor inom detta ämne styrs av starka känslor. Det är inte en tröst att följa alla hemska teorier i informationsflödet, "det är värsta mardrömmen": http://www.youtube.com/watch?v=ndf8LFxEa2Q
Posted on: 2011/3/11 8:17
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Lyssnade en del på några av klippen igår och som jag tolkar det så ser han på både Alex Jones, David Icke, Alan Watt, Zecharia Sitchin, som desinformerade och spridare av felaktig information. Medvetet eller omedvetet.
Grupp säger att han själv först sett upp till de alla och verkligen kommit in i allt detta tack vara främst Alex Jones.. men att han de senaste åren har insett att det är mycket som inte stämmer och att det verkar mer handla om att skapa kaos (precis som illuminati vill) snarare än att skapa en harmoni i samhället.. Han menar att 9/11 är såpass dåligt genomfört och det är så tydligt att den framlagda förklaringen till vem som utförde det och hur byggnaderna ramlade ihop och alla plan som tycks försvinna.. Då menar han att det skulle komma fram att det var en bluff och folk skulle börja ifrågasätt och tillslut så blir det massa kaos och folk börjar bråka om vad som är rätt osv.. Grupp säger att det är detta som är illuminatis plan.. de kommer inte bli anklagade för 9/11 utan det är ju snarare Bush som kommer få ta den smällen och kanske några mer höga politiker under den tiden.. men de som sitter på toppen syns ju inte.. Sen klart att allt detta beror ju på vad som menas med truth movement.. men det verkar som han menar just 9/11 truth movement... Men men.. själv vet jag inte vad jag ska tro... det ända jag tror är att vi kommer inte lösa så mycket genom att bråka eller kriga.. det handlar för mig mer om att om tillräckligt många är inne på samma spår så räcker det med att bara gå ut på gatorna och kräva förändring så måste det ske... fredligt men bestämt och med kärlek som budskap.. :) Lyssna själva http://www.youtube.com/watch?v=G9K9FOrJM74&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=uZUdAsrLEvI
Posted on: 2011/3/11 15:27
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Håller med dig Zin. Sen kan man tycka det e märkligt att dom inte har dödat dessa människor under alla dessa år om dom vore ett hot. Alex Jones, David Icke osv.
Posted on: 2011/3/11 16:00
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Har försökt förklara detta för dom semivakna på sidan ganska länge.
Vi spelar ett schackparti med en motståndare som tänker 40-50 drag i förväg, det vore idiotiskt att tro mindre om motståndet. Vi som läst historia vet att eliten ALLTID har styrt två ibland tre sidor av konflikter. "The best way to control the opposition is to lead it ourselves." — Vladimir Ilyich Lenin När ABC som ägs av bla JP Morgan sände Alex Jones för 30 miljoner lyssnare så kan nog alla räkna ut varför med arslet och en krita. För att New World Order ska bli verklighet måste kaos råda därför väckte dom oss 2001. ORDO AB CHAO skrev om detta innan: Fick en känsla när jag läste UNT häromdagen och det blev som för polismannen i V för Vendetta, jag kunde se den röda tråden i händelserna. Jag kommer inte kunna beskriva det i ord som mina bilder men frågorna jag hade skall jag ställa till er... Al Gore sätts på agw propaganda trots att eliten vet att det skulle bli kallare, varför? 9/11 utförs så att det väcker en lagom del av befolkningen men hade kunnat utföras utan så mycket spår, varför? Man finaserar/stöder Zeitgeist, Tvp, Alex Jones och David Icke varför? Man startar tv kanaler där det öppet pratas om illuminati i nyhetsinslag tex RT (Russia Today) varför? Man startar upplopp i olika länder och jag fick känslan att det bara är ett test inför något större... Här är vad jag läste när jag började fundera på detta http://www.unt.se/varlden/vaksamt-isr ... av-osakerhet-1223574.aspx Ledarna i hela världen kommer att samla härar till vad som blir mänsklighetens stora slutstrid i Mellanöstern. (Upp. 16:12-16) Postat den: 7/2 21:52 |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Om man ser på den nya världsordningen som global facism á la nazityskland. Fulländat med koncentrationsläger o övervakining o hela kittet, och man sen lyckats få massorna upplysta och skiträdda för detta scenariot... Men så om det plötsligt skulle komma en ledargestalt som samlar upp folket och slår ut denna idé kommer denna ledargestalt ha fullt förtroende från folket och världen kommen förenas i en "NY" ny världsordning.
Sen om denna "ledargestal" är en grupp/organisation, en messia-figur eller ufo-gubbar har ingen betydelse. Men andvänder man någon dom sista två kan man lura in världen till en global världs-religion, som är ett sjukt mer praktiskt kontrollsystem än vad dagens nationalistiska system är... och när det systemet väl är på plats behövs inte längre dom hemliga brödraskap som ligger lägre ner på pyramiden som tex politiker/billderburgare/murare etc... Så då e det ju perfekt att "offra" dessa lurade idioter till massorna i en revolution så att folket sen tror att dom har blivigt befriade. För en världsreligion om det är målet kommer alldrig lyckats införas i ett system där folk är medvetna om att dom är slavar.
Posted on: 2011/3/11 19:06
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login