vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Historiegier

See User information
Hej jag heter ******* och bor i Hovås i Göteborg.
Jag fick ett tips av en kompis att börja läsa på denna sida efter att jag berättat att min far var med i Odd Fellows.

När jag började läsa på denna sida såg jag att det fanns en person här som hade en enorm livseranhet vars berättelser jag nu betvivlar.

Jag läser på vaken.se för att få nya perspektiv och skriver på sidan för att få alla att inse att en person här inne ljuger mer än någon annan politiker.

Läs denna!
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... at&order=ASC&type=&mode=0

Posted on: 2012/10/11 19:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Historiegier

See User information
Javisst den var ganska underhållande i några minuter upp till en timme. Men det går ju omöjligen att komma till en slutsats i den tråden så jag orkar inte läsa vidare om vi inte kan komma till en slutsats..

Men jag önskar all lycka till er båda i diskutionen och jag hoppas ni båda vinner, eller alla tre eler vad ni håller på med..

Kram

Posted on: 2012/10/11 19:56
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag anser att de hær trådarna bevisar flera saker som ær ganska intressanta egentligen eftersom det hela gæller troværdighet på sjælvaste Vakens domæner.

Frågan ær helt enkelt den om påståenden och bevisning.

Min ståndpunkt ær att eftersom næstan allt som debatteras hær ær saker som cirkulerar på nætet så kan det vara bra att faktiskt utsætta dom før kritik, helt enkelt før att inte svælja vad som helst och få en felaktig værldsbild.

Men den kritiska sidan gør i det hær fallet grova øvertramp och misstror allt in absurdum.

Men så dyker det kul nog upp en tredje part som liksom agerar domare och førsøker medla mellan ytterligheterna som uppstår genom misstron.

En vis man sade en gång: "Så som i det lilla sammanhanget, så ock i det stora!"

Mitt græl med Historiegeir har antagit rent kosmiska dimensioner, hans misstro væxer varje dag.

Varje inlægg jag gør får honom att utsøndra mængder med adrenalin och så kommer han i ett stormanlopp... galopp galopp!

Men det ær fantastiskt hur illa førberedd han ær. Han kollar upp lite saker på en dator, hittar nåt som verkar vara en anledning att påtala ett fel, givetvis utan att ha en verklig insikt i æmnet han kritiserar...

Medan jag, Asgeir, som ju faktiskt vet hur det verkligen ligger till, lætt parerar med ett småleende.

Frågan ær hur publiken, de eventuella trådføljarna, påverkas!

Denna taktik verkar mest ha som syfte att førstøra sjælva debatten och låsa fast utvecklingen.

Alltså skulle den kunna vara en inblandning i och ett førsøk att førstøra Vakens arbete...

"Så i det lilla, så och i det stora!"

Och pløtsligt ær det en del av den universella kampen om makt och inflytande øver informationsflødet lik førbannat.

Och Historiegeir: Din far var nog inte med i Odd Fellow før att æta små barn eller omstørta værlden. Dæremot har Odd Fellow stan's billigaste bar, garanterat endast øppen før medlemmar!!!

Posted on: 2012/10/12 8:36
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information

Posted on: 2012/10/12 10:34

See User information
Ja det skulle man kunna sæga før jag læste før några år sedan några liknande tjabberier hær i spalten och fick sjælv misstanken att det var någon som fejkade en diskussion
med sig sjælv.

Men det var tydligen meningen. Min åsikt ær att Historiegeir trænat på detta i många år och blivit ganska fullfjædrad, så att sæga.

Just nu ær det jag som ær offret och det hela gørs ju inte lættare av att våra identiteter ær hemliga eller åtminstone osynliga.

Så fram tills man hittar en løsning på den problematiken, kan det hela hålla på.

Vad vi søker ær kanske egentligen ett sætt att ha någon sorts identitet eller kod typ digital signatur som visar att jag och Historiegeir inte ær samma person.

Men man får vøl førmoda att stormakterna och Echelon besitter sådan teknik sedan længe.

Mig kænner man exempelvis igen på min vana att skriva ...

Posted on: 2012/10/12 12:13
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Historiegeir är tillbaka, aggressivare en någonsin, redo att attackera sin ärkefiende Asgeir.
Jag har skrivit och läst på många forum men jag har aldrig stött på en person som har lagt ner så mycket tid och energi att hoppa på en annan människa som Historiegeir.
Jag har dock sett fenomenet på youtube bland väldigt kända youtube användare.

Posted on: 2012/10/12 12:49

See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Jag anser att de hær trådarna bevisar flera saker som ær ganska intressanta egentligen eftersom det hela gæller troværdighet på sjælvaste Vakens domæner.

Min ståndpunkt ær att eftersom næstan allt som debatteras hær ær saker som cirkulerar på nætet så kan det vara bra att faktiskt utsætta dom før kritik, helt enkelt før att inte svælja vad som helst och få en felaktig værldsbild.

Men den kritiska sidan gør i det hær fallet grova øvertramp och misstror allt in absurdum.

Men så dyker det kul nog upp en tredje part som liksom agerar domare och førsøker medla mellan ytterligheterna som uppstår genom misstron.

Mitt græl med Historiegeir har antagit rent kosmiska dimensioner, hans misstro væxer varje dag.

Varje inlægg jag gør får honom att utsøndra mængder med adrenalin och så kommer han i ett stormanlopp... galopp galopp!

Men det ær fantastiskt hur illa førberedd han ær. Han kollar upp lite saker på en dator, hittar nåt som verkar vara en anledning att påtala ett fel, givetvis utan att ha en verklig insikt i æmnet han kritiserar...

Medan jag, Asgeir, som ju faktiskt vet hur det verkligen ligger till, lætt parerar med ett småleende.

Denna taktik verkar mest ha som syfte att førstøra sjælva debatten och låsa fast utvecklingen.

Alltså skulle den kunna vara en inblandning i och ett førsøk att førstøra Vakens arbete...

Och pløtsligt ær det en del av den universella kampen om makt och inflytande øver informationsflødet lik førbannat.

Och Historiegeir: Din far var nog inte med i Odd Fellow før att æta små barn eller omstørta værlden. Dæremot har Odd Fellow stan's billigaste bar, garanterat endast øppen før medlemmar!!!

Då jag gör allt för att inte förstöra debatter så ägnar jag mig enbart i att skriva en tråd.

Det är du som är avslöjad som lögnare i tråden det förstår antagligen 95% läsarna här.

Du visste helt fel om en händelse i sydamerika vilket du även erkänt att du ljög eller som du sade "var felinformerad"

Posted on: 2012/10/12 13:52

See User information
Quote:

Asgeir skrev:

Då jag gör allt för att inte förstöra debatter så ägnar jag mig enbart i att skriva en tråd.

Det är du som är avslöjad som lögnare i tråden det förstår antagligen 95% läsarna här.

Du visste helt fel om en händelse i sydamerika vilket du även erkänt att du ljög eller som du sade "var felinformerad"

See User information
Quote:

Adam_the_golem skrev:
Asgeirs bror?

http://www.youtube.com/watch?v=GXAxGOKnEUs

Haha jag har faktiskt redan frågat det i den nämda tråden

See User information
Quote:

FreedomX skrev:
Historiegeir är tillbaka, aggressivare en någonsin, redo att attackera sin ärkefiende Asgeir.
Jag har skrivit och läst på många forum men jag har aldrig stött på en person som har lagt ner så mycket tid och energi att hoppa på en annan människa som Historiegeir.
Jag har dock sett fenomenet på youtube bland väldigt kända youtube användare.

Vadå mycket energi jag ägnar kanske 30 minuter i veckan.
(för att få mig ett gott skratt)
Det är bara att gå in hans andvändare se han senaste inlägg och kommentera det.

Nu är detta dock min presentationstråd men du kan gärna i den andra tråden gå in och kommentera.

Denna tråden är inte tänkt för för diskutera Asgeir trovärdighet då det redan finns en sådan tråd.

Posted on: 2012/10/12 13:56

See User information
jag får väl säga som David Icke att vad ska ni säga att ni gjorde när barn frågar -vad gjorde ni när världsregeringen trädde i kraft?

Jo vi satt på Vaken.se och trackaserade varandra genom text och väntade på en ekonomisk krash och sen hände det bara, vi förstod inte att vi kunde påverka nånting så det var nånannans fel attd et blev världsregerin..

Posted on: 2012/10/12 15:02
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
HG, du har nämnt att du inte stödjer SD eftersom du inte är nationalist utan istället stödjer Folkpartiet och har gjort det i alla år. Men var inte Folkpartiet ute och fiskade i de vattnen för några år sedan när man tydligen sneglade på Dansk Folkepartis framgångar den gången och gjorde sina utspel om "att tala svenska" som minimikrav för att få uppehållstillstånd?

OBS att jag själv inte är SD:are fast inte av samma anledning som du.

Posted on: 2012/10/16 21:26

See User information
Quote:

Asgeir skrev:
HG, du har nämnt att du inte stödjer SD eftersom du inte är nationalist utan istället stödjer Folkpartiet och har gjort det i alla år. Men var inte Folkpartiet ute och fiskade i de vattnen för några år sedan när man tydligen sneglade på Dansk Folkepartis framgångar den gången och gjorde sina utspel om "att tala svenska" som minimikrav för att få uppehållstillstånd?

OBS att jag själv inte är SD:are fast inte av samma anledning som du.

Jag stödjer inte Folkpartiet med hjärtat.
Jag har röstat på dom och har egentligen inget förtroende för dem eller några andra heller.

Jag är inte direkt politiskt intresserad.

Posted on: 2012/10/16 21:35

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper