vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Terror mot 1 Maj-firandet
#1


See User information
Precis just nu sitter en massa terrorister och funderar intensivt på var dom skall slå till och dom har massor av ställen att välja på den första Maj. Jag bor i Köpenhamn och här samlas en halv miljon i Fælledparken för firandet och faktiskt har en desperado redan smällt av en bomb där för många år sedan.

Finessen är att många av de som håller talen också är partiledare och många gånger också ministrar i olika regeringar.

Jag har faktiskt redan hört att det ryktas bland ungdomar om ett anslag, men har jag hört det har naturligtvis polisen också gjort det.

Men den troligaste "terror-dagen" närmar sig faktiskt med stormsteg!




Posted on: 2016/4/19 18:09
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#2


See User information
Anledningen till att det är mycket troligt att det händer något NU är att många parlament i Europa håller på att ta ställning FÖR en ökad insats i Syrien.

Danmark håller just på att beställa nya bombplan och besluta om fortsatt insats med marktrupper i just Syrien.

Man tycks inte kunna förmås att inse att detta inte är nåt jävla dagis där de nya fina bombplanen skall tillrättavisa de stygga IS-pojkarna.

Eftersom parlamenten till stor del bemannas av fd dagisfröknar är det förståeligt om dom tror att deras metoder funkar i kampen mot dödsföraktande terrorister också men jag tvivlar (starkt till och med)!

Denna konflikt har ett element bestående av en fullständigt enorm "femte kolonn" som inte annat vill än att hämnas oförätter (om dom så begicks för 1.500 år sedan. Dom håller på och bugar och smacka med pannan mot marken med rumpan i vädret och för deras fantasi är de olika slagen där de jagade upp judar i träna och lät kristna huvuden rulla en kär och välkommen läsestund fem gånger om dagen.

Dessa riksledande dagisfröknar typ Åsa Romsson som vant sig att hunsa med män sedan åtskilliga årtionden kommer att bli väldigt förvånade och helt hjälplösa när konflikten sprider sig hit.

Dom tycks inte inse att krig på nära håll betyder att spränga skolor i luften med barnen inuti och att minera vägarna så att dom som otåligt tränger sig före i kön och otåligt tutar på framförvarande för att DOM ju har bråttom snart blir ett blodigt kaos.

Och vad kommer dom att göra då?

Jo, dom kommer högljutt skrikande att göra INGENTING och bara vara i vägen.

Det är NU man kan göra något - innan katastrofen hänt... vi har några veckor på oss att förvandla en pluttigt defilerande lydig hop av toppstyrda idioter till en medveten fast marscherande grupp av FREDSAKTIVISTER.

Det är NUUU det gäller... lyssna till dom varnande rösterna och inte till reptilerna i katastrofframkallande fjärrstyrda betalda politiker som redan har de vanliga flosklerna klara...

Posted on: 2016/4/20 7:33
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#3


See User information
Säpo verkar också vara oroad!!

Posted on: 2016/4/26 21:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#4


See User information
Undras på det... det går att frakta hur mycket folk och material vart som helst hur som helst när som helst - bara genom att stuva in det i en trailer bak en anonym lastbil som kan korsa hela Europa utan kontroll.

Det görs ju redan i förvägen av knark- och människosmugglare så det finns ju passager och gömda parkeringar som redan används.

Inget är så förberett som dagen då hela Europa kan förvandlas till ett helvete för vanligt folk...

Posted on: 2016/4/28 20:12
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#5


See User information
Det man kan sluta sig till av att inget hände, är att dom kan slå till var som helst men inte när som helst.

Dom har helt enkelt inte organisation till detta utan låter tillfälligheterna styra sina göranden.

Detta gör uppföljandet av misstänkliga personer är vägen att gå men det betyder också att resekrånglet i Europa näppe kommer att upphöra i brådrasket.

Bristen på planering och organisation gör också att det inte finns någon att förhandla med.

Det betyder också att "Detektiven Allmänheten" måste ta sitt ansvar. Det är faktiskt inte alltför svårt. Står det som jag såg häromdagen en kille med långt svart skägg och klänning och väntar på busshållplatsen är han nog INTE på väg till Arbetsförmedlingen, precis... (men kanske till en transfest, kanske?)




Posted on: 2016/5/2 12:58
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#6


See User information
Nog kommer vi se fler terrordåd framöver, allt från hoax till verkliga event (dock ej utförda av de som det påstås) själv gissar jag på den 23 maj och i USA.

Posted on: 2016/5/5 17:29
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#7


See User information
Din gissning pekar på en helgfri måndag alldeles efter fullmåne och den gjordes dagen innan månen är helt i nedan.

Datumet är valt mellan två helger, Pingst och Memorial Day.

Kanske en dag då något stort händer som samlar en massa folk men en enkel googling visade inte några större arrangemang just den dagen men kanske det finns kalendrar med sånt?


Posted on: 2016/5/5 21:13
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#8


See User information
Historien om att Mona Sahlin skulle ha haft nån sorts affärer ihop med sin livvakt väcker frågor om hur hotbilden mot Sverige ser ut. Det är ju bara ett par år sedan en av Rheinfeldts livvakter dog på jobbet, visserligen sades det pga självmord men ho vet vad som egentligen hände.

Nå, hotbilden? Om det är så att regeringsmedlemmar måste ha livvakt tyder det lika mycket på att fienden skulle vara inhemsk som att den skulle vara utifrån kommande... paralleller kan dras till palmemordet!

Det har funnits kopplingar till mc-gäng som tydligen haft förbindelse till ministrar i Danmark. Man kan fråga sig var livvakterna rekryteras men i Sverige har det funnits någon sorts relativt talrik gruppering som omnämnts som "vapenhandlaren", "fd livvakten" och "fd poliser".

Det är inte så att jag tror att Mona Sahlin skulle vara inblandad i nåt fiffel, men vem hade trott det om Palme den gången det begav sig... och SE VAD SOM GÖMDE SIG UNDER YTAN I ANKDAMMEN!!!

KROKODILER!!!

Posted on: 2016/5/9 10:10
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#9


See User information
Hallå där, Sliparn! Du sa att du förutser nåt i USA den 23 maj... men det är ju den dagen "värdlandsavtalet" som ger USA basrättigheter i Sverige skall tas av riksdagen. Skulle det kunna tänkas att någon som är emot det skulle kunna veta nåt om nån händelse i USA just den dagen? Det börjar likna lite agent X och agent Y, det här.

Vet dom att vi vet att dom vet att vi vet att dom vet att vi vet?

Posted on: 2016/5/9 21:37
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#10


See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Hallå där, Sliparn! Du sa att du förutser nåt i USA den 23 maj... men det är ju den dagen "värdlandsavtalet" som ger USA basrättigheter i Sverige skall tas av riksdagen. Skulle det kunna tänkas att någon som är emot det skulle kunna veta nåt om nån händelse i USA just den dagen? Det börjar likna lite agent X och agent Y, det här.

Vet dom att vi vet att dom vet att vi vet att dom vet att vi vet?

Nja, det är egentligen ett tidigare "terrorevent" (läs hoax) samt en film som genom Gematria pekar ut just den dagen samt ett par höga politiker. Händer det något den dagen så kan jag berätta mer. vet inte om jag tror särskilt mycket på det själv ens, men nu har jag iallafall nämnt det. Om inte annat så är väl en underskrift av värdlandsavtalet ett terrordåd i sej ;)

Posted on: 2016/5/11 20:59
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#11


See User information
Problemet just nu är inte bara IS utan också Turkiet där starka intressen för både Gulen och Erdogan är på total kollissionskurs. Gulen är en av dom som i och för sig företräder en modern form av islam med acceptans av både västlig vetenskap och modern ekonomi men som i likhet med IS vill ha ett kalifat. Han och Mehmet Kaplan verkar känna varandra genom en fascistisk islamisk organisation (De Grå Vargarna) som tydligen har fått fäste bl.a i Miljöpartiet.

Men det finns även hela turkiska avdelningar exvis inom Centerpartiet!

Själv hörde jag om De Grå Vargarna redan på åttitalet, detta är ingenting nytt, men Erdogan måste kämpa för sitt den saken är klar.

Flera terrordåd har ju skett i Turkiet under det senaste året och kanske kan motsättningarna i landet ha spritt sig till Sverige.

Kampanjen mot Erdogan förs ju även i Tyskland som ju Sverige samarbetar med i den alltmer infekterade flyktingdebatten...

Posted on: 2016/5/15 18:42
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#12


See User information
Zachary K Hubbard har en playlist om 23 maj, se gärna och bedöm själv.
https://www.youtube.com/watch?v=Qd9zXy ... P9k1d6pUomvM6URSfZha3ZAQk

Jag skulle även vilja peka filmen Cloverfield (som handlar om en alienattack mot New York den 23 maj) hela rollistan (och en hel del annat) är uppenbarligen valt av gematriska skäl. några namn som sticker ut när man kör rollnamn i gematriakalculatorn är Obama och Trump även Erdogan och Joe Biden dyker upp, samt ord såsom "Armageddon" och "Judgement day". Både "cloverfield" och "New York" har för övrigt 666 gematria. "JJ Abrams" (gematria 444 förövrigt) kom nyligen med en ny film "Ten Cloverfied Lane" filmerna har egentligen inget mer gemensamt än namnet, i den senare filmen finns av någon anledning mycket Pariskopplingar, Eiffeltornet dyker tex upp flera gånger av någon anledning. Förmodligen händer inget speciellt de 23je, men vi vet ju sedan tidigare att filmer i förväg avslöjat vad som komma skall, ta bara "Tillbaka till framtiden" så vem vet? www.youtube.com/watch?v=P1ULjJ3EqyY

Gematriakalculator för den som vill:
http://www.gematrix.org

Posted on: 2016/5/20 1:22
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#13


See User information
Jag såg en bild i The Economist i samband med en nyårsartikel där det stod två datum på instoppade i montage varav ett var just 23/5. Det trista är att jag visserligen skrev upp datumen (de var som sagt två och nu går jag på mitt eget minne) men jag hittar inte lappen.

Och när jag nu går in och tittar på omslaget till Economist så hittar jag inga datum...

(Omlaget föreställde en grupp kändisar uppställda som på ett klassfoto med lite krumelurer här och där och var inte anmärkningsvärt i sig.)

Redan detta är ju anmärkningsvärt!

OBS att jag tyvärr aldrig köpte tidningen (det som är bra med tryckta tidningar är ju just att dom inte kan förvanskas i efterhand vilket ju är möjligt med digitalt lagrat material och det är orsaken till att jag samlar kalendrar).

Men jag inser själv att jag med sådana här resonemang nog balanserar på randen av att ramla i nån sorts konspirationsteoretiskt sinkhole så låt oss nu se om det faktiskt inträffar något anmärkningsvärt!

Posted on: 2016/5/20 8:59
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#14


See User information
Jo, detta är konspirationsteori på högsta nivå.
Uppmärksammar man något tillräckligt så kan datumen givetvis flyttas fram, "dom" vill ju inte gärna att några foliehattar ska avslöja dom, dessutom är det ju den 23 maj varje år. Men i år är det skottår å då infaller den 23 maj på den 144:e dagen på året. Den välkända raden "Mark Of The Beast" har just 144 i Simple Gematria. Nu kanske någon påminner sej om att "Mark Of The Beast" symboliseras med "666" å då är det så klurigt att summerar man de 144 första decimalerna i pi, så blir resultatet 666. Oavsett om det händer något eller ej så är detta med gematria jäkligt intressant. några har lagt väldans massa tid på att bygga upp detta system som gör att dolda budskap kan spridas till "De Upplysta" utan att vi ens ser det. Dags att syna dom!

Posted on: 2016/5/22 23:46
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#15


See User information
Voff! Nu skall du få höra:

Jag har ett märke på min dörr som jag målat dit själv. Dörren är svart och så har jag målat dit ett märke så att besökare skall se det, ungefär som dom där märkena det gamla vandringsfolket använde för att tala om för de andra tavringarna att här vankades det mat, här ringdes det efter polis och här kunde man sälja grejer och få pengar och så vidare.

Mitt märke håller frimurare väck, och jag såg det första gångerna i böcker som tecken på att frimurare inte varit inne och gjort versioner av texten.

Jag är gammal typograf och vet att en del böcker redan för hundratals år sedan gjordes i versioner, de särskilt invigda fick läsa den riktiga versionen och fick alltså veta sanningen, vanligt folk fick läsa en redigerad upplaga där särskilda avsnitt fattades. Eller annars icke nämnda namn nämndes osv.

Men som tecken på detta fanns inget varnande, däremot fanns det ett tecken som visade att boken INTE REDIGERATS av frimurarna, eller rättare sagt deras medhjälpare inom typograferna.

Det består av ett kors med utåtvända halvcirklar i varje hörn plus en prick i hörnen och ser alltså lite ut ungefär som det tyska kors som Luftwaffe använder.

Om man håller öga på vilken upplaga boken man läser hör till och kollar om detta "frimurarfria" märke finns på boken kan man räkna med att uppgifter i boken stämmer.

Bibeln är praktexemplet på detta förfarande. Jag har själv råkat läsa ett visst avsnitt av Skriften där det fanns ett par stycken som tydligen är bortplockade i vanliga biblar.

För min själs salighets skull vill jag dock hålla vad jag läste för mig själv...

Men det skulle förvåna mig mycket om detta förfarande upphört, det finns säkerligen nån sorts märkning av datamedia som avslöjar för de invigda om det se ser i f.ex ett youtube-inlägg eller läser på Wikipedia eller vad som helst är sant... jag har aldrig tänkt på gematria på det sättet, men det är säkert där Den Nya Koden sitter...

Hmmm...

Posted on: 2016/5/23 20:48

Edited by Asgeir on 2016/5/23 21:03:42
Edited by Asgeir on 2016/5/23 21:07:26
Edited by Asgeir on 2016/5/23 21:10:30
Edited by Asgeir on 2016/5/23 21:11:04
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#16


See User information
Jag skrev utåtvända cirklar inritade på alla sidor om korset med dom skall faktiskt vara inåtvända för att ge plats åt prickarna.


Posted on: 2016/5/24 9:05
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#17


See User information
Quote:

Asgeir skrev:
jag har aldrig tänkt på gematria på det sättet, men det är säkert där Den Nya Koden sitter...

Hmmm...


Nya och nya, Phytaguras lär ha sagt att Gematria är långt viktigare än både språk och matematik då det förenar de båda, värdelösa ord får ett värde och meningslösa tal får en mening, vipps så har man ett nytt språk som går oss andra förbi även om vi har det mitt framför ögonen.

Vill man tex förmedla "Mark Of The Beast" i ett nyhetsinslag eller en film så kan man tex göra inslaget 6,66 minuter eller en film 1,44 tim, eller så ger dom namn eller rubriker som genererar deras olika "stämplar" .

Gamla testamentet (GT) verkar vara kodningens grund, det är där talen finns omnämnda, och med tanke på att tex "mark of the beast" omtalas som 666 så måste gematriautövandet vara äldre än GT! Det verkar också som profetiorna i GT drivits igenom av gematriautövarna sedan bibeln skrevs, så det är med andra ord inte några profetior.

Sedan hände det inget speciellt nu den 23/5, Jag lyckades alltså stoppa en kärnvapenattack mot New york, Jippi!! (OBS sarkasm)


Posted on: 2016/5/26 10:14
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#18


See User information
Faktum är att man kan aldrig veta... men när det gäller gematria finns det visst vissa hantverk som bygger på mystik.

Exempelvis är det inte så lätt att hamra ut guldplåt till bladguld men man gör visst så att man lägger guld mellan fem skinn som skall representera mose-böckerna och så slår man slagserier baserade på innehållet i dom medan man läser texterna högt.

Grejen är att vissa avsnitt innehåller hemliga koder och namn och dom känner vanliga bibelläsare inte till.

När man är klar har guldet bankats ut till ett lager av någon molekyls tjocklek och har därvid flerdubblats i värde.

Guldhammaren ser tydligen ut som en Torshammare.

Posted on: 2016/6/7 23:26
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#19


See User information
Givetvis kan man om man vill se en dold mening i detta.

Nämligen att allt elände i livet egentligen har som syfte att genom regelbundna och rituellt styrda slag förädla det som är det finaste som finns...

Att en så behandlad mänsklighet eller folk kan leva upp till sitt egentliga syfte, nämligen att utgöra skapelsens krona och förgylla mänskligheten.

Posted on: 2016/6/8 21:55
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terror mot 1 Maj-firandet
#20


See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Givetvis kan man om man vill se en dold mening i detta.

Nämligen att allt elände i livet egentligen har som syfte att genom regelbundna och rituellt styrda slag förädla det som är det finaste som finns...

Att en så behandlad mänsklighet eller folk kan leva upp till sitt egentliga syfte, nämligen att utgöra skapelsens krona och förgylla mänskligheten.


Den som tänker så måste vara väldigt sjuk!

Jag menar att rättfärdiga rituella handlingar som innebär ett helvete för oss andra för att uppnå sina egna dunkla ideal, att låta tusentals år gamla skrifter styra sina handlingar oavsett om det skulle betyda död för miljoner, bara för att profetian måste uppfyllas.

De människor som utövar dessa kriminella handlingar styrda av ockultism/kabbalism och sina egna tvångstankar är sjuka och bör sättas i sluten psykiatrisk vård omgående.


Posted on: 2016/6/13 10:45
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
60 user(s) are online (60 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 60

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS