vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Bush ser Iran bakom kriget!
#1


See User information
"Visst vill vi ha ett slut på striderna. Men inte innan man kommit åt roten till det onda. Och den roten är Hizbollah, Iran och Syrien."


Jojo, det här skitsnacket kan de ju försöka sälja.
Vad man egentligen vill är att få en ursäkt för att ta Iran och Syrien och så småningom tvinga hela mellanöstern att annamma det västerländska systemet så att man får ett enhetligt system världen över.

När alla lyder under samma ekonomiska system världen över kan man ta bort sedlar och mynt för att bereda vägen för mikrochippet. Ingen ska kunna köpa eller sälja utan att ha ett chip inplanterat.




Bush ser Iran bakom kriget!

"Utrikesminister Condoleezza Rice befinner sig just nu i New York för samtal med FN:s generalsekreterare Kofi Annan. På dagordningen finns bland annat förslaget om att skicka en FN-styrka som en buffert mellan de stridande parterna i södra Libanon.

I helgen reser hon vidare till Mellanöstern. Men hon har ett begränsat mandat. Det handlar mer om att samla fakta och att bilda opinion än att trycka på för att få till stånd ett omedelbart eld upphör.

President George W Bush har, åtminstone ännu, inga planer på att tillämpa samma skytteldiplomati som företrädaren Bill Clinton drog igång för tio år sedan då hans utrikesminister Warren Christopher lyckades förhandla fram ett åtminstone tillfälligt slut på striderna efter att ha rest fram och tillbaka mellan Jerusalem och Damaskus.

Det räcker inte, menar Bush. Han vill ge USA:s nära allierade Israel mer tid att militärt attackera Hizbollah.

– Ibland krävs det en tragisk situation för att det internationella samfundet ska komma till insikt. Jag vill att världen ska ta sig an grundproblemet, som är Hizbollah, sa han i en intervju tidigare i veckan då han också manade andra länder att "fortsätta ansträngningarna att isolera Iran".


http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_13260401.asp


Posted on: 2006/7/21 18:37
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#2


See User information
till o med jag ser Iran bakom det hela:D

Posted on: 2006/7/27 14:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#3


See User information
Klart du gör rza, för du tror ju på vad Bush och hans hantlangare säger!! Du tror säkert att Saddam hade WMD? Du tror säkert att Osama låg bakom WTC 911?

Läs här på FBI´s hemsida, det står inget om en eventuell inblandning i mordet på 3000 personer, men det står att han är misstänkt för andra terrorist attentat i världen!?!!?

Jag tycker att om han är inblandad i 911 så bör det vara detta som man efterlyser honom för eftersom det var det största och senaste attentatet..

http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm

Posted on: 2006/7/27 21:16
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#4


See User information
TeBe...

jag följer alla iranska kanaler ska du veta..gör du det? nej självklart....ska berätta för dig..iran går nu ansöka ut om att hela iranska folket ska söka självmords utbildning eller söka till att bomba sig sjäv mot israel o usa..
behöver jag säga mer vad som pågår i iran eller?
ibland behöver man tänka själv..tro inte på allt som sägs i svensk media..dem säger bara oj stakars alla barn som dörrr där..men ingen säger oj stakars alla barn i isreal som dör...

Posted on: 2006/7/28 18:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#5


See User information
sen hatar jag USA o Isreal ska du veta:D

saddam kriget vill jag inte gå in på den kan vi ta i en annan tråd om du vill....

Posted on: 2006/7/28 18:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#6


See User information
Rza får jag fråga vart du kommer ifrån?. alltså i sverige.

Posted on: 2006/7/29 17:05
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#7


See User information
BiReal..
en liten stad nära stockholm...
men du då?

Posted on: 2006/7/29 18:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#8


See User information
USA är ju väldigt inne på pre-emptive warfare nu, attackera den som i framtiden kan bli ett hot. Ska man vara lite elak så kan man säga att eftersom alla Israeliska barn i framtiden kommer att delta i ockupationen av Palestina, så kör Hizbollah etc med pre-emptive warfare mot framtida ockupanter...

Posted on: 2006/7/30 22:27


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#9


See User information
Quote:

rza skrev:
...ska berätta för dig..iran går nu ansöka ut om att hela iranska folket ska söka självmords utbildning eller söka till att bomba sig sjäv mot israel o usa..


Har du någon källa?

Posted on: 2006/7/30 22:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#10


See User information
neo...

jag såg det där på tv med egna ögon...
sedan såg i en svensk tidning faktiskt för ett tag sen om jag hittar det så ska jag länka den....

neo visste du att i iran om man blir våltagen så blir man stennad av staten....iran är lika mycket terorist som USA men ni klagar ändå på USA...
jag är inte här o försvara USA jag skiter i dem men om ni ska stå mot alla orättvissor så stå mot alla orättvissor som händer i världen o inte vissa som passar er...jag är här för att vissa en annan bild av iran som ni kanske inte vet mycket om...

är det nåt ni undrar det är bara fråga...
tack för mig

Posted on: 2006/7/31 0:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#11


See User information
Quote:

rza skrev:
jag såg det där på tv med egna ögon...
sedan såg i en svensk tidning faktiskt för ett tag sen om jag hittar det så ska jag länka den....


Låter bra rza.

Quote:

neo visste du att i iran om man blir våltagen så blir man stennad av staten....iran är lika mycket terorist som USA men ni klagar ändå på USA...
jag är inte här o försvara USA jag skiter i dem men om ni ska stå mot alla orättvissor så stå mot alla orättvissor som händer i världen o inte vissa som passar er...jag är här för att vissa en annan bild av iran som ni kanske inte vet mycket om...


Jag förstår hur du känner raz, men vad kommer att hända med folket när bomberna faller?

Posted on: 2006/7/31 0:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#12


See User information
Pa vilket satt skulle Iran vara en terrorstat? Iran ar en en av de mest civiliserade och valorganiserade landerna pa jordklotet. Iran ar den enda representativa demokratin mellan Europa och Indien och det iranska folket har just valt en presedent som inte ocksa ar religios ledare.


Att Bush (ombud) aven har forlorat kriget i Libanon gor att USA:s fall kommer narmare och den fanatiska kristna ekumenikerna vill ju stodja israel just med argumentet att det ar viktigt nar slutet ar nara.


Halsningar fran Shiraz

Posted on: 2006/7/31 13:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bush ser Iran bakom kriget!
#13


See User information
Islamiska republiken är en skurkstat som de allra flesta iranier avskyr. Att behöva välja mellan hökarna eller mullorna är som att behöva välja mellan pest och kolera. 70% av irans befolkning är under 30 år och de vill inte ha något att göra med regimen och många hatar islam. Tyvärr tror många iranier att USA med bush regeringen vill vårt bästa men så är tyvärr inte fallet. Jag hoppas att vi slipper se ett krig till och att det iranska folket kan skaka av mullorna på egen hand!

Posted on: 2006/8/1 0:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
81 user(s) are online (81 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 81

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS