vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Dagens Hälsotips!
#1


See User information
Här kommer lite tips för en bättre hälsa:

Dra ner på eller undvik vitt bröd. Ät istället grovt bröd med fullkorn.

Dra ner på eller undvik socker. Avstå framförallt från artificiella sötningsmedel typ sukralos och aspartam.

Använd kokosfett och olivolja som fett. Uteslut alla produkter som innehåller raffinerade oljor, margarin eller delvis härdat vegetabiliskt fett.

Drick 1 1/2 - 2 liter rent vatten per dag.

Komplettera med kosttillskott, speciellt vitaminer, antioxidanter och omega-3 fettsyror.

Motionera regelbundet. ca: 30-60 minuters promenad varje dag.

Sov ordentligt! Timmarna mellan 23:00 och 04:00 är viktigast.

Gör avslappningsövningar lite då och då.

Tänk positivt! Dina tankar leder ditt liv.

Gör roliga saker, våga vara barnslig utan att för den skull vara ansvarlös.

Posted on: 2007/3/2 11:28
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dagens Hälsotips!
#2
Ät färska grönsaker och frukt.

Undvik kött.

Välj ekologiskt som har mer näring och mindre gifter.

Dra ner på tankarna. Använd dom bara vid analysering och uträkning annars skapar dom mest bara problem.

Lite svett och ett gott skratt varje dag så du lever längre.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dagens Hälsotips!
#3
Dagens hälsotips nr 2!

http://www.phbalans.com/sid.asp

http://hem.passagen.se/globalworld/professorn_olov_lindahl.htm

Brev från mej till ph-balans:

Svaret i stora bokstäver:




hej xxxxxxxxx Gbg 2007-02-25

SE VERSALER nedan,

//Kurt_




--------------------------------------------------------------------------------

Från: xxxxxxxxxx [mailto:xxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com]
Skickat: den 25 februari 2007 18:44
Till: kurt.sandvik@phbalans.com
Ämne:



Hej, HEJHEJ!! för att göra en mycket lång historia kort, så lider jag av amalgamskada(sen födseln) tiomersal+mormor+mamma, detta helvete debuterade ca år 2000 vid bildskärmsarbete (BÖRJAR OFTA SÅ!!), då jag drabbades av kraftigt brännande i bla ansiktet (MKT VANLIGT!), orkar inte dra hela historien men efter 3 års homeopati, bioresonansbehandling, vitaminer örter vitlök, fiskolja selen, cvitamin och övrig hälsokost för ca 1-2000kr/månad är jag nu på gränse till att ge upp! JAG FÅR INTE GIFTERNA UR KROPPEN!!! HUH!!



EDTA hos dr öckerman kostar 28.000kr pengar jag inte har, det brännmer svider värgker i armar och ben, illamående, yrsel, ångestattacker, svullen buk, bröstsmärtor, + 100 saker till, finns oral EDTA men i USA, alltså inte i sverige där det är förbjudet att vara sjuk av ett nervgift som ju bara är säkert i bergrum och våra munnar. KVICKSILVER FÅR MAN INTE HA I RUMPAN ENS…



Kan du koka ihop en häxbrygd med vad som helst till mej barav det hjälper, har sett ditt recept på koriander men är för sjuk för att orka, jag betalar bara du ger mej ett pris, jag kan ge ut min adress och sätte inpengar på ditt konto i förväg om så önskas. DU SKULLE FÖRST OCH FRÄMST SYRA AV DIN KROPP ORDENTLIGT! KALK, pH-BADsoda osv. SE ”BIFOGA”.

http://www.phbalans.com/sid.asp?sid=2



Har vissa "bra dagar" sen annar kan jag knappt stå på benen, men brännandet och svedan tar kål på mej. JAG FÅRSTÅR DIG – HAR SJÄLV VARIT UTSATT FÖR STATENS ”LÄKARE”.



xxxxxxxxx

VI HÖRS!

//KURT_



Tänk att jag förbisett detta under de år jag nu varit svårt förgiftad av djävulens amalgam+kvacksalvarnas förfärliga zoloft som jag kommer att ha känningar av till och från under i allafall 2-3 år till(se länk nedan)

http://www.oberoende.info/rfhlups/

Har kontakt med en dam bla som varit rullstolsbunden mer eller mindre och tvingades att andas med syrgas efter att hon slutade med gifterna(zoloft) själv är jag mer eller mindre impotent nu med tanke på att man ju rört om rejält inne ihjärnan, GUD skall man inte leka inne i folks hjärnor, känslor, allt allt är borta och jag vet inte om det någonsin återkommer.

Kan nämnas att den "förmodade" candidaöverväxten och den uppsvällda afrikabuken kom i samband med tablettintaget(giftet)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dagens Hälsotips!
#4


See User information
Quote:

sune wrote:
Dagens hälsotips nr 2!

http://www.phbalans.com/sid.asp

http://hem.passagen.se/globalworld/professorn_olov_lindahl.htm

Brev från mej till ph-balans:

Svaret i stora bokstäver:




hej xxxxxxxxx Gbg 2007-02-25

SE VERSALER nedan,

//Kurt_




--------------------------------------------------------------------------------

Från: xxxxxxxxxx [mailto:xxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com]
Skickat: den 25 februari 2007 18:44
Till: kurt.sandvik@phbalans.com
Ämne:



Hej, HEJHEJ!! för att göra en mycket lång historia kort, så lider jag av amalgamskada(sen födseln) tiomersal+mormor+mamma, detta helvete debuterade ca år 2000 vid bildskärmsarbete (BÖRJAR OFTA SÅ!!), då jag drabbades av kraftigt brännande i bla ansiktet (MKT VANLIGT!), orkar inte dra hela historien men efter 3 års homeopati, bioresonansbehandling, vitaminer örter vitlök, fiskolja selen, cvitamin och övrig hälsokost för ca 1-2000kr/månad är jag nu på gränse till att ge upp! JAG FÅR INTE GIFTERNA UR KROPPEN!!! HUH!!



EDTA hos dr öckerman kostar 28.000kr pengar jag inte har, det brännmer svider värgker i armar och ben, illamående, yrsel, ångestattacker, svullen buk, bröstsmärtor, + 100 saker till, finns oral EDTA men i USA, alltså inte i sverige där det är förbjudet att vara sjuk av ett nervgift som ju bara är säkert i bergrum och våra munnar. KVICKSILVER FÅR MAN INTE HA I RUMPAN ENS…



Kan du koka ihop en häxbrygd med vad som helst till mej barav det hjälper, har sett ditt recept på koriander men är för sjuk för att orka, jag betalar bara du ger mej ett pris, jag kan ge ut min adress och sätte inpengar på ditt konto i förväg om så önskas. DU SKULLE FÖRST OCH FRÄMST SYRA AV DIN KROPP ORDENTLIGT! KALK, pH-BADsoda osv. SE ”BIFOGA”.

http://www.phbalans.com/sid.asp?sid=2



Har vissa "bra dagar" sen annar kan jag knappt stå på benen, men brännandet och svedan tar kål på mej. JAG FÅRSTÅR DIG – HAR SJÄLV VARIT UTSATT FÖR STATENS ”LÄKARE”.



xxxxxxxxx

VI HÖRS!

//KURT_



Tänk att jag förbisett detta under de år jag nu varit svårt förgiftad av djävulens amalgam+kvacksalvarnas förfärliga zoloft som jag kommer att ha känningar av till och från under i allafall 2-3 år till(se länk nedan)

http://www.oberoende.info/rfhlups/

Har kontakt med en dam bla som varit rullstolsbunden mer eller mindre och tvingades att andas med syrgas efter att hon slutade med gifterna(zoloft) själv är jag mer eller mindre impotent nu med tanke på att man ju rört om rejält inne ihjärnan, GUD skall man inte leka inne i folks hjärnor, känslor, allt allt är borta och jag vet inte om det någonsin återkommer.

Kan nämnas att den "förmodade" candidaöverväxten och den uppsvällda afrikabuken kom i samband med tablettintaget(giftet)


Du kan vända på detta ganska fort, så ge inte upp, det ordnar sig.
Du kan göra det som står på hans sajt om korianderkur osv. Antar att du intar alger, såsom Chlorella, det bör/måste man, men inte äta selen. Antar också att du har koll på strålningsgrejer i hemmet - inga lågenergilampor vid huvudet... osv. Curry/Hartmankryss i sängen mm mm... - att du intar linfröolja (rapsolja) hellre än annan olja.

Jag kan antagligen ha en video-cd/dvd snart med en inspelning som nyss gjorts med Kurt. Jag vet inte vad den kommer att kosta, säkert inte många tior. De som vill ha den kan maila mig sin info, och vilket pris som eventuellt är för mycket.

Posted on: 2007/3/8 20:49
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
41 user(s) are online (41 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 41

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS