vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Citat av den nya tidens andliga ledare
#1
Såhär pratar västvärldens nya andliga ledare
jag har gjort en citatsamling


Jag är den nya tidens andlige ledare

Den som gömmer sig för mig, kommer aldrig att möta den nya tidens andliga ledare - bara fortsätta att grubbla på sin kammare och över en kopp te i andra märkvärdiga och förnäma intellektuellas samkväm



Jag har kommit för att rensa dina öron

Den gemenskap som du skall sälla dig till kallas Frihetsguiden.

Jag är en ledare i meningen att jag går före och tar det största ansvaret för Frihetsguiden.

"Det andliga är naturligt för mig. Det är klart att jag vet vad jag gör med alla mina provokationer (vi behöver naturligtvis uppmärksamhet för att bli något alls), men jag gör ett jobb, skall du veta. Det är ett gammalt jobb och jag är lämpad för det. Det är väldigt oförskämt av dig att döma mig så hårt utan att ens ha träffat mig"

"Jag försäkrar dig att jag ÄR en alien och inte besatt av en. Jag har även varit bortförd och fått instruktioner: För fyra år sedan på midsommardagen vaknade jag mitt i ett rågfält efter att ha somnat vid kanten av det. Det fanns inga spår till platsen. Därefter har jag renodlat mina förmågor. Och du behöver inte oroa dig, jag har skadat Wikhalls själ, men jag kommer inte att "ta" den - och efter att den har läkt, så kommer den att vara en bättre själ. Det är gammal lag: Vi får skada de som vill skada oss. Men när vi skadar, så gör vi friskare."


Och mitt ledarideal är en empatisk men principfast typ, vars uppgift är att inspirera och stimulera dialog - inte hjärntvätta!

När en kvinna uppskattar sexet, så blir hennes mun kall, hon får något intensivt i blicken, hon drar och sliter i dig litet grann, hon svettas, hon gnyr eller skriker och hon får orgasm.


Vi behöver en ny andlig väckelse i väst. Jag är den väckelsens ledare.


Jag heter Tobias. Och jag vet vad sefiroth är i kabbala. Jag använder ordet på mitt sätt, som ett exotiskt sätt att säga principschema eller värdegrund.


Jag vet inte om det finns bättre alternativ än Frihetsguiden. Jag tycker inte det verkar så, för då hade jag antagligen sällat mig dit istället för att skapa Frihetsguiden.


Jag är inte så bra på roliga historier

Det kommer nog litet sketcher och så på film på min blogg, när jag har skaffat en kamera och lärt mig tekniken...'

Om du felciterar mig en enda gång till, så kommer jag att sprida felcitat från dig över hela internet.

Jag ljuger aldrig


Exempel: Det är "gott" att dela med sig, alltså är det "ont" att snåla, alternativt: Det är "gott" att spara åt sig själv, alltså är det "ont" att slösa på främlingar.


a, jag gör en avslappningsövning och ständiga koncentrationsövningar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Citat av den nya tidens andliga ledare
#2
Quote:

När en kvinna uppskattar sexet, så blir hennes mun kall, hon får något intensivt i blicken, hon drar och sliter i dig litet grann, hon svettas, hon gnyr eller skriker och hon får orgasm.


Fascinerande.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Citat av den nya tidens andliga ledare
#3


See User information
Herrejösses, snacka om att underskatta forumets besökare och köra "Jag är den nya tidens andliga ledare".

Som att kliva in på en mc klubb och knuffa undan alla knuttar som står o pissar i pissrännan och peta fram den och sätta igång o pissa.

Modigt må jag säga, alternativt galet.

Posted on: 2007/6/3 18:26
Detach
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Citat av den nya tidens andliga ledare
#4
En annan anlig typ om klimmatet på vaken idag

"Redan känner jag att det känns bättre att vara på vaken. Så det har verkligen gjort en positiv effekt"

Micro

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Citat av den nya tidens andliga ledare
#5


See User information
Quote:
GodSpeed:
Herrejösses, snacka om att underskatta forumets besökare och köra "Jag är den nya tidens andliga ledare".

Som att kliva in på en mc klubb och knuffa undan alla knuttar som står o pissar i pissrännan och peta fram den och sätta igång o pissa.

Modigt må jag säga, alternativt galet.


Hahahaha... det var en målande jämförelse!

Posted on: 2007/6/4 15:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Citat av den nya tidens andliga ledare
#6
Quote:
"Jag försäkrar dig att jag ÄR en alien och inte besatt av en. Jag har även varit bortförd och fått instruktioner: För fyra år sedan på midsommardagen vaknade jag mitt i ett rågfält efter att ha somnat vid kanten av det. Det fanns inga spår till platsen. Därefter har jag renodlat mina förmågor. Och du behöver inte oroa dig, jag har skadat Wikhalls själ, men jag kommer inte att "ta" den - och efter att den har läkt, så kommer den att vara en bättre själ. Det är gammal lag: Vi får skada de som vill skada oss. Men när vi skadar, så gör vi friskare."


Den där har jag missat. Så min själ är skadad? Det var som attan. Och det har Tobias Struck gjort? Du har aldrig hört uttrycket att det inte går att klippa en skallig man?

Frihetsguiden är ett friskt inslag här på Vaken. Instiftare till mycket munterhet, i sanning.

Förresten, det är inte du, med eller utan paranormala förmågor, som har sett till att Miljöpartiet i Trollhättan dragit sig ur som sponsorer till min föreläsning? Fyyy dig i så fall, naughty, naughty...

...om inte har jag inget övrigt att tillägga. Kör hårt, guiden.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Citat av den nya tidens andliga ledare
#7
"Eddie Meduza var en demoniskt motarbetad andlig ledare"

Vår tids andliga ledare

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Citat av den nya tidens andliga ledare
#8
Ja Eddie Meduza har i allafall kommit ljusår längre emot sin upplysning än "herr damp" (Frihetsguiden).

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
En dåres omänskliga stirrande...
#9
Herr Komodo (frihetsguiden) som på fullt allvar menar sig vara upplyst och den nya tidens andlige ledare ser inte ut som en stor andlig ledare...

Resized Image

...utan mera som sin far som var inspärrad på dårhuset.

Resized Image

Hmmm,...äpplet faller inte långt från trädet sägs det ju.

Söt tjej iallafall,...men, men,...det finns ju snygga hjärntvättade Scientologi, Jehovas och Livets ord brudar också, så vad gör det när allt kommer omkring.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
22 user(s) are online (22 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 22

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS