vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Lite o bita i...
#1
Hej gott folk!
Jag skall ta i lite mer än vanligt, men jag sitter inte och skriker och är förbannad för det :). Känner bara att det börjar röra på sig lite för mycket, och att allt verkar så enkelt att se igenom, ändå händer ingenting. Informationen måste ut snabbare.

Till att börja med så är jag snart helt övertygad om at vissa kan vakna, andra inte. Det verkar också som att dom som vaknar vaknar upp allt mer och mer, dom som går i blindo ser snart inte ens sina egna fötter. Om man drar ett par varv på nyhetssidor en vecka så förstår man snabbt att systemet håller på att falla, sakta med säkert. Den utvecklingen kan bara accelerera... Som i dag t.ex. Oprah Winfrey skall nu stödja Hillery Clinton ekonomiskt, och vill att hon skall gå in och försöka sig på att bli president. Vill hon det så blir hon det. Förutom denna sliskiga varelse så står Arnold också på tur... Som förut så står den ena efter den andra färdig att gå in i Vita huset, och vi vet alla vad dom egentligen står för och vem dom tar order ifrån. Dom som har rent mjöl i påsen får inte ens en ärlig att visa sig i media, på grund av att dom inte har tillräckligt med media tid, moment 22... Tillvägagångssättet är brutalt när man tänker på hur dom mitt framför ögonen på hela världen manipulerar den ena efter den andra till makten, nåja... Det är inget nytt.

Detta är vad som händer just nu på ytan, vad är det då som händer under?... Vi vet att vi snart får fler poliser även i Sverige, för att kunna hantera upplopp etc.

Upploppen är en symptom på ett problem, och man hanterar detta precis som den fruktansvärda vården hanterar sjukdomar. Plåster på skavsår... Detta istället för att ta hand om problemet. Problemet är och förblir det samma, NWO. Och den nya ordern kan vi ju inte motarbeta, nej det går inte... Det är ju grundstenen i vårt samhälle och kallas politik och demokrati...

Ännu djupare, i allt caos som skapas planeras attentat, krig och annan missär, allt är under kontroll så att säga. Vi styrs hela tiden till att titta åt ett håll, då det händer något annat på ett annat håll. Det är lite vad deprogramming handlar om, att kunna se igenom spelet, som är panikartat just nu, visst har dom koll, men se deras drag, ett efter ett sker i all hast och "dom" lämnar nu allt tydligare och tydligare spår efter sig, tur det.

Om vi dyker ner på botten så hittar vi saker som väldigt få kan behandla, tankemässigt. Infon som jag nu kommer att skriva om är verifierad av så otroligt många, och för mig är det rent ut sagt dumdristigt att inte ta med den i planeringen. David Icke, Michael Tsarion, Cerdo Mutwa, Stewart och Janet Swerdlow med flera talar alla om samma sak, vi är styrda/kontrollerade/manipulerade av något annat än vanliga människor på denna planet. Alla dessa som presenterar denna info riskerar att bli utskrattade, men dom gör det ändå och tar samtidigt en stor risk. Dessa har arbetat i många många år, och folk som inte ens tagit en titt på materialet säger sig veta att så är inte fallet,... det är för mig oförståeligt. Vi har i bagaget presidenter, cia och fbi folk, samt MI5 anställda som verifierar informationen, men det hjälper ändå inte. Dessutom så har vi människor såsom J Edgar Hoover som var chef för FBI i ca: 50 år, han varnar för en konspiration som är för vidunderlig/monstruös/ofantlig/oerhörd, ... för att vara sann... Det ligger framför våra fötter med andra ord, men vi vill inte se det... Historien visar oss också bevis på att informationen är sann. Genom ny teknik i kameror har man nu verifierat att denna planet är väl besökt av UFO... Dom ligger/håller till i ett ljusspektrum som ligger straxt utanför vårt synfält, det är bevisat många gånger om nu, och denna info kommer ifrån NASAs egna kameror... Ett av dom vanligaste flygande objekten har en speciell form, och den hittar man också långt tillbaka i tiden på grottväggar etc.

Inte nog med det, man har skulpterat dessa i sten också, de flygande objekten alltså. Så det vi nu med ny teknik kan se, såg dom också för ca: 8-10 000 år sedan. Vad är då problemet, bevisen väller ut, men flertalet väljer att tro på att det inte existerar, och det är exakt det som skyddar sanningen från att komma fram, sug på den en stund... :)

För att sätta sig in mer i detta, gå till dc hubben vaken samarbetar med, sök på Swerdlow, Icke och ufo, jag öppnar gärna upp slottar om så behöves. Informationen kommer inte bara ifrån David Icke numer, den kommer ifrån många och mycket...

För att avsluta detta,...

Det har diskuterats många gånger att David Icke skulle vara någon form av galning,... psykopat!... Ta ett par steg tillbaka. Den psykologi som säger det är den psykologi som vi har tillgång till i samhället, den psykologi är till för att hålla oss i chack i systemet, och för att få oss att må bra --- i systemet. Icke lägger också fram ett tankesätt som raserar modern "samhällspsykologi", och det är den som säger att han är lite galen.... Håller inte riktigt enligt min mening.

Nåja... Jag håller för tillfället på att configurera en DC hub för Er som är helt och hållet vakna, eller har ett tankesätt som ställer sig positiv till infon. Messa mig om Du är intresserad av ett konto. Du behöver alltså inte vara klarvaken, men Du bör ha viljan att vakna upp... Det räcker gott o väl... Min lilla baktanke är att komma ännu längre fram till vad sanningen egentligen är, så fort som möjligt.

Ha det så gott som det går.

In service of God/US - Ian Lungold... [ Får komma på nåt eget snart :) - ]


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lite o bita i...
#2


See User information
Word!


mvh eureka

Posted on: 2005/11/26 15:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lite o bita i...
#3
Word?.. Inte riktigt med på den ::)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lite o bita i...
#4


See User information
Vad är en DC hub?

Posted on: 2005/11/27 0:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lite o bita i...
#5
word, ord, sanning, fakta, på riktigt..

dc hub är en dator som kopplar ihop en massa andra dc clienter som utbyter filer.
DC = direct connect = program som delar filer (napster typ)

finns fler olika , dc++, oDC

sök på google....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lite o bita i...
#6


See User information
Kommer lite off topic nu men det får ni leva med! Kan ni inte typ posta sidorna när ni har skrivit en tråd asså sidorna ni fått informationen ifrån för jag håller på med ett skolarbete om frimurarordern/illuminatin/nwo och som ni förstår så kan jag inte hämta min info från forum trådar...lärarna kommer skratta åt mig när jag kommer in med arbetet o säger: ja han o hon sa det och jag tror på det ^^ tack på förhand...

Posted on: 2005/11/27 12:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lite o bita i...
#7
Hehe, förstår problemet :) ...
Jag skall skriva iordning en lista, vilka som informationen kommer ifrån, samt hur dom lagt fram bevisen och vad bevisen är för något, skulle det hjälpa?...

DC hub - Gå till: http://dcplusplus.sourceforge.net/
klicka på download och ta hem en client. Följ sedan anvisningarna, om problem dyker upp, hojta till!

Hare gott...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lite o bita i...
#8


See User information
urban-art, om du är ute efter information om Illuminatis och frimureriets historia och NWO så är Jüri Linas bok "Världsbyggarnas bedrägeri" väldigt bra och informativ. Den är ju i och för sig inte gratis som källor på nätet är, men den är verkligen prisvärd.

Posted on: 2005/11/27 17:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lite o bita i...
#9


See User information
Väl skrivit cee!
Det där med att David Icke är galen har jag också funderat över. Vad är man när man är galen? Vem bestämmer att man är galen? Många av oss är nog "galna" enligt Psykologin.

Och det där med fakta. Hade varit väldigt bra om det fanns en sida där man kunnde läsa ren fakta och med källor.

Posted on: 2005/11/27 21:34
"Låt inte det onda ta överhanden. Besegra det genom att göra gott."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lite o bita i...
#10
Tackar, jo visst skulle det vara kul med en 100% faktaweb. Alex Jones kommer nära vad det gäller korruptionen i konspirationen. Han missar en del när han slår bort fakta som faktiskt betyder ännu mer än det han presenterar. Att samhället är skit och att det kontrolleras av få personer är inte så svårt att lista ut, det är bara att ta ett par steg tillbaka för att se. Vi vet också att många positioner på toppen missbrukar sin makt, många gånger om. Det skrivs i vanlig media till och med.

Det som är än värre är läkarkonsten och den moderna medicinen, spirituellt totalt bortkopplad, samt att gemeneman inte ens kan räkna ut vad viss information betyder. Som t.ex Bohemian Groove, bevisat 100%--- Ännu kopplad till konspirationsteori, bara för att vanligt folk inte fattar vad det betyder. Dessutom, finns det ufo i vår omgivning? Jo det har man äntligen filmat flera hundra timmar av i rymden. Men det spelar ingen rol, the beliefe system är ännu för starkt! nåja...

Angående galen eller inte,... Så länge man inte skadar någon eller någonting levande så är man väl rätt ok, det måste va regel nummer ett, för att dom som kommer efter skall fungera. David Icke skadar dock ingen, och det han jobbar för är att väcka upp världen så att vi slutar slåss, kriga, manipulera, programera, döda, mörda o så vidare... Vad är det för galet med detta? Jag har mött många David Icke anhängare, alla är dom likadana, mjuka, trevliga, förstående, öppna och skarpa... Ser inget fel med hans arbete!

Hare gott..


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS