vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#1


See User information
Så, som läget är, kan inte en person göra allt.

En person kan inte organisera andra om de inte GÖRA sitt.

En person kan inte göra något like effektivt om andra (som har hört av sig) är passiva.

Vi är SVAGA om vi inte lyfta på luren, skrev en mejl, hålla kontakt till om med varandra.

Våran goda medmänniskor, familjer, vänner lever i en fantasi värld, och MÅSTE få våran info i handen.

Jag skit i alla små rädslor eller nervousitiet.

Jag vill ha en allmän möte, träff på en helg dag i Jönköping SNART och vill att ni som lever i Jönköpingslän eller SMÅLAND hör av er. Att träffas IRL är roligt och lärorik.

Om ni har hinder kontakta mig för lösningar.

Vi är inte lata dumma idioter, men vi är bra att ser ut som, som grupp.

Eliten sover inte, de planerar och möter väldigt ofta.
Och planen kommer att fucka till ALLT som är kärast och nära till oss.

Evil happens when good people keep silent.

Det är bara patetiskt att vara passiva, och inte träffas och låsas att man kan fixa allt på elitens nätet här.

Eller är möten bara något eliten få göra?

Ta gärna emot konstruktiva ideer, anmälningar och platsförslag.

Posted on: 2009/1/22 17:32
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#2


See User information
Bra Lorax, fixa ihop ett litet gäng där nere nu!

Här i Stockholm ses vi nästan en eller två gånger per vecka och gör saker. Manifesterar, sätter upp lappar på bilar, diskuterar vad som ska göras härnäst, fixar med DVDR's, viker flyers m.m. Det är både kul och produktivt att vara flera när man gör saker, så det är en win-win situation.

Jag vet inte hur det ser ut i resten av landet men det känns som att Stockholm ligger på framkanten när det gäller att göra saker och ting. Ni från andra delar av landet får gärna dela med er om vad ni pysslar med osv. Jag vet att Hear donar med textning av filmer och DVDR-bränner m.m. Det är skitbra. Men det räcker inte - fler måste dra sitt strå till stacken!

Posted on: 2009/1/22 17:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#3


See User information
Det vet vi och allt detta blir bara bättre i Stockholm eller hur!

Hur kul har ni nuförtiden? Jag minns att detta är alltid kul och inspirerande med.

Det kan man göra ännu bättre här för att vi bara kan, om vi VILL.
Om viljan finns. Då kan vi lära er lite och sen blir vi starkare mer effektivare och har mer kul tillsammans!

Stockholm och Jönköping är väldigt lika, det finns hus och folk, och bägge två är små. Ingen stor stad sådär, och folket MÅSTE få informationen. De får de en chans att "vakna" att föstår.

Posted on: 2009/1/22 17:47
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#4


See User information
Vi har jättekul! Sist vi hade arbetsmöte här i söndags kom det 6-7 pers och vi satt och fikade, fixade med DVDR's och paketerade bestälningar Vaken fått in via hemsidan, som i sin tur gör att Vaken får in mer pengar och på så sätt kan nå ut till ÄNNU fler människor! Vilket både känns bra och gör att man kan väcka fler. Sen kanske den personen lånar ut DVD'n till en annan och sen är snöbollen i full rullning..

Det här är något som alla borde prova på och connecta med riktiga människor i verkligheten - det är liksom inte samma sak bakom en datorskärm.

Det är givande att dela erfarenheter och upplevelser med andra, dra inspiration från folk, osv osv.

Det är lite det som är meningen med livet, att harmonisera med sina medmänniskor, skapa en bra balans... Typ :)

Nu flummar jag iväg men något åt det hållet! Och det är det jag känner att jag gör när jag träffar likasinnade individer från bl.a Vaken, som har samma flamma inombords som en själv...


Det är en sån häftig känsla att känna en slags samhörighet med såna människor, i ett samhälle som är så fucked up på många sätt, att bland alla dessa vilsna människor så ändå finns det några som är mindre programmerade och inser att de måste ändra sin kurs, sin riktning här i livet och ser att varje steg i fel riktning fuckar upp för alla andra och har en slags negativ åverkan på resten av jorden.

Oj oj oj, hoppas någon begriper nåt.

Men kort och gott - det är enormt givande att göra gott med andra som har samma drivtkraft.

Posted on: 2009/1/22 18:04

Edited by The Lorax on 2009/1/22 18:20:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#5
jönköping är en stoooor plats för frimurare illu..


hmm kanske ill försöker samla in information vilka truthers so är vassast?

det är väl bättre att träffas i sthlm..

eller bättre att inte träffas alls för att vara så anonym som möjligt..
man kommer ju långt med vanlig spridning genom att dela ut flygblad, brev sms mm!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#6
jag har själv vart mycket irl med människor och pratat..

men det ni inte vet är att ni blir övervakade konstant när ni delar ut och träffas..

och ni vet inte ens om det..

ni väljer ju själva om ni vill sabba eran karriär..

dem som har makten kan få er att falla ganska lätt utan att ni ens märker det..

men valet är fritt som sagt.

=)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#7


See User information
Quote:

2universum skrev:
jag har själv vart mycket irl med människor och pratat..

men det ni inte vet är att ni blir övervakade konstant när ni delar ut och träffas..

och ni vet inte ens om det..

ni väljer ju själva om ni vill sabba eran karriär..

dem som har makten kan få er att falla ganska lätt utan att ni ens märker det..

men valet är fritt som sagt.

=)


Precis som denna små-fega varnade om!

Kom igen! De kan tracka din IP redan nu oxå.
Och detta är lugnt. När vi VISA oss de kommer 95% av de icke illuminat påverkades att fattar att iden finns.

Du är rädd och feg och detta är problemmen för dig och oss och ELITEN vinnar.

Faktum är att de har inte resurser för att bevaka och bry sig inte så mycket.

Du förlora infokriget och de redan har dig passificerade.

Synd.

but not too late to try! ; )

Posted on: 2009/1/23 15:42

Edited by The Lorax on 2009/1/23 17:20:51
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#8
I Göteborg finns det tyvärr i stort sett inga aktiva som syns. Finns kanske någon eller några som sprider lite information men då det finns folk på rätt sida Sverige som har haft negativ konfrontation av hjärntvättade massor så har de blivit inaktiva.

Hade varit roligt om fler gjorde något men inget jag tar tag i. Orka ta tag i allt. Arrangeras det något så vet man inte om det blir 3 pers eller 10+ pers.

Quote:

2universum skrev:
jag har själv vart mycket irl med människor och pratat..

men det ni inte vet är att ni blir övervakade konstant när ni delar ut och träffas..

och ni vet inte ens om det..

ni väljer ju själva om ni vill sabba eran karriär..

dem som har makten kan få er att falla ganska lätt utan att ni ens märker det..

men valet är fritt som sagt.

=)

Karriär? Slipstomte och undersåte till mördarna (eliten)?

När jag pratar med folk ansikte-mot-ansikte (Ej grupp. Grupptrycket som styr) så säger majoriteten av dom att de tycker att samhället är sjukt, att det är något som inte alls stämmer. De kan inte sätta ringret på det men de vet att banksystemet är sjukt, information hålls borta från "oss" (censur), äta piller är inte bra, det som är i dagens mat är syntetiska ämnen men om de stöter på ordet konspiration reagerar deras hjärntvättade personer att man är en idiot för konspiration (konspirations TEORI) är kopplat till Elvis och månlandningen men på senare tid reagerar folk på att något verkligen inte stämmer. Byrokratin flordar, övervakningsmaskinen exploderar så det får folk att reagera.

Många har frågetecken, led folk till mer fakta inom detta område vilket också bräddar deras syn. (Folk som är insatta i ekoboomen, peka dom till Monsanto-dokumentären.)


PS: Det ni tänker manifesteras (Egen erfarenhet av det minst tre gånger senaste månaderna) så tänk på vad ni tänker. Även om världen ser grym ut så finns det många ljusglimtar vilket sakta men säkert blir starkare.

Problemet är att om folk låter sig tystas av att mördarna kanske jävlar med dom så har de lyckats, rädsla. Tyvärr finns det för många som har den synen. Om det jävlas betyder det att ni har gjort något riktigt bra och skall vara stolta!


Edited by Flowerpower on 2009/1/23 18:19:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#9


See User information
Jag " hugger som en kobra " så fort jag får chansen. Och det blir i stort sett varje dag som jag informerar och tipsar om Internet-sidor eller böcker med vettig information till folk IRL.

Jag har alltid med mig en bok när jag är ute och undrar folk vad jag läser så märker jag direkt om dom är mottagliga. Läser jag inte så lägger jag den synligt. Är dom inte det minsta mottaglig. Lägg ner direkt. Ödsla inte med tid och energi.

Våga vara ute själva och våga prata med folk. Det är stor skillnad idag jämfört föra bara något år sedan.

Påstå inget utan och säg att det är något skumt med 911, Bankkrisen o s v så folk tänker till och blir nyfikna.

Berätta inte med en gång att just du är övertygad om något.

Skaffa en så bred kunskap som möjligt om du kan och har tid.


Har ni tittat på information om " Förintelsen " som inte stämmer med den officiella. Ta inte upp detta. Då har du bränt dina skepp.

Posted on: 2009/1/23 21:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#10


See User information
De som bor i Småland och speciellt Jönköping går väldigt mycket i kyrkan. Där lär det finnas många som är väldigt vakna. Lorax, du måste bara veta hur deras intresse ska väckas. Kanske du kan ge dem förslaget att läsa "The Resistance Manifesto" av Mark Dice. Gå på deras möten och ge en liiiten försiktig inflik ibland om FRA eller se till att de får se YouTube-klippet med bishop Williamson om George Orwells 1984 och 911.
http://se.youtube.com/watch?v=R5q23ezr8DE&feature=related

Men var lite försiktig, speciellt med Williamson, då han inte fick så bra publicitet i senaste SVT programmet Uppdrag Granskning då han framställdes som Förintelseförnekare.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2232&from=program_ao

Ta det försiktigt, bara.

Posted on: 2009/1/24 13:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#11


See User information
Ja det skulle vara kul o träffas, alltid kul och bygga
på ideérna man har, och kanske hinna finslipa på andra.

Alltid kul o träffa likasinnade.

Skulle kunna ställa upp med skjuts om folk var intresserade
för en träff, eller om dom inte har tillgång till bil,
eller hellre åker bil än buss så går det att fixa om det
ligger någorlunda åt samma håll man ska, så ska det nog
gå bra, även om det är lite avsides, men inte för avsides.

Är det fler intresserade ? Kan vi ju bestämma nån tid
och plats efterhand, om intresse finns.


Respect

Posted on: 2009/1/24 13:21
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#12


See User information
Forslag : jag bor i Nybro,en bit fra Malmö och en bit fra
Jönköping.Her finns stooor plass,også for overnattingsgjester.
Hva med en fellestreff her for folk fra Jönköping,Småland och Malmö ?

Posted on: 2009/1/24 15:43
Common sense is not so common
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#13


See User information
Quote:

Spartacus88 skrev:



Har ni tittat på information om " Förintelsen " som inte stämmer med den officiella. Ta inte upp detta. Då har du bränt dina skepp.


Ingen gas...

Posted on: 2009/1/24 18:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#14


See User information
Malmö kan vara en möjlighet, då vi är flera tom 5 pers eller vad säger du Capsolito?? ; )

Jönköping skulle må bra med info spridning, folk bli glada att ser att någon ge ut info och som i stockholm märker man hur många har samma åsikter....

I alla åldrar ; )

Posted on: 2009/1/25 1:35
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#15


See User information
Quote:

Flowerpower skrev:
I Göteborg finns det tyvärr i stort sett inga aktiva som syns. Finns kanske någon eller några som sprider lite information men då det finns folk på rätt sida Sverige som har haft negativ konfrontation av hjärntvättade massor så har de blivit inaktiva.

Hade varit roligt om fler gjorde något men inget jag tar tag i. Orka ta tag i allt. Arrangeras det något så vet man inte om det blir 3 pers eller 10+ pers.

Quote:

2universum skrev:
jag har själv vart mycket irl med människor och pratat..

men det ni inte vet är att ni blir övervakade konstant när ni delar ut och träffas..

och ni vet inte ens om det..

ni väljer ju själva om ni vill sabba eran karriär..

dem som har makten kan få er att falla ganska lätt utan att ni ens märker det..

men valet är fritt som sagt.

=)

Karriär? Slipstomte och undersåte till mördarna (eliten)?

När jag pratar med folk ansikte-mot-ansikte (Ej grupp. Grupptrycket som styr) så säger majoriteten av dom att de tycker att samhället är sjukt, att det är något som inte alls stämmer. De kan inte sätta ringret på det men de vet att banksystemet är sjukt, information hålls borta från "oss" (censur), äta piller är inte bra, det som är i dagens mat är syntetiska ämnen men om de stöter på ordet konspiration reagerar deras hjärntvättade personer att man är en idiot för konspiration (konspirations TEORI) är kopplat till Elvis och månlandningen men på senare tid reagerar folk på att något verkligen inte stämmer. Byrokratin flordar, övervakningsmaskinen exploderar så det får folk att reagera.

Många har frågetecken, led folk till mer fakta inom detta område vilket också bräddar deras syn. (Folk som är insatta i ekoboomen, peka dom till Monsanto-dokumentären.)


PS: Det ni tänker manifesteras (Egen erfarenhet av det minst tre gånger senaste månaderna) så tänk på vad ni tänker. Även om världen ser grym ut så finns det många ljusglimtar vilket sakta men säkert blir starkare.

Problemet är att om folk låter sig tystas av att mördarna kanske jävlar med dom så har de lyckats, rädsla. Tyvärr finns det för många som har den synen. Om det jävlas betyder det att ni har gjort något riktigt bra och skall vara stolta!



Allt som är "FEL" eller snett i sammhället är bara folk som tänker på ett viss sätt, som har inte tänkte eller vill inte på ett annat sätt.

Sverige är inte Irak, inte Nazi Tyskland, Inte Chile och inte ens Storbrittanien.

Även i New York kämpa folk, och har det kul och dela info fredligt.

Detta kan vi alltid göra, och träffas IRL.

Vi är majoriteten, de flesta fattar inte detta än.

Men detta är en tids fråga. Goda, glada kära folk som är lite vilsna, som mår så liten, det är vi många, och så fort vi inser att hopet är OSS själva och VI är lösningen och vi är 95%..

Det tar lite frö lite "jord" lite vatten , då få man en Flower, Flower Power

Posted on: 2009/1/25 1:42
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#16


See User information
Tar ett stycke från:
Copyright finns inte
http://www.df.lth.se/~triad/book/

Carceres ex Novum

Det fanns ett alternativ till det vanliga livet.
Jag var trött på allt det vanliga, på att alltid vara sist,
aldrig uppmärksammas. Datorn var uppmärksam, den uppmärksammade
ingen annan än mig. Jag fann kamrater som jag aldrig behövde
träffa ansikte mot ansikte, och så flöt min tonårstid förbi,
jag blev en intressant människa.

När jag började på högskolan kom det jättelika Internet till
mitt rum och världen strålade in till mig. Jag hade miljoner
människor nära inpå mig utan att någonsin behöva se dem i ansiktet.
Jag satt där jämt, enda avbrottet jag behövde var att äta och gå
till skolan. Jag träffade ingen, ingen kände mig. Och jag trivdes.
Tack vare uppmärksamheten från de anonyma människorna på andra
sidan skärmen kände jag mig inte ensam.

Men tiden rann ut och den verkliga världen kröp inpå mig, och jag
visste att jag i och för sig alltid skulle kunna fly, men aldrig
skulle jag kunna gömma mig från dem, vars värderingar förvandlade
mig till en ensam asocial råtta som tillbringade all sin tid med
datorn. Och jag hatade dem."




Quote:
The Lorax skrev:
Malmö kan vara en möjlighet, då vi är flera tom 5 pers eller vad säger du Capsolito?? ; )


Det vore nice.


Respect

Posted on: 2009/1/25 15:27
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#17


See User information
Bra om ni träffas vi behöver fler Vakengrupper i flera delar av landet.

Posted on: 2009/1/26 19:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#18
gör man inte elitens jobb när man delar ut info?

det är ju exakt det dem vill att man ska göra.

jag säger bara man kan dela ut på olika sätt man behöver inte visa sig jämnt och ständigt.

detta är riktat mot personer som kanske har lite mer på spel i sitt arbetsliv eller karriär.


det finns alltid ett val att visa eller inte.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#19


See User information
Quote:

2universum skrev:
gör man inte elitens jobb när man delar ut info?

det är ju exakt det dem vill att man ska göra.

jag säger bara man kan dela ut på olika sätt man behöver inte visa sig jämnt och ständigt.

detta är riktat mot personer som kanske har lite mer på spel i sitt arbetsliv eller karriär.


det finns alltid ett val att visa eller inte.


Gör man inte elitens jobb när man satsa på ARBETSLIV och KARRIÄR?

Detta är oändligt. Vi är AKTIVISTER, konsten är att välja med våran medvetenhet och egna kreativa viljor.

Posted on: 2009/1/27 23:36
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#20
visst vet du lorax att jönköping är sveriges främsta illu-frimurar ställe nr 1.

den högsta eliten bor där, dem högsta eliten träffas där 2 gånger per år.

det finns ett ställe där det endast är greker som nästan alla är släkt med varandra och som tillhör illu.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#21


See User information
Quote:

2universum skrev:
visst vet du lorax att jönköping är sveriges främsta illu-frimurar ställe nr 1.

den högsta eliten bor där, dem högsta eliten träffas där 2 gånger per år.

det finns ett ställe där det endast är greker som nästan alla är släkt med varandra och som tillhör illu.


Nej det visste inte jag, jag trodde NÄTET var detta. De har våran ip om de vill..... ;)

Men men, bevisa mig att det är så, och vart deras lokaler ligger, då går vi dit och pratar med de, om sanningen och vad de gör.

Vad sägs om detta?

Vi är människor och vi har olika ideer, de tror på vad de gör, det gör du och jag. Skillnaden verkar vara VILJAN mot räddslan, tillsammans. Det handlar om att träffa folk.

Och so fucking what?

Om de är så maktiga där, skulle de inte har gjort något mot vaken folk i Stockieholm? det har de inte gjort.

Vad TROR du kommer hända då?

Är du rädd? Jag föstår detta, men till man fösöka då blir det inget gjort...vi kommer med film kameror oxå, träffa ROLIGA folk och prata lite om hur goda frimurare fattar inte sanninge om vad de är inblandade med....om det blir något, då posta vi detta här och på bloggsvären.

DE vinna när vi gör inget.

Punkt Slut!!!

Posted on: 2009/1/28 11:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#22


See User information
Quote:

The Lorax skrev:

DE vinna när vi gör inget.


Helt riktigt, Mark!

Det är ju precis de NWO vill, att vi ska kuva oss för deras förtryckande världsomspännande "prison planet" de håller på att bygga upp och har kommit en god bit på.

Never back down!

Posted on: 2009/1/28 11:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#23
men om ni ger ut information som är viktigare än 9/11 då..'


sånt som eliten vill hålla hemligt osv.


samtidigt är det svårt för att ingen tror på det dem tror på, eller dem tror på det..

så dem kommer undan med det.

alltså det spelar ju ingen roll hur mycket folk som vet om 9/11.


det är ju bara en enstaka situation som var organiserad noggrant.

fok glömmer.


är det inte viktigt också att säga VAD som kommer hända framöver?

när du säger att vissa saker händer och sen gör dem det, det är då du vinner deras förtroende.

kolla på den där killen som förutspådde det med twin tower FÖRE 9/11.

han blev ju skjuten till döds i sin bil.

utredningen ledde ingen vart osv.

den här kvinnan som sade att hon måste varna jorden/världen för att något sjukt kommer hända mänskligheten.

det är det som är slagkraft i att profetera händelser i förväg..

det är det som gör att människor får veta och man åtminstonde ger dem ett val om dem vill välja god eller ond sida.


är det om jag länkar till några bra länkar som eliten tror på och vad dem tror kommer hända?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Eliten gillar Jönköpings Län. Här är folk lata, de "Vakna" gör inget.
#24
Som 2universum sa.
Vakens aktivister blir kartlagda och gör mer skada än nytta.
Exhibitionism kan man kalla det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
47 user(s) are online (47 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 47

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS