vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


"Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#1


See User information

Posted on: 2009/10/27 16:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#2


See User information
Har lyssnat på radion hela dagen: FELAKTIGA RYKTEN angående vaccineringen florerar i Sverige... Skrattretande då de ej ännu kan veta om det till exempel finns biverkningar mm...

Posted on: 2009/10/27 19:22
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#3


See User information
Såg att både DN och AB har tagit bort sina enkätundersökningar om svininfluensan. Om de inte publicerar resultaten är det lågt av dem.

I AB sade endast 26 procent att de tänker ta vaccinet, medan i DN säger 40 ja och 38 nej. Med tanke på att det var cirka 40000 som deltog i AB och över 6000 i DN så vore det av vikt för svenska folket att få reda på detta.

Posted on: 2009/10/27 20:05
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#4


See User information
JA DET ÄR ILLA, FRÅN http://www.fluscam.com/HOME.html

Dr Len Horowitz Nyhetsbrev:

http://www.fluscam.com/HOME_files/H1N ... 202009%20Newsletter_1.pdf

Allt mer får vi in information, nu senast att viljan att vaccineras sig mot det Skapade Svin, Fågel Människoviruset blir allt lägre!

Följer vi myndigheterna så ser vi att Vita Huset med Fredspristaharen Obama, har gett Homeland Security möjligheten att STÄNGA NER WEBBSITER SOM VARNAR FÖR VACCINERNA!

Homeland Security Could Block Websites During Swine Flu Pandemic
http://www.prisonplanet.com/homeland- ... g-swine-flu-pandemic.html

Kongressmanen och Barnläkaren Dr Ron Paul frågar varför har inte Obamas barn blivit vaccinerade?

Ron Paul Questions Why Obama Daughters Haven’t Taken Swine Flu Vaccine?

http://www.prisonplanet.com/ron-paul- ... en-swine-flu-vaccine.html

De flesta Kanadensare är mer bekymrade över Svin, Fågel, Människo vaccinet!

Canadians wary of swine flu vaccine

http://www.infowars.com/canadians-wary-of-swine-flu-vaccine/

AMERIKANSKA CBS AVSLÖJAR HUR CDC UNDANHÅLLER SANNINGEN OM SVININFLUENSAN

CDC GUESSTIMATED H1N1 CASES and REFUSED CBS FREEDOM OF INFORMATION ACT REQUEST !
http://www.youtube.com/watch?v=zcHdmnTbH9Q

Dr. Leonard Horowitz on The Alex Jones Show 1/3:What Big Pharma Doesn't Want You To Know About!!

http://www.youtube.com/watch?v=lWdpbrKe2lc



Posted on: 2009/10/28 5:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#5


See User information
Vilka är det egentligen som bestämmer vad vaccinet ska innehålla?

Posted on: 2009/11/4 16:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#6


See User information
Jag kan inte annat än att instämma i den här kommentaren på deras sida.

"Postat av Lasse Damp 38 den 28 okt 2009 kl 16:30
De senaste två dagarna har det dykt upp en uppsjö "artiklar" i svenska tidningar med den snarlika rubriken "myterna/lögnerna om vaccinet".
Beställningsjobb? "

Quote:

Vilka är det egentligen som bestämmer vad vaccinet ska innehålla?


Utmärkt fråga.

Dessutom är det någon förutom tillverkaren som vet vad det innehåller?

Skulle du låta någon injicera dig med något du inte har någon som helst aning om vad det är? Fast man kan ju gissa efter man har läst John Holdren's Ecoscience.


For the win!

Postat av Rista 33 den 28 okt 2009 kl 10:12
Det var en passande rubrik - lögnerna om vaccinet. Professorn sitter och ljuger.

Posted on: 2009/11/4 16:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#7


See User information
känner mig ledsen idag.

Nu har två personer på jobbet vaccinerat sig + ett barn.

Snart kommer alla där vaccinera sig, det tänker att de som tagit sprutan mår ju bra. Jag påpekar att det finns ingen som vet hur vaccinet påverkar på sikt för det är inte testat.

Barnet skulle vaccineras för det skulle ju alla kompisarna!!!

Blir tokig, ledsen, frustrerad.

Är så glad att både min man och jag är fullkomligt överens med att vår familj inte ska göra det.

Posted on: 2009/11/5 19:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#8


See User information
En av de jag känner som fått vaccinet har "fått reda på av läkaren" att de vet inte säkert om det blir en omgång till med vaccinering eller om det räcker med en gång.


HAN SA OCKSÅ ATT LÄKAREN SAGT ATT SPRUTA NR 2 SKA VARA EN STARKARE DOS ÄN DEN FÖRSTA.

Kan det vara så att nu denna första dos innehåller virus. Nästa dos innehåller bakterier och de som tog den första har sänkt immunförsvaret och blir mer känsliga för den andra. Sedan får en stor del av befolkningen bakterier och botemedlen tar slut.

Eller är det så som någon skrev att de snälla och lydiga tog först och får en "snäll" dos medans alla som väntar så länge som möjligt får de värsta doserna?

Det går att vrida och vända på detta hur mycket som helst. En sak är helt säker och det är att de som tjänar på detta är läkemedelsbolagen.

Snart är det kanske bara jag kvar på jobbet som inte tagit sprutan och då blir jag väl kallad för svikare. Tänk om de hade kunnat tänka längre än vad näsan räcker!

Jag blir så ledsen, det känns som en avrättning av befolkningen. Hur många av mina närmaste kommer dö av vaccin och smittor.

Hur många som inte är med här har förstått att det är KRIG här och nu.

Posted on: 2009/11/5 19:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#9


See User information
Nu kör de med lite marknadsföringsknep som "skynda på innan det tar slut"

http://www.expressen.se/halsa/annabas ... -vastern-pa-vardcentralen

http://www.expressen.se/Nyheter/1.177 ... lad-men-vaccinet-var-slut

Bahahah, så billigt, men vad kan man förvänta sig?

Posted on: 2009/11/6 11:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#10


See User information
http://www.aftonbladet.se/nyheter/svi ... nguiden/article6070091.ab

Friska ska isoleras – för att skyddas mot svininfluensan

Nu följs utvecklingen dag för dag för att eventuellt sjösätta krisplanen där den högsta åtgärdsnivån är att tillämpa ”omvänd isolering”.

Posted on: 2009/11/6 11:16
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#11


See User information
Tänk att vi får vara med om denna kris? OTROLIGT!!

Sjuka ligger i drivor längs gatorna!
"Akuten är det alltid fullt på, folk ligger för jämnan i korridorerna"

Sjukhusen är proppfulla
" Som alltid till vintern vid en influensa period"

Paniken sprider sig man när man hör grannen hosta stänger man fönsterna.
"Har alltid mina fönster stängda på vintern"

Nån kom och hjälp mig gör nått agera utlys KRIGSLAGAR!
"Jag vill se Reinfeldt i alla kanaler"

Gör nått ta död på dom som har Influensa eller NEJ ta död på dom som inte har influensan. Ta död på alla vetja.
"Var barmhärtig mot dom som inte fått"

HJÄÄÄLP KÄNNS SOM INTE JAG FÅR NÅGON LUFT!!
"Opss glömde tydligen att andas"




Let´s rock.....

http://www.greensparrow.se/wp/pressst ... ifluensan-har-nu-muterat/


Resized Image

Posted on: 2009/11/6 11:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#12


See User information
Nu är det visst viktigt att barn mellan 6 månader och 3 år ska vaccinera sig http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6076509.ab

I Grekland vägrar 58 procent av läkarna och 90 procent av sjuksköternska att ta H1N1-vaccinet. http://www.youtube.com/watch?v=JYwWXD ... &feature=player_embedded#

I Polen vägrar man köpa in vaccinet innan man fått reda på om det är riskfritt när det gäller biverkningar. http://wyborcza.pl/1,75248,7214693,Polska_nie_kupuje_szczepionki_przeciw_A_H1N1.html

Schweiz har också stoppat vaccinet till barn.

I Sverige verkar åtminstone 40 procent vara skeptiska till att ta vaccinet. Vi har ju också fått en in massa rapporter om de skadliga biverkningarna och flera dödsfall. Och undersökningar visar också att det finns kopplingar mellan vaccinering och neurologiska sjukdomar som autism och Guillain Barrés syndrom. Dessutom finns det studier som visar att det finns kopplingar mellan vaccinering och Gulfkrigs-syndromet.

Jane Bürgermeister har lämnat in anmälningar mot WHO, FN och andra regeringsorgan. Självklart förlorade hon sitt jobb på grund av detta. Vad annat var att vänta. Leif Arnold har också lämnat in anmälningar mot svenska myndigheter som tyvärr avslogs. Och inte ett knyst om detta i svenska mainstreammedier.

Maths Berlin, expert inom kvicksilverforskning och ordförande i Amalgamskadefondens vetenskapliga råd, säger att etylkvicksilver i vaccinet ger allvarliga skador på mänskliga hjärnceller från foster vid extremt låga doser. http://www.amalgamskadefonden.se/default.asp?id_Page=188

Alla vet egentligen att WHO:s pandemivarning var extremt överdriven.

Men vad bryr sig svenska myndigheter om detta? Har man redan på förhand bestämt att det är bra med vaccinering, så ska agendan följas. Snart kommer säkert nog de som vägrar vaccinera sig eller är för kritiska mot myndigheternas och mainstreammediernas bild av vaccinering att kallas ”vaccinförnekare” precis som stämpeln ”förintelseförnekare”.

Posted on: 2009/11/6 12:12
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#13


See User information
http://www.theflucase.com/index.php?o ... st-news&Itemid=64&lang=sv

Swedish media desperately fighting against readers posting comments to the "swine flu" propaganda.


The media in Sweden is publishing the ordered propaganda as never before. The few sick and the few deaths, linked to the H1N1 virus is reported ad nauseum and no where is it possibkle to read about any type of critizism or see any normal journalistic attempts to objectivity regarding the mass vaccinations.

Having been an avid poster of comments myself, I have noticed how the treatment of these posts have been changing during the last couple of weeks. My own comments and many similar are usually very polite and serious with questions about the present policies and often with information about the possible dangers with vaccines and especially the new so called "swine flu" vaccines. No foul language and no links within the comments that lead to forbidden materials. The comments are following the clearly stated rules for comments and there is no reason to remove them unless the intention is to see to that no such information is made available to the public.

Initially, such comments showed up but was removed within hours. Weeks later, the removal of comments went faster until today, they lasted a few minutes at the most. Also, a few weeks ago, when a comment was removed, an e-mail was sent out, informing the poster that the comment was "breaking the rules of the comment section" (which they did not) and in this way the poster was notified. These notifications stopped coming a week ago.

Today, another step was taken by Aftonbladet (www.aftonbladet.se), the by far most popular site in Sweden for online news. Today, the possibility for me to post comments has been blocked completely. After a few of my normal informative posts, the site reports "a problem have occurred" and it is no longer possible for me to make any more posts. Everything else works fine on the site, other people can post comments and do so, but the critical comments from myself and others are quickly removed. I assume I am not the only one running into this "problem". I also assume (from reading many similar stories from our readers) that the situation is similar in several countries where the "swine flu" is marketed.

To me this is a sign of how desperate media in Sweden have become and how much they fear that the population gets any other information than the state controlled propaganda. It is also a sign that shows that the situation is about to become uncontrollable. Very many in Sweden are upset about the "swine flu" propaganda, the abuse of tax payers money to buy untested and deadly vaccines and the massive failure to give the people needed information about the reality of the H1N1 situation.

Johan Niklasson

Posted on: 2009/11/6 14:00
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#14


See User information
Quote:
Nån kom och hjälp mig gör nått agera utlys KRIGSLAGAR!
"Jag vill se Reinfeldt i alla kanaler"


*asg* You made my day!

Posted on: 2009/11/6 15:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#15


See User information
Quote:

ekan skrev:
Barnet skulle vaccineras för det skulle ju alla kompisarna!!!.


Förstår dig verkligen. Har samma scenario kring mig.
Mina barn är medvetna om varför de inte ska vaccineras och de säger det gärna på skolorna, vilket leder till att de inser att de flesta ska vaccineras - och de vill då att jag ska inleda räddningsaktioner i stil med "Rädda Willy". Inte så enkelt utan mest sorgligt då man märker att etablissemanget kopplat järngrepp med sin skrämseltaktik.

Posted on: 2009/11/6 15:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#16


See User information
NU skriver aftonbladet om en 4-åring som föll i koma 2 dagar efter vaccination av svininfluensa. I artikeln så står det också att läkaren sagt att det var andra barnet den dagen!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/svi ... nguiden/article6086396.ab

Posted on: 2009/11/8 17:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#17


See User information
Tragiskt! Nu är det bara en väntan tills första barnet dör.

Tror att opinionen pallar 3st avlidna barn innan spektaklet ställs in...



Sen kommer efterdyningar med dödfödda, missbildade och andra svåra komplikationer av nyfödda....

Vi får be till högre makter...

Resized Image

Vi befinner oss i en unik situation....

Myndigheter önskar död så att befolkningen skräms till att vaccinera sig..

Posted on: 2009/11/8 17:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#18


See User information
JA, jag mår RIKTIGT ILLA när jag tänker på alla bebisar som ännu inte har fötts och mamman har gjort "ALLT" för att skydda sig och sitt barn. Tror hon och så är det tvärt om. Stackars mammor, pappor och bebisar.

Vad ska de skylla på då?

Det skrevs om blåtunga för drygt en månad sedan. Det var en bonde i Falkenberg som hade fått djur som tuggade fradga, hade svårt att hålla sig på benen och korna fick missfall. Min man sa till mig "är det test med pandemrix?" Jag hatar detta vaccin!

Jag hatar snart allt vaccin.

Läste att det senaste poliofallet i Sverige var för över 30-år sedan och trots det ska ALLA barn vaccineras. HELT SJUKT!

När ska resten av Sveriges befolkning vakna. DET ÄR MYCKET BRÅTTOM!!

Posted on: 2009/11/8 17:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#19


See User information
I fredags hade skolsköterskan kommit in i klassrummet (hos sonen som går i gymnasium) och frågat "om de sett löpsedlarna" ..om de fattade att "influensan är livsfarlig" ..och att "allt skit som sägs om den bara är osanning". D-dag för vaccin är onsdag nämligen. Hon jagade min son rätt hysteriskt när han inte tog TBC-sprutan så detta lär bli muntert. *suck*

Posted on: 2009/11/8 22:57
Rainbow Warrior
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#20


See User information
Miri,

Jag tror din son ska vara hemma på onsdag, gör nåt mysigt. Fika på stan eller nåt så behöver det inte bli så "muntert".

Posted on: 2009/11/8 23:28
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#21


See User information
Quote:

Karsten skrev:
Miri,

Jag tror din son ska vara hemma på onsdag, gör nåt mysigt. Fika på stan eller nåt så behöver det inte bli så "muntert".


Kanske det. Bra idé. Ska fråga honom om han vill. Å andra sidan lär han jagas då han visar sig i vilket fall. Det är en enveten och i det närmaste radiostyrd människa som hanterar sprutorna där verkar det som. Men han är tuff och står upp för sina åsikter. (jag är imponerad av den yngre generationen)

Posted on: 2009/11/9 9:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#22


See User information
Hm, om jag var förälder i den situationen skulle jag nog ringa den där människan och skälla ut henne efter noter

Posted on: 2009/11/9 9:59
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#23


See User information
jo det är lite läskigt med vaccin i skolorna det är mer som tvång där ingen vågar säga nej...

Sjukskriv ungen säg att han har INFLUENSAN, Hosta högt som fan och säg oj oj oj.

"så att du låter smittad du oxå"

För att låta trovärdig fråga dom om dom tycker att barnet ska komma till skolan som VANLIGT!!

"svaret vet vi ju redan"


Posted on: 2009/11/9 12:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#24


See User information
Miri,

var stolt över din son som vågar säga nej!

Jag tycker också att han ska vara hemma, låter alldeles för hetsigt att vara på skolan. Jag hade varit livrädd att de hade satt en spruta i alla fall i något av mina barn.

Om de gör ett "misstag" så går det inte att ändra på i efterhand.

Bra idé att anmäla att han fått influensan. Han kan väl vara hemma några dagar så att han blir frisk igen : -))

I bästa fall får han en stämpel att han haft svininfluensan (men det tror jag väl ändå inte riktigt på själv, men hade velat att det skulle vara så)

Posted on: 2009/11/9 20:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
24 user(s) are online (24 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 24

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS