vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#1
Det sionistiska landet USA har givit albaner ett nytt land och återigen är det europer som får ta konsekvenserna.
De första albanerna kom till "kosovo" efter att det Osmanska riket hade spruckit i alla sömmar, och sedan dess har dessa muslimska albanturkar bedrivit ett krig mot serbienerna.
Det första kriget skedde redan år 1459 och har sedan dess varit en del turbulens i det "forna jougoslaviens stater" men år 1913 lyckade serberna (trodde man då) återta sitt område och säkra excistensens för sitt folk.


Sedan dess har ett barnvagnskrig från albanerna och tillsammans med etnisk rensning har detta varit albanernas segnifikanser för att driva ur serberna ur kosovo (under tiden efter år 1999 då NATO lade sin krokiga nästa i blött och en mängd flyktingar kom till skandinavium och malmö.

Detta land har alltså kommit till av en albansk ockupation där en liten minoritet blivit en majoritet och drivit ut ursprungsbefolkningen och givetvis ställer sig världens nationer bakom.
Det allra första landet som erkännde denna ockupation eller "stat" var det muslimska Afghanistan tätt följt av "oppositions-bildaren" USA även det muslimska landet Turkiet har gladligen bemött detta nya land.
"Sverige kommer att erkänna Kosovo i mars" har sverige och carl Bildt sagt.
Alla länder är dock överens om att landet kommer lida av svåra problem i början inte minst med ekonomin men där har den Europiska Unionen mer eller mindre redan lovat att dela med sig.
Det enda som kan komma gått ur detta är "de tutande bilisterna" som ägnade dagen här i sverige och göteborg (17 feb) med att åka runt i BMW och Mercor med röda flaggor och tuta och störa allmänheten, förhoppningsvis packar dessa ockupanter nu sina resväskor och beger sig "hemmåt"
(om de inte gör det kan man ju fundera över deras glädje)
Trevlig hemresa önskar jag dom dock eller är deras önskan att sverige oxå ska förbli en muslimsk/arabisk muslimsk stat.

Fast det kan väl inte ske här i sverige eller är detta ett varningens tecken ??


Resized Image


Edited by maggot on 2008/2/19 20:19:16
Edited by maggot on 2008/2/19 20:19:47
Edited by maggot on 2008/2/19 20:22:07
Edited by maggot on 2008/2/19 20:26:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#2
Fick en länk av en vän mailen efter jag postat denna så jag bjuder väl på den jag med här


http://www.byzantinesacredart.com/blog/

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#3


See User information
Detta ar andra gangen de banar vag for skapandet av en zionistisk stat.

Israel

Kosovo.

Illuminatis dubbelhovdade Orn, har de som flagga.

Illuminati skapades av zionisterna Rotschild.

Resized Image

Posted on: 2008/2/20 11:37
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#4
Dock ska ju detta land få en egen flagga och nationalsång

Den lär väl som alla andra flaggor ha färgen blå eller röd och symboler som "sol", "stjärna" eller "örn"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#5
De flesta partier stödjer givetvis kosovoalbanerna
Nationaldemokraterna gör det inte
(tyvär jobbade jag så kunde inte närvara för att demostera för ett serbiskt serbien)

http://www.nd.se/nyheter/pressmeddelande.asp?pressmedID=100

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#6
Så här skall tydligen flaggan se ut http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flag_of_Kosovo.svg
Ganska EU inspirerad.

Skrämmande att se hur det byggs upp ett nytt kallt krig mellan öst och väst. När vi börjar bli minoritet så kommer dom ej etnisk Svenska grupperingarna göra liknade stölder.Har någon sätt några Serbiska grupperingar protestera i Sverige?Där finns ca 40 000 kosovo albaner i Sverige av dom bor ca 12 000 i Malmö.Vet någon hur många Serber som bor i Sverige?

Jag såg ett inslag på rapport i Måndags tror jag angående
hurvida KosovoAlbanerna kommer att flytta hem .Det verkar som att
nästan ingen från Sverige i alla fall tänker flytta hem igen .Dom har bättre levnadsstandard här och åker hem till sina hus på semester. Med tanke på hur bilarna iMalmö så ut under Söndagens bilkaravaner ,så lider dom flesta ingen större nöd ekonomiskt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#7


See User information
Sex fina pentagram, ser man på.

Posted on: 2008/2/20 22:16
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#8


See User information
det var da en satans sa ful flagga.

Posted on: 2008/2/21 10:51
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#9


See User information
Maggot,

Det finns ca 6000 serber igbg vet jag i alla fall.

Det kommer vara en demostration ikväll kl 1800 i gbg.
Den organiseras av en serbisk förening Car Lazar. Vet inte om dom har fått tillstånd, vet heller inte vad de har för åsikter.

Jag kommer i alla fal avvakta till nästa lördag ( den 1 Mars) då kommer serbiska riksförbundet ihop med många serbiska idrott & kultur föreningar arrangera en manifestation emot Kosovos självständighet i gbg och i stockholm .

Jag uppmanar alla, både serber, svenskar och andra att deltaga den 1 Mars på Götaplatsen och visa sitt missnöje mot denna farliga politik som våra sk ledare för.

Häls/H

Posted on: 2008/2/23 17:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#10


See User information
Quote:

henassy skrev:
Maggot,

Det finns ca 6000 serber igbg vet jag i alla fall.

Det kommer vara en demostration ikväll kl 1800 i gbg.
Den organiseras av en serbisk förening Car Lazar. Vet inte om dom har fått tillstånd, vet heller inte vad de har för åsikter.

Jag kommer i alla fal avvakta till nästa lördag ( den 1 Mars) då kommer serbiska riksförbundet ihop med många serbiska idrott & kultur föreningar arrangera en manifestation emot Kosovos självständighet i gbg och i stockholm .

Jag uppmanar alla, både serber, svenskar och andra att deltaga den 1 Mars på Götaplatsen och visa sitt missnöje mot denna farliga politik som våra sk ledare för.

Häls/H


Jag uppmanar alla att avsta fran offentliga upplopp och demonstrationer, som kommer i langden utnyttjas av polisen for att klassa dig som terrorist, och skicka dig till FEMA camp.

Lar dig vad civilt motstand ar, och utverka det i din vardag. Sluta bidra till maskinen, den kommer tugga i sig dina barn en vacker dag!

Posted on: 2008/2/23 17:28
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#11


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
[

Häls/H


Jag uppmanar alla att avsta fran offentliga upplopp och demonstrationer, som kommer i langden utnyttjas av polisen for att klassa dig som terrorist, och skicka dig till FEMA camp.

Lar dig vad civilt motstand ar, och utverka det i din vardag. Sluta bidra till maskinen, den kommer tugga i sig dina barn en vacker dag![/quote]



Håller med dig 100%.

Demostrationen den 1 Mars är en fredlig demostration & hålls av moderata serber , om ni är emot den nya ordningen bör ni närvara. Fokus kommer vara på att visa sitt missnöje mot Usa:a, sveriges och EU s politik. Det kommer inte vara en demostration mot andra folkgrupper.

Ikväll igbg vet jag att det kan finnas en risk för sammanstötningar då albaner har ordnat en motdemnostration . Folk är riktigt agiterade så jag avråder er att vara där.

Posted on: 2008/2/23 17:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#12


See User information
Quote:

henassy skrev:


Demostrationen den 1 Mars är en fredlig demostration & hålls av moderata serber , om ni är emot den nya ordningen bör ni närvara. Fokus kommer vara på att visa sitt missnöje mot Usa:a, sveriges och EU s politik. Det kommer inte vara en demostration mot andra folkgrupper.


Om du haller med mig borde du inte uppmana folk att komma, en demostration ar ett falskt hopp, och inget som gagnar nagon, kan enkelt sluta med upplopp, och i framtiden leda till livstids fangelse i FEMA camp, och eventuellt dodstraff, till ingen nytta.

Ingen demonstration tidigare har hjalpt. Jag deltog i en enda en gang, mot Iraq kriget, det var mer an 500 000 i stockholm, inte fan hjalpte det. Idag fattar jag batttre. Om alla gav fan i att ga till jobbet under ett helt ar, skulle varlden forandras, inte innan dess.

Folk vet inte att offra ett skit. Serber som vill protestera skall nog aka hem och gora det, inte sitta i Sverige och klaga, ni ar Svenskar om ni sket i ert eget land.

Posted on: 2008/2/23 17:57
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#13


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

henassy skrev:


Demostrationen den 1 Mars är en fredlig demostration & hålls av moderata serber , om ni är emot den nya ordningen bör ni närvara. Fokus kommer vara på att visa sitt missnöje mot Usa:a, sveriges och EU s politik. Det kommer inte vara en demostration mot andra folkgrupper.


Om du haller med mig borde du inte uppmana folk att komma, en demostration ar ett falskt hopp, och inget som gagnar nagon, kan enkelt sluta med upplopp, och i framtiden leda till livstids fangelse i FEMA camp, och eventuellt dodstraff, till ingen nytta.

Ingen demonstration tidigare har hjalpt. Jag deltog i en enda en gang, mot Iraq kriget, det var mer an 500 000 i stockholm, inte fan hjalpte det. Idag fattar jag batttre. Om alla gav fan i att ga till jobbet under ett helt ar, skulle varlden forandras, inte innan dess.

Folk vet inte att offra ett skit. Serber som vill protestera skall nog aka hem och gora det, inte sitta i Sverige och klaga, ni ar Svenskar om ni sket i ert eget land.



Hahaha vilket kliv du tog från fredlig demostration till eventuellt dödstraff , jag hängde inte med där.

Falskt hopp, ja, det beror väl på vad man har förhoppningar.
Jag vet att en liten demostration i gbg inte förändrar världen & löser kosovo problemet.Men att demostrara kanfylla en viktig funktion, det är bra att folk kommer ut och visar sitt missnöje. Det minskar ens egna frustration i alla fall.

Varför tycker du att jag inte ska få protestera i Sverige?
Varför slulle jag som har växt upp och jobbat hela mitt liv i Sverige inte få visa mitt missnöje mot kalle bildt när han bedriver en sådan oansvarig politik som leder till ännu mer konflikt ännu mer fientlighet både regionalt på balkan och i hela världen??

Uppenbart är att du oxå är frustrerad på samhället ..... wellcome to the club ,
jag är övertygad om att man visst kan ändra på ett samhälle på ett fredligt sätt........man kan sluta upp med att vara ett får här och nu ......Hade alla slutat vara får så hade förändringen varit omedelbar &våra politiker hade varit arbetslösa

remember.......
frustration är en egenskap av ett får .....inte av en ledare.

Posted on: 2008/2/23 18:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#14


See User information
henassy skrev:

Hahaha vilket kliv du tog från fredlig demostration till eventuellt dödstraff , jag hängde inte med där.

Inom en snar framtid kommer detta att vara sant, det ar ett valdigt hopp, men det ar sant, kommer i Usa snart, FEMA camps med brannugnar och allt har de redan, fattas bara fangar. Lagstiftning som gor vad som helst till terroristbrott ar ochsa pa vag, postade det i en trad, "konsten att fylla en FEMA camp"

Falskt hopp, ja, det beror väl på vad man har förhoppningar.
Jag vet att en liten demostration i gbg inte förändrar världen & löser kosovo problemet.Men att demostrara kanfylla en viktig funktion, det är bra att folk kommer ut och visar sitt missnöje. Det minskar ens egna frustration i alla fall.

Jag tror inte allas pa vad du sager, det u sager sager alla om politiken ochsa, att man kan engagera sig politiskt. Man slosar sihn tid i en riggad kasperteater. Demonstartioner leder till Polisstat. Fredliga ar de bara tills polsien sabbar dem och satter igang upplopp, det ligger i deras strategi redan, var sa saker.

Varför tycker du att jag inte ska få protestera i Sverige?
Varför slulle jag som har växt upp och jobbat hela mitt liv i Sverige inte få visa mitt missnöje mot kalle bildt när han bedriver en sådan oansvarig politik som leder till ännu mer konflikt ännu mer fientlighet både regionalt på balkan och i hela världen??

Om du pa allvar vill radda ditt land, kommer du inte kunna gora dettta har, det enda du kommer kunna gora ar att sprida misstro mot din egen folkgrupp. Svenskar skiter i alla, var sa saker. Sverige kommer inte pretestera mot Kosovo. Inte en chans, for min del far du slosa din egen energi pa detta, det jag menar ar att jag i vart fall inte rekommenderar det du foreslar, att demonstrera.


Uppenbart är att du oxå är frustrerad på samhället ..... wellcome to the club ,
jag är övertygad om att man visst kan ändra på ett samhälle på ett fredligt sätt........man kan sluta upp med att vara ett får här och nu ......Hade alla slutat vara får så hade förändringen varit omedelbar &våra politiker hade varit arbetslösa

remember.......
frustration är en egenskap av ett får .....inte av en ledare.

Jag skiter i samhallet, vi maste hoppa av det taget!

Posted on: 2008/2/23 18:27
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#15


See User information
Jag förstår vad du säger. Men jag måste säga att du låter fruktansvärt pessimistisk och arg .

Det finns så som jag ser det två sett att ändra på dagens situation

1) den yttre revolution-
Störta våra ledare

2) den inre revolutionen -

Förändra sig själv. Sluta vara ett får


Det första alternativet leder ingenstans. Det har historien visat gång på gång på gång. Man störtar hemska ledare för att ersätta dem med några som efter en viss tid är ännu värre.

Det andra alternativet är den rätta vägen att gå. Tyvärr så följs den vägen inte av en tillräckligt stor massa så att den kn leda till större yttre förändringar. För faktum är och kvarstår att de allra flesta älskar ju att vara får.
Faktum är oxå att bara för man är medveten om ur illa dgans situation är så , innebär det inte automatiskt att man inte är ett får

"Vi " som är medvetna om dagens situation måste hur svårt det än må vara börja bry oss mer om oss själva och mer om vårat samhälle. Annars är vi bara ännu en faktor i det nedbrytande maskineriet som fascisterna, sionisterna, materialister, med många flera tillhör.

Posted on: 2008/2/23 18:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#16
Hejsan Heassy!

Har inte redan demostrationen varit ?

Se länk ?

http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=565

Om det är en demostration den 1 mars (en lördag) för en serbiskt kosovo kommer jag givetvis att närvara.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#17


See User information
Quote:

henassy skrev:
Jag förstår vad du säger. Men jag måste säga att du låter fruktansvärt pessimistisk och arg .



Jag later mig i vart fall inte luras av vad du tycker om detta, och jag kan saga att jag ar varken pessimistisk eller arg. Vad ar ordet "later" for tyngd i detta?

Problemet ar att du inte kanner mig for fem ore. Demonstrationer hjalper ingenting till.

Posted on: 2008/2/24 11:04
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#18


See User information
Quote:

maggot skrev:
Hejsan Heassy!

Har inte redan demostrationen varit ?

Se länk ?

http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=565

Om det är en demostration den 1 mars (en lördag) för en serbiskt kosovo kommer jag givetvis att närvara.


Ja ochsa maggot har en hel del att forlora pa detta, Snart kommer han inte ens kunna kalla kosovo albaner invandrare langre.

De blir eumedborgare snabbare an serberna!

Speciellt eftersom er demonstration kan skapa krigsstammning, da maste zionisterna fa in Kosovo under Eus militara skydd, alternativt Nato.

Lita pa det, er demonstration snabbar upp processen.

Posted on: 2008/2/24 11:06
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#19
Så vad ska man göra anser du wiseguy ?
Enbart sitta på ett forum och slicka röven på huffsen och tro det händer något.

Med en demostration visar man det serbiska folket, och hela världen att det finns en andel som inte accepepterar detta.
Detta kommer i sin tur leda till att folk börjar diskutera varför de demostrerade.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#20


See User information
Quote:

maggot skrev:
Så vad ska man göra anser du wiseguy ?
Enbart sitta på ett forum och slicka röven på huffsen och tro det händer något.

Med en demostration visar man det serbiska folket, och hela världen att det finns en andel som inte accepepterar detta.
Detta kommer i sin tur leda till att folk börjar diskutera varför de demostrerade.


Enligt dig maste man ju delta i meningslosheter bara for att de erbjuds. Ingen diskuterar varfor de demonstrerar.

Du har ju sjalv fattat att Usa ar zionistiskt och ligger bakom detta zionistiska land. Det kan du tacka sana som mig och Eric Hufscmidt for.

Tror dock inte han springer runt pa gatorna och gapar bland sakerhetspolisagenterna, och detta ar inte vad jag gor heller.

Du rekommenderar en dalig strategi, i brist pa annan strategi.

Testa att klattra i berg med den installningen. Detta ar samma sak, med demonstrationer, goder du poliserna. Men du kanske vill ha mer resurser till dem?

Till slut far vi en paramilitar poliskar. Men det ar klart, det far vi anda. Men det ar enklare nar lattlurade farskallar spriner pa stan, poliser sjalva kan sedan kasta lite sten, och sen kan man till och med dra igang med ny lagstiftning. Vi har sett detta tidigare kravallerna i GBG, da vart det otroligt mycket samre i Sverige pga av att manga tyckte det var viktigt!

Sen kan vi tacka sana som dig for detta Maggot, anvand skallen medan du har nan nytta av den.

Posted on: 2008/2/24 11:48
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#21
Jag har väl inte sagt man måste göra det det handlar om civilkurage där man framförallt visar seberna att vi känner deras medlidande.
När kosovo utropades åkte albanera här i angered runt med albaniens flagga OCH USAs samtidigt och tutade och hade sig.

Jag säger inte rakt av att USA är 100% sionistiskt dock borde det väl inte råda några som helst tvivel om att judarna är inkluderade i agendan och kanske till och är högst upp i pyramiden eller majoritet där öppe bland de grupper som vill det allseende ögat
(lär ju finnas konspirationer även bland konspiratörerna)

Du andvänder ju denna bild i din signatur vad denna rabin gör är väl att demosterera eller "upplysa" gå runt och gapa = Få ut ett budskap ?



Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#22


See User information
Quote:

maggot skrev:


Du andvänder ju denna bild i din signatur vad denna rabin gör är väl att demosterera eller "upplysa" gå runt och gapa = Få ut ett budskap ?


Jag tror bilden pa Rabbinen gor mer nytta, an vad han gjorde nar han var dar och demonstrerade. Aven om han demonstrerade kravdes det att Eric Hufscmidt ville sprida sanningen om detta.

Ingen har annars hort talas om rabbiner, inte vill ha zionism.
Kanske for att zionisterna ager 95% av media?

Tror inte gapande gor nan nytta alls, ingen nytta alls, ingen alls, noll, nada, zip.

Posted on: 2008/2/24 12:06
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#23
Så nu kan alltså demostrationer göra nytta ?

Det är klart att det är byttre ju tyngre namn och titlar som demosterar men alternativet är att bara sitta på ett forum och ropa
"nada" och "zip" är det så du ska "befria världen från zionismen" ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stödjer du det nya Utomeuropeiska landet i Europa ?
#24


See User information
Quote:

maggot skrev:
Så nu kan alltså demostrationer göra nytta ?

Det är klart att det är byttre ju tyngre namn och titlar som demosterar men alternativet är att bara sitta på ett forum och ropa
"nada" och "zip" är det så du ska "befria världen från zionismen" ?


Som jag sa gjorde fotot mer an demonstrationen, slutsats, foton battre an demonstrationer, demonstrationer fortfarande inge bra, inget att rekommendera.

Hur vet du vad jag gor?

Du har fattiga analyser bara, alltfor fattiga dock.

Rent praktisk har jag ingen att tavla med har angaende vad jag haller pa med. Ni gor ju sjalva ingenting.

Satter upp lappar, sedan postar ni, polisen river ned vara lappar. Hann nan lasa lappen?

Ni gor ingen skillnad, om jag skriver har, kan nan lasa detta och tycka det vara intressant, flertalet nyborjare har personligen tackat mig for inlagg.

Vi vet redan att du vill ha uppmarksamhet till din site tankefrihet, men du hanger har istallet, du tro inte ens pa din egen ide, varfor skall jag ens lyssna pa dig.

Hur kan man tavla om vem som ar minst virtuell, om tavlingen gar pa internet. Ytterligare en fattig analys, som krossas direkt.

Jag har inte ens stadig internetuppkoppling, slar vad om att du surfar mer an mig.

Posted on: 2008/2/24 12:41
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
62 user(s) are online (62 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 62

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS