vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Afrodite var knappast korthårig
#1
I början tänkte jag mest göra denna tråd som ett skämt men ju mer och mer jag tänker på det desto klarare blir bilden, av att det jag nämner är en naturlag som egentligen inte borde ifrågasättas av dom som läst en rad esoterik.

Innan du läser nästa mening..... Tänk först i 30 sekunder om du kan komma på en KVINNLIG karismatisk kvinna ?



Det är inget ovanligt att korthåriga kvinnor är humorberfriade,bittra,feminister,homo-bisexuella,hesa,osexiga mm
Tvärtom är det något väldigt segnifakant som ofta synligör en "korthårig kvinna"
Jag skulle tro att när kvinnor klipper av sig håret eller skapar en mer "manlig" frisyr så påverkar det deras halschakra till det negativa och de drar till sig energier som påverkar hela själen
(som oxå påverkar röstläget till det mörkare)

"Män ska blir mer kvinnliga och kvinnor ska bli mer manliga" var en av "Adam Weishaupt" visioner för att skapa ett samhälle som skulle förverkliga den dystopiska berättelsen om "Sodom och Gomorra"

Karl Marx skriver att "män ska känna kvinnogemenskap och kvinnor ska känna männens gemenskap" och ju tydligare blir det när man ser könsrollerna raderas (vilket oxå är ett beslut av skol-ledningen sedan år 1994) när man reflekterar av frimureriets trans-sexuella gudom och dess ritualler.

Flera representanter och pionärer för feminismen har varit korthåriga och totalt saknat karisma därav judinan Rosa Luxenburg och många av de kvinnor som lyckats i politiken har haft en väldigt manlig utstrålning såsom ex "margaret thatcher" vilket oxå har bekräftas av nordens första statsminister "Gro Harlem Brundtland" i en film om "könsroller" som jag såg när jag läste till barnskötare på komvux

http://www.fn.no/var/fn/storage/image ... lem_brundtland_medium.jpg


Resized Image

http://www.ministryoftruth.me.uk/wp-c ... oads/2007/11/thatcher.jpg




dagens feminister ser allt mer ut som män såsom ex feministen Tina Rosenberg som nyligen varit med och lurat till sig statliga pengar för pånytt-föda feministisk insiativ

http://www.famousplagiarists.com/images/rosenberg.jpg


De "manliga" nya radikala feminister ser i sann marxistisk ordning allt mer ut som "kvinnor" däribland den populäre Alexander Chamberland .

http://www.gronungdom.se/file/339/fetch/alexander.png


Hår och frisyer har alltid symboliserat en mängd saker och de första kvinnor som hade kort hår påvisas så passande nog i de egyptiska sarkofagerna för att sedan återfinnas under romarriket på mynten där på baksidan det "allseende ögat återfinns"

I nordisk mytoligi berättas om hur Tors hustru "Sif/Siv" fick sitt hår bortklippt av loke och tor blev rasande över hur hans hustus kvinna blev berövad på energier.

i nordisk historia berättas det mycket om kvinnors hår då det ibland låg attiraljer i gravar såsom hårnålar mm.


(Bilder på Mona-Sahlin väljer jag inte lägga fram av hälsoskäll)

Länge leve kvinnors kvinnlighet!


Edited by maggot on 2008/2/21 22:24:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Afrodite var knappast korthårig
#2

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Afrodite var knappast korthårig
#3
Nu var det väl inte EXAKT detta jag ville få fram och känner bara till den sista kvinnan av dessa fyra.
De första tre verkar ju vara hollywood-brudar och vi som gjort vår läxa vet vilka människor som profilierar sig där och varför det startades.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#4


See User information
Det roligaste med det hela är att du fixar till dina kafferaster för att slippa en kvinna..och hatar henne.. anledning.. Hon har kort hår.
Det är därför jag älskar dig :D

Resized Image

Posted on: 2008/2/22 7:57
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Afrodite var knappast korthårig
#5
Håller både med och inte.

Det är inte så enkelt, det handlar om mycket mycket mer energetiskt än bara håret. Jag har mött många sexiga kvinnliga kvinnor med kort hår.

Dock, att alla gamla reptilkärringar t ex i landstingen och i kommunala förvaltningar har kort hår är ingen tillfällighet...

"Pudelröv" kallade vi det på 80-talet...

För övrigt har jag träffat FI:s partiledare IRL och hon var (förvisso maskulin) men hon hade långt hår...

Själv hade jag långt hår 1985-93 samt 1999-2004... jag är starkast nu!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#6


See User information
så sjukt bra tråd maggot!!

Enda sen jag var ca 7 år har jag retat mig på varför kvinnor i en viss ålder klipper av sig håret.
Din tråd handlar om kvinnor med kort hår överhuvudtaget. Jag tycker å min sida att kvinnor som klipper av sig håret i en viss ålder är det som jag förbannas av. jag upprörs inte om en ung kvinna har kort hår eller en gullig kort frisyr. Jag förundras över det men jag blir inte provocerad. Däremot skulle jag i händelse att jag var sugen på en mindre depression, lätt kunna bygga den på fenomenet att kvinnor kapar av håret. skämt åsido
men allvarligt talat så är det bland det mest sjuka jag vet. ( uppriktigt)
Som en masspsykos, utan att de har någon aning om varför de gör de så klipper de av sig håret! För mig är det något rituellt, starkt symboliskt att man lägger ned hela sin person, hela sin sexualitet
hela sin självständighet hela sitt människorvärde, hela möjligheten att bli bemött som kvinna eller människa och på nått sätt bara blir en sak som symboliskt säger Jag är ingen kvinna nu jag är en servande varelse som lever för att underlätta för andra men jag har ingen egen själ eller sexualitet. man är inte med i spelet helt enkelt man blir någon varelse som uppenbarligen existerar men inte så mkt mer än så.

jag är övertygad om att om jag får kalla det "ritualen" att klippa av sig håret inte bara leder till förlorade energier
utan också säkert upphov till en mängd problem i det enda syftet som klippningen var för.
Exempel:
Om en kvinna klipper av sig håret när hon skaffar barn för att det blir "enklare " och blabala...så har hon nog tappat en del i respekt från vissa undermedvetet. Hur ska ett barn kunna se sin mamma som en egen person om mamman i fråga är beredd att gå så långt i förtrycket mot sig själv som att klippa av sitt hår som hon ALLTID levt med?
Vad indikerar på att mamman är en EGEN själ när hon klipper bort håret för exempelvis barnets skull?
antagligen är det upphov till att många barn har svårt att inse att sina mammor är egna personer när de tycks ha valt att inte vara det längre?

Min farmor och hennes döttrar ( 2 st )det vill säga min farmor och min pappas systrar har alla 3 haft långt hår jämt. min farmor dog för ett par år sedan men hon hade långt hår tills hon dog. Håret satte hon ibland upp i fina knutar eller frisyrer och hon hade jättefina gammeldagsa DAMkläder som gjorde att man respekterade henne som kvinna. Hon hade inte de här avsexualiserade medelålders "gömmasig"kläderna utan kläder som symboliserade kvinnlighet på ett tidlöst och " lady"-sätt. Tänk gammalmodiga engelska kläder(antar att jag kom att tänka på engelska för att de kanske hade kvar lady och gentleman lite längre än sverige? eller?

Den stilen jag beskrev är för övrigt den naturliga för alla åldrar.
Blir själv förbannad på att jag har kort kjol..har det utan att tänka på det eller för att alla andra har det kanske. vilket e crap!
Jag tycker inte att någon på jorden ska gå omkring i kort kjol eller sexualiserade kläder alla tjejer och barn ( förutom om man är ett jäkla spädbarn som leker i sandlådan) ska ha damkläder och inget annat. Så har det alltid varit och det är bara nu allt håller på att fucka ur men det ska jag ändra på med Johannagrundlagen som införs idag!

för övrigt Så tycker jag som Maggot att det handlar om kvinnor som klipper helt icke kvinnliga frisyrer. Page är kort och det kanske också går att diskutera vad gränsen går ? Men för mig har det alltid hittills iaf varit när en kvinna med långt hår klipper av sig håret, närmast rakar av det, nej men iaf "kapar" det till ngn form av "nu är det nog nu är jag inte kvinna längre jag frånsäger mig min kvinnlighet nu nu är jag något annat, bye bye kvinnlighet. Tragiskt jättehemskt och bu och bä säger jag för sånt speciellt eftersom de inte verkar ha några tankar själva om varför de gör en sån sak??

Posted on: 2008/2/22 14:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#7


See User information
Det är ett jäkla jobb att ha långt hår (om man nu vill sköta det och hålla det snyggt och fräscht), så jag antar att många kvinnor klipper det kortare för att det blir då enklare att hålla reda på. Sen om det förstör deras energier m.m kan jag mycket väl tänka mig att det ligger nåt i det påståendet. Långt vackert hår på en vacker kvinna är givetvis väldigt attraktivt!

Posted on: 2008/2/22 15:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#8


See User information
Jag tycker alla kvinnor skall ha en rekorderlig death-hawk.

mhm.

mmm.

Posted on: 2008/2/22 15:11
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#9


See User information
Bra inlägg maggot och joey_divison!

Huvet på skaft där må jag säga...

Det är något inom hinduismen, men jag kan inte detta så, kanske missminner mig nu... men är det inte något med att de bränner håret efter att de klippt av något - de vet att det inte är vad som helst, kanske orent, jag vet inte, så de slänger det inte bara på gatan, liksom...

De som ska nyttjas som soldater brukar man ju klippa inom det militära - fast kanske inte lika mycket nu, jag vet inte, det kan ju vara diskriminerande - nu får de väl ha turban, burka och rastaflätor...

Men de klipps för att de ska hoppa ur sitt vanliga jag, och bli mer stukade och själlösa - robotar...

Posted on: 2008/2/22 15:11
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#10


See User information
Quote:

novax skrev:
Bra inlägg maggot och joey_divison!

Huvet på skaft där må jag säga...

Det är något inom hinduismen, men jag kan inte detta så, kanske missminner mig nu... men är det inte något med att de bränner håret efter att de klippt av något - de vet att det inte är vad som helst, kanske orent, jag vet inte, så de slänger det inte bara på gatan, liksom...

De som ska nyttjas som soldater brukar man ju klippa inom det militära - fast kanske inte lika mycket nu, jag vet inte, det kan ju vara diskriminerande - nu får de väl ha turban, burka och rastaflätor...

Men de klipps för att de ska hoppa ur sitt vanliga jag, och bli mer stukade och själlösa - robotar...


Förr i tiden var det väl för att förhindra att lössen satte sig...

Posted on: 2008/2/22 15:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#11


See User information
Quote:

anti skrev:
Quote:

novax skrev:
Bra inlägg maggot och joey_divison!

Huvet på skaft där må jag säga...

Det är något inom hinduismen, men jag kan inte detta så, kanske missminner mig nu... men är det inte något med att de bränner håret efter att de klippt av något - de vet att det inte är vad som helst, kanske orent, jag vet inte, så de slänger det inte bara på gatan, liksom...

De som ska nyttjas som soldater brukar man ju klippa inom det militära - fast kanske inte lika mycket nu, jag vet inte, det kan ju vara diskriminerande - nu får de väl ha turban, burka och rastaflätor...

Men de klipps för att de ska hoppa ur sitt vanliga jag, och bli mer stukade och själlösa - robotar...


Förr i tiden var det väl för att förhindra att lössen satte sig...


hehe... menar du i det militära?

Posted on: 2008/2/22 15:38
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#12


See User information
Det militära har ju alltid gått ut på att döda personligheten och göra alla till en "soldat"
Liknande kläder, liknande gång, samma frilla, lyda order inte tänka.

osv.

Posted on: 2008/2/22 15:39
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#13


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Det militära har ju alltid gått ut på att döda personligheten och göra alla till en "soldat"
Liknande kläder, liknande gång, samma frilla, lyda order inte tänka.

osv.


Visst. Allting har ju två sidor, eller hur många det nu är... så man kan väl också raka av sig håret utifrån att vilja ge upp något dåligt, sitt ego och det där. Jag tänker tex på munkar, buddister mm - de går in i ett system, och hänger inta fast vid att vara "en person", eller att det skulle sitta i håret. De ger upp och visar hängivenhet etc.

Posted on: 2008/2/22 15:50
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#14


See User information
Ja, bra, det är ju det jag säger hela tiden, en handling sänder olika energier beroende på avsikten bakom den.

En våldtäkt sänder ut mycket neggativa energier.
Sex mellan två personer som gillar det sänder ut possitiva energier.

Posted on: 2008/2/22 15:51
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#15


See User information
Quote:

emil322 skrev:

En våldtäkt sänder ut mycket neggativa energier.
Sex mellan två personer som gillar det sänder ut possitiva energier.


Jag utgår från att du vet vad sex är... ett möte mellan yin/yang>>>(s)exploison >> nytt liv - yin>>><<<yang ger det, är skapelse. Vill man gå emot det så blir det ultimata yin>>><<<yin - eller yang>>><<<yang - det är då nedbrytelse, mot död och förintelse - en skam.

Sex har i grunden inget att göra med nervstimulans, körtelretning och ev. utsöndring att göra - eller bara... detta är något annat - mer åt begär, begärs/demonnaturen - den växer - ju mer man håller på med det så ju mer vill man ha - tvärtemot när man ger till "behov" (istället för begär) - då fås mättnad när men ger, självfallet - att ge efter för begär ökar begären - det är det vi ser därute - det blir alltmer pervo - den blir grövre och grövre - non human.

Man kan inte säga som du gör att sex mellan två personer sänder ut positiva energier, bara för att de gillar det.

Sex är något heligt och stort mellan man och kvinna, inget annat.

Alla håller på med det de har förfallit till, såsom en alkoholist gör.

Det finns inget positivt med att ge till begär, eller hålla på med pervo - det är istället fruktansvärda energier.

Posted on: 2008/2/22 16:00
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#16


See User information
Givetvis är inte för mycket av något bra, men det hör inte direkt hit.

tanken bakom handlingen + resultatet=energien

Posted on: 2008/2/22 16:03
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#17


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Givetvis är inte för mycket av något bra, men det hör inte direkt hit.

tanken bakom handlingen + resultatet=energien


För mycket...? - det var inte det som jag tog upp om...

Posted on: 2008/2/22 16:04
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#18


See User information
du tog upp dina religösa teorier och påtvingade ideal att vara "normal"

att för mycket sex inte var något bra osv.

Posted on: 2008/2/22 16:08
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#19


See User information
Quote:

emil322 skrev:
du tog upp dina religösa teorier och påtvingade ideal att vara "normal"

att för mycket sex inte var något bra osv.


Nej det har jag väl inte gjort. Jag tar upp om vad sex är. Begär har ingen koppling så till "mängd".

Jag har inget sagt om religiösa teorier eller påtvingade ideal heller.

Jag tror du mixar ihop vad "människor" håller på med, det som deras besättelser får dom till att göra av och lever av - med det vanliga tänket därute - och du syftar till att stödja Sahlintänk om att normalisera evil crap - beteenden är bara det - det finns inga som ÄR lagda si eller så...

Vad är sex Emil?

Vakna.

Posted on: 2008/2/22 16:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#20


See User information
du gämförde med att vara alkoholist, det blir man om man dricker mer sprit än man bör.

Dina teorier om att sex och ying o yang låter i mina öron som en religös/spirituel grej.
Du borde lära dig att alla inte har samma teorier som du, och acceptera det.

Jagvetinte vad sex är, har aldrig provat

Posted on: 2008/2/22 16:21
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Afrodite var knappast korthårig
#21
Resized Image


Resized Image


Ondingar och ormingar som sagt...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#22


See User information
Quote:

wikhall skrev:
Resized Image


Resized Image


Ondingar och ormingar som sagt...


Yes, man blir som kall - jag får nästan alltid en kall rysning när jag sett bilder på främst BW. De är ju kallblodiga...

Posted on: 2008/2/22 16:25
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#23


See User information
Quote:

emil322 skrev:
du gämförde med att vara alkoholist, det blir man om man dricker mer sprit än man bör.

Dina teorier om att sex och ying o yang låter i mina öron som en religös/spirituel grej.
Du borde lära dig att alla inte har samma teorier som du, och acceptera det.

Jagvetinte vad sex är, har aldrig provat


"Mer sprit än man bör..." - hur mycket bör man dricka då?

Jag har inga teorier. Vakna.

Så talar du återigen, jag vet inte i vilken gång i ordningen jag påtalar det nu... spirituell betyder att uttrycka sig kvickt och elegant.

Yin och yang och det, motpolerna - har inget med religion att göra. Det har med livets/alltets innersta att göra - det är lagar/principer. Var man hittar sådant eller inte, hur rätt/fel eller förvanskat det är (förståelsen) kan ju variera. Självfallet kan det finnas med inom ursprungliga religioner, eller andliga vägar - vore väl mycket konstigt om det inte gjorde det... såsom inom taoism.

Vi och alla folk har även haft ritualer och annat som på sitt sätt har harmonierat detta inom oss, alltså vår egen yin/yang, även om det senare kanske mer blev ett slags spel, såsom dans mm.

Nu vet vi som ingenting - tidigare fanns det där naturligt, i hur vi levde våra liv, mellan man och kvinna etc. Nu fattas det inte, och det talas om teorier och religion... vakna...

Det inverkar ju inte på hur yin/yang... - du uppvisar nu mer brister i förståelse och att det finns mycket att hämta hem till kanoten än jag trodde inte den var så tom... kom igen.

Detta är grunden - på denna nivån så kan man ju se på hur det förklaras omkring det, hur det med elementen kommer in mm.

I Östern finns fortfarande kvar mycket om det.

Tantra (finns/)fanns som ett sätt att mötas mellan yin och yang - utan sex och begär, som det nu är i det vanliga livet.
Yin och yang, ömsesidigt stödjande och kompletterande. Stödja det i båda parter, som en spiral uppåt. Det var då inom Kultivering, inget annat. Det var en kultiveringsmetod.

Idag är "sex" inte stödjande, utan nedbrytande, och människor lever mest för känslor, och utifrån begär. Man ser till och med pervo, non human things... kalla inte det för "positiva energier".

Här kan man läsa om hur nedbrytningen ger kort liv.

The median age of death for those who regularly engage in homosexual behavior leaned in the direction of less than 50. The data suggest a "20- to 30-year decrease in lifespan" because of "substantially elevated rates of sexually elevated diseases . . . cancer and heart conditions, and violence among homosexual men and women." (Four data sets: obituaries from the homosexual press; two 1994 sexuality surveys; homosexual marriage records for Scandinavia; and Colorado medical records) (Paul Cameron, Kirk Cameron, and William L. Playfair)


Yin och yang:

They stand in mutual opposition.
They are rooted in each other.
They define each others limit.
They transform into one another.

http://www.skepchick.org/drupal/?q=node/1773


-----

If you are having "sex" with a member of your own gender, then that is what you DO, not what you ARE.

Sarcasm aside: homosexuality, like alcoholism is spiritually unhealthy, and medically dangerous. We have documented evidence of homosexuals, men especially, having a life expectancy 20 years shorter than heterosexual men. The diseases associated with sexual misconduct are severe, as are the medical complications of many homosexual activities. We need to reach out in love to these people and help them beat their addiction to an unhealthy lifestyle, for their own sake, and also for the sake of society.

Posted on: 2008/2/22 17:23
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Afrodite var knappast korthårig
#24


See User information
Även om du hittar häftiga citat på engelska (då måste det ju stämma) så håller jag inte med dig.
Du har fel, vakna.

Även om du tycker sex o sprit är evil zatan 666 hitler så gör inte jag det.

Jag är en sk livsnjutare, och jag upskattar både en sup och ett nyp.

Det gör mig glad, och det är det som är det viktigaste.

Posted on: 2008/2/22 17:52
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS