vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 »

Re: Ni som röstade på SD...

See User information
Shit vad meningslöst men jagande tankar,, tror jag fortsätter med försöket och texta lite.

Ha det bra wavesurfmaster lägg inte mer energi på detta snubben går runt i cirklar med sitt jagande,, det är bara vänta på stroken eller hjärtinfarkten.

Sleep tight.

Posted on: 2010/9/20 21:50
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nej jag är inte dum Wavemaster men ni har undvikit debatt hela tiden och sen klankar ni ner på Eezy för att han inte ville ta den med er.
Om problemen stöttar min ståndpunkt så är det väll bara sanningen och bör diskuteras handlar väll inte om vem som vinner i diskussionen.

Jag drar mig för att posta statistik om invandrare och deras brottslighet det finns gott om det men de är ofta utdaterade, den rapporten du hänvisar som visserligen är gjord mellan 1997-2001 visar t.ex. överrepresentering av vålds och sexualbrott tillfaller människor från afrika och mellanöstern.

En jag dock kan tillägga var att 1997 var 95% av samtliga offer för personrån etnisk svenskar i nio utav tio fall var det gjort med människor med invandrar bakgrund. Enligt statistik från polisen samt säpo.
Var dessa brottslingar drivna av rasistiska motiv gentemot etnisk svenskar?

Det är ju tabu att tala om sådant här , så vi lägger av med det.

Posted on: 2010/9/20 21:56
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Brott och osämja finns pga falsk kunskap hmm undrar vart den kommer ifrån kan det möjligtvis vara den mentalitet du bär på som drabbar utlänningarna och skolans BS, och hur man ser på oliktänkande och folk som ser och beter sig annorlunda?
Nåja inte till 100% heller man har ju sin förflutna anpassning ochså och bära med sig uppväxten traumat och anpassningen därefter..
Men roten är ändå falsk kunskap + att vissa har, och andra har inte lidandet som efterföljer och tankejagande som aldrig mättar munnen.

ZZZzzzzZZZZzzzzz..

Detta måste varit den meningslösaste tråkigaste dagen i vaken.

Eller vakendagen lol.

trööttis snarkis sovis.

Posted on: 2010/9/20 22:04
Resized Image

See User information
Shen, stäng av datorn istället, som sagt tidigare finns det ingen som tvingar dig till att delta..

Posted on: 2010/9/20 22:06
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Nej jag är inte dum Wavemaster men ni har undvikit debatt hela tiden och sen klankar ni ner på Eezy för att han inte ville ta den med er.
Om problemen stöttar min ståndpunkt så är det väll bara sanningen och bör diskuteras handlar väll inte om vem som vinner i diskussionen.

Du vill ha ner diskussionen på en problemnivå och jag vill hålla den till lösningar. Du har inte ens bemött det jag skrivit om lösningar, för det intresserar dig inte då det inte passar dina motiv

Quote:

BiReal skrev:
Jag drar mig för att posta statistik om invandrare och deras brottslighet det finns gott om det men de är ofta utdaterade, den rapporten du hänvisar som visserligen är gjord mellan 1997-2001 visar t.ex. överrepresentering av vålds och sexualbrott tillfaller människor från afrika och mellanöstern.
Den rapporten jag hänvisar till är gjord 2005 - Den senaste
http://www.bra.se/extra/measurepoint/ ... 7%2F1brottslsveutland.pdf

Quote:

BiReal skrev:
En jag dock kan tillägga var att 1997 var 95% av samtliga offer för personrån etnisk svenskar i nio utav tio fall var det gjort med människor med invandrar bakgrund. Enligt statistik från polisen samt säpo.
Var dessa brottslingar drivna av rasistiska motiv gentemot etnisk svenskar?

Det är en form av brottslighet. Jag pratar om all kriminalitet. Det gör inte du.

Posted on: 2010/9/20 22:30

See User information
[img width=300]http://go2.wordpress.com/?id=725X1342&site=silverponnyn.wordpress.com&url=http%3A%2F%2Fsilverponnyn.files.wordpress.com%2F2010%2F08%2Fsverigedemokraterna1.jpg&sref=http%3A%2F%2Fsilverponnyn.wordpress.com%2F2010%2F08%2F28%2Fsds-valfilm-hurra%2F[/img]

Posted on: 2010/9/20 22:31
El pueblo armado jamás será aplastado!!

See User information
lol hahahaha den var ju rätt rolig.

Glömmde ta med bort alla med adhd - sjuka - svaga -handikappade - tal och läs svårigheter - konstnärer författare osv.

Shit sånadär snubbar med granatgevär och turbaner finns överallt i min komun.

Lol hahaha.

Goodnight.

Posted on: 2010/9/20 22:51
Resized Image

See User information
Wavemaster, dina lösningar är samma som sossarna har bedrivit, det är samma politik som har skapat problemet, därav kan inte orsaken till problemet vara samma sak som lösningen.

Quote:
Den rapporten jag hänvisar till är gjord 2005 - Den senaste
http://www.bra.se/extra/measurepoint/ ... 7%2F1brottslsveutland.pdf

Ja men den bygger på statistik från 1997-2001.

Zack: Den var lustig men om man sysslar med sånt så missar man hela poängen varför folk har röstat på SD, det liknar vad medierna sysslade med innan valet och vad resulterade det i? Som sagt varför tror du att malmö som är så kulturberikat fick 10% på SD. Det är sådana frågor man ska fråga , varför inte fråga de som röstade.
Tyvärr sysslar man med bara smutskastningar och referenser till nazismen kommer man att öka SD inflytande, för man missar fortfarande var det handlar om.

Vill man bli av med SD i politiken så ändrar man invandringspolitiken , då har ni tagit bort deras ända livlina och då finns det ingen anledning att ha dem i riksdagen. Så bekämpar ni dem!.
Se på resten av Europa det kommer bli samma utveckling här hur många serier ni än postar.

Posted on: 2010/9/20 23:11

See User information
Inte dåligt Shen! Du har nu suttit och spridit dynga i över 12 timmar. Lobbyism eller? Anti S.D. vet vi men vad har du lagt din röst?

Posted on: 2010/9/20 23:14
"Livet e bara en period man går igenom"

See User information
Min röst ligger i mitt hjärta och här på vaken,, jag lägger den inte i händerna på Nwo puppets.

Bra dynga växer grödor ur den.

Hellre sprida än svälja.

Posted on: 2010/9/20 23:32
Resized Image

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Wavemaster, dina lösningar är samma som sossarna har bedrivit, det är samma politik som har skapat problemet, därav kan inte orsaken till problemet vara samma sak som lösningen.
Mina lösningar är knappast samma som sossarnas. Sossarna verkar inte anse det finns något problem utan bara tuffar på.
Nu tänker inte jag diskutera med dig mer, för du ljuger och hittar på saker, samtidigt som du inte klarar av att läsa och förstå det enkla man skriver till dig. Du har skjunkit rejält i mina ögon. Främst för hur du insinuerar saker som inte är sanna i en diskussion. Jag hade faktist bättre tankar om dig.

Posted on: 2010/9/21 9:33

See User information
Sluta tjura och måla dig som offer undvik inte debatten:
Detta är lösningen du har kommit med:
Quote:

Problemen är självklara, så varför älta dom? Energin bör gå åt att lösa dom istället, men det vill inte du diskutera.

Dessutom i dessa områden där invandrarna bor är inte Svenskarna underrepresenterade i brottslighet, alltså är det boendeområderna det är fel på. Rotlösheten och avsaknaden av identitet.

Det är samma som sossarna, man skyller på bostäderna och utanförskapet brist på identitet. Vad betyder det, utveckla din problemlösning.

1996 slog brottsförebyggande rådet fast att invandrares höga brottslighet inte kunde förklaras av bostadsord eller sämre sociala förhållanden.
Sen hur det ligger i dag kan man undra, men de jag känner som bott i rosengård har inte varit kriminella förutom kanske obetalda tv avgifter.

Posted on: 2010/9/21 9:39

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Sluta tjura och måla dig som offer undvik inte debatten:
Detta är lösningen du har kommit med:
Ja, detta är en liten del. Jag har också sagt de vill vara självförsörjande med odling och jordbruk. Inte alla så klart men vissa. Har sossarna sagt även det?
Jag är ett offer för ditt skitsnack ju. Visa mig var sossarna skyllt på miljonprogrammen. Det är ju de själva som byggt miljonprogrammen och de brukar försvara dessa.

Här är en smart kille du valt in i riksdagen...

Posted on: 2010/9/21 9:43

See User information
Han sitter ju inte riksdagen nu hittar du på wavemaster..
Okey du vill starta jordbruk för alla vår invandrare, eller vill du utöka kolonilotterna i förorterna?.

edit.

Posted on: 2010/9/21 9:46

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Han sitter ju inte riksdagen nu hittar du på wavemaster..
Det kanske han gör. Mycket kan ha hänt sedan det programmet sändes. Han lär ju iallafall sitta i kommunfullmäktige om de blev inröstade där.
Hög nivå på SD's politiker. Finns fler exempel som denna killen... Dessutom lät de som fotbollshuliganer på valvakan för att de inte kan föra sig civiliserat. Men fotboll är väl deras kultur.

Quote:

BiReal skrev:
Okey du vill starta jordbruk för alla vår invandrare, eller vill du utöka kolonilotterna i förorterna?.
Jag har redan gett svar på detta. Varför säger du "alla", när jag alldeles nyss sa att bara vissa ville ha det så? Du försöker insinuera saker.
Vad jag säger är att det är jävligt dyrt i Sverige att ha en identitet. Många invandrare skulle hellre ha ett jordbruk än en kebabkiosk.

Posted on: 2010/9/21 9:51

See User information
Nej eftersom det går att kontrollera vilka som sitter i riksdagen så gör han inte det.
Som sagt flera gånger vi röstar på frågorna inte på SD det är bara att SD är de enda som har modet att tala om dem, och de har rätt i flera punkter i deras partiprogram.

edit okey men ser du det som en realistisk lösning på våldet och kriminaliten och faktumet att våra förorter i vissa säsonger brinner, att några av dem ska bli bönder. Okey då går du faktsikt inte i linje med sossarna.

Posted on: 2010/9/21 9:55

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Nej eftersom det går att kontrollera vilka som sitter i riksdagen så gör han inte det.
Som sagt flera gånger vi röstar på frågorna inte på SD det är bara att SD är de enda som har modet att tala om dem, och de har rätt i flera punkter i deras partiprogram.
Tror du ditt SD klarar att ta upp frågorna på rätt sätt då? Så dumma och ociviliserade de är skapar de bara ett ännu större tabu att ta upp frågorna.

Hur vet du han inte sitter i riksdagen nu? De säger inte hans namn... Kompis till dig eller?
Quote:

BiReal skrev:
edit okey men ser du det som en realistisk lösning på våldet och kriminaliten och faktumet att våra förorter i vissa säsonger brinner, att några av dem ska bli bönder. Okey då går du faktsikt inte i linje med sossarna.
Ja. Många var jordbrukare i sina hemländer. Långt ifrån en majoritet dock. Men en liten del. Jordbruk skulle kanske vara lockande för 5% eller nåt.

Vi måste ta hand om de invandrare med adekvata utbildningar. Exempelvis finns det läkare som får köra tunnelbana i det här landet.
Inkvotering är inte rätt sätt, för det är åsikterna som man måste komma åt. Jag vet duktigt folk som inte fått jobb trots att de varit väldigt duktiga på det dom gör och talar perfekt svenska... Det har bara varit namnen som inte är svenska. När de har bytt namn får de jobb... IDENTITETSBERÖVADE!!!

Posted on: 2010/9/21 10:03

See User information
Quote:

Hur vet du han inte sitter i riksdagen nu? De säger inte hans namn... Kompis till dig eller?

Det finns bilder på alla som kommer fylla SD mandat i riksdagen

Det lät hyfsat bra men jag tror att de som vill syssla med jordbruk inte är kärnan i problematiken. Men det är klart man kanske kan göra ett projekt som du säger i miljon klassen, man måste ju skaffa land och maskiner, det kommer kosta väldigt mycket innan projekten kommer igång samtidigt som det är svårt att konkuerra och få lönsam verksamhet.

Som sagt SD är de enda som vill diskutera invandringspoltiken därför får de rösten för det råder en otrolig censur som grundar sig i politisk korrekthet som blottat sig bland vissa här på forumet. Jag har sagt flera gånger att det är därför folk röstade på SD, sluta att fokusera på nån snubbe i filipstad utan fokuserar på frågorna när man diskuterar sverige demokraternas politik. Nu har man chansen i de kommande åren att diskutera invandringspoltik och det har vi 300 000 svenskar att tacka för.

Och ja jag tror jimmy åkesson kommer klara av att föra den debatten.

Posted on: 2010/9/21 10:29

See User information
Snubben är bara en av många. Glöm inte att hela SD lät som fotbollshuliganer med sitt tillrop och spridda svordomar som överhördes. De kanske har hjärnan på pantbelåning?
Jordbruk är bara en av lösningarna för en mindre grupp dessutom. Men du vill ju inte diskutera lösningar, utan verkar bara vilja diskutera problemen så ditt partiprogram går hem. Att stänga invandringen och få tillbaka de som redan bor här till sina länder med morot och piska som de själva uttrycker sig.

Posted on: 2010/9/21 10:34

See User information
Antichrist agendan
Fattar inte vad man gör på vaken om man inte röstade på vaken, nu när vaken blir politiskt aktiva??

Posted on: 2010/9/21 10:47
Resized Image

See User information
Här kan ni Sverigedemokrater söka i ett register på de som anmält intresse till SD, så ni kan hitta kompisar
http://www.sverigedemokrater.se/

Posted on: 2010/9/21 11:31

Anonym
Nu får ni ta och tagga ned lite och vara snälla.

See User information
Mer relevant att fråga än varför vissa vakna svenskar röstade på SD är att fråga varför vissa invandrare röstade på dem och t.o.m. öppet profilerade sig som sverigedemokrater...

"De är mutade" eller "de skrev fel på lappen där de trodde SD stod för socialdemokraterna" är de enda två svaren jag hört och de låter inte särskilt troliga.

Var det inte någon härinne på forumet som menade sig vara polack och röstade SD?
Blev utbuad och misstrodd direkt, väldigt vaket måste jag säga.

Posted on: 2010/10/5 12:10
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Det är självklart att folk utifrån gärna röstar på SD. De ser ju hur dumma svenskar blivit och hur landets agenda förstör landet. Finnar och folk från gamla öststater röstar på SD.
Det är vaket att rösta på SD.

Posted on: 2010/10/5 12:42

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper