vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6)

Anonym
Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!
BBC rapporterar WTC 7 kollapsen 20 min innan den gjorde det, med WTC 7 i bakgrunden. De som skrev skriptet för teleprompten visste jävligt väl vad som skulle hända. De gjorde dock bort sig med klockan. Emot slutet av sändningen tog de helt enkelt och drog ur kabeln.

http://www.youtube.com/watch?v=C7SwOT29gbc

Och vad är du inte "expert" på? Anal optik, koprofag subjekt filosofi, nekrologisk sociologi och esoterisk metallurgi?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
BBC rapporterar WTC 7 kollapsen 20 min innan den gjorde det, med WTC 7 i bakgrunden. De som skrev skriptet för teleprompten visste jävligt väl vad som skulle hända. De gjorde dock bort sig med klockan. Emot slutet av sändningen tog de helt enkelt och drog ur kabeln.

http://www.youtube.com/watch?v=C7SwOT29gbc

Och vad är du inte "expert" på? Anal optik, koprofag subjekt filosofi, nekrologisk sociologi och esoterisk metallurgi?

Detta har BBC sagt att de berodde på att de blandade ihop byggnaderna i New York och detta är trovädrigt då BBC är ett brittiskt bolag. Det hade varit uppseendeväckande om en New York baserat TV bolag hade gjort samma sak.

Det har skapats en höna av en fjäder från BBC inslaget om WTC 7.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vadå blanda ihop byggnader? vilken menade hon då? bara så där mellan tummen å pekfingeret, så att jag kan förstå ditt resonemang.....

Posted on: 2007/9/14 15:54
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Nej, jag tror inte det ditt spån, eftersom om de skulle ha blandat ihop byggnaderna så skulle de ha filmat en annan byggnad än just WTC7 som finns i bakgrunden!

See User information
Hur kan man blanda ihop bygnaderna när 2 var fett höga som föll
och sen var det wtc7.

Hur fan kunde dom ha sånt information över huvud taget ner det
hände sennare.

Eller vet du möjligtvis villken av bygnaderna dom skulle blandat ihop det me, isåfall villken ?

Nu får du landa Zink dit fårahuve som dom säger på gammel
småländska.

Respect

Posted on: 2007/9/14 16:12

See User information
Hon säger tydligt " The Salomonbrothders building" zink sluta att
förvränga.

Posted on: 2007/9/14 16:18

Anonym
ALLA BARA LÄGGER AV. RAKT AV. NU. SLUTA TJAFFSA.

Jag har inte ens läst tråden från början, orkar inte bry mig vad som står i den tidigare ärligt talat, för jag fattar galoppen med gnället fram och tillbaka ändå.

Detta är veckans förhållningsorder:

1. Bränn 911 myst och Terrorstorm 2ED.
2. Skriv ut omslag till dessa och lägg i fina högar.
3. Sitt inte i vakens forum och debattera i all oändlighet med dina åsikter som du försöker övertyga någon annan om att DET, de är minsann de bästa åsikter man kan ha.
4. Seeda ANTI-NWO material på TPB. Ladda ned torrents från ConspC och lägg upp dem på dist på TPB. HJÄLP FLÖDET AV INFORMATION.
5. Maila in en fin artikel som passar under artiklar för vakna som folk kan få läsa.
6. PM:a mig när alla dessa är uppfyllda så får du mer punkter av mig. Jag har hur många som helst.

Jag varnar den som skriver ett jävla ord till i den här tråden. Håll käften och infokriga med vettet i behåll. BÖRJA INTE argumentera om VAD infokriga är, det vet ni. SÅ GÖR DET BARA. FÖRSVINN. STARTA BRÄNNAREN NU.

(citerar void)

See User information
Skönt. jag håller med maggot och void. :)

Posted on: 2007/9/14 19:44
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Och för att förhindra detta är den enda orsaken till att man har skickat Zink hit med sitt crap. Gissa vad, det funkar inte. Så hem till FRA/SÄPO och suga tummen Zn.

See User information
OOOOOJ...............Nu tänkte du en gång till Zn........

Ja jag har jobbat med radio i flera år och filmat i ännu fler år. Jag känner flera filmare och de som jobbat som journalister i radio och med tidningar.

Om de som gjort SEPTEMBER CLUES part 1 har tillgång till material som finns på miljoner amerikaners VHS varför upprepar den då bara några få av alla dessa videor om och om igen?

De som satt ihop SEPTEMBER CLUES part 1 visar inte ett smack för mig annat än hur man ljuger med hopklippta videor.[/quote]

Kunde väl ge mig fan på det. Du vet hemma på våran gatan i "staan" där bor en tant som också jobbat med allting. Och henne kallar min mamma "mytomaan"..........................

För det första så finns bara dom stora bolagen representerade eftersom passande nog så satt dom lokala tvstationernas mast på wct1 varför dom fick sändningssvårigheter.
För det andra så styrdes alla sändningar av en gemensam central.
Så det behövdes inte inte mer material för den lätta sammanställningen.

Posted on: 2007/9/14 20:41

Edited by beerman on 2007/9/14 21:13:38
Resized Image

See User information
Quote:
Void skrev:
ALLA BARA LÄGGER AV. RAKT AV. NU. SLUTA TJAFFSA.

Jag har inte ens läst tråden från början, orkar inte bry mig vad som står i den tidigare ärligt talat, för jag fattar galoppen med gnället fram och tillbaka ändå.

Detta är veckans förhållningsorder:

1. Bränn 911 myst och Terrorstorm 2ED.
2. Skriv ut omslag till dessa och lägg i fina högar.
3. Sitt inte i vakens forum och debattera i all oändlighet med dina åsikter som du försöker övertyga någon annan om att DET, de är minsann de bästa åsikter man kan ha.
4. Seeda ANTI-NWO material på TPB. Ladda ned torrents från ConspC och lägg upp dem på dist på TPB. HJÄLP FLÖDET AV INFORMATION.
5. Maila in en fin artikel som passar under artiklar för vakna som folk kan få läsa.
6. PM:a mig när alla dessa är uppfyllda så får du mer punkter av mig. Jag har hur många som helst.

Jag varnar den som skriver ett jävla ord till i den här tråden. Håll käften och infokriga med vettet i behåll. BÖRJA INTE argumentera om VAD infokriga är, det vet ni. SÅ GÖR DET BARA. FÖRSVINN. STARTA BRÄNNAREN NU.

Jag hoppas det är ok att dela ut Zeitgeist med :)

Här är min version av Zeitgeist fodralet :).

Front:
http://s232.photobucket.com/albums/ee ... on=view¤t=front.jpg

Back-inuti:
http://s232.photobucket.com/albums/ee ... ion=view¤t=back.jpg

Fick in vaken.se me ^^ delat ut 50 tal av zeitgeist so far
även av terrorstorm och 911 mysteries demolitions.

Ska plocka ner 2cnd edition av terrorstorm me :)

Respect

Posted on: 2007/9/14 21:43

Anonym
Varför skall man donera vaken pengar som låter uppenbara disinfo idioter/agenter härja fritt. Jag tror jag tar och skickar mina pengar till GCN network istället. Feds och annat skit sparkar man helt enkelt ut, fråga AJ eller Jack Blood.

Investera dina stålar, ge dem till AJ.

Titta, yttrandefrihet.

jetgppjwejgspbsdjnbgpksdngpksdngpksdngksdngksndgksndkgnsdlb xlkrsnkgdnsdkgnsdlcmnbgsdkngksdngksdngkewngptiönewgznwör.gznhnrzhgbozörhgnbozöbhgrno.nbffnbzsföolböbfnfbdznobfnhrfnbzfnbfzöolbxbikfordnbofzobnosiegjizrfihioghnrkoifdnb jonfouhgnrongborszgobrsgorifbykbfknfokofbznofbnfbfobooioioinfknzbfszpbhgrefhnbpfrkiszhpbrfiephrbypihnfrppifrypofpikkunbpfpfbpfkbnbpszfähpieolrgrbhnbrfpzinipgeunrbirfsnbizknfdi,ybnik,ö-.fbiöbznfoöirednzbhizrfbghopgsoenbioklujnfiofrihbzöngbgöinbiöä-.fdnöfä.k,vc

PS. Alla får säga vad de vill men man måste inte tillhandhålla ett forum för det (så vida man inte är en Rothsild marxist/satanist. DS.

Edited by Al-CIAda on 2007/9/15 2:00:24
Edited by Al-CIAda on 2007/9/15 2:03:35

Anonym
Och med tanke på hela konceptet med att ha disinfo idioter som aldrig blir site bannande så skickar jag inte några stålar till vaken men dock inte till ND heller, jag skickar de till pionjärerna rörande avslöjandet av NWO och det är inte flummaren Palmgren utan snarare GCN och RBN, höj kvaliteten, ffs.

Anonym
Jag önskar att tillägga att jag tycker att Palmgrens bidrag är positivt fast en massa aliens hit och dit, va fan???? (det skulle inte förvåna mig om det vore så men wtf) Det här är inget jävla skämt, de jobbar stenhår på globalist agendan och det är dags att avsluta dem.

See User information
Before 10:06 a.m. Anthony Kuczynski flown toward Pittsburgh alongside two F-16s piloting NATO E-3 Sentry AWACS plane, with advanced radar and surveillance equipment that could be used to direct fighters to their targets. He was just about to intercept Flight 93 when it crashed. He says, “I was given direct orders to shoot down an airliner.” (E-3s are unarmed, so, if this account is accurate, the order presumably applied to the fighters Kuczynski was accompanying.) Five years after the attacks, Bill Keaton, a Cleveland flight controller who tracked Flight 93 as it flew eastward is asked whether there were fighters in the vicinity when it crashed. He replies, “[T]hat goes beyond the scope of what I can comment on.”
http://www.saunalahti.fi/fta/NATO_AWACS_SI-2.jpg

Before 10:06 a.m. Accounts of the plane flying upside down - He sees it fly overhead, banking hard to the right. It is 200 feet or less off the ground as it crests a hill to the southeast. “I saw the top of the plane, not the bottom.” He sees a plane flying overhead unusually low. The plane seemed to be turning end-over-end as it dropped out of sight behind a tree line. He sees the plane spiraling and flying upside down (in a manner consistent, we believe, with the red team’s use of a Missile Gyroscope Module) not much higher than the treetops, before crashing.

En video på det hela:::::

http://www.youtube.com/watch?v=wDTpT6G_0To

Posted on: 2007/9/15 11:08

Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare

See User information
Apropå Bermudatriangeln...:

The Bermuda Triangle
http://www.pureinsight.org/node/5998

Posted on: 2010/8/14 21:28
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...

« 1 ... 3 4 5 (6)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper