vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8)


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Härligt att se en av forumets skarpaste skrivare debattera med skeptikern nummer ett. Det blir som ren underhållning.

Posted on: 2006/8/11 12:32
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Quote:

OSPA wrote:
Vad kallar man människor som kommer från den arabiska halvön?

Så lägg ner det där snacket om rasism, du spekulerar som vanligt.


Jag spekulerar inte och min analys av din undermedvetna racism är riktig. Det är inte att du kallar dom för araber som gör dig till racist utan att du utgår från att arabiska män automatiskt är trovärdiga terrorister bara för att dom är av arabisk bakgrund. Du ser bilderpå araber på FBI hemsida eller CNN eller en hemmavideo inskickad till Al-Jazeera och det är bevis nog för dig. Skit samma om det är stulna identiteter och om man kan i frågasätta deras motiv. Dom är ju araber så det måste vara dom.

Quote:


Och FORTFARANDE inget bevis från officiellt håll som DU lovade, att dom 4 planen som var inblandade i 9/11 fortfarande användes efteråt. Har du ljugit om detta?



Jag har aldrig påstått att dom användes efteråt bara att FAAs databas över plan i tjänst fortfarande listade dem som "i tjänst" fram till 2004. Jag har försökt att bifoga dokumentet som html vilket dom är i orginal och som flashpaper bilagor men det gick inte. Jag skall se om jag kan göra Jpegs av dom men då blir dom antingen för stora för forumet eller så måste jag minska ner dem.

Ytterligare ett alternativ är att du ger mig en mail address så får du orginaldokumenten. Det kan du göra genom ett privat mail till mig via vaken så ser bara jag det.

Måste dock göra det när jag är hemma, har dem inte på jobbet.

Quote:


Jag tog upp videon om dom kapare för att få min teori om dig bekräftad. Och Du högg som en abborre på vår mete.


Det faktum att jag inte litar på amatörvideo skickade till Al-Jazeera som bevis gör inte dig till Dick Tracey. Dessutom tror jag inte alls det var något medvetet bete. Du försöker bara undvika frågan om att alla officiella bevis inte är värt ett skit.

Du har ingen aning vilka dom 19 kaparna var. En Amerikansk kille med Hollänskt bakgrund vid namn Benjamin Vanderford spelade in en falsk halshuggningsvideo och lade ut på en islamistisk sajt. Hela media drevet nappade på den som schakaler och flera prominenta nyhetkanaler publicerade det på sina internet upplag och andra sände det i TV.

Hade det inte varit för att Benjamin själv gick ut och tyckte det gått för långt hade det säkert fortfarande varit lika sant som dina 19 kapares identitet.

Cem som helst kan skicka en video till Al-Jazeera t.o.m. CIA.

http://en.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Vanderford
Quote:

När Loose Change använder klipp då är det sant om någon gör det och det inte stämmer med din teori då är det inte rätt.

Retorik kurs kanske?


Jag har inte lämnat Loose Change som referens. Nästan allt material som finns i LC har funnits tillgängligt på internet sedan 2001 tillsammans med en massa annat. Jag har kanske 100GB med 911 relaterat material.

Loose Change kontextualiserar mycket av detta material på ett bra sätt, visst annat lite mindre trovärdigt men det är ovidkommande för min eller din retorik.

Din retorik går ut på att undvika frågan vilka bevis det egentligen finns. Och min retorik går ut på att kritisera den officiella sanningen. Inte bevisa något, annat än att den inte håller.

Quote:


Du kan inte bevisa något som du har lagt fram, jag startade en tråd om vetenskapen och dess beräkningar på WTC rasen, men där har du inte bidragit med något vettigt, undrar varför?


Jag är inte kompetent att bidra med några vetenskapliga beräkningar. Det vore förmätet av mig att påstå det.
Jag kan dock visa på vilka andra kompetenta forskare som menar att det är omöjligt.

Det har jag gjort och du har ignorerat det och slingrat dig ur återvändsgränder.

Ditt påstående att jag inte kan bevisa något jag lagt fram är en lögn och beror kanske mest på att du inte läser mina länkar utan avfärdar dom som oseriösa innan du läst dem.

En del av din vetenskapliga metod kanske. Psykologin kallar det förträngningsmekanism.

Quote:


Hade det funnits ETT ENDA bevis för en konspiration, så hade 1000 tals advokater stått i kö utan för domstolarna, det är än så länge bara en idiot som provat och han fick inte ens prövnings tillstånd eftersom han och 400st som ville stämma staten inte hade med 9/11 och göra. Inga anhöriga och inga släktingar. Så hela stämningen byggde på en lögn. Dock inte den enda när det gäller Hilton.

/Gert


Det var det dummaste jag hört. Tror du enskilda advokater vill finansiera en rättegång som kan pågå i 10år med egna pengar och ställa sig på trots mot CIA, FBI, NSA, Pentagon? Skulle inte tro det va. Det är enklare att vinna korta säkra fall som 911 offers claim från den så kallade "Take the money and shut up" fund.

Sen kan jag meddela att det finns ett dussintals rättprocesser gällande smått och stort kring 911. Problemet är bortsett prövningstillstånd, ekonomi, mm. Men självklart också bevisning i många fall. Dom som sitter på bevisen är ju trots allt Pentagon m.fl myndigheter och bara en domstol eller en kongresshearing kan kräva ut dessa bevis.

Men det pågår fullt med liknande processer också. Cynthia McKinney är en av dom som hört Rumsfeld om 911 t.ex.

Faktum är att det finns 1000 tals bevis för en konspiration. Tyvärr bevisar dom bara att 911 inte genomfördes av 19 araber. Det är idag möjligt att bevisa att 911 inte kunde ha skett utan vissa myndigheters medverkan att det fanns motiv och möjlighet.

Däremot finns det inte ett bevis som pekar ut vem/vilka som de facto satt bakom spakarna och styrde det. Även om Michael Ruppert påpekar att han har bevis för att det var Dich Cheney i hans bok Crossing the Rubicon.

"In my book I make several key points:

1. I name Vice President Richard Cheney as the prime suspect in the mass murders of 9/11 and will establish that, not only was he a planner in the attacks, but also that on the day of the attacks he was running a completely separate Command, Control and Communications system which was superceding any orders being issued by the FAA, the Pentagon, or the White House Situation Room;

2. I establish conclusively that in May of 2001, by presidential order, Richard Cheney was put in direct command and control of all wargame and field exercise training and scheduling through several agencies, especially FEMA. This also extended to all of the conflicting and overlapping NORAD drills -- some involving hijack simulations -- taking place on that day.

3. I demonstrate that the TRIPOD II exercise being set up on Sept. 10th in Manhattan was directly connected to Cheney's role in the above.

4. I also prove conclusively that a number of public officials, at the national and New York City levels, including then-Mayor Rudolph Giuliani, were aware that flight 175 was en route to lower Manhattan for 20 minutes and did nothing to order the evacuation of, or warn the occupants of the South Tower. One military officer was forced to leave his post in the middle of the attacks and place a private call to his brother - who worked at the WTC - warning him to get out. That was because no other part of the system was taking action.

5. I also show that the Israeli and British governments acted as partners with the highest levels of the American government to help in the preparation and, very possibly, the actual execution of the attacks."

"There is more reason to be afraid of not facing the evidence in this book than of facing what is in it."

Men som sagt du undviker frågan: Hur skall vi hantera det faktum att vi inte vet vilka dom påstådda 19 kaparna egentligen var? Deras namn! Koppling till Al-Qaida! Eller koppling till USAs underrättelseväsen!?

Vad har det för effekt på den officiella storyns trovärdighet. Vad betyder det för förtroendet för USAs rättsväsende som i bevisning utgår från falska identiteter. Och vad säger det om medias källkritik?

Och sist men inte minst vad skall vi kritiker tro om personer som baserar sin övertygelse på falska bevis och planterade officiella lögner?

Posted on: 2006/8/11 12:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
cicero, jag såg att du skrev tidigare att kaparnas identitet inte har fastställts (eller åtmistone att FBI inte är helt säkra på det). Var fick du den informationen?

För att undvika missförstånd vill jag klargöra att min fråga är uppriktigt menad. Om du har länkar till material på webben får du gärna posta det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Quote:

jocce wrote:
cicero, jag såg att du skrev tidigare att kaparnas identitet inte har fastställts (eller åtmistone att FBI inte är helt säkra på det). Var fick du den informationen?

För att undvika missförstånd vill jag klargöra att min fråga är uppriktigt menad. Om du har länkar till material på webben får du gärna posta det.


Det finns i det material jag tidigare länkat till!
I artikeln från Whatreallyhappened.com finns det länkar till andra artikler bland annat intevjuer med FBI.

Den officiella historien är ju att dessa personer är kaparna. Men FBI säger samtidigt att dom hade falska identiter i ett flertal artiklar (några finns med där). Undrar inte om t.o.m. Colin Powell i något sammanhang sagt detta (Spekulation än så länge).

Men eftersom det inte kan vara både dom skyldiga OCH falska identiteter kan man inte annat än att konstatera att deras identiteter ännu inte är fastslagna.

Intressant är också att samma konsulat givit ut deras VISA under konstiga omständigheter. Om dom givit ut VISA under falska identiteter lutar det hela med åt MIHOP än LIHOP anser jag.

Posted on: 2006/8/11 13:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Jocce!

Jag googlade fram lite länkar till dig:
http://archives.cnn.com/2001/US/09/21/inv.id.theft/

http://www.telegraph.co.uk/news/main. ... ws/2001/09/23/widen23.xml

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/1553754.stm

http://www.chron.com/disp/story.mpl/s ... terror/front/1056663.html

http://www.lexisnexis.com/risksolutio ... e/docs/authentication.pdf

http://www.thedossier.ukonline.co.uk/ ... Doubts%20Over%20Hijackers'%20Identities.htm

Här är en senare artikel som menar att nu vet man vem alla är!
http://www.chron.com/disp/story.mpl/s ... terror/front/1117358.html

Problemet är att minst ett foto bland dom anklagade och flera namn med samma arbete, hemstad, ålder o.dyl fortfarande lever.

Senare i artikeln som ofta säger "we believe" säger man att en av kaparna hade en falsk identitet men man vet vem det är.

Men så vitt jag vet har inget namn ändrats från dom ursprungliga anklagade och inga bevis för varför dom nu vet eller hur har offentliggjorts.

http://www.suburbanchicagonews.com/fo ... ves/1101/e04attacks2.html
The FBI has not disclosed which names were in doubt and Mueller provided no new information on the hijackers' identities beyond his statement to reporters. Other FBI officials did not return phone calls seeking elaboration.

The Saudi Institute, an independent human rights watchdog group that has researched the hijackers' identities, said at least one of the hijackers named by the FBI used stolen identification.

Posted on: 2006/8/11 13:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
Tack för det.
Rykten i media om att somliga av kaparna levde efter attentatet florerade flitigt ett par veckor efter 9/11 men dog ut när FBI publicerade listan den 27e.

Den sista som det var tveksamheter om var Abdulaziz Al Omari. Där fanns det ett par stycken att välja på, en som var född 1972 och fortfarande levde i högönskelig välmåga samt en till som var född 1979. FBI trodde i det längsta att det var mannen född 1972 men insåg till slut sitt misstag. Så vitt jag kan förstå var det bland annat tack vare information från det saudi institute som uttalar sig i ditt sista citat.

Källor med ytterligare källhänvisningar:
http://www.911myths.com/html/still_alive.html
http://www.911myths.com/html/abdulaziz_al_omari_still_alive.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Fick inget svar från OSPA vad gäller Pearl Harbor mm..

Vore intressant och höra hans ståndpunkt på detta!

För övrigt är det ju ingen ide att ha denna diskussion, då det inte kommer nåt konkret ur det och det är väl det OSPA vill så..
Nu har jag iaf gett det en chans, nästa man till rakning?!

Posted on: 2006/8/11 14:26
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
TeBe!

Det underliga med alla turer är att det finns dom som påpekat att att deras bilder använts på FBIs listor. Hur förklarar vi det!?

Deras bilder kan ju bara ha kommit genom att deras passbilder givits dem från Saudiska myndigheter.

Frågan är om ryktena om överlevande tystnade eller tystades!

Posted on: 2006/8/11 16:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
Quote:

muglert wrote:
Quote:

OSPA wrote:
Vilka källor har du för att planet har försvunnit?

Det finns EN bild på en intakt kropp, som är offentlig, det finns fler bilder på kroppar som inte är intakta.
/Gert


Jag använder bara alla bilder som släppts på kraschen (som jag hittat än så länge iaf), och sen har jag sök och kollat på många andra krascher (i mängder av olika senarion) och vad jag märkt och undrar över är varför det är så fruktansvärt lite delar och alla i små delar som visats på fotona...

(trots att pentagon är en av världens bäst bevakade områden, det borde finnas fler bilder och bättre video upptagningar)

Aldrig har jag sett en krasch med så få och bara små delar att folk kan bära dom med bara händerna. Jag vill ha en vettig förklaring på det, inte bara en massa snack om att det brann upp eller liknande för då skulle dom ALDRIG kunnat identifiera så många av passagerarna som dom säger att dom lyckats med... för många hade varit för sönder brända och sönder slitna för att kunna identifiera (även med dna teknik och tandavtryck m.m.)
Ge mig en vettig och trolig förklaring till det så ändrar jag mer än gärna åsikt...


...svar på inlägg 112 ....

Betänk att Pentagon är en säkerhetsklassad byggnad. Varför skall dom då avslöja var kamrerna sitter, vilka egenskaper dom har osv. Sen så TROR jag att när regeringen har fått redogjort för sig hur det gick till så finns det ingen anledning att till dumhet försöka övertyga ungar som tror sig ha fått stora och djusinniga tankar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
cicero - det jag syftade på var mina inlägg med OSPA om bland annat motorerna från en Boeing, Du och jag vet ju all fakta bakom och runt 911 så jag hade inget emot dina argument, ville bara få vettiga svar på detta om Pearl Harbor mm så att man vet ungefär var OSPA,zpz står i andra frågor. Vi snöar lixom in på väldigt små detaljer och det är väl det som OSPA,zpz vill för att vi ska kasta bort tid på lite mindre viktiga detaljer, du har väl tydligt märkt detta själv..

Det förvånar mig ju inte om dom skulle säga att Pearl Harbor konspirationen oxo är en teori!?! Likaså Paperclip,Northwoods osv..

Posted on: 2006/8/11 17:31
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
Quote:

TeBe wrote:
OSPA <<-- Sluta med dina nervärderande kommentarer om att man är en konspiratör..

Som VANLIGT så svarar du med att förvränga/ifrågasätta/dissekera ord eller meningar, PATETISKT LÅGT!!

Visa mig bilderna på motorerna istället för att dalta med vilken typ av motor vi snackar om, vet redan vilken typ av motor det handlar om..

Denna kanske:
Resized Image
Till skillnad mot denna pluttiga :
Resized Image


1. Jet Engines are made of Titanium.
2. Titanium melts at 1600 degrees Celsius
3. The maximum possible temperature a hydro-carbon fire can reach in our atmosphere is 825 degrees Celsius.



... svar på inlägg 118...
Varför skall någon visa dig bilder? Det är du som påstår att det som är en vedertagen sanning är en lögn. Bevisbördan ligger på dig och ingen annan.
ps.
tyckande och vad du tror är varken intresant eller rellevant som bevis.
ds.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Quote:

utsikt wrote:
Betänk att Pentagon är en säkerhetsklassad byggnad. Varför skall dom då avslöja var kamrerna sitter, vilka egenskaper dom har osv. Sen så TROR jag att när regeringen har fått redogjort för sig hur det gick till så finns det ingen anledning att till dumhet försöka övertyga ungar som tror sig ha fått stora och djusinniga tankar.


Ytterligare en skeptiker, dom behöver inte avslöja vart kamerorna sitter, bara visa filmerna om dom nu vill visa BOEINGEN!!

Dessutom har dom plockat film från ett stort antal civila byggnader,mackar osv..? Dom lär väl visa vad som träffade Pentagon eller??

Jag vill se bilder på Boeing motorer inne eller utanför Pentagon och OSPA lär väl ha såna på lager eller finns det inga sådana??

Posted on: 2006/8/11 17:34
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
Quote:

TeBe wrote:
Quote:

utsikt wrote:
Betänk att Pentagon är en säkerhetsklassad byggnad. Varför skall dom då avslöja var kamrerna sitter, vilka egenskaper dom har osv. Sen så TROR jag att när regeringen har fått redogjort för sig hur det gick till så finns det ingen anledning att till dumhet försöka övertyga ungar som tror sig ha fått stora och djusinniga tankar.


Ytterligare en skeptiker, dom behöver inte avslöja vart kamerorna sitter, bara visa filmerna om dom nu vill visa BOEINGEN!!

Dessutom har dom plockat film från ett stort antal civila byggnader,mackar osv..? Dom lär väl visa vad som träffade Pentagon eller??

Jag vill se bilder på Boeing motorer inne eller utanför Pentagon och OSPA lär väl ha såna på lager eller finns det inga sådana??


Du är SKEPTISK. Ge inte mig egenskaper som jag inte identifierar mig med. Om någon visade dig var kamorna satt och filmer därifrån så skulle du med 100% säkerhet säga att bilderna ljuger, att dom kan manipuleras och att det spelar ingen roll för att ....

Du har fortfarande inte fattat att det är DU som skall BEVISA att den officiella versionen inte stämmer. Bevisbördan ligger helt hos dig. Har du hört talas om termen -tills det motbevisats?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
Quote:

cicero wrote: ....inlägg 125...
....
Samt det faktum att i stort sett alla utom ett fåtal av passagerarna på flight 77 hade kopplingar till Pentagon via vapen/försvarsindustrin.
...

Menar du på fullaste allvar att dessa personer offrade sig för den "goda" sakens skull? Eller vad menar du?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Om du tittar på ett tidigare inlägg om bland annat motorn som återfanns i Pentagon, så ser du att den är lite småväxt om man jämför med en standard motor från ett Boeingplan!!

Gå tillbaka och titta på det inlägget , drog med några bilder där oxo, hoppas du hittar den..

*suck*

Posted on: 2006/8/11 18:25
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?


See User information
Quote:

utsikt wrote:
Menar du på fullaste allvar att dessa personer offrade sig för den "goda" sakens skull? Eller vad menar du?


Nej inte att dom offrade sig bara att deras identiteter offrades.
Jag är fortfarande övertygad att 911 var en MIHOP inte en LIHOP. Vilket innebär att USAs Joint (vilket är ett begrepp som beskriver förenade resurser mellan militär underrättelse och säkerhet d.v.s. Pentagon, DIA, CIA, NSA och FBI) gjort allt själv inklusive fiktiva kapare.

Personal inom Pentagon och NSA samt perofessionella inom militärindustrin och några civila har offrat sina identiteter till 911.

Med tanke på dom företag och yrkesgrupper som förekommer såsom Boeing, Raython m.fl skulle jag gissa att dessa personer fick hemlig identitet och nu arbetar med någon form av hemligt militärt utvecklingsprojekt typ "Manhattan Projekt" (Slå upp det på Wikipedia).

Många andra namn kan vara helt påhittade. Två av flighterna var som jag sa tidigare inte ens scheduled for flight dom dagarna.
Ytterligare någon har rapporterats ha dubbla avgångar d.v.s. ytterligare en gate.

Jag tror m.a.o. att samtliga plan var tomma och pilotlösa när dom styrdes in i WTC samt Pentagon via något av dom många fjärsstyrnings aparater som militärindustrin inklusive Raython utvecklat.

En intressant person är Dov Zakheim som arbetat med vapen handel mellan USA och Israel och arbetet på försvarsdepartementet mm. Han arbetade åren innan Bush vann (!?) valet 2000 på System Planning Corp ett militärindustriellt företag som utvecklat ett styrsystem som kan hantera (fjärrstyra) upp till fem olika Boeings samtidigt.

Han skrev år 2000 under PNACS Rebuilding Americas Defenses... och blev 2001 anställd som Comptroller på Pentagon!

Under valkampanjen 2000 medverkade han i George W Bushs utrikespolitiska rådgrupp som kallade sig "The Vulcans" och bestod av bland andra Richard Perle, Dick Cheney och Paul Wolfowitz.

Dov Zakheims roll som Comptroller innebär också att han var ansvarig för Pentagons budget mellan 2001 och 2004. När han lämnade, lämnade han ett underskott på 2.3 Trillioner Dollar som inte kunde spåras.

En ganska nätt liten budget för 911 projektet.

Posted on: 2006/8/12 10:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
Ok, Tack för att du förklarade vad du menade.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 5 6 7 (8)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS