vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#25


See User information
Det har fortfarande inte kommit något svar på frågan vad det är som David Icke inte förstår...

Posted on: 2009/9/24 21:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#26


See User information
Varför alias Network och EN vaken enskild individ INTE kan köpa biljett utan personnamn och personnummer till föreställningen i Gbg.

Posted on: 2009/9/25 10:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#27
Uppdaterad information kring föredraget:

Hej,

David Icke har uppdaterat sitt föreläsningsmaterial till heldagsseminariet 24 oktober i Göteborg och kommer nu att prata i 8 timmar i stället för de 7 timmar som tidigare meddelats. Detta innebär att seminariet kommer att sluta vid cirka 20:30. Vänligen se nedan för det fullständiga uppdaterade tidsschemat.

Med anledning av att vi har fått många förfrågningar, vill vi också meddela att det inte kommer att finnas möjlighet att ställa frågor till David Icke, varken före, under eller efter föredraget. Vi hoppas att de flesta frågetecken ska vara uträtade efter 8 timmar.

Vänligen,
Peter Pettersson
Anarchos


Fakta om heldagsseminariet
---
Tid: Från kl 11 till omkring kl 20:30. Dörrarna till Draken öppnas kl 10:00 och till seminiariesalen kl 10:30. Seminariet är uppdelat i tre delar varav de två första är på 2 timmar 30 minuter och den sista på 3 timmar, med två pauser däremellan. Efter första delen kommer en paus på cirka en timme för lunch. Mellan del två och tre blir det en paus på cirka 30 minuter.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#28


See User information
Någon som känner för att hooka upp i Götet innan föreläsningen, kanske käka lunch ihop och så? Hade varit gött att träffa lite Vakenmedlemmar live.

Själv tänker jag stoltsera med min Vaken T-shirt modell 2002 eller så, så jag blir väl rätt lätt att känna igen.

Posted on: 2009/10/19 2:14
Your shoelace is untied.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#29


See User information
Hej!

Jag har nyligen fått pengar och har därför råd att åka på ICKE!

Jag tror detta är det första "eventet" (konsert, föredrag, etc) som jag sett fram emot på kanske 5-6 år!

David Icke är helt enkelt bäst!

Jag har tyvärr:
1. brytit benet (hoppar därför runt på kryckor, ska ta bort gipset den 27:e)
2. ingenstans att sova

Så det kommer bli lite meckigt. Min nuvarande plan är att pka swebus express, nattbuss från uppsala, till göteborg, som går runt 22 ikväll, och anländer 5 i göteborg imorgon (5 timmar innan föreedraget bärjar). Kostar runt 450.

Sen åka hem med swebuss express klockan 23 (2-3 efter föredraget slutat) så jag kommer fram 5 på morgonen den 25:e (kostar också runt 450).

Med biljett + resa så blir det strax över 1500, sen tillkommer säkert lite andra utgifter för mat och sånt, men runt 1800 tror jag resan högst går på.

Om jag hittar sovplats hos någon så sover jag gärna över i göteborg, eller om jag får bilplats åker jag gärna med i någons bil och är med och betalar på bensinen.


Dock har jag en gammal jobbarkompis som ska dit.

Jag går att nås på telefon nummer 072 037 58 34

Hör gärna av dig om du ska till Icke så kanske vi kan styra upp något.


Hur är det annars, är det många från vaken som ska dit? Jag har inte varit engagerad här de senaste halvåret eller så.


Mvh,
Jimmy

Posted on: 2009/10/23 7:44
All conditioned things are unsatisfactory — when one sees this with wisdom, one turns away from suffering. This is the path to purification.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#30
Tycker Icke är bra.

Godhjärtad ochså.

Känner till vibrationerna

Men jag skulle inte lita alltför mycket på hans andliga fantasier.

Frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#31


See User information
Som PopJimmy hookar jag gärna upp med Vakenmedlemmar inför Icke. Ring gärna dagen till ära, på 0704-607870.

Läskiga samtal mitt i natten undanbedes dock.

Posted on: 2009/10/23 10:12
Your shoelace is untied.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#32


See User information
FangShen:
Nej, naturligtvis är det sundast att ha en viss distans till alla former av auktoriteter.

Hans syn på andlighet delar jag i mångt och mycket, jag är väldigt påläst trots allt, främst i österländsk filosofi :)
(och med andlighet, menar jag inte hans "tro på andar", utan att "kärlek är den enda riktiga/viktiga sanningen")

Hans teorier om ödlorna tycker jag är väldigt.... fascinerande... jag måste erkänna att jag inte "tror" på teorin, men jag ser den som en djävligt spännande historia, som jag är "öppen för" kan stämma. Detta ger mig ibland en känsla av "befrielse" från konventionella uppfattningar. Jag skulle tippa att jag balanserar på runt 50/50 kring sannolikheten i mycket konspirationsteori, jag är alltså ingen "troende" konspirationsteoretiker. Dock har jag respekt för både personer som är troende och misstroende mot konspirationsteori.

Jag menar inte att konspirationsteori "bara är underhållning", utan att det är något som berikar mitt liv. Jag tycker många personer jag träffat från vaken, vid vakenmöten, är väldigt sunda människor. Dock erkänner jag att jag antagligen är mindre övertygad än de flesta som är engagerade i vaken. Jag kan inte ställa mig bakom, alla, aktioner som andra på vaken gör, men jag uppskattar verkligen initiativet och mödan som micro och alla andra lägger ner i detta.

Oavsett hur det "egentligen" ligger till, så är jag en väldigt nyfiken och öppen människa. :)

Mvh,
Jimmy

Posted on: 2009/10/23 11:37
All conditioned things are unsatisfactory — when one sees this with wisdom, one turns away from suffering. This is the path to purification.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#33


See User information
Quote:
Varför alias Network och EN vaken enskild individ INTE kan köpa biljett utan personnamn och personnummer till föreställningen i Gbg.


Ja, säg det. Biljett finns här i varje fall och det är fritt val om man vill åka eller inte. FangShen, har det ordnat sig med övernattning?

Posted on: 2009/10/23 13:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#34
Mmm även i Veda är Nagas omnämnda.

Ödleteorin tror jag handlar mer om hur dom tänker som avspeglar deras egenbild.

I egenbilden reflekterar ens arketyper sig och det goda och onda.

Ja du gör rätt i att man ska hålla avstånd från allt.

Tyvär kan jag inte dyka upp jag har några döende vänner som jag försöker rädda eller iallafall underlätta deras övergång till andevärlden lite.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke till Sverige! - 24 oktober i Göteborg
#35


See User information
på väg dit nu från sthlm, kartan i högsta hugg¨

:P

Posted on: 2009/10/24 9:56
~ Hederslärjungen ~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
47 user(s) are online (47 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 47

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS