vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Motståndsrörelsen 5-6mars

See User information

Skulle varit där, men lite för mycket "strul" med GF och hunden...

Sedan var den något nu i mars som jag var bjuden till, men något med lantbyggd... Hittar inte mailet =-(

Men nästa gång kanske vi kan förvarna och kanske jag kan hålla ett föredrag om "frihet" eller som ni stämlar det som "free man on the land" vilket ni redan är... som ni underkastar er...

Posted on: 2011/3/7 3:18

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

pingubenji skrev:
Quote:
... ni använder en satanistisk symbol för att göra reklam för ert möte, men fattar tydligen inte vems ärenden ni springer när ni använder er av den.

Den stora frågan är vad symbolerna betydde innan de användes av satanistdyrkare... undrar vad deras sanna ursprung är...

Vems ärende är det ursprungligen man springer, innan "ursprunget satanism" ens existerade....

Skön logik, inte sant?

Jag är jävligt glad att jag åkte dit och det var kul att träffa alla!

Håller dock med om "pece" tecknet, för er som inte vet är det en upponer vänd Algis runa som bland annat står för:
"Skydd. Naturens och gudarnas kraft. Algiz beskriver hur du söker kontakt med högre makter och hur du får beskydd från dem. Algiz-runan kan även tolkas som ett uppvaknande av det sexuella och hur det kan aktivera kamplystnad. I en divination om andlig utveckling kan runan tolkas som den inre kraftens uppvaknande och hur den strävar uppåt mot det gudomliga."

Som vanligt betyder ett upponer vänt tecken det motsatta från det ursprungliga tecknet. Och att det är inringat är en symbol för ritual magi (läs occultism osv... det motsatt till natur magi som shamanism osv), och vilka är det som använder sig av ritual magi och occultism, hummm jag undrar det ja...

Så nu kan ni gissa er till vad "peace"-tecknet egentligen står för, vilka som "uppfann" det och vad det används till

Posted on: 2011/3/7 17:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2011/3/7 21:33

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Magsjuka-Förkylning, säkert totat ihop i laboratorium
Vi hade det i över en veckas tid, dom tog ta mig fan aldrig bassiluskerna. Man fick typ sluta äta för att något skulle hända med dom.

Det är vad som plågat oss på sistone, så det var inte möjligt att komma till Jönköping tyvärr, hade det varit så hade vi åkt direkt.

Dock antar jag att många av oss kommer att ses någon annanstans vad det lider...

Posted on: 2011/3/8 10:58

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper