vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: gilla-knapp

See User information
hahahahaha gomorgon morgonhumöret..

Jag trivs på Vaken för att alla har så gott humör och alla gillar fred.

Det har varit "käärleks-spridning" på hög nivå som jag föreslagit redan från början.. Brevprojekt.

Att ge energifrihet till svenska folket är en kärlek som ni aldrig skådat i Sverige, där missriktad kärlek är det normala idag..

Posted on: 2012/12/28 6:20
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Byt username till brevprojektet istället!

Energifriheten är dock inte uträknad ännu, inte heller finns det en ritning som Du kan presentera.

Posted on: 2012/12/28 6:23
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nu har du fel igen, för energifrihet har varit verklighet länge.. För vissa människor som förstår hur enkelt det är..

Tyvär räknas inte du in i den gruppen och du verkar ganska nöjd med att betala dyrt för saker som tillverkas gratis..

Det enda jag säger är att vi kan köpa egna företag tillsamans och sen anställa robotar och maskiner som gör arbeten åt oss..

Tills dess är vi slavar som blir utbytta av bättre slavar som då är robotar som inte kräver lön varje månad..

Och när robotarna tagit alla arbeten, då kommer du sitta där å tänka, fan jag skulle lyssnat på brevprojekt medans vi hade chansen ..

Men allt är positivt gott folk, döden existerar inte så varför inte ta det lite lungt och ignorera rädslor, och hat mot en ensam snubbe som vill starta brevprojekt ..

Posted on: 2012/12/28 6:29
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Sluta flumma, fram med ritningen så skall jag presentera den för 100 000 pers + över hela världen. Skall samtidigt be dom skicka till 10 pers som gör det samma. Alltså 10 miljer pers på några få dagar. Gruppen med 5000 är bara en av flera.

Posted on: 2012/12/28 6:35
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Ge dom videoklippet då, för dom som testar principen på nått enkelt sätt som jag gjorde..
Dom kommer förstå att det är verklighet.

Och resten av alla låter som dig iwarrior..
Dom vill inte tänka själva men är duktiga på att repetera texter och säga att dom förstår vad dom just repeterat för text och dom förstår vad texten betyder..

Och såklart ska jag som är pank klämma fram både mer bevis, ritningar, brevprojekt, hemsidor allt..
Det enda jag kan bidra med är min kunskap och jag har testat principen i videoklippet jag visat dig..

Kan förklara vad som händer och varför det händer..

Testar du samma sak, då förstår du också samma sak, hur det fungerar och hur enkelt det är..

Men gör det om du bryr dig om ditt folk och dig själv, ge dom videon och berätta för dom vad som händer och hur dom kan testa principen med enkla medel..

Sen kanske det löser sig själv, eller släpp idén om brevprojekt tillsamans med uppfinningen för ärlig talat så har era föräldrar tappat er på huvudet när ni var små ..
om ni tror att ni kan ta patent på en patent som nån annan tog för 190 år sedan..

MVH

Posted on: 2012/12/28 6:43

See User information
Du blir mer och mer otrevlig för vart inlägg! Hundratals sånna klipp ligger redan på youtube, jag ser också att dom postas ofta på facebook.

Posted on: 2012/12/28 6:56

See User information
Nej jag säger fortfarande att vi sitter i samma båt, men ska du börja dra massa "morgonhumör" på mig så är det klart jag måste skriva sanningen..

Jag är inte människan du ska skriva med om du vill sova för jag är klarvaken.

KRam .. tänk pås aken

Posted on: 2012/12/28 7:07

See User information
Ja Du är bäst och mest vaken, tur att vi har Dig här. En fri energimaskin Du missat är Dig själv, det lämnar inte ett tilltal vilande, alla trådar måste avslutas med dina ord, grattis, du vann post tävlingen lille vän!

För övrigt så är jag på bra humör, dock så vet ju Du bättre gubben så jag skall hålla tyst :)

Posted on: 2012/12/28 7:25

See User information
Lyssna på denna snubbe, jag litar på han för han har visat mig många olika nu.. Och jag bara snubblar öve dessa videoklipp.

Tänk om vi kunde fått tummen ur röva och skickat ut lite brev med en sån där simpel lösning..

2 motorer bara, en som har 240 volt och en annan som har 220 volt..

Så hur svårt skulle detta vara enligt dig iwarrior?
Alltså att förklara för vårat folk genom ett brev?

MVH

Posted on: 2012/12/28 9:47

See User information
Quote:

iwarrior skrev:
@anvendarnamn, det känns faktiskt som Du är här för att sabba, dom flesta posterna är som sagt mest svammel

Precis som Alan Watt ofta varnar för, personer som totalt dominerar forum med svammel och evigt tjafs i syfte att sabbotera och störa den verkliga debatten. Folk tröttnar på tjafset och slutar skriva på forumet. Uppdrag slutfört.

Posted on: 2012/12/28 10:05
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Ja detta är en simpel lösning som kan ladda en simpel mobiltelefon eller nåt, hur gör Du nu när Du skalar upp den till ett hushåll? Vilka komponenter behöver Du samt hur mycket koppar behöver Du till drosslarna, hur många meter isolerad koppartråd samt vilken dim?

Jag vet att många lösningar som dessa fungerar, ingenting nytt. Men hur skall den byggas och vad behöver man till dom/den. En motor och en generator är i stort sett samma sak, vilka skulle Du använda till detta? Hur stora behöver dom vara för att få önskvärd kraft till ett hushåll? Slutligen, vad är prislappen?

För denna maskin lille vän räcker inte till ett hushåll, hoppas Du har förstått det!

Eller skall alla slita ut all el och apparater ur husen och leva med en glödlampa på 15watt?

Posted on: 2012/12/28 10:10

See User information
oj förlåt gott folk att mitt "svammel" inte passar era ögon..

Posted on: 2012/12/28 10:10

See User information
Och igen så har Du inte ett enda svar på hur Du skall förvekliga detta!

Posted on: 2012/12/28 10:11

See User information
Och igen så har du inget vettigt att skriva..

Posted on: 2012/12/28 10:17

See User information
Du funkar som en youtube repeater just nu. Ideer visas där, du tycker att alla dessa ideer skall skickas runt, göra en längre arm av youtube så att säga. Synd att Du inte förstår att alla inte kan bygga 100 eller 1000 gånger så störa hemma i köket! Väldigt få männniskor har en verkstad eller tillgång till en sådan. Skulle man lämna in en liknande ide på verkstad så får Du lägga till 500kr i timmen + material.

Skulle kunna gissa på att en prototyp kostar 150-250 tusen att ta fram i en verkstad (snååååååålt räknat). En som fungerar till ett hushåll som levererar ca: 10-15 kilowatt.

Det jag skriver till Dig nu är bara lite matte och verklighet, för så mycket kostar det, minst. Istället för att diskutera saken och komma någonstans så avböjer Du ifrån alla frågor som leder någon vart.

Vad skall Vera och Kalle 72 bast göra med dessa ideer, John som är 17 o går på gymnasium, han har inte ens råd att köpa kopparn till en spole, Emma och Tilde som arbetar på konsum tillsammans kan heller inte göra så mycket, Pensionärshemmet är heller inte så pigga på att ställa sig gi verkstaden.

Det ser ut som att Du tror att alla har en vekstad och är utbildade på elektronik. Man skriva inte bara ihpå en sån här för skojs skull på köksbordet.

Det finns en lång lista med praktiska saker som Du behöver ta med i beräkningen, men dom blundar Du för, du lägger fram eller vill lägga fram en ide till miljontals människor som dom inte kan manifestera själva. Som att dela ut monopolpengar ungefär.

Om Du då mot all förmodan vill hjälpa till och verkligen stötta så ta fram en ritning till att börja med, listor med företag som säljer hårdvaran, verkstäder som hjälper till till en billig penning mm mm mm.

Lycka till!

Posted on: 2012/12/28 11:27

See User information
Ok tack för din åsikt..

Posted on: 2012/12/28 11:32

See User information
Varsågod!

Posted on: 2012/12/28 11:39

See User information
anvendernamn:Du översvämmar forumet med dina konstiga inlägg.
Jag börjar tycka mer och mer synd om dig.
Du presenterar aldrig något vettigt utan bara underligt och närmast tvångsmässigt upprepande svammel,detta utan någon som helst verklighetsförankring.

Du sa ju själv helt nyligen att du tänkte lämna forumet,men det gjorde du ju inte heller...
Jag tycker att det skulle vara en bra ide för dig själv och alla andra här på forumet om du tog en paus.
Just nu verkar det ju mest som att du bara vill förstöra..

Posted on: 2012/12/28 22:28

See User information
Jag okej Nordmann och iwarrior, från och med nu behåller jag allt för mig själv.. Tillåmed åsikter.

Kram gott folk och lycka till med allt

Posted on: 2012/12/28 22:50

See User information
Lycka till själv!

[gilla]

Posted on: 2012/12/28 23:00
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information
för detta

Posted on: 2012/12/29 4:17

See User information
Karsten har silvertejps-varianten tills den riktiga gilla kommer.

Dvs att skriva: [gilla]

Posted on: 2013/1/2 10:31
Administrationsgruppen
www.vaken.se

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper