Vakencorner

Re: Andlighet, spiritualitet och religion
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Förstår. Är det då verkligen nödvändigt att försöka göra en syntes mellan buddhistisk oneness (om det är den frmen av enighet du talar om) och shamanism? På vilket sätt är det möjligt att kombinera två så otroligt olika ontologiska uppfattningar om världen? Nagual är ju trots allt ett andeväsen som existerar oberoende mänsklig aktivitet i de flesta ur-kulturer medan Buddhistisk psykoanalys inte av nödvändighet utesluter omnipotenta entiteter men också inser att mycken av de religiösa traditionerna är illusoriska projektioner av det egna psyket. Förstår vad du menar med stämplarna men förklara gärna konceptet av enhetlig shamanism lite mer ingående, tycker att det låter intressant.
Posted on: 2013/7/2 14:06
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Invänta jesus för i hlevetet på Jorden , han har samma planer om paradiset som er och söker ni oneness så kan han med stor sannolighet göra så ni får bli one med utomjordingarna som ägt människor i tusentals år.. Genom att utomjordingarna äter upp er eftersom ni var för dumma för att förstå att man absolut inte ska satsa på att vara oneness med själ-lösa utomjordingar (och människor) som annordnat krig och korruption på planeten i tusentals år.
Fråga er själv vad det innebär att vara medveten och vaken.. För enligt mig är ni långt ifrån medvetna varelser om ni fortfarande lever i en drömvärld där det är möjligt att skapa ett paradis på en planet som är förstörd bortom reparationsstadiet. No sover fortfarande med andra ord. Att vara medveten är att vara medveten om hur alla sina val påverkar andra och på vilka sätt.. När jag skriver så är det för att få folk att se saker, när ni skriver så är det för att få folk att leva i en drömvärld.. Och sen får ni avgöra själva vad som är äkta kärlek, om det är lögnerna eller ärligheten som är den äkta kärleken från en medveten spirituell varelse.
Posted on: 2013/7/2 14:34
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Saftig information som var värd 1,45 timmar av mitt liv. Han talar om pånyttfödelsen och vägen dit.. Han säger att när man följer hjärtat så ska man förstå att universum och dom spirituella varelserna alltid stödjer dig, och det är precis vad jag känner när jag skriver utifrån kärlek till er när jag hittar lite saftig info, jag har stöd och lite guidning ibland så jag hittar rätt info. Det är universum och dom spirituella varelserna som guidar mig ibland och det är genom att lyssna på hjärtat man kan få guidening. Men han talar även om manifestering och hur man manifesterar, och i andra videos så visar han upp en gitarr som han manifesterat på 2 veckor eller 2 dagar eller vad det var. Det handlar om att man i dom astrala världarna fokuserar på det man vill ha med hjärtat och kärlek och när man manifesterat det man vill ha i det astrala tillräckligt länge så kommer det flyttas ner till den här dmensionen och vipps så har ni en gitarr, om det var det som ni vela ha.. Jag har inte förstått just den delen förän jag lyssna på honom. Så där har ni det unika med att ha en själ / fantasi.. Ni kan manifestera vad som helst från dom astrala dimensionerna genom att fantisera om det ni vill ha och sen om ni litar på universum så kommer manifesteringen ner till den här dimensionen, det går snabbare och snabbare nu att manifestera på grund av energierna som höjjs gradvis på väg mot pånyttfödelsen. Han tala även om att han manifesterat en bunt med pengar. Det finns nog många som skulle vilja ha en själ trots allt och att ni ser er som en med allt och alla är idioti om ni frågar mig för som sagt, mänskligheten är förslavade och det är inte tidpunkten nu för att gå ut och krama folk i den här dimensionen, men träd däremot behöver en kram då och då medans dom flesta människor inte skulle uppskatta att nån främling vill kramas. han talar även om att träd är medvetna och känner energierna runt om sig och dom har chakrapunkter tyckte jag han sa. otroligt intressant hur som helst. Mediteringdags gott folk och ni får väl passa er innan jag manifesterar en trasig server på Vaken.se för att sanningen och frihet inte syntes till när alla lyckliga slavar börjar nätmobba han som inte är rädd för att dela med sig i dessa domedagstider. Vart fan är svenskarna som är ärliga och raka egentligen, är jag själv i landet? Sharing is caring gott folk, fortfarande.. Mediteringdags!! Fred!
Posted on: 2013/7/2 15:39
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Han tala även om att grisen har DNA som kommer delvis från människor så dom som äter gris är kannibaler..
Åsikter på det? Nej just det fan, bor ju i landet som stockholmsyndromet kommer ifrån.. Ursäkta frågan. fred medmänniskor!
Posted on: 2013/7/2 16:39
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Så som Du skriver till andra LetsHugEm, så tänker jag inte lägga en sekund på att läsa det!
Tjipp
Posted on: 2013/7/2 16:46
|
|||
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
<object width="560" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/ssf7P-Sgcrk?version=3&hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/ssf7P-Sgcrk?version=3&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
Posted on: 2013/7/2 16:49
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
@ Alarik, cool, du nämner en del coola tankar. Oneness shamanism är det bästa från alla världar. Jag kände en enorm begränsning att bara gå en väg, en lära, så jag tog 10 år på mig att studera alla för att sedan sätta ihpå dom, igen, en typisk Nagual pryl, inget man tänker på.
Det som var lite klurigt var att förstå urkraften i alla. Kristendomen har Jesus, Buddismen Budda osv, alla möjliga Gudar och urkrafter finns att välja mellan, men dom har alla en gemensam nämnare. Att göra sin egen väg rät i takt med skapelsen och för fred mm mm. Esoteriken skiljer sig givetvis lite, eller ibland mycket, vilket är den jag har mest erfarenhet av också förvisso, turligt nog. Den esoteriska läran ser ut på ett vis på webben, men är en annan sak mellan lärare och elev då den alltid är individuellt utformad, det finns ingen gemensam nämnare gällande vägen, men målet är det samma som i alla andra aspekter. På så vis har jag öppnat upp något, som man kanske inte tänker på i vanliga fall hur betydelsefullt det är, jag har lärt mig respektera andras religioner, tro, uppfattning mm på ett bredare plan, väldigt trevligt och väldigt nyttigt för min egen andliga/personliga utveckling. Trixen för att avprogramera sig själv blir fler, i andra termer, man får en stor verktygslåda att jobba med. Reikin är bra att ha i botten, men läran i sig kan till och med beröra manipulation från fel håll, även energimässigt, samma sak gäller Biblen, och där får jag ta och sätta ner en pinne. Guds ord är de tio budorden, det är det som är guds ord, Biblen är sedan Guds barn ord, väldigt skillnad. Jag har ett par trossyetem att studera färdigt, men då tänkte jag inte läsa om det denna gång, jag tänker besöka dom högre inom dessa, dom som inte står o predikar och är präster och annat, jag tänkte leta tag i dom som är väl respekterade av "de vanliga människorna" :) Lätt att bli lurad annars. Jag har släppt många trådar då jag känner en agenda eller ett ego etc. Skitskoj och nyttigt. Jag var en gång på ett vis, nu är jag på ett helt annat, skoj att följa Mayan och medvetandets utveckling, skoj att försöka vara med i förändringen, skoj att få en titt in i allas olika tro, så himla nyttigt. Vad det gäller sanningen som någon smattrar om ovan, jag bryr mig bara om det som är sant för mig, som berör mig, det som kan hjälpa mig att hjälpa andra. Vi har alla våra förebilder och mål, mitt för tillfället är följande http://www.youtube.com/watch?v=R41uPoZOoqI Om jag någonsin kan bli ett uns av vad han är så känns det som jag äntligen funnit något som i min värld påminner om lycka. Må bäst PS, hoppas Svenskan är sådär, har sovit dåligt och jobbar febrilt mycket senaste dygnen, nu skall det tuppluras lite, Kärlek go vänner!
Posted on: 2013/7/2 17:05
|
|||
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Underbar video Alarik, det är det som många läror handlar om som jag kommit i kontakt med, eller utövat. Få tyst på the mind, först då förstår man vem man är, först då känner man nuet, och så kommer man i kontakt också, med ens eget inre och alla andras, underbart!
Tummen upp!
Posted on: 2013/7/2 17:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Vad har jag skrivit till andra?
Jag har skrivit att dom flesta människor är idioter eftersom det är exakt vad skolorna lärt människor, att vara en idiot.. Nu börjar jag nästan gråta för att du skriver att du inte läser vad jag skriver efter att du läst vad jag skriver. Nu måste jag nog börja ljuga så iwarrior kan lyssna utan att ta illa upp när han räknar sig som en av stolpskotten som blev lärda att vara en idiot av skolorna som är duktiga på att lära människor att det är tråkigt att lyssna och lära sig, för tänk det är inte så roligt nånsin att lyssna när man blir tvingad till att lyssna vilket alla skolbarn blir, dom blir tvingade att lyssna och repetera dagligen i 12 år och när dom kommer ur skolan så vet dom hur tråkigt det är att lära sig nya saker för det enda dom lärt sig är genom att bli tvingad och det enda dom lärde sig var att det är okej att tvinga andra för deras egen skull. Att säga att dom flesta människor inte är demoner vilket betyder "mot mänskligheten" är idioti, det finns tillåmed människor här i forumet som är emot mänskligheten genom att skapa obalans genom att tex. säga att allt är positivt och möjligt även det omöjliga som att reperera en planet som kommer sluta existera inom kort eftersom människorna förstörde planeten tack vare utomjordiska nollor som styrt mänskligheten att göra diverse idioti som att tro på ett paradis som är enbart positivt trots att allt har en balans i den här dimensionen, förutom NewAge där allt är positivt och älska alla. Spirit Science är New Age om ni inte visste det för jag vet att nån av er kollar på spirit science filmerna på youtube.. Jag vet att ni sett dom och tagit åt er för ni tror er kunna älska allt och alla och om inte så tror ni att ni inte kan komma till en högre vibration. Och tyvär så verkar det vara så att ni gjort er själva obalanserade genom att vara enbart positiva trots att utomjordingarna och sheeplemänniskorna inte är speciellt positiva med deras aktioner här på planeten. Klart att ni får kramas med demonerna om ni vill men jag tar avstånd från alla som inte bryr sig längre och som därmed kommer få stanna kvar i den här lägsta dimensionen där man ska lära sig begränsningar, karma och dualiteter.. Ont och gott, man och kvinna, ljust och mörkt. Precis som killen i videon säger, att det är bäst att ta avstånd från alla för dom kan influera er att leva fel om dom inte lever rätt och äter rätt. För er är det tvärt om, ni ska ut och kramas och skapa paradis tillsamans med sheeple som ska kriga mot regeringar med vapen för att regeringarna vela att folk skulle ta upp vapen så dom kan skapa order out of chaos. Här i Sverige behövde vi inget kaos för folket är så rädda redan och kräver ordning och reda genom mer och mer lagar och lappar som påminner dig om att inte röka på bussen för tänk, det finns svenskar som inte än har förstått att det är rökförbud inomhus än och dom måste bli påminnda om förbudet fortfarande. Oj nu skrev jag vidare där ni får ursäkta ärligheten än en gång jag vet att den svider för er som fejkar erat liv fortfarande.. Men det är kärlek gott folk, tuff kärlek.. iwarrior, menar du att det är kärlek att bygga en by under chemtrails och låtsas som att dom flesta människor är smarta människor och som kommer vilja ja ett hållbart paradis samhälle utan ledare som utnyttjar alla för sin egen skull? Eller är det kärlek att säga sanningen, att det är för sent för paradiset nu men om du fortfarande vill sova så kan du invänta jesus som ska leverera "paradiset" till alla som missar pånyttfödelsen. För paradiset finns i en högre dimension och inte på e planet som enligt alla bevis är en öken om några år på grund a chemtrails, miljöförstöringen, skogsskövlingen, koralldöden, krig osv osv? avgör själva för iwarrior är ett barnsligt barn som nu har alt att tro att jag menar nått illa mot alla idioter och att han såklart är en av dom som jag nu har hånat hahahahaa
Posted on: 2013/7/2 17:18
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
O så scrollar vi förbi!
Posted on: 2013/7/2 17:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Hahahahahahaahahahaaaaaa BARNRUMPAN!!! Okej nu är du också en komiker som jag kan läsa vad du skriver , förut så var det bara lunar och asgeir som det gick att skratta åt men nu är nog du roligast ändå. Killen som vela att paradis i den lägsta dimensionen skulle vara möjligt och när det visade sig vara omöjligt så förvandlades han till barnrumpa på 2 sekunder och saboterade sitt eget liv bara för att bestraffa nån annan genom att skada sig själv :S Men tro mig jag bryr mig inte om vem som lyssnar på budskapet om pånyttfödelsen för vi är inte många som ska dit, dom flesta måste ha mer tid i den här dimensionen och dom måste bli mer lurade i cirka 132 000 år till tills nästa gång en pånyttfödelse händer i den här dimensionen, dvs dom kommer inte hinna förstå vad dom måste förstå för att kunna ta sig vidare från den här dimensionen. Tro mig iwarrior , jag bryr mig inte speciellt mycket om du på egen hand väljer att stanna kvar här och tro på paradiset på den misshandlade planeten bortom reparationsstadiet.. För det är du själv som väljer vad du gör med ditt liv och vill du drömma hela livet och ignorera dom som säger vart det kommer leda, så gör det.. Du vet själv vem som förlorar på det oh det är inte jag, tyvär.. fred medmänniskor! mediteringsdags igen.
Posted on: 2013/7/2 17:49
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Glad att mössen i dag har acceleration på scrollningen!
Du försöker tvinga andra att tro på det Du tror på LetsHugEm, nåt som aldrig fungerar. Man kan dela med sig av uppfattningar och åsikter, ta del av dom, fundera och reflektera, men aldrig någonsin går det att trycka ner det i halsen på någon. Så länge Du tror det sp kommer jag inte att varken läsa det Du skriver eller snacka med Dig. Må väl!
Posted on: 2013/7/2 18:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Nämen fyfan vad taskig jag är när jag tvingar dig att läsa mina inlägg, och dessutom brutal när jag tvinga dig att och läsa..
Närå men det är tråkigt att dom inte tvinga dig att lära dig vad tvång är för då hade du varit emot skolan som tvingade dig men du hade även förstått att jag inte kan tvinga nån till nån hemmifrån min dator ahhhahahahaaa Men som sagt, jag kommer få lov att läsa alla dina inlägg från och med nu för du är väldigt rolig när du saknar logik i huvudet helt och hållet. Jag tvingar dig hahahahaahahaaaa den var bra du !! Hur kommer det sig att jag inte känner mig tvingad att läsa nånting här på forumet men jag väljer att läsa vissa inlägg för dom kan minst sagt vara roliga.. Speciellt dom som försvarar sin mördare medans dom blir mördade, svensarna som har stockholmsyndromet som gör att dom tycker man sk vara tyst om chemtrails tills det finns tillräckligt med bevis hahahahaaahahahaaaa Men även dom som ska skapa fred och paradis på planeten som ska starta slutfasen på världskrigen, otroligt underhållande. Men det mest underhållande är kanske du som tolkar det jag skriver som tvång och inte tuff kärlek som skrivs för att rädda nåns liv..
Posted on: 2013/7/2 19:07
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Kan gärna träffas live och diskutera detta istället, text är ganska förleget! Är i Stockholm då o då, intresserad?
Posted on: 2013/7/2 19:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Hahahhahahahahahhaaaa eyy jag vet vart du bor och jag letar efter dig, var rädd nu..
Njaeee hahahahaa vafan skulle vi diskutera menar du? Jag får inte ut nått av dig förutom ett skratt och du får inte ut nått av mig överhuvutaget.. Jag vill bara lyssna på folk som får mig på rätt väg i livet, alltså folk som är ärliga i allt dom gör och är raka och spirituella, vakna och redo för avfärd.. jag vet ju att du försöker få folk att bo i byar under chemtrails och andas dom dynget runt och du bryr dig inte så mycket om att det finns ett budskap om att 85-90% av planetens befolkning kommer att utrotas (antgaligen av chemtrails-skador) om man inte börjar ge fan i djuren och sluta skapa karma genom ATT VARA TASKIG mot folk för då kan inte chemtrails skada dig. Jag vet att minst en av tio människor kommer att ta åt sig av nånting som jag skriver så om bara en människa ändrar sig för att överleva så är jag nöjjd med att jag skrev ärligt om budskapet och hur man skyddar sig mot chemtrails. Nej mister demon, jag är inte rädd för dig och jag kommer inte hålla tyst nu för att du säger att du vill träffa mig ,det är fjantigt gjort. barnrumpa till demon helt enkelt det kommer inget gott ur munnen på dig. Vill du skapa karma så får du väl för fan ta upp ett försvarslöst djur och äta upp det, men förök inte använda mig för att skapa karma på dig själv det skulle vara tvång och jag vet att du inte gillar tvång, eller just det det var din fria vilja som du tolkade som tvång och som nånting du inte gillar.. :S Skroll away du jag ska meditera mera!!
Posted on: 2013/7/2 19:25
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Det är värt att läsa ditt hat mot mig för att få ge kärlek till den enda personen av tio som kommer lyssa eftersom dom är vakna och vill överleva helvetet på Jorden..
Smaka på den du
Posted on: 2013/7/2 19:36
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Läste första raderna LetsHugEm. På detta forum verkar de flesta inte vara idioter eftersom idiot ursprungligen användes i sammanhang för att beskriva någon som inte är intresserad av eller förstår politik:
"Idiot (grekiska idiotes, av idios, 'egen'), ursprungligen en enskild man eller kvinna i motsats till en offentlig,[1] sedermera någon ur hopen, en okunnig, obildad person. Även föråldrat uttryck för en person som är oförmögen att begripa eller lära något (grav eller måttlig utvecklingsstörning; även: fåne, sinnesslö, förståndssvag, ärkedum, kretin). Ordet introducerades för att ta bort det tidigare mera nedsättande begreppet dumbe, men har senare fått samma stigmatiserande betydelse. [2]" Läs forumets regler tack: Introduktioner - Är det första gången du besöker vaken.se så läs vår FAQ med vanliga frågor - Vidare kan du läsa introduktion till vaken.se - Utförliga forumregler finns att läsa här. Tänk på att Man får inte plåga andra, man ska alltid bjuda till, men för övrigt får man göra som man vill. Empatisk Kommunikation Undvik bedömningar av användare, grupper och trosuppfattningar. --- Det är svårt att kommunicera budskap till dig, jag ber dig återigen om att visa hövlighet och respekt. Tappat tålamodet och om inte förändring sker så tvingar du mig att be Administratörerna om hjälp, - för jag vill inte lämna forum på grund av att du sprider galla.
Posted on: 2013/7/2 19:54
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
LetsHugEm...
Vi skulle kunna träffas så att Du såg skillnaden i Dig själv när Du inte sitter bakom ett T-Bord jämfört med när vi ses live. Jag har träffat andra på samma vis, det är alltid lika intressant! Först kom den arga, egot, sen kom jokern, hur många är Du?
Posted on: 2013/7/2 20:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Nej nu känner jag mig faktist tvingad av er..
Nu får det vara nog. hahahahahahahaaaaaa närå men nu är vi på dagisnivån demonjävlar. Allah-rik du får gärna skvallra till admin om att du känner dig trackaserad av mig så får admin avgöra om jag verkligen trackaserar dig när du går in och läser vad jag skriver. Visst du kan väl dumförklara dig själv men varför dumföklara alla runt om dig samtidigt? Tror du verkligen admin skulle agera på det här "regelbrottet" som min ärlighet bjuder på? Tror du admin kommer dömma detta som trackaserier? Det var du som skrev det men jag har svårt att tro det hhaahhahaaa Men ska jag säga vad jag tror på riktigt så tror jag att admin är du som är iwarrior och allahrik, alltså det är samma som styr flera konton här och på detta visa kan forumsmobbing utföras med hjälp av flera konton så användaren tror att alla är emot användaren så han håller tyst. Så.. gå och försök beställa en yttrandefrihetsbekämpning av admin så vi får se svart på vitt vad admin går för och om forumet är för sanning och frihet eller för yttrandefrihetsbekämpning när det gäller vakna människor som ser det som de svenska strutsarna inte vill se. Sluta tvinga mig nu demonjävlar hahahahahahaaa närå jag vet att jag väljer själv vad jag läser, jag har inte en psykos och tror att nån tvingar mig att ha fri vilja.
Posted on: 2013/7/2 20:19
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
demonjävlar... Hmm, jag väntar med att skriva vidare till Du får pausa ifrån forumet, har inte tid med det här!
Posted on: 2013/7/2 20:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Hehe, rolig epitet du gjorde om mitt namn till, - inte tänk på den :). Alarik eller snarare Alaricus var en gotisk kung förr i varla som var bland de första att ta över Rom under Romarriket. Han som viking var mer känd för uttrycket; där säden står som tätast tar lien som bäst, - som uttryck för sin krigsmoral. Vet inte om jag gillar Alarik eller Allahrik bättre :).
Vad gäller att sprida ditt budskap; har du väckt någon på detta forum än?
Posted on: 2013/7/2 20:43
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
demon betyder mot mänskligheten, och det tycker jag man är omedvetet om man förespråkar ett paradis-samhälle trots att chemtrails har sprayats i 10 år och "mordsten"/mordhot har stått i USA i 33 år och på dom står det att dom ska utrota 90% av befolkningen och använda resten till robotslavar, tyvär det är inget skämmt enligt bevisen..
Då är det dags att vakna och se den riktiga faran och att det finns en lösning, ett skydd mot chemtrails som är att höjja sina energier i kroppen genom att äta levande mat och undvika gifter och ta del i korruption och obalanserade saker/ onaturliga saker. Hade fler än mig vågat haft en jävla åsikt så kunde ni också tolka vad budskapet 13th Sun har säger, för jag är ganska säker på att hans budskap går ut på att dom som inte lyssnar på det nu kommer att bli kvarlämnade i en dimension som är skapad för att lära sig från saker som inte är så roliga och positiva hela tiden utan det är godhet och ondska och ondskan har varit dominerande på planeten i evigheter.. Medans godheten som äger planeten från en högre nivå har tagit beslut om en pånyttfödelse så inte alla får lida för att sheeple går runt och inte lär sig nånting i livet för dom stoppar huvudet i sanden och vägrar se vrkligheten för den är så skrämmande, och dom sabbar för sig själva tyvär för utgår man från rädslor hela tiden så är det kört. Så ni kanske förstå att vi har väldigt mycket människor som kan kallas demoner eftersom dom inte har några planer på att ändra sina egna vanor för att ta asvtånd från allt obalanserat och onatruligt som mördar naturen och människor, djur. utan man TROR itället att man gör rätt när man fortsätter föölja hologram i den här dmensionen och planera framtiden på en planet som inte komemr vara rik på djur & natur inom några år, och därmed borde alla som bryr sig om livet göra sig redo för att dra till den nya Jorden genom att ändra sin energier i kroppen och bli balanserad. Ni är inte balanserade om ni tror att ni kan gå runt och älska alla och stoppa huvudet i sanden när det gäller all korruption och alla hot mot erat liv. Som sagt det handlade om att lära sig här och stoppar ni huvudet i sanden istället för att vara hungriga efter att lära er mer genom att se på alla människans stensteg och vad utomjordingarna har manipulerat människor till att göra osv osv.. Lugna dig iwarrior jag ska ta en paus från forumet men inte för att jag är rädd eller känner mig utmobbad av samma person bakom flera konton, utan jag har saker att göra precis som du, dock så handlar mitt om det som egentligen är iktigt nu, att komma in i astralvärlden och göra klart sin merkaba som är det man behöver för att ta sig mellan dimensioner vid dessa tillfällen när typ portaler öppnas till andra dimensioner en gång var 26 000 år fram tills nu som det kommer bli 132 000 år tills nästa gång ni får chansen att ta er till en annan dimension dr ni får lära er nått annat än kaoset vi skulle lära oss av att uppleva i den här dimensionen. Så nu får ni skrolla hur mycke ni vill. I be back!!! fred och go fortsättning.
Posted on: 2013/7/2 20:52
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Läste en intressant artikel angående sinnes-parasiter som flertalet religiösa traditioner, från Islam, till Kabbalah och diverse shamanistiska/mystika traditioner beämner som "eniteter av manipulation".
Quote: As my research deepens, I am realizing ever more fully that every wisdom tradition in the history of our planet has its own language and symbol system for illuminating what the Native Americans have been calling wetiko. Having just finished an article on how the Kabbalah described the evil of wetiko in its own unique way, I had recently started doing research for a new article on how a particularly powerful practice in the Islamic tradition was specially crafted so as to dissolve the pernicious effects of wetiko. Det mer viktiga vad gäller läsning och tolkning och förhållandet till Sanning och Lögner: "We all have a tendency to potentially deceive ourselves via the reality-creating genius of our own mind; the ‘e‘epa hook into and amplify our seemingly innate propensity for self-deception. Due to our almost unlimited capacity for pulling the wool over our own eyes, psychiatrist R. D. Laing writes, our species has, “tricked ourselves out of our own mind” [2], a state covertly inspired by the ‘e‘epa, I might add. People are particularly susceptible to fall under the spell of these “masters of deception” who are not in touch with the living and self-authenticating reality of their own experience. Not sufficiently knowing the nature of their own minds, they are overly suggestible to taking on other peoples’ perspective of the world and themselves, therefore easily falling prey to the prevailing groupthink of the herd and to the ‘e‘epa parasite." http://www.realitysandwich.com/masters_deception
Posted on: 2013/7/2 22:04
Edited by alarik on 2013/7/2 22:35:43
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login