vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
Det var cee

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Nja, skulle inte tro det! ..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Tackar!!!!!!!!!!!!!

Jepp, vi syns...

/ Byborna :)

Anonym
jasså,...jag är psykiskt sjuk nu också,...men,...då kvalificerar ju jag till att flytta till vakenbyn. Inte visste jag att det var så ont om villiga inflyttare att ni/någon måste klassa oskyldiga och rättskaffens månniskor som psykiskt sjuka bara för att få mer invånare i vakenbyn.

Anonym
Det var alltså jag nyss,...glömde signaturen...

Anonym
Anonym:
Quote:
Jaxtone,...jag vet att det var du,...jag spårade ip-numret med ett program jag har,...och det är samma ip-nummer som som dina andra inlägg är skrivna från. Den som är DR:Jekkyl & MR:HYDE är väl du i så fall,...hahahahahah...ja vad skall man säga.

Anonym:
Quote:
Nej,...det var inte du jaxen,...jag såg fel här,...det är en annan person ser jag...annat ip-nummer.

Anonym:
Quote:
Det var cee

Är du medveten av du själv vad du håller på med under tiden som Cee och hans kompisar försöker skapa något nytt? Må vara att man kan ha synpunkter men de gör i alla fall "någonting" istället för att bara sitta och leka gud vid datorn.

Om detta är en mötesplats för människor som vill höja sitt medvetande om en ev. global konspiration av en ev. maktelit så rimmar ditt lilla STASI projekt illa med den viljan! Att naivt sitta och spåra IP nummer illa med ett litet sketet amatörprogram som en femåring klarar av att sköta är knappast avsikten med detta forum. Det räcker väl med den övervakning som statsmakterna sköter och som jag tror att de flesta andra härinne är rejält trötta på. Uppfattar ditt agerande som ett mycket amatörmässigt unket eko av redan utförda misstag.

Det finns ett gammalt fint Göteborgsuttryck för den viljelösa person som utser sig själv till övervakare och som på fullt allvar tror att han eller hon är ett alternativ till ordningsmakten, men som inte tillför något vettigt till världen:

"Hobbytorsk"!

P.S. Till och med detta uttryck är iofs bättre än "Anonym"!

Anonym
Hehehe...Mr:Anderson, we have our eyes on you

Anonym
Gamle jaxen,...jag sitter inte och övervakar folk,...jag kollade bara upp vem det var som kallade mig för "psykiskt sjuk"...då detta var ett nytt lågvattenmärke. Inte ens ett sånt svin som jag har sagt till någon att den är psykiskt sjuk (inte vad jag kan minnas i allafall).

Jaja,...man kan ju inte vara omtyckt av alla...

Frid / Maggik

Anonym
Alla som försöker göra nåt bra, ensam eller tillsammans behandlas ofta väldigt illa... för att man ser mod, och desvärre inte besitter den själv. Då måste man kasta sten ( i glashus ) ...

Eliten jobbar febrilt för att göra oss till datorer o slavar, på samma gång.... Tala om för mig vad felet ligger, om man försöker motarbeta detta???

Nåja, alla vill tydligen inte må bra...

Till Er andra, varma tackar för stödet...

/ Byborna :)

Anonym
Cee!

Skit i kraxandet från olyckskorpar. Njut av att lyssna på frihetens vindar istället! Det är fan så mycket bättre!

I annat fall finns ju Keno

Anonym
Du har så rätt, vi njuter vidare nu :) ... Ska bygga solvärmare, NYSS...

/ Vi.... (Cee o resten)

Anonym
psykiskt sjuka..risken är ju rätt stor eftersom världen i stort sett består av latent psykiskt sjuka till 99,9%..

han som sa det han va det va.?
man ser ju knappast sig själv som "normal" efter allt elleR?

Anonym
Hehehe...jaxen skrev...Quote:
så rimmar ditt lilla STASI projekt illa

Hahaha...ja, jag sitter här i mitt "högkvarter"...prova att bli hög du också,...det är skönt.

Anonym
Anonym! Du kan fortfarande inte rimma! Det är inte speciellt svårt om du har ett tangentbord och kan två ord...

STASI och KNASI(G)

See User information
Jag spärrar maggics ip, för jag har också tagit och spårat lite IP:n och det visade sig att Maggic har använt flera olika namn och gjort flera anonyma hotelser med detta ip. Dessutom är det en del andra fulingar.

Posted on: 2006/6/27 20:44
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Alltså, jag vet inte.. Just för tillfället tycker jag det är lika bra att göra sig av med Anonym-funktionen..
Jag tycker registreringstvång är lite tråkigt, men det är så mycket lättare så. Det är inte ofta som reggade medlemmar postar anonymt och i de fallen återvänder man ofta när man ser att man gjort det och ser till att göra sig presenterad.

De flesta gånger jag ser posta anonymt så är det antingen personliga påhopp eller förlöjling som sker..

Tråkigt men... ska vi kanske ta och rösta om det, eller är du _helt_ emot det micro?

Posted on: 2006/6/27 21:29

Anonym
Stoppa alla anonyma inlägg NU! Det skapar bara en jävla massa missförstånd och om det finns fler än två anonyma blir det jäkligt förvirrande när man skall svara på inlägg! Vem av de anonyma är det man för en diskussion med och som väljer att svara?

Bättre med nick även om de inte alltid säger så mycket heller men det ger i alla fall en chans att rikta eller fånga kommunikation med någon specifik!

See User information
Tja!
Ja ska det va så här så får Anonymitetinlägg slopas.

Sedan tycker jag det är fantastiskt att någon innan här kan ställa diagnosen Psykiskt sjuk utan att ens träffa personen irl(i riktiga fysiska livet). Sist jag bevittnade en sådan gåva var när Försäkringskassans Läkare kunde förklara en person frisk utan att träffas + att han gick imot ett läkarintyg ifrån ett 1tim långt möte med överläkaren på en psykmotagning hehe helt fenomenalt jobbat av vissa folk!

Posted on: 2006/6/28 12:47
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

Anonym
är det verkligen värt energin att spärra ip nummer och dylikt..??

visst kan herr maggik vara en liten nål i ögat för en del, men själv ser jag han som en av dom få med ett riktigt sinne för humor..

men men, om det upfyller er med något att spärra eller cencurera individer som en sorts lösning på något problem så anser jag att lösningen kan behöva lite hjälp..

Anonym
jag tycker att han kan skriva RIKTIGT bra grejer, men det senaste har ju bara handlat om det vi kallar "pajkasstning" iaf lite i varje inlägg.

Det är la så att ett skämt ska vara roligt för "alla" (eller nja) iaf inte bara just herr maggic själv.

nu drar ja ut i det fina vädret ha det gött

masken

Anonym
hmmm... de där hoten låter ju som ett ganska grovt övertramp!

Anonym
Grovt övertramp, hot??? Är du sjuk eller? Städa framför din egen skitiga dörr istället.

Skall du flytta till vakenbyn nu eller...?

Anonym
För tillfället har jag inga planer på att flytta till den byn... men jag följer med spänning vad som händer där!

micro:
Quote:
Jag spärrar maggics ip, för jag har också tagit och spårat lite IP:n och det visade sig att Maggic har använt flera olika namn och gjort flera anonyma hotelser med detta ip.

Och ett stort NEJ... självklart tycker jag inte att det är OK att hota folk bara för att de inte tycker som en själv! Oavsett vem som är avsändare eller mottagare!

Anonym
Kan du förklara vad jag hotat någon med? Kan inte föreställa mig eller dra mig till minnes att jag över huvudtaget någon gång i mitt liv hotat någon för att någon inte tycker eller tänker som jag.

Verkar skumt det här,...så förklara dig jaxtone...

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper