vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Media och vänsterextremister

See User information
Återkommer ikväll med ett långt inlägg då jag inte har tid nu

Posted on: 2008/6/19 13:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Zack skrev:
Du utalar dej om mycket du!
D handlar inte om att dom inte vet vad dom ska kategoriseras sej själva som!
Utan vad dom redan kategoriserades som!!!!!
Genom att dom redan har en stämpel på pannan + att dom segregeras...Ja! resten är inte så svårt att räkna ut

De födds som människor och även i en ras och ett folk och jag anser de ska vara stolta över sin särart.

Quote:

Zack skrev:
Nu för tiden föds det "invandrare". hur går d till? :D

Därför att de allra flesta "andra generationens" invandrare ser sig själva inte som svenskar.
Sätt dig på en buss upp till gårdsten där kan man höra "mohamed ne han är somalie" av barn som är födda här.

Quote:

Zack skrev:
På vilket sett skulle karnevalen vara negativ enligt dej? asså eftersom staten inte vill oss väl bla bla bla....
Karnevalen görs av föreningar där egentligen vem som helst kan vara me o påverka.
Men JA i slutändan så finnaneras karnevalen av staten.
allt som har kompilngar me staten behöver itne inebära nåt negativt;)

Karnevalen är ett intergrationsprojekt och jag vill inte integrera mig i ett mångkulturellt sverige.
Du kan höra min "blurb" om hur sverige en gång blev en mångkultur gå in på www.tankefrihet.se sen "Ladda ner filer" och sedan maggot blurb 1

Quote:

Zack skrev:

Roligt att du tar upp detta argument. Det är ett argument som rasistpropagandan använder sej av men som inte stämmer.
Har nämligen en vän som besökt skolor i förorter.
Han säger att man firar jul såsom ramadan. d samma gäller nationalsong.
Han säger att om d uppstår skillnader ligger det i lärarnas/rektorns ansvar. Så som sexuallkunskap o gymnastik.
Men jovisst åt inte muslimer gris. VEgetariener åt inte kött o laktosintolleranta åt laktosfri mat;)

JAG HAR GÅTT I DESSA SKOLOR HÄR FINNS EX EN ERFARENHET

http://www.youtube.com/watch?v=D3W3Jj5ZiXw
Jag kan ge dig yttligare 100 exempel

Quote:

Zack skrev:

Roligt att du är mot mångkultur o att du talar om kulturkrock. samtidigtsom du säger att du såg väldigt lite kultur i hammarkullen.
hmmm....hur går d till?
Så problematiken ligger itne i kulturkrock där så många nationaliteter blandas? utan i invandrarnas "beteende"

Om du är i hammarkullen på en helt vanlig dag så ser du ytterst lite kultur.
Dessa myter och argument som multi-kulti föresrpåkare ofta säger som ex "det finns så mycket mer mat nu"
Men i hammarkullen finns inte något annat en pizzerior.
Jag anser felet ligger i blandningen som leder till monotism vilket är illuminatis agenda
(vet inte om du känner till det)

Quote:

Zack skrev:

Men vad jag har förståt så brukar dessa föreningar oftas hålla på med aktiviteter såsom Dans,sport, konst mm.
Hur kmr det sej att latinamerikanska dansföreningars medlammar består mestedels av icke latinamerikaner?
Det är inte segregation!!!

Det må hända undantag men gå in på en somalisk förening eller ens finsk och se hur många ex latinos som finns där

Quote:

Zack skrev:

Den stora segregationen i förorten liggen hos ungdomsgäng.
Men där handlar d itne om kultur lr etnisitet. utan om mer komplexa psykologiska problem.

Vad är dessa stora psykologiska problem (om inte rotlöshet isf)
Så du menar att segrigationen är större bland ungdomar i förorter än hos vuxna ?
Har du någonsin sätt ett mångkulturellt kompisgäng
som består av en svensk,en somalie,en turk,en kines en syrrian mm ?
Tvärtom se dig omkring i förorter turkar är med turkar svenskar med svenskar mm

Quote:

Zack skrev:

Du verkar veta väldigt lite om förorter för att ha bott i en!

Jag har bott i Gårdsten,hammarkullen,kortedala,biskopsgården så jag anser mig ha ganska bra koll på det
Min far är ex från hjällbo mm mm

Quote:

Zack skrev:
detta vad nog d mest vanliga rasistpropagandad ja läst på länge hehe

Men okej....ingen hagaman ingen engla!!!:P

Dessa exempel är mycket bra för det motbevisar ett annat argument från de liberala invandraringsälskarna.
nämligen att "invandrare hängs ut mer i media"
Men det är tvärtom då våldtäcksoffer är svenska så hängs de ut men när de är invandrare så mörkas det.
Ex hagamanen.

Quote:

Zack skrev:

Om jag har förståt det rätt så menar du att
* Araber har brottbeteende i sin "kultur"
* Det handlar inte så mycket i att kulturer krockar. Det handlar om ATT allt skit som händer i förorter ligger i invandrarnas beteende. asså måste d ligga i deras ras o gener.
* Invandrare flyr från sej själva.

Sverige har inte varit i krig på 100 år.
Vissa folkgrupper är kraftigt överrepresenterade i brott men en del är även underrepresenterade om man jämför med svenskar som ex asiater.
Varför är ex kurder,somalier och turkar överrepresenterade i våldtäckt men inte asiater de lever på samma vilkor i förorter.
Varför är somalier de som oftast lever på bidrag medans andra icke-europiska folk mycket mindre sällan lever på bidrag.

Quote:

Zack skrev:
Ja du, vadd kan detta bero på? hmm...

En okontrellad invandring

Quote:

Zack skrev:
haha taskit argument.
Hahaha använder du oxå färgpalleten som argument?

Vad är felet med den jämförelsen ?
Är den inte väldigt talande ?

Quote:

Zack skrev:
Ta länder som i sydamerika... eller usa.

Vet inte så mycket om dessa länders brott men vet att de flesta i USAs fängelser är svarta.

Quote:

Zack skrev:
vi tar det igen
En annan intressant sak angående brott o förorter.
Är att samma problem finns i alla "ghetton" i alla länder.
Länder där d knappt finns invadrare o knappast kulturkrock. Länder me liknande regeringar som våldtar folket.
Det är alltid dessa orter som är överrpresenterade i brott dåligtspråk o högarbetslöshet.

Har ingen jättekoll på detta, däremot är det väldig låg krimminalitet i homgena stater.
Som syrrianer (som ex ofta röstar på Nationaldemokraterna) säger "våra barn är rotlösa i våra hemländer skulle de aldrig bete sig så"

Quote:

Zack skrev:

Jag ser att många använder sej av illuminati som motargument för allt. Så som förr så berodde allt skit på djävulen. Så som många skyller allt ont på en "babylon".
Idag så är allt redan planerat o allt skit beror på Illuminati.
Men så lätt e d inte!!! FÖRSTÅ!!

Läs på

Quote:

Zack skrev:

Men jag rekomenderar dej att läsa lite om Klassamhälle o Kapitalism. Sen rekomenderar jag Psykologi!!

Du är vänster förstår jag, mitt intresse för politik började med vänsterpolitik.
Psykologi läser jag ibland på hobbynivå men har ett MVG i det från gymnaisumet sen jobbar jag dessutom med människor.

Posted on: 2008/6/19 18:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
jag lyfter bara för att det är passande att dom ligger jämte....

Posted on: 2008/6/20 0:17
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

maggot skrev:
Så bra då avslutar vi denna diskutiotionen här men skriv gärna helt öppet i forumet din adress och koden till din nyckel mm mm
Så kommer jag eller några vänner till mig när jag får lön eller när du känner att de vill sova över hos sid

"gränser finns ju inte"

hej kom gärna med dina vänner till und klostergården virvelvinds vägen 6 .

puss o välkommna

Posted on: 2008/6/20 2:38
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Får jag dyka upp med en Mossberg 590 och ha kul? Gud vet att jag hatar kommunister.

See User information
Quote:

Karnevalen är ett intergrationsprojekt och jag vill inte integrera mig i ett mångkulturellt sverige.

Jasså! nu handlar d om va du vill? integrationsprojekt som inte är negativ men som du vill ta avtånd från...

Quote:

Om du är i hammarkullen på en helt vanlig dag så ser du ytterst lite kultur.
Dessa myter och argument som multi-kulti föresrpåkare ofta säger som ex "det finns så mycket mer mat nu"
Men i hammarkullen finns inte något annat en pizzerior.
Jag anser felet ligger i blandningen som leder till monotism vilket är illuminatis agenda
(vet inte om du känner till det)

Quote:

Det må hända undantag men gå in på en somalisk förening eller ens finsk och se hur många ex latinos som finns där

Ja! jag känner till illuminatis "agenda".
Men om jag förstår dej rätt Menar du att illuminatis mångkulturella agenda påverkar endast svenskar genom att importera brott?
hehe tror itne du har förstår agendan.

Mycket av d du säger tämmer inte!
Själv har jag gått på en förtortskola. Känner en del i hammarkullen o i andra förorter

Ska vi träffas kanske o besöka hammarkullen själva? o besöka några jag känner där.vi kan passa på o besöka skolor o föreningar.
Vad säg om ideen?

Quote:

Jag har bott i Gårdsten,hammarkullen,kortedala,biskopsgården så jag anser mig ha ganska bra koll på det
Min far är ex från hjällbo mm mm

Jasså du borde du känna en del människor då.
Då kan vi besöka fler människor. UPP!^^

Quote:

Sverige har inte varit i krig på 100 år.
Vissa folkgrupper är kraftigt överrepresenterade i brott men en del är även underrepresenterade om man jämför med svenskar som ex asiater.
Varför är ex kurder,somalier och turkar överrepresenterade i våldtäckt men inte asiater de lever på samma vilkor i förorter.
Varför är somalier de som oftast lever på bidrag medans andra icke-europiska folk mycket mindre sällan lever på bidrag.

Källa? vill se vart du fått denna "fakta" ifrån?

Quote:

Vet inte så mycket om dessa länders brott men vet att de flesta i USAs fängelser är svarta.
så d handlar om ras enligt dej då?

Quote:

Quote:

Zack skrev:
vi tar det igen
En annan intressant sak angående brott o förorter.
Är att samma problem finns i alla "ghetton" i alla länder.
Länder där d knappt finns invadrare o knappast kulturkrock. Länder me liknande regeringar som våldtar folket.
Det är alltid dessa orter som är överrpresenterade i brott dåligtspråk o högarbetslöshet.

Har ingen jättekoll på detta, däremot är det väldig låg krimminalitet i homgena stater.
Som syrrianer (som ex ofta röstar på Nationaldemokraterna) säger "våra barn är rotlösa i våra hemländer skulle de aldrig bete sig så"

du har inte svarat på min fråga!!

Quote:

Du är vänster förstår jag, mitt intresse för politik började med vänsterpolitik.
Psykologi läser jag ibland på hobbynivå men har ett MVG i det från gymnaisumet sen jobbar jag dessutom med människor.

Vadå "vänster" politik?
Hade du läst lite av d ja nämde skulle du veta hur saker o ting funkar.
Känns som allt du har läst e på gymnasie nivå. Sorry

Posted on: 2008/6/20 17:55

See User information
Mångkultur och intergration är skadligt för alla som bor i sverige såväl etniska svenskar som utomeuroper många invandrare har även förståt detta och röstar själva på partier som ND och SD.
Hammarkullen är ett av flera intergrationsprojekt och det är just det jag vänder mig emot.
Med invandring så sker kulturupplösning vilket är väl planerat och Albert Pike skriver om detta i sin bok om hur man ska få in araber och liknande i europa.
Invandring leder till ökad brottslighet som i sin tur leder till mer lagar och övervakningskameror P.R.S

De svenska politikerna säger sig ju värna om invandrar och deras rättigheter men vad gjorde man när det verkligen behövdes ?
( i deras hemländer) de får bara uppgiften av eliten att komma hit och utarma vårat land
Vi är skuldsatta upp till öronen men skänker bort pengar dessutom kan man rädda många fler invandrare i deras närområden än vad det kostar att ge dom ett liv här i sverige.
Ang att vissa folkgrupper är mer överrepresentarande en andra tar ex Leif GW persson samt Jan gillberg upp i sin rapport (BRÅ 1996)

Vad problem i andra länder beror på kan jag inte svara på
Jag är inte intresserad av att besöka hammarkullen igen men däremot skulle vi kunna ta en fika i stan någon gång.
Dock anser jag vi kommit väldigt långt ifrån huvuämnet i denna tråd nu

Posted on: 2008/6/21 16:37

See User information
Quote:

maggot skrev:
Vad problem i andra länder beror på kan jag inte svara på
Jag är inte intresserad av att besöka hammarkullen igen men däremot skulle vi kunna ta en fika i stan någon gång.
Dock anser jag vi kommit väldigt långt ifrån huvuämnet i denna tråd nu

Så du ser inga likheter mellan alla ghetton?
TRodde problemet var tydligt. Hade du förståt vad problemet i förorter handlar om skulle du kunnat svarat ungefär på värför liknande problem sker i icke mångkulturela ghetton.

Värför vill du inte åka till hammarkuellen?
Jag tänkte att d skulle vara bästa sättet o ta reda på saker o ting.
Som sagt vi kan besöka skolon föreningar o folk jag kännner.Och vi kan hälsa på dom du känner oxå.
Vi kan passa på att dela ut flygblad eller så.

Posted on: 2008/6/23 8:32

See User information
Jag tror att Samerna vill att vi alla ska lämna platsen faktist.

Nationalismen är en skapelse av Illuminatin.

Bloodlines? Eugenics?

Glaboalismen, Nationalismen är detsamma fast i olicka former och skalar.

"...Its a BIG idea, a NEW WORLD ORDER..." Det tar tid, hundratals år, kanske tusentals...

Då har vi mera att bråka om, meanwhile the NWO Elite progress further...

Posted on: 2008/6/24 0:02
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Man har ju gasnka nyligen sprängt den gamle same myten om att dom skulle vara dom sanna svenskarna osv lorax så det kan du ju skippa. Konstigt nog har det ju inte uppmärksammats så mycket.
Nationalism och globalisering samma sak ?
Nationalism bygger på något positivt jo just det kärlek , och du tror alla som är emot nationalism är goda haha yeah right
"Blinded by the lies again"

Illuminati vill krossa nationalismen .
Sann nationalism förenar. Om du fortfarande tror på att USA tex har en sann nationalism när folket är grundlurade och göra skit i nationalismens namn osv så får du väl tro det.
Sedan vad har nationalism med rasism och göra ? Vad snackar du om.

Posted on: 2008/6/24 19:47

See User information
Alla ( Antar jag ) ställer upp för motton som "Irak åt Irakierna", "Ut med USA ockupanterna", "Palestiniernas rätt till en egen nation" osv osv. MEN hur är det med solidariteten till Svenskarnas rätt till sitt eget land??

Posted on: 2008/6/24 20:25

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Alla ( Antar jag ) ställer upp för motton som "Irak åt Irakierna", "Ut med USA ockupanterna", "Palestiniernas rätt till en egen nation" osv osv. MEN hur är det med solidariteten till Svenskarnas rätt till sitt eget land??

A just d!! Vi blir ju invaderade....Dom bombar o sjuter oss!
Dina släktingar har säkert blivit torterade och många du känner har dött....

Bra Jämfört benny!! ;)

Rätt till ditt eget land? Kräv tillbaks ditt land eller iaf dina rättigheter av REGERINGEN dom ligger bakom allt misär!!!

Posted on: 2008/6/24 23:42

Anonym
Jo, det är högt upp i pyramiden som skulden ligger, det är dit focus ska sättas. (Samt focus på att väcka sovande massor)

Eliten vill att de svarta, röda, blåa, vita, gula råttorna (all människor) på botten ska bita ihjäl varandra och se varandra som hotet istället för att sträcka på nacken och titta upp för att se vem som hetsar oss...

On topic. - vänsterextremister får ofta mer positiv presentation i massmedia är väl agendan, vilket alla vet. Kan någon länka till ett inslag nationalistiska grupper fått positiv representation?

See User information
Quote:

Zack skrev:
Quote:

bennybear skrev:

Bra Jämfört benny!! ;)

Rätt till ditt eget land? Kräv tillbaks ditt land eller iaf dina rättigheter av REGERINGEN dom ligger bakom allt misär!!!

På 700-talet och 1300-talet försökte Muslimerna ta Europa med vapenmakt, Nu gör det det med sionistjudarnas hjälp med Barnvagnar.

Tror du verkligen att maktelkten inte lärt sig något under dessa flera hundra år hur man framförallt med list och den "kokta grodans" taktik, steg för steg skall överta den Nordiska civilisationen så innevånarna först när det är för sent vaknar upp och börjar inse att "det kokta fläsket är stekt"?

I all militärstrategi ingår det att förnedra och våldta de angripnas kvinnor för att på så vis förnedra, skambelägga och omöjliggöra invånarnas förmåga till motsånd.

I dagens samhälle mörkar våra sataniststyrda medier främlingars övergrepp på svenska kvinnor och OM de ens blir dömda så får de löjligt låga straff.

Men DÄREMOT om en t.ex en Neger blivit misshandlatd eller mördad av en vit slår de på stora trumman och kör "nyheten" i flera veckor på alla löpsedlar och stadsministern med medierna i hans följetåg har "minnestunder" där man med "bred uppslutning" fördömmer "rasistdåden" och liknande.

Detta sker ALDRIG om främlingar begriper sig på svenskar.

Den som är insatt i HUR och på vilket sätt eliten skall bryta ned den västerländska civilisationen ser också hur de arbetar.

Posted on: 2008/6/25 17:12

Anonym
Quote:

The Lorax skrev:

.

Märks att du inte är så insatt i svensk historia,då du verkar tro att
samerna är svenskarnas urbefolkning. Svenskarna härstammar från Svearna och Götarna. Så varför skall vi svenskar lämna Sverige till samerna?

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Quote:

Zack skrev:
Quote:

bennybear skrev:

Bra Jämfört benny!! ;)

På 700-talet och 1300-talet försökte Muslimerna ta Europa med vapenmakt, Nu gör det det med sionistjudarnas hjälp med Barnvagnar.

Tror du verkligen att maktelkten inte lärt sig något under dessa flera hundra år hur man framförallt med list och den "kokta grodans" taktik, steg för steg skall överta den Nordiska civilisationen så innevånarna först när det är för sent vaknar upp och börjar inse att "det kokta fläsket är stekt"?

I all militärstrategi ingår det att förnedra och våldta de angripnas kvinnor för att på så vis förnedra, skambelägga och omöjliggöra invånarnas förmåga till motsånd.

I dagens samhälle mörkar våra sataniststyrda medier främlingars övergrepp på svenska kvinnor och OM de ens blir dömda så får de löjligt låga straff.

Men DÄREMOT om en t.ex en Neger blivit misshandlatd eller mördad av en vit slår de på stora trumman och kör "nyheten" i flera veckor på alla löpsedlar och stadsministern med medierna i hans följetåg har "minnestunder" där man med "bred uppslutning" fördömmer "rasistdåden" och liknande.

Detta sker ALDRIG om främlingar begriper sig på svenskar.

Den som är insatt i HUR och på vilket sätt eliten skall bryta ned den västerländska civilisationen ser också hur de arbetar.

BULLSHIT!

Efter jag har läst igenom många trådar så har jag sett att du o maggot har samma löjliga argument hela tiden.
även fast ni blivit motbevisade

ta reda på lite mer så koommer du förstå.

D du gör nu e gynnar makten genom att påsta att problemen ligger hos invandrarna.

Posted on: 2008/6/25 18:02

Anonym
Inget snack om saken att vänsterextremister ofta hyllas som hjältar då dom tillhör den s.k "goda" sidan. Vilken idiot som helst borde fatta
att media undviker och skriva illa om dessa grupper.

See User information
Zack:
BULLSHIT!
Efter jag har läst igenom många trådar så har jag sett att du o maggot har samma löjliga argument hela tiden.
även fast ni blivit motbevisade
ta reda på lite mer så koommer du förstå.
D du gör nu e gynnar makten genom att påsta att problemen ligger hos invandrarna.

Jag har inte läst deras inlägg så noga nu men du snackar ju bullshit sj nu.
Vad ska dom förstå?
Jag anser att invandringen är elitens fel, så självklart är det deras fel så jag går inte o känner hat mot invandrare för att denne är invandrare lr hat mot någon annan för den delen .
Men däremot så är det ingen fel att påstå att det finns problem med invandringen. För det är problem , du menar att som individ har man inget ansvar lr vad? Om någon som mördat ett barn tycker du inte han ska straffas lr vad? det är ju inte hans fel att han mördat nån det är ju systemets or what?
Och media vågar aldrig skriva något om invandringen osv och då vänstern o kommunismen är ett hjälmedel för makten till detta så skulle dom inte skriva någon skit om några som hjälper deras agenda att hylla invandringen och förstörandet av familjen osv . Vad är det dom ska läsa på om? Vilka är det som inte förstår att 1 av illuminatis mål är att krossa familjen och nationalismen som hör till familj och land och kärleken .En god produkt är en produkt utan känslor, utan sund riktig familj, som inte känner tillhörighet mer än till grupptänket och samhället ,ett batteri, en slav.

Posted on: 2008/6/25 19:50

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Quote:

The Lorax skrev:

.

Märks att du inte är så insatt i svensk historia,då du verkar tro att
samerna är svenskarnas urbefolkning. Svenskarna härstammar från Svearna och Götarna. Så varför skall vi svenskar lämna Sverige till samerna?

Inte alls så insatt i detta, har för mig att samerna blev bortjagade upp till Norrland, enligt Samerna jag har pratat med.

Ur folket.

Posted on: 2008/7/1 14:56
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

wolfheart skrev:

du menar att som individ har man inget ansvar lr vad? Om någon som mördat ett barn tycker du inte han ska straffas lr vad? det är ju inte hans fel att han mördat nån det är ju systemets or what?

klart man har ansvar!
Nej jag anser inte att vissa ska "straffas". då "straff" nästan e bevisat ge motsatt effekt, d bara ökar problemen.
jag tror problemet ligger nån annan stans.
jag tror mer på "a hungry man is an angry man"

Quote:

Och media vågar aldrig skriva något om invandringen osv och då vänstern o kommunismen är ett hjälmedel för makten till detta så skulle dom inte skriva någon skit om några som hjälper deras agenda att hylla invandringen och förstörandet av familjen osv .

Bullshit!!!
trött på eran snack om media inte skriver om invandrare hit o dit.
själv bor jag i en mindre känd förort men har själv bott i andra förorter o känner många i Hammarkullen, biskop, bergsjön osv.

Media skriver gärna lögner om dessa ställer. Dom skriver gärna överdivna rubriker om bråk "kravaller" osv o då blir man helt förvånad när man inte märkt nåt. o då har man varit på samma plats dom skrivit om.
kan återkomma med lögner som gp metro aftonhoran osv har skrivit om dessa orter

media visar gärna bilder på maskerade anarkister efter en demo men när dom egentligen bara var 2 maskerade av 500 icke maskerade fredliga demonstranter.
man kan dra hur många exempel som helst.

Quote:

Vad är det dom ska läsa på om? Vilka är det som inte förstår att 1 av illuminatis mål är att krossa familjen och nationalismen som hör till familj och land och kärleken .En god produkt är en produkt utan känslor, utan sund riktig familj, som inte känner tillhörighet mer än till grupptänket och samhället ,ett batteri, en slav.

illuminati hit o dit. du vet fan itne själv vilka illuminati e.

OCH JA JAG KÄNNER TILL PROBLEMEN!!

sen under alla mina år som jag lärt känna vänsterextremister så e dom allmänt fredliga. förutom nån anarkist man har stött på som e våldsam... men afa anarkister e fortfarande en minoritet bland vänstereextremister. Men d e just afa folk som visas upp i media.

Sen e d skillnad på högerextremister o vänsterextremister.
Vänsterextremister vet att problemet ligger i högerpolitiken o dagens regering o därför riktiar dom inte hat mot vanligt folk lr vanliga svenssons oavsett klass.

Högerextremister riktar oftas sitt hat mot invandrare lr utlänningar. d e där problemet ligger enligt dom.
O dom hetsar folk mot folk. Dom vill inte sammarbeta me vanlig folk utan håller sej till sina egna(ras)

Fattar itne att ni inte ser dessa skillnader i deras action!!

FRED!!

Posted on: 2008/7/1 18:36

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper