vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#49
Orion, väx upp nu för fan. Du kan inte starta en tråd om något och när folk som visar lite intresse ifrågasätter lite så att du ska kunna visa varför och på vilket sätt det du presenterar stämmer så kastar du tillbaka svar som - "ärthjärnor" och "ni vet inte ett skit". Ta dig själv i kragen, sluta lek så jävla hemlig om din info nu skulle stämma så bra och FÖKLARA och BEVISA för oss hur och varför detta stämmer. Svara på frågorna nu istället för att vara så ignorant. Du postar mycket intressant men det enda du gör just nu med ditt barnsliga betéende är att skämma ut dig själv, dumförklara dig själv genom att "hålla inne" med massa info och skrämma iväg folk från forumet. Det är inte så konstigt att det är så inaktivt här när vissa håller den här nivån... Sköt dig nu min vän.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#50
Jag får ingen chans så länge error finns i detta forum, jag ber så mycekt om ursäkt :( . jag har försökt med det går inte. jag hann knappt visa nån bild innan error hade gjort sitt inlägg med motattack.. det kanske inte är meningen att ni ska få se dessa saker helt enkelt...

och det är inte jag som bär på hemligheter utan symbolerna och det mesta som vi idag vet. Jag kallar absolut inte alla ärtor trots att det lätt så, det framgår ganska tydligt vem som riktningen var mot. Jag kände igen 2 st från förr.

jag ska inte ta upp nåt mer inom symbolik eller liknande här på forumet utan försöka , göra som alla ni andra gör sprida information som ni finner publikt ute , det blir det bästa för alla..
jag vill heller inte att ni ska tro jag försöker tränga i er denna. jag kan inte förstå varför man blir så rädd så fort man ser nåt nytt.

När jag löste exempelvis 42 gåtan, räckte med att jag såg denna bilden: Resized Image


den gjorde så att jag kunde koppla ihop Davidsstjärnan med 12 symbolen, och eftersom bilden visar en ring med 12 punkter, kunde jag utgå ifrån att det är klocka, eftersom klockan symboliserar solen, och solen livet.

PS: till och med hela bakgrunden av hemsidan är fylld av dessa stjärnor....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#51
VADÅ MOTATTACK och attack???
Jag ställer frågor och argumenterar emot dina felaktiga fakta!

Sluta beskylla mig för en massa trams!

Här babblar du om att jag skulle vara ärthjärna osv, för att jag ställer frågor!
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=149434#forumpost149434

Ditt resonemang går helt enkelt inte ihop och du vägrar att besvara frågor!

Lägg fram vad du har, för hittills har det bara varit trams som inte går ihop på någon nivå. Allraminst logiskt.

Det är TRAMS! Och ju fortare du inser detta och börjar lära av andra desto bättre...

Quote:
Jag ställer mig MYCKET frågande till var mina attacker är i dessa inlägg?

Det du sysslar med är rena martyrs-argument. Dessutom far du med osanning om att jag skulle attackerat dig.

En annan lusig sak är att du redigerat en hel del av dina inlägg i efterhand, så de inte ens ser ut som de gjorde från början.
Precis samma förfarande som DU anklagar mig för att göra...

Quote:

Orion skrev:
I det antika kallade vissa Pi för perfekt Pi det var när man delar 22/7= 3,142857142857143

Jag vet inte om det stämmer men själv tycker jag denna ser mer exakt och noggran ut än den ordinarie pi siffran.
Får jag t ex fråga dig varför denna siffra ser riktigare ut än pi? Vet du ens hur man räknar ut pi?
Vad du säger är att man räknar fel alltså?
Detta med 22/7 skrev man förr som UNGEFÄRLIGT pi, eftersom det var svåruträknat, men det övergavs vid sekelskiftet.
Men du vill ta upp det igen alltså?

Precis som du sa att det gyllene snittet var en ungefärlig siffra som inte var 1,618, utan 1,665

Talet pi kan inte skrivas som ett bråk, men du påstår alltså det kan det.
Sensationellt......


Edited by computerror on 2010/3/13 22:07:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#52
jag har lagt till 42+ 7 beräkning, ingen annat är ändrat... och felstav rättelser. .. försök inte komma med nåt. du är ju känd för detta dessutom..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#53
Va??? Du säger ju detta själv!!! Jag har CITERAT dig!

En annan grej... Varför kasta in siffran sju huxflux?

EDIT: Äh! Helt ärligt! Du gör alla som läser ditt trams dummare.
Bara genom att klicka på en tråd du skapat skjunker ens IQ-kvot med 10 enheter.
Det du kommer med är BARA TRAMS! Både baklänges och framlänges.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#54


See User information
Quote:

computerror skrev:
Va??? Du säger ju detta själv!!! Jag har CITERAT dig!

En annan grej... Varför kasta in siffran sju huxflux?

EDIT: Äh! Helt ärligt! Du gör alla som läser ditt trams dummare.
Bara genom att klicka på en tråd du skapat skjunker ens IQ-kvot med 10 enheter.
Det du kommer med är BARA TRAMS! Både baklänges och framlänges.


Tror du att genom att bedöma andras trams så kommer du att bidra? Kanske har du eget trams som du kan titta på`som verkligen kan förändra?

Posted on: 2010/3/13 22:09
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#55
Quote:

micro skrev:
Tror du att genom att bedöma andras trams så kommer du att bidra? Kanske har du eget trams som du kan titta på`som verkligen kan förändra?
Jag har inte bedömt det som trams förens han vägrar svara på frågor om det.
Dessutom Micro, med all respekt, så har jag försökt att tillföra en hel del som din skyddsling Orion blundar för.
Det jag främs menar som trams är hans anklagelser om att jag skulle attackerat honom.
Nu vet jag att du är en upptagen man, som sällan tar dig tid att läsa en tråd från början för att se hur allt började... Men helt ärligt skulle du nog vinna på detta istället för att ta parti emot någon bara för att du inte håller med om dennes åsikter.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#56


See User information
Kan den som är mästare på hexagrammet säga mig vad denna varianten av symbolen heter?

Resized Image




Posted on: 2010/3/13 23:22
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#57
sjuan är en viktig siffra, den är en spegel bild av tvåan så man den kan sluta hela den oändliga loopen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#58
Det var en gång några medlemar på ett forum... De diskuterade allt mellan himmel och jord, allt som man kunde diskutera skulle diskuteras... Av någon märklig anledning började de provocera och kalla varandra för nedsättande saker när diskusionerna gled OT. Det ena samtalet ledde till det andra, båda tyckte att de hade rätt i sakfrågan även fast sakfrågan för länge sedan var bortblåst och fallen i glömska... Personerna i fråga kunde inte förstå varför den ena hade en annan åsikt än den andre, de förstod heller inte varför deras nedsättande kommentarer gent emot den andre inte motogs med respekt...

Händelseutvecklingen var allt annat än bra, det blev trams hit och det blev trams dit. Ingen av personerna i fråga kunde förstå varför händelseutvecklingen blev som den blev... Båda tyckte ju att de hade rätt, den ena tyckte att den andra hade börjat med nedlåtande kommentarer och den andre vice versa, de hade glömt och de förstod inte varför den ena tyckte illa om den andra...
Resterande forum som inte la sig i förstod något helt annat...





 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#59
Ja du Jumalauta... Läser du inläggen så ser du att vi är en hel del som blott ställer frågor till her Orion.
Frågor han vägrar att svara på.

Dessutom rättar jag till all fakta han försöker förvränga.

Läs igen. Halka inte in på ett bananskal som Micro. Jag har producerat en hel del i tråden. Allt jag gör är att värja mig från hans lögner om att jag attackerat honom.

Du börjar förresten vara ganska provocerande med din skiljedomare-attityd.

Sprider någon lögner på ett forum är det ganska vanligt att de blir rättade och så även här. Orion vill ju tyvärr inte ta del av någon yttre information, utan förlitar sig helt på sina "andar".
Dessutom försöker jag förklara för honom att hans nivå med geometri tillhör mellanstadiet.

Jag visste inte att det var att bråka när man ställer frågor till någon.
Du är helt lurad av hans lögner att jag skulle ha attackerat honom.
Jävligt märkligt hur folk hela tiden halkar in på bananskal och dömer andra personer bara för att de försöker hålla sig till sanningen... Jävligt märkligt.

Läs trådar från början innan ni yttrar er. Men det säger ni ju inte ni har tid med - Så yttra er därför inte!

Quote:

Orion skrev:
jag har lagt till 42+ 7 beräkning, ingen annat är ändrat... och felstav rättelser. .. försök inte komma med nåt. du är ju känd för detta dessutom..
Det har du inte alls det. Ditt initialla inlägg ser inte alls ut som det gjorde från början.
Bilden fanns inte heller från början.
Pi är också tillagt.

Dessutom brukar jag bara rätta mina inlägg och skriva ut när jag lägger till något.
Det är du och vakensucks-gänget som insinuerar att jag skulle hålla på med någonting sådant. Lögner och förtal som vanligt.

Man får visst börja citera dig lite nogrannare. Jag ser att du också raderat bort dina personangrepp från dina tidigare inlägg... Funkade det inte att få personangrepp tillbaka?

Redigerat av Orion den 2010-03-13 02:27:38
Redigerat av Orion den 2010-03-13 02:37:53
Redigerat av Orion den 2010-03-13 18:10:49
Redigerat av Orion den 2010-03-13 18:11:30
Redigerat av Orion den 2010-03-13 18:13:30
Redigerat av Orion den 2010-03-13 18:42:55
Redigerat av Orion den 2010-03-13 19:38:24
Redigerat av Orion den 2010-03-13 20:05:38
Får nog redigera lite till, då stavfelen är många fortfarande.

Det är dock tillåtet att redigera inlägg. Jag säger egentligen ingenting om det. Vad jag reagerar på är att du, som redigerar så flitigt insinuerar att jag gör otyg när jag redigerar.
Du har liksom ingenting att komma med och ljuger så fort du får en chans.
Jävligt fult.

Håll käften om de redigeringar jag gör i fortsättningen. Ok?
Du har liksom ingen talan angående detta.


Edited by computerror on 2010/3/14 0:06:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#60
Jumalauta: Dina 13 senaste inlägg:
12 av dessa för att klaga på andras konflikter
1 i dagens skratt...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#61


See User information
Jag är inte insatt i geometri eller matematik över huvudtaget.
Men för att försöka sätta mig in i ditt perspektiv med geometri och matematik och dess betydelse i symbolik så kan jag endast referera till Zodiacet / Maya kalendern som även passar in med de 12 timmar du pratar om:

Resized Image

Resized Image

Davidsstjärnar passar utmärkt in här och om man tar bort ordet timmar och bara använder klockan som en riktlinje för cykler så menar vissa att vårt och andra solsystem går igenom en period av kaos och förstörelse inte bara på vår jords kropp utan även många andra jordakroppar och galaxer överhuvudtaget så som jag förstått det. När väl denna förstörelsens cykel är över som ska vara ganska kort så återuppstår sedan livet igen. Att se Flower of life ur detta perspektiv gör det mesta mycket rimligt. Ungefär som Lord Shiva, The God of Destruction som förstör allt för att sedan återskapa något. Ur ett universellt plan skulle det även passa in i Yin Yang. Som vi alla vet så krävs det en motpol för att något ska ske.

Intressant är att vi går ifrån Fiskarna till Vattumannen, vattumanen som är den 12 timmen.

http://www.youtube.com/watch?v=0a0CKiO5YzE&feature=related

Men allt har sin baksida:
http://www.youtube.com/watch?v=dHGaZMC8E0U&NR=1

Som han sa frågar vi astrofysiker:
http://www.youtube.com/watch?v=4_TzIUlaQok&feature=related

Nej ärligt talat, det finns spå mycket disinformation och jag skulle kunna ödsla 2 år på att försöka lära mig vissa saker för att "försöka förstå" det du vill säga Orion. Men det blir lättare om du ger mig lite bättre hints än en davidsstjärnar och klockan med sina 12 timamr som ledtråd.

Quote:

Orion skrev:
Jag får ingen chans så länge error finns i detta forum, jag ber så mycekt om ursäkt :( . jag har försökt med det går inte. jag hann knappt visa nån bild innan error hade gjort sitt inlägg med motattack.. det kanske inte är meningen att ni ska få se dessa saker helt enkelt...

och det är inte jag som bär på hemligheter utan symbolerna och det mesta som vi idag vet. Jag kallar absolut inte alla ärtor trots att det lätt så, det framgår ganska tydligt vem som riktningen var mot. Jag kände igen 2 st från förr.

jag ska inte ta upp nåt mer inom symbolik eller liknande här på forumet utan försöka , göra som alla ni andra gör sprida information som ni finner publikt ute , det blir det bästa för alla..
jag vill heller inte att ni ska tro jag försöker tränga i er denna. jag kan inte förstå varför man blir så rädd så fort man ser nåt nytt.

När jag löste exempelvis 42 gåtan, räckte med att jag såg denna bilden: Resized Image


den gjorde så att jag kunde koppla ihop Davidsstjärnan med 12 symbolen, och eftersom bilden visar en ring med 12 punkter, kunde jag utgå ifrån att det är klocka, eftersom klockan symboliserar solen, och solen livet.

PS: till och med hela bakgrunden av hemsidan är fylld av dessa stjärnor....


Edit:
Skrev fel, vattumanen är inte sista timmen.

Posted on: 2010/3/14 0:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#62


See User information
Här får du att lösa Orin, många bollar och streck du kan räkna ut med siffror:

http://www.kued.org/uploads/photos/3- ... a-maya_code_grey_copy.jpg

Posted on: 2010/3/14 0:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#63

Quote:

computerror skrev:
Jumalauta: Dina 13 senaste inlägg:
12 av dessa för att klaga på andras konflikter
1 i dagens skratt...


Jag antar att vi alla begår våra misstag, jag är inget undantag - 12 kommentarer ang ständiga konflikter är förmodligen ett stort misstag från min sida... Andra kan tycka att en verbal örfil är på plats, slapp on the face... Men du har rätt, det var dumt av mig, helt onödigt, jag inser mitt misstag.

Vem som har rätt eller fel ang davisstjärnan i denna tråd är svårt att avgöra, det är förmodligen en komplex fråga som kan vara svår att besvara med fakta när faktan officiellt är dold, och för att det finns så mycket disinfo där ute...

Jag tycker sakfrågan ang symbolig är mycket intressant oavsett teoretiska tokerier i sakfrågan. Speciellt davidsstjärnan.






 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#64
Mmmm... just det. Jag har försökt få Orion uppmärksam på Carl Gustav Jungs bok "Man and his Symbols", men denna verkar inte vara intressant...

http://hem.passagen.se/xer0x/jung.zip

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#65


See User information
Man ska alltid få beröm om man som person beter sig på ett bra sätt.
Tycker det är skönt att se att du kan svälja stoltheten och inse din egen svaghet Jumaluata. Självinsikt kallas det;

Jag är själv väldigt duktig på att klaga på att andra klagar :)

Posted on: 2010/3/14 1:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#66
Quote:

alarik skrev:
Man ska alltid få beröm om man som person beter sig på ett bra sätt.
Tycker det är skönt att se att du kan svälja stoltheten och inse din egen svaghet Jumaluata. Självinsikt kallas det;

Jag är själv väldigt duktig på att klaga på att andra klagar :)


Lyfter på hatten!
:)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#67
Inget personligt Jumalauta, men jag försöker bara få diskussionen att hålla en viss relevans och sanningsgrad.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#68


See User information
Hahahaha, så hård du är computttteeeer, på ett roligt sätt :)

""""" Mmmm... just det. """""

Du låter som en bitter gammel göbb när du sitter där och mummlar computerror! Han erkände ju ;) :D:D:D Inget personligt ;)

[qoute]
Mmmm... just det. Jag har försökt få Orion uppmärksam på Carl Gustav Jungs bok "Man and his Symbols", men denna verkar inte vara intressant...

http://hem.passagen.se/xer0x/jung.zip
[/qoute]

Posted on: 2010/3/14 2:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#69
Quote:

alarik skrev:
Du låter som en bitter gammel göbb när du sitter där och mummlar computerror! Han erkände ju ;) :D:D:D Inget personligt ;)
Ville bara han skulle förstå jag inte har någonting emot honom, utan bara reagerade liksom.

Jag ÄR en bitter gammal gubbe. Åtminstone själsmässigt. En urgammal själ bor här som är trött på ungsjälarnas rackartyg.

EDIT: Sedan är jag hjärtligt trött på att bli påhoppad för att folk sprider lögner och jag ställer dom till svars för det... Har gjorts både av Micro och jumalauta i denna tråd.

jumalauta bad dock om ursäkt, vilket egentligen inte behövs. Vad som behövs är att vi gemensamt rensar ut lögner.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#70
Quote:

computerror skrev:
Inget personligt Jumalauta, men jag försöker bara få diskussionen att hålla en viss relevans och sanningsgrad.


Låt mig då påminna om vad tråden handlar om...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#71
Hur ska du finna en lögn, i något du inte vetat om existerat? och vad tror du egentligen du är din wiki & mimi torsk... Du passar väldig bra till profilen 25 graders människa.
Resized Image


Länk till bilden

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#72


See User information
Klockan är mycket, vi borde sova...

Jag kan sammanfatta vad jag lärt mig i tråden.

1. "Dussin" var ett viktigt tal förr i tiden. Den byggde upp allt från klockor till kalendrar och större kalendrar: zodiaken

(Dock behövdes skottår införas för att det skulle fungera med jordens rotation och omloppsbana samt solens omloppsbana... men i övrigt var det ett enkelt sätt att räkna på alltsammans utan dator. Sen var man inte så noggrann med antalet dagar per månad. Det fick hoppa lite hit och dit bäst det ville för att allt skulle gå ihop.)

2. Att kalla andras inlägg för trams med ännu ett tramsigt inlägg är ännu tramsigare. (Jag tar åt mig hela äran med detta tramsiga inlägg)

3. Alla vill ha sista ordet när ämnet sedan länge övergetts. Då är det snarare en fråga om heder. (även jag, jag är bara mänsklig)

4. talet 42 är närliggande 12 på något sätt. (Baklänges*2 är en möjlig variant. Kanske ska tolkas som att allt är bakvänt och i fel proportion med faktor 2)

5. Ifrågasättande av ny information tillåts inte av Orion, inte ens på ett forum där normen är att "de flesta teorier blandas med halvsanningar för att skapa sensation och öka publikantalet". Folk som läser och skriver här på forumet är extremt källkritiska, det är antagligen en reaktion på all bristande (och motsägande) information de utsatts för här. (Vaken.se är en av de få ställen i samhället som upprättar ett möte mellan helt olika människor/språk/grupper/religioner/politiska inriktningar/...osv.osv)
Många utvecklar därmed en stark vilja att hitta riktig sanning. Människor vill ha enkel och riktig information. Om någon då kommer med: 'Jag ger er lite, resten får ni komma på själv' så anses det som intetsägande. Irritation skapas och eldar på mer.

6. De flesta (inklusive mig) är inte tillräckligt bra på att kommunicera. Man utelämnar detaljer som är självklara för en själv. Därmed förstår inte läsaren.

7. Jag har inte en aning om vad jag måste skaffa mig för bakgrundskunskaper för att dra samma slutsatser som Orion. Jag kan därmed inte upplysas i samma riktning. Jag kan därför aldrig tänka på samma sätt och aldrig anses vettig ur hans synvinkel. Han/hon ger mig inte möjligheten att bli upplyst i ämnet. (Upplyst från Orions perspektiv vill säga)

8. Jag är trött och ska lägga mig... god natt/morgon

Posted on: 2010/3/14 3:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS