vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 »


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#49


See User information
Alliansen vinner valet och får egen majoritet. Det är bestämt på Bilderbergmötet. Under ett sekel av sosseri har the sheeple vant sig vid ett system baserat på bidrag, nu tas bidragen ifrån dem. Smart!

Nåväl, tillbaka till Freeman...

Om man alltså vill ha systemets så kallade sjukvård, 25-öresvården som jag kallar den (som stort sett bara är användbar om man hamnar i en bilolycka, då kör man ju inte bil, eller hur?) får man betala för den då den blir privat som i USA. Skatt, betalar man det som Freeman? Inte? Nä, då så, då har man råd....

Vi använder inte vanlig sjukvård, i praktiken allt går att ordna och det bättre med traditionell läkekonst dvs alternativmedicin som det kallas idag. Min fru och troligen också jag själv skulle varit döda idag om vi gått den vanliga vägen i den vanliga vården. De kan ta sitt kvicksilver, sin strålning och sina babylonska häxkonster och köra upp där solen inte skiner!

Posted on: 2010/9/11 7:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#50


See User information

Posted on: 2010/9/11 9:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#51


See User information
Säg till när du sammanställt dina tillvägagångsmetoder.

Vad gäller skatten så handlar det väl om att försörja sig själv.

Varför ska du betala skatt när du inte nyttjat statens tjänster eller har kommersiell åverkan på din omgivning som nyttjar statens tjänster???

Osv osv skyldigheter och rättigigheter.

Säger du upp dina rättigheter så säger du upp dina skyldigheter.

Kan ju inte vara svårare än så.

Lol som att man någonsin får ta del av vad dom kallar för rättigheter, dem kan dom stoppa upp. där det passar dom bäst.

Posted on: 2010/9/11 10:54
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#52


See User information
Det som kanske är den största möjligheten (eller problemet) för de flesta med att bli fria från staten är väl det stora ansvar det medför. Det går inte längre att låta andra människor stå till svars för ens egna misstag eller oansvariga beteende. Man måste själv städa undan sin egen skit. Vilket många fler skulle behöva lära sig att göra. Men det behöver man ju inte i vårt samhälle. Det är alltid någon annan som gör det åt en.

Jag hoppas alla som tänker företa sig det som Avatar har gjort att tänka igenom det noga. Allt man gör efter att ha brutit sig fri kommer direkt att bli kännbart. Både det goda och det lite sämre. Men så länge man är mogen nog att leva ärligt mot sig själv och sin omvärld finns det ju bara fördelar. :)

Tänk att äntligen få leva fri, som en vuxen och intelligent människa. Tänk att kunna få ta hand om sig själv och sin omgivning utan att bli sedd på som en inkompetent idiot som inte vet sitt eget bästa. Det vore ju himmelskt. :)

Posted on: 2010/9/11 11:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#53


See User information
Tycker det låter vettigt , för mig är det inge problem jag har ändå aldrig fått ta del av mina rättigheter i detta ideologiskt rasistiska skit system.

Kanske något och posta på medcan för alla sjuklingar som behöver cannabis för att underlätta sina sjukdom men inte kan få det pga detta (för-dums-fulla) system och alla mentalt handikappade läkare..

Gör er egen el och odla er medicin som freeman.

Gör er egen el och odla fram eran egen mat genom kretsloppsodling , ät ren mat utan tillsatser

Låter himmla lockande för mig alltså att få slippa denhär dubbelmoraliska dubbelstandarden till lögn man tryckt på oss.

Säger ju att vi skulle behöva vårt eget samhälle.

LÄÄÄÄNGTAR.

Och varför ska man inte kunna åka bil?

Är det för man nyttjar vägverkets tjänst då som folk betalar skatt för eller?

Isåfall skaffa en sånhär http://www.pal-v.com/

För luften kan ju ingen äga iallfall.

Eller så får man transportera sig kollektivt med en skattebetalare som kör.

Eller är det drivmedlet som är problemet som folk betalar skatt till.

Jaha då får man väl skaffa en elbil och ladda den med sin egenproducerade el.

Posted on: 2010/9/11 11:54
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#54


See User information
Någon får gärna ta reda på hur man startar ett strawman konto på banken ochså.



Alla har rätt att kräva tillbaks sitt värde i pengarform då alla människor har ett strawman konto.

När man får ett födelsebevis är man dödförklarad och i lag och praktiken ägd och dödsdömd.
SE GEORGIA GUIDESTONES för vidare info..
http://sv.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

Då ägs du av staten genom att staten lånar pengar från internationella bankirer som investeras i ditt strawman kontos coperate namn.
Detta ekonomiska värde kallar vi för BNP.
Det är ditt sålda värde som har börsnoterats.
I Usa är en man vid 70 års åldern värd 200 miljoner.
Man kan återkräva dessa pengar.

Om någon vill ta reda på hur detta går till i praktiken så för all del känn ingen skam.

Jag avsäger mig teatern och satens ägarskap.

Posted on: 2010/9/11 12:53

Edited by Shen on 2010/9/11 13:08:21
Edited by Shen on 2010/9/11 13:12:43
Edited by Shen on 2010/9/11 13:17:51
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#55


See User information
Har beställt blanketterna för detta.

Vad säger ni ska vi gå ihop och ta tillbaks våra pengar kollektivt från banken dom lånat i vårt namn och bygga vårt eget samhälle med?

Avatar du får ochså posta din sammanställning.

Posted on: 2010/9/11 13:28
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#56


See User information
Nej nej nej, Jag har sagt upp dessa "Pappa" skyldigheter och jag har ALLA rättigheter kvar...

Fungerar inte så... Min egen rätt är Universiella, vilket betyder att jag har min födslorätt till allt lander Sverige utvinner tillgår nu mig. Sedan vad företaget Sverige AB utvinner av min födslorätt(landet) tillstår nu mig på alla sätt.
Vi slavar för inget och vi luras av allt.

Kom ihåg Landet Sverige är alla vår födslorätt, "AB Staten" administrerar den för min (allas vår räkning) och utvinner dess resurser.
Vad jag gjort är att jag har fråntagit "AB Sverige" att få del av den.

Skildnaden är att jag sagt upp regeringens administrativa rätt att ta del av den hadeln för min räkning, den kommer nu mer att tillgå mig som födslorätt...

"AB Sverige"/ "regeringen" äger inte landet, det gör vi som är födda här... Och handeln med den/fråntagandet av dess resurser tillgår nu mig. Man kan säga att jag numer är den direkta aktieägaren i alla dess(landet) resurser och alla dess resurser (vinnst) tillstår mig, vilket är min rätt. ALLT är handel idag, fundera över det... Det är den faktiska värdet du besitter, inte vad som är påhittat att vara "pengar" eller "skuld".

Det finns inget som heter "skuld" eller "pengar", det är påhittade saker... En idé och ont påfynd... En fjärt i rymden han större värde.


Staten är enbart en firma, du överlåtit den handeln till via dina föräldrars tillstånd, som ett barn... Men den har hållts från dig, med tyst medgivande (Okunskap eller annat sätt). AB Sverige hanterar den för Din räkning och dessa banker fnittrar lyckligt hela vägen till banken för din räkning.... Utan att du vet något och bråkar om uppgjorda saker...


Det gör dom för dig.... Numer inte för mig... Jag är en FRI MAN, och ALLT som är min rätt, tillgår mig. Det finns inget som heter SKULD i den bemärkelse vi är matade med.... Pengar har inget värde.... Skuld och värde ha rgrund. Detta toa papper vi kallar SEK, har inget av det.


Vi lever faktiskt i en Matrix värld... Och allt du hittar på är ett parti Monopol... Där du jobbar ihjäl dig för någon annans nytta.

Så om vi ska prata om att Vakna, så e det fan dax.... Du leds av en förälder... Som lever på din rätt som en cancer böld... Du leds tro att din värld är en sandlåda som regelverket är allt som finns, du är enbart en pjäs (stövel, hatt eller tåg, valet är ditt)

Åter igen, det är dax att riktigt vakna...

Posted on: 2010/9/11 14:01

Edited by Avatar on 2010/9/11 14:19:22
Edited by Avatar on 2010/9/11 14:24:53
Edited by Avatar on 2010/9/11 14:26:11
Edited by Avatar on 2010/9/11 14:29:15

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#57


See User information
Vet vad du menar,, mänskliga rättigheter är rättigheter men vem kom med konceptet sverige igentligen jorden är trots allt rund. ?

Är det inte något kungahuset har lagt i sin ficka?

Men visst har du rätt där om att landet är vår födelserätt precis som allt annat ovan jord.

Du får gärna posta din sammanställning för den som vill ta del när du väl gjort det klart, vi luskar ju ut det ändå , det skadar inte om du hjälper till.
Sedan lär det väl inte heller skada om vi återtar pengarna som belagts i vårt namn och startar vårt eget samhälle.
Föreslår att vi gör detta kollektivt.

Har aldrig låtigt staten göra något för mig och har aldrig deltagit medvilligt i teatern heller.

Har dessutom aldrig fått göra det heller och likabra var väl det.

Jag har inte behövt vakna jag var vaken sedan barnsben.
Kan jag tacka mina föräldrar för.

Har alltid varigt fri och kommer alltid vara fri.

Min kropp kan dom ta men mina tankar känslor och själ kan dom aldrig röra.

Vore dock nice om man kunde få det på papper och ta avstånd från skiten så man slapp jiddra med alla.

Posted on: 2010/9/11 14:09
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#58


See User information
Ja, det är dom få, som skapar ett monopol spel för att dom kan leda massan.

Tro mig, när biblar och andra böcker säger att du är skapad till Våra andras avbild (Vi är alla gudar)... Är sant.

Quote:
Har aldrig låtigt staten göra något för mig och har aldrig deltagit medvilligt i teatern heller.


Spelar ingen roll.... dina föräldrar har ingått det KONTRAKTET för din räkning... Tills Du säger upp det. Fram tills det, gör dom som dom vill...
Du hålls i en sandlåda med uppdiktade lekar...

Posted on: 2010/9/11 14:35

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#59


See User information
Så sant som det är sagt.


I Think Therefore IAM (LOST) - Confused - Deadeneed - Stray - In Conflict.

I Think i Feel Therefore IAM (BLINDED) illwilling - Deciving - at competition with my next.

I Feel Therefore IAM (FOUND) - Awarre - Conscious - Knowing - Understanding.


http://www.youtube.com/watch?v=MVXEiYyZKcY&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=-a-fBx419rE

Posta din sammanställning när du är klar..

Vi återkräver våra tillgångar som dom lånat i vårt namn.

Sedan planerar vi och bygger vårt eget samhälle.

Peace.

Posted on: 2010/9/11 14:41
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#60


See User information
Låter helt fantastiskt. Att ta ut pengar bankirerna investerat i vårt liv? Låter som om Babylon faller och vi kan använda tornets smaragder för att bygga något nytt?

Vad händer med dessa investerade pengar när vi dör? Och varför investerar dom i vår födelse? Fungerar det som aktier?Att värdet stiger ju äldre vi blir? :S

Posted on: 2010/9/11 14:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#61


See User information
Quote:
Min kropp kan dom ta men mina tankar känslor och själ kan dom aldrig röra.


Det är precis för den grund dom gjort "Pappandet" i staten... Tills du inser, vem du verkligen är. Vi har mer än biologiska föräldrar...

Varför ber du om tillstånd för att skaffa ett körkort tex...

Posted on: 2010/9/11 14:43

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#62


See User information
Pengarna dör med oss för deras värde baseras i vår existens om dess värde inte kvarstår som något vi valt bygga med dem.

Ja det är som aktier.

Posted on: 2010/9/11 14:44
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#63


See User information
Ber aldrig staten om något för att jag förväntar mig inte något från staten och har aldrig gjort.

Man kan inte förvänta sig visdom där den inte finns heller.

Se upp för högmodet den smyger sig på en när man minst anar det.

Vi lever på jorden som jordens och himlens varelser.

Jorden är rund och vi är alla ett.

Gör för din nästa vad du önskar dig själv.

Posted on: 2010/9/11 14:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#64


See User information
Jag ÄR din broder och vi är har alla samma värde. Ingen är över mig eller under mig... Totalvägrar titlar. Du är min broder, även om du skull hatar mig för stunden.

"Dont bow down to any man, unless you help him upp after falling"
- Avatar

Vi är bokstavligt samma ursprungsväsen, men olika vyer och erfarenheter. Att faktiskt bete sig dumt mot andra, är att bete sig dumt mot dig själv... Kalla det vad ni vill "new age" eller annat.

Men så är det.

Posted on: 2010/9/11 14:52

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#65


See User information
Det är som en kvantumkoppling.

All spinn påverkar varandra oavsett avstånd.

Varför ?

För att allt har samma källa.
Allt är knutet ända bak tills allts födelse.

Vi bör sluta tävla mot varandra och gå framåt istället.

Vi som tar freemansteget bör samlas och återkräva vårt värde.
Vi måste fortfarande veta vart vi ska och med vem vi ska ta kontakt, du sitter på den infon.

Sedan sätter vi oss ner och planerar vart hur när vi ska bygga upp vårt samhälle.
Antar att jag inte är den enda som planerar fri energi generatorer.
Kretsloppsodlingar osv osv.

Det blir nog en bra plats med förståelse och utveckling.

Kan jag vakna en morgon gå ut i morgonrocken och säga Tjenare här är min broder ; )

Sann utveckling.


Posted on: 2010/9/11 15:00
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#66


See User information
Avatar, hur fungerar det nu i praktiken för dig?

Har du arbete? Har du lägenhet / Hus?
Hur kommer detta påverka dig?

Vad gör man om man inte har egen mark att bygga sitt eget hus och trädgård på? Vad gör man om man inget arbete har?
Är man inte då i desperat behov av staten för att överhuvud taget överleva?


Posted on: 2010/9/11 15:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#67


See User information
Såsom det står skrivet.

jag kommer såsom en tjuv om natten.

Jag förkunnar sanningen och delar bröd med mina systrar och bröder.

Har man tro låter man sanningen vara ens guide.

Vi återkräver det som är vårt.

Sedan har vi vår mark och bygger vårt eget.
Det är en bas.

Posted on: 2010/9/11 15:03
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#68


See User information

Har redan sagt det flera gånger... Säg upp det avtal dina föräldrar ingick i ditt ställe... Prova Skatteverket tex, som är representant för "Pappan" staten.

@ Alarik Du har faktiskt land... Företaget Sverige AB kallar det landet (området) Sverige.
Varför tror du Dom universa mänskliga rättigheterna säger allt detta här;

http://www.humanrights.com/sites/defa ... ation-of-human-rights.pdf



Posted on: 2010/9/11 15:04

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#69


See User information
Quote:

Avatar skrev:
Ja, det är dom få, som skapar ett monopol spel för att dom kan leda massan.

Tro mig, när biblar och andra böcker säger att du är skapad till Våra andras avbild (Vi är alla gudar)... Är sant.

Quote:
Har aldrig låtigt staten göra något för mig och har aldrig deltagit medvilligt i teatern heller.


Spelar ingen roll.... dina föräldrar har ingått det KONTRAKTET för din räkning... Tills Du säger upp det. Fram tills det, gör dom som dom vill...
Du hålls i en sandlåda med uppdiktade lekar...
Om jag har förstått detta rätt så ska man alltså anullera födelsebeviset(kontraktet mellan staten och mina föräldrar)?

Posted on: 2010/9/11 15:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#70


See User information
Quote:
Om jag har förstått detta rätt så ska man alltså anullera födelsebeviset(kontraktet mellan staten och mina föräldrar)?


Vilket är din rätt, ja. Du satte det precis på sin ".". Dom kommer stenvägga dig tills du verkligen säger upp detta kontrakt (ordagrant).
Det är som du frågar din pappa om jag får lov, tills den dag du verkligen menar "I AM my own, I decide to my own responsibility".

Det är därför du har en "strawman" för inget som kallas skuld eller pengar kan sättas på dig som människa, en strawman är en uppdiktad sak/papper som skapades ur tomma intet.

DU är den verkliga saken, som människa. När alla är mogna att förstå detta upphör allt vad NWO att existera. Det är enbart ett fåtal som förstår detta, men VÄLJER att leka på andras skapade lekar.

Posted on: 2010/9/11 15:10

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#71


See User information
Jo tack det har märkts .

Säger till när jag får blanketterna ang pengarna som lånats i vårt namn.

Posted on: 2010/9/11 15:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!
#72


See User information
Du har helt enkelt avregistrerat din person(strawman).Så du har m.a.o inget personnr längre?

Posted on: 2010/9/11 15:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
68 user(s) are online (68 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 68

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS