vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#49


See User information
Quote:

nomad skrev:
Önskar hjälp av alla kloka insiktsfulla människor där ute.

Har ett antal gånger med egna ögon tillsammans med andra nyktra, ej glasögonbärande medmänniskor observerat två flygplan inom samma område där den ena hade kort svans och den andra lämnade en repa från horisont till horisont.

De flög sannolikt på olika höjd i olika luftlager med olika förutsättningar för kondensbildning

Quote:

Vid andra tillfällen så har plan med extremsvans haft längre och kortare uppehåll i svansen utan att tappa höjd, eftersom contrails innebär KONDENSspår som påstås komma från värmen i motorerna så undrar man om man glidflyger i dessa luckor eller om fördelaren är kass. Eller så spar dom bränsle och nitiskt följer Agenda 21 HeHe

Samma sak här, planet flög genom olika luftlager med olika förutsättningar för kondensbildning.

"It’s not just climbing or descending flights either. The boundaries between these layers is not flat, and gravity waves or rising convection currents of air can create large volume of air that differ in temperature and/or humidity from the neighboring air, and so can break (or make) the contrail when then plane flies through them."
http://contrailscience.com/broken-contrails/


Kondens kommer inte från värmen från motorerna, det kommer från avgaserna som till stor del består av vattenånga.

Quote:
Till sist så undrar jag varför aerobaticflygare använder rökaggregat vid sina uppvisningar när det är mer ekologiskt att använda sig av naturfenomen, fast det kanske inte går att göra en snygg synlig looping med hjälp av en kondensstrimma utan man kanske behöver en annan typ av partiklar som förhöjer nöjet.

Kondensspår bildas bara på hög höjd eftersom luften där är kallare och inte kan ta upp lika mycket fukt innan kondens bildas.

Posted on: 2011/11/22 22:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#50


See User information
"Kondensspår bildas bara på hög höjd"

De kan bildas på låg höjd också. Jag bor i närheten av en flygplats, har sett vid två-tre unika tillfällen som jag minns, där flygplanet flög över min trädgård i en höjd där man såg fönsterrutorna, såg ut för ögat som om det var kanske 100 meter ovanför en. Kondensspåren som bildades efter detta, var de största jag någonsin sett och de förflyttade sig och bildade ett ganska stort moln som satt kvar i någon timme.

"Contrails can also form around plane wing tips, when a drop in air pressure reduces the surrounding air temperature. This forces the water content of the air to condense into vapour trails. These trails generally occur during humid days, and at lower altitudes. They are usually observed when planes take-off and land. Onboard, they are typically viewed from the economy window seats behind the wing, and are sometimes referred to as Econotrails. They are formally known as Wingtip Vortices. First Class passengers can still enjoy the occasional Cointreau, which only appear forward of the economy section on long flights."
http://www.lifeonperth.com/contrailsoverperth.htm

Posted on: 2011/11/23 0:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#51


See User information
Tack för alla övertygande svar, nu behöver jag bara klura ut vilket/vilka väderfenomen som tillkommit under 60, 70, 80 och 90 talet då denna sas. debatt inte existerade.

Behöver också klura ut varför man vid de senaste klimatmötena överväger att framledes givetvis använda aerosoldistribution av metallpartiklar likaså i haven för att bekämpa den globala uppvärmningen.

När ska detta skämt ta slut, varför heter Grönland Grönland, varför odlade man vindruvor i Skottland när det begav sig , vilket kommer först värmen eller CO2, vem omvandlar CO2 till syre, och till sist vad är syre bra för.

ps. hur många tunga industrier och SUV:ar fanns på 1400 talet. Så bara kom med fler intressanta påståenden, ni som känner er manade. ds.


Posted on: 2011/11/23 9:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#52


See User information
Ännu en foliehatts syn på ämnet tack vare det ännu sparsamt censurerade Internet :

http://cyberliv.bloggplatsen.se/2011/ ... a-himlen-ska-jag-bry-mig/

Dela gärna med er den verifierbara visdom ni, som känner att att ni besitter den.

Tankeslinga för dagen:

Alt 1. Det är ekologiskt att bränna diesel för jag måste ju åka till jobbet och bidra till bankmaffians agenda, för man måste ju få det att gå ihop sig och shoppa på Clas i sjön/mm

Alt 2. Ursäkter är skoj, har själv ett dussin pärmar med såna jag själv använt/råkat på, och visst dom är bekväma för stunden men löser inget på sikt.

Alla vet vi innerst inne vad som fattas och vad som är lösningen, frågan är varför det dröjer.

Den som lever får väl se.






Posted on: 2011/11/23 10:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#53


See User information
Ghost planes – Chemtrails planes fly with transponder Off or with electronic countermeasures On

http://philosophers-stone.co.uk/wordp ... ronic-countermeasures-on/

Posted on: 2011/11/23 15:11
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#54


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
"Kondensspår bildas bara på hög höjd"

De kan bildas på låg höjd också. Jag bor i närheten av en flygplats, har sett vid två-tre unika tillfällen som jag minns, där flygplanet flög över min trädgård i en höjd där man såg fönsterrutorna, såg ut för ögat som om det var kanske 100 meter ovanför en. Kondensspåren som bildades efter detta, var de största jag någonsin sett och de förflyttade sig och bildade ett ganska stort moln som satt kvar i någon timme.

"Contrails can also form around plane wing tips, when a drop in air pressure reduces the surrounding air temperature. This forces the water content of the air to condense into vapour trails. These trails generally occur during humid days, and at lower altitudes. They are usually observed when planes take-off and land. Onboard, they are typically viewed from the economy window seats behind the wing, and are sometimes referred to as Econotrails. They are formally known as Wingtip Vortices. First Class passengers can still enjoy the occasional Cointreau, which only appear forward of the economy section on long flights."
http://www.lifeonperth.com/contrailsoverperth.htm


Hur kopplar du ihop de små strimmorna som bildas vid vingspetsarna och som försvinner på någon sekund med "de största jag någonsin sett och de förflyttade sig och bildade ett ganska stort moln som satt kvar i någon timme" ?

Posted on: 2011/11/23 15:26
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#55


See User information
Gör det nu inte svårare än det är, pojkar!

Contrails är precis samma fenomen som när man startar bilen på morgonen, det kan bildas duktiga "rökmoln" men dom upplöses ju ganska snart.

Om molnen däremot ligger kvar är det antingen något fel på bilen eller också har man råkat hälla diesel i tanken...

Att dimmorna tycks innehålla exempelvis aluminium behöver inte vara särskilt alarmerande i sig, det gör nämligen exempelvis deodoranter också. Aluminium är för övrigt ett av de allra vanligaste ämnen i jordskorpan.

Frågan är bara varför just aluminium återfinns i ökad omfattning i nederbörden, men det finns kanske en förklaring på det.

En egenhet som aluminium har är att atomerna är alldeles ovanligt små och därför svåra att få att sönderfalla genom beskjutning med småpartiklar, de är ju så små själva.

Radioaktivt aluminium skickar ut strålning som når ganska långt, kanske femton meter, medan plutoniumstrålning når endast någon millimeter.

Neutronbomber använder sig av strålning med de våglängderna. Jag har ibland undrat om de är gjorda av aluminium men varit för blyg för att fråga...

Men för hundra år sedan fanns knappt metallisk aluminium överhuvud taget på marknaden! De första aluminiumföremålen var oerhört dyra och sällsynta, men nu lagar vi mat på aluminiumpannor, dricker ur aluminiumburkar och reser i "aluminiumfåglar".

Vår tid kan kallas "aluminiumåldern"... chemtrails och contrails är resultat av användningen av aluminium hur man än vänder och vrider på det!

Posted on: 2011/11/23 17:23
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#56


See User information
"Hur kopplar du ihop de små strimmorna som bildas vid vingspetsarna och som försvinner på någon sekund med "de största jag någonsin sett och de förflyttade sig och bildade ett ganska stort moln som satt kvar i någon timme"?"

Det var en chemtrail attack riktad mot mig!, flygplanet flög så lågt så att dom skulle vara säkra på att min trädgård blev förgiftad!.

Det är inte korrekt att k-strimmor bara bildas på hög höjd, de bildas även på mycket låg höjd, som jag själv bevittnat.

Posted on: 2011/11/23 18:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#57


See User information
Local Oregon CBS News Admits Chemtrail Spraying?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4-F8MXsu4WQ

Posted on: 2011/11/24 9:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#58


See User information
Ovanligt många hästar i Sverige har blivit magsjuka och i vissa fall dött under hösten.


http://sverigesradio.se/sida/artikel. ... gramid=83&artikel=4818742


Fång, vad är fång och varför drabbas hästar av fång?

Fång är en rubbning i mag och tarmsystemet....

mellan 520 – 800 hästar döms ut varje år pga fång

http://www.alltomhastar.se/artiklar/h ... r-drabbas-hastar-av-fang/

Hästens mage är som kanariefågeln i kolgruvan...ytterst känslig för variationer i PH-värdet och aluminium höjer det och kan därför vara orsaken....

Aluminiumtester påbjudes.

Posted on: 2011/11/24 22:39
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#59


See User information
Trädsjukdomar

Vid en inventering av träd i Malmö på 1980-talet fanns det 33.000 almar på allmän mark. I dag är de bara 2.000. Almsjukan har slagit hårt mot Malmö, men är inte den enda trädsjukdomen som drabbar våra träd.

http://www.malmo.se/Medborgare/Stadsp ... erhall/Tradsjukdomar.html

Detta är värre idag stadens parker sjuka jag vet inte om detta hör ihop men förvånar mig inte att det är så att det har visst samband.Hur ser det ut uppåt?OBS!Gäller även bokskogar.

Posted on: 2011/11/25 0:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#60


See User information
Det började dö trän i stor skala i stora områden i Östeuropa under kommunisttiden. Jag blev själv vittne till hur träden tycktes ha ruttnat bort på rot uppe längs vandringsleden i Karpaterna.

Eftersom detta måste ha börjat typ efter andra världskriget betyder det att skogsdöd som sådan knappast kan ha något med chemtrails att göra.

Posted on: 2011/11/25 6:56
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#61


See User information
Nu nar man har deltagit sa mycket i debatten om chemtrails tittar man ju extra noga pa allt. Jag har just akt en bra bit med Boeing 737, en gammal som fan och en flong ny. Rutten var via Kopenhamn till Istambul och sen darifran till Nairobi.

Vad jag lade marke till direkt var att det dar roret som stack ut under bakkanten pa vingen och som vi halvt pa skamt pa Vaken kallade spridare for chemtrails numera ar bortplockat! Bade pa den gamla maskinen och pa den nya! Vi hade faktiskt en bild pa den...

Vadret hemma och i Istambul var identiskt, 9 grader och aningen smasnalt men inte uppseendevackande kallt. Det enda knepiga ar att Turkiet och Sverige ju inte ligger pa samma breddgrader precis.

Men det som ar anmarkningsvardare men inte helt unikt ar att det ar sa kyligt som det ar i Nairobi. Har har varit lite smakyligt en langre tid, temperaturen ar de flesta dagar runt 19 grader. Och sa har det regnat ovanligt mycket.

Vart plan slappte da inte ut nagra chemtrails under hela resan, det var kemiskt rent bakom oss skulle jag tro.

Eller kanske turkarna inte ar med i en eventuell konspiration, haha? (Jag flog med Turkish Airlines, dom ar bast om man skall hit ned)


Posted on: 2011/11/27 7:58
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#62


See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Det började dö trän i stor skala i stora områden i Östeuropa under kommunisttiden. Jag blev själv vittne till hur träden tycktes ha ruttnat bort på rot uppe längs vandringsleden i Karpaterna.

Eftersom detta måste ha börjat typ efter andra världskriget betyder det att skogsdöd som sådan knappast kan ha något med chemtrails att göra.




Forskarna utgår ifrån att det är enfalden som utgör dagens problem,men du bevisar mångfalden och förekomst av olika
trädarter,då kan vi förbise detta:)Frågan är vad som händer på sikt

...policy och mål samt
bakomliggande fakta.För många är träden en symbol för livet.

Sågar man ner träd tar vi bort syre(t) just SYRE ger liv och dödar dessutom alla svampsporer...
Asgeir:Kan man lägga LSD i bröd utan att tala om detta direkt utan det skall ta 30-40 år.

Hur förklarar du http://hd.se/helsingborg/2010/07/24/h ... ls-kastanjer-smittade-av/



Eller detta Ovanligt många mycoplasmainfektioner Länk:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ova ... mainfektioner_6614938.svd



PS.Dubai har inga Chemtrails inte ett ända,har inte sett ett flygplan som Sverige har och övriga EU.Det bästa flyg bolag är Fly Emirates så glöm Turkiet...

Posted on: 2011/11/27 14:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#63


See User information
Jag trodde att debatten hurvida chemtrails existerar eller ej var överspelad.
Jag trodde det var allmänt känt vid det här laget att Nato ökade aktiviteten i Sverige med sisådär 700% efter COP15.

Syftet är dock inte utrett eller klargjort, men med stormen utanför fönstret tänker jag:

chemtrail+haarp=sant?

Vore ju tråkigt om Berit gav Ringhals en kyss under natten....

Posted on: 2011/11/27 18:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#64


See User information
Quote:

eyecreate skrev:
Jag trodde att debatten hurvida chemtrails existerar eller ej var överspelad.
Jag trodde det var allmänt känt vid det här laget att Nato ökade aktiviteten i Sverige med sisådär 700% efter COP15.

Syftet är dock inte utrett eller klargjort, men med stormen utanför fönstret tänker jag:

chemtrail+haarp=sant?

Vore ju tråkigt om Berit gav Ringhals en kyss under natten....




Hihi::Säger man åt dem så säger de emot. De säger oftast emot allt som stör deras ego...

Posted on: 2011/11/27 20:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#65


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
"Hur kopplar du ihop de små strimmorna som bildas vid vingspetsarna och som försvinner på någon sekund med "de största jag någonsin sett och de förflyttade sig och bildade ett ganska stort moln som satt kvar i någon timme"?"

Det var en chemtrail attack riktad mot mig!, flygplanet flög så lågt så att dom skulle vara säkra på att min trädgård blev förgiftad!.

Det är inte korrekt att k-strimmor bara bildas på hög höjd, de bildas även på mycket låg höjd, som jag själv bevittnat.




Kan du sluta att skriva här?Jag upplever... Att diskutera med en som har dåligt självförtroende är ett tröstlöst livsverk. Vik av! Vi/hjärnan har hållit på att rätta till i minst tvåtusen (2000) år!Sen föddes DU och din trägård har massor av illuminati ljus över sig...



Ps.Om jag fiser i riktigt kallt väder???går du med på att ta ett foto?En K-srimma du vet...

Posted on: 2011/11/27 20:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#66


See User information
sale,

Det är som vanligt ingen som förstår vad du skriver och du har inget att bidra med?. Du svara på inlägg i trådar med länkar och info som inte har något med vad som diskuteras varken i tråden eller i posten som du svarar till att göra.

Att du märker den höga skillnaden på den intellektuella och logiska intelligensen mellan våra inlägg och känner att du inte kan bemöta inläggen överhuvetaget, är naturligtvis frustrerande för dig, men läs vad du själv skriver några gånger först, så kanske du märker att du inte borde posta det...

Du har hittills postat följande för att stödja din position av globala chemtrail sprayningar:

- Ett orelevant dokument med kopplingar till UFO forskare

- Att enligt dig själv, en anledning till varför man inte ser chemtrails, är för att man är rädd för vad andra ska tycka.

- Fluor i luften.

- Trädsjukdomar.

- Att militären kan få det att regna.

Verkligen?. Wow. Jag är övertygad nu!.

Posted on: 2011/11/28 0:48

Edited by TreeOfLiberty on 2011/11/28 1:16:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#67


See User information
Studera inte vad sublimering och den aerosoloptisktjockleken är för något. Fakta är inte intressant. Att besprutningar av olika ämnen som aluminum och barium etc globalt, inte på något sätt är logiskt när det gäller att manipulera vädret spelar ingen roll?. Att inte själv förstå varför dessa ämnen skulle sprutas ut och hur det skulle kunna påverka vädret, och hur det inte existerar någon förklaring på hur och varför denna manipulationen sker, spelar ingen roll?. Ingen chemtrail anhängare har lagt fram någon ordentlig förklaring på vad exakt chemtrails är för något och hur det påverkar vädret, lite svårt med tanke på att det inte finns någon data på varken vilken teknik som används eller att den ens används.

Posted on: 2011/11/28 0:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#68


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
sale,

Det är som vanligt ingen som förstår vad du skriver och du har inget att bidra med?. Du svara på inlägg i trådar med länkar och info som inte har något med vad som diskuteras varken i tråden eller i posten som du svarar till att göra.

Att du märker den höga skillnaden på den intellektuella och logiska intelligensen mellan våra inlägg och känner att du inte kan bemöta inläggen överhuvetaget, är naturligtvis frustrerande för dig, men läs vad du själv skriver några gånger först, så kanske du märker att du inte borde posta det...

Du har hittills postat följande för att stödja din position av globala chemtrail sprayningar:

- Ett orelevant dokument med kopplingar till UFO forskare

- Att enligt dig själv, en anledning till varför man inte ser chemtrails, är för att man är rädd för vad andra ska tycka.

- Fluor i luften.

- Trädsjukdomar.

- Att militären kan få det att regna.

Verkligen?. Wow. Jag är övertygad nu!.


Gör inte som de andra.Det ger alldeles för dålig utdelning!
Uttala inte allt du iakttar.Dina tankar är ingen referens för vad som sker.

Intellektet är intelligensens motsats

En människa kan aldrig TÄNKA ut den ordning som är överordnad allt som sker med oss.Hade det varit så,hade vi kunnat utbilda oss till intelligens...

Posted on: 2011/11/29 17:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#69


See User information
Hoppsan, en forskare erkänner att "kondensstrimmor" från flygplan bidrar till globala uppvärmningen..

Molnstrimmor från flygplan ger växthuseffekt
http://sverigesradio.se/sida/artikel. ... ramid=406&artikel=4826808

"Kondensstrimmor är konstgjorda moln som man kan se som spår efter flygplan. Små vattendroppar eller iskristaller bildas när avgaserna från flygplansmotorer svalnar och beroende på väderförhållandena kan strimmorna av vattenånga vara synliga i allt mellan sekunder och timmar."

"Resultatet av det här blir, enligt forskarna bakom studien, att de konstgjorda molnen bidrar till växthuseffekten ungefär hälften så mycket som den koldioxid som flygplanen släpper ut, och enligt vissa beräkningar nästan lika mycket som koldioxudutsläppen från flygplanen."


Synd bara att han tror att vattenånga kan hänga kvar i luften i flera timmar.. Men annars har han nog rätt..

Posted on: 2011/11/30 10:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#70


See User information
Tebe: Detta är något forskare har börjat studera de senaste åren, det är alltså effekten av vanliga k-strimmor det rör sig om.

Angående tiden k-strimmor kan stanna kvar, var vänlig och läs inlägg 28: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=181590#forumpost181590

Den enda teorin som har lagts fram när det gäller chemtrails, är att det handlar om att skapa global uppvärmning, har stött på visa som tror att det också handlar om att förgifta planeten, men det verkar vara få som verkligen tar det på allvar, och det kan vi hoppa över då det är för lätt att motbevisa. Men då är frågan hur ett sådant globalt program som ska påverka värmen hade lyckats hållas hemligt, då ingen hade gått med på ett sådant program, det är inte något som hade varit genomförbart på en stor skala, mycket svårt att se hur det skulle gå till och att bara anta att en sådan gigantisk konspiration är i full gång utan någon data som backar upp det överhuvetaget, det är definitionen av långsökt. Sedan om detta skulle ske genom partikelutsläpp som det påstås, så stöter man ju på ett stort problem, den aerosoloptisktjockleken är den lägsta den varit nu på 30 år.

Posted on: 2011/11/30 14:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#71


See User information

Posted on: 2011/11/30 21:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#72


See User information
Network: Nästan allt i listan är prover från regnvatten, inget som har något att göra med geoengineering. Både aluminum och barium finns över allt, spec i USA där barium används i mycket stor utsträckning. Du kan ju inte sluta din forskning efter du läst ett forum inlägg av en random person?.

Om man inte förstår något om geologi och har blivit lurad att k-strimmor bara kan stanna kvar några minuter så blir ju sådana här prover klart misstänksamt... Är det inte konstigt, att inte en enda dokumentär eller hemsida har en källa på att k-strimmor endast stannar kvar några minuter?, borde inte det få en att ifrågasätta allt man tror sig veta om s.k. chemtrails?. Självklart är det inte konstigt, då det inte är sant, och visa gillar att hitta på konspirationsteorier och sprida dom som en cancer tyvärr.

Militären kan manipulera vädret i utvalda regioner, det räcker att veta det, allt annat är slöseri med tid då inget annat om deras teknologi kommer att bli avslöjat på mycket länge.







Posted on: 2011/11/30 22:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS