vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
LÄS IGEN:

micro:
Quote:
Jag spärrar maggics ip, för jag har också tagit och spårat lite IP:n och det visade sig att Maggic har använt flera olika namn och gjort flera anonyma hotelser med detta ip.

Det är väl inte omöjligt att förstå vad han skriver eller? Men den mannen borde väl veta vad som händer på Vaken under täckmantel eller med anonyma IP!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Maggik!

Har du tänkt på en sak... när du under någon av dina alias väljer att konfrontera någon annans åsikter eller argumentera för dina egna så hamnar många av dessa trådar emellanåt i "off topic" soptunnan! Eftersom detta inte är vare sig ditt eller mitt forum där vi sätter reglerna får man anpassa sig efter den etik som gäller just här.

En ytterligare nackdel är ju att mycket av det som sägs i trådarna och som inte kan kallas pajkastning också hamnar ute i kylan. Men det har väl inte varit din avsikt från början att trasha ämnen som kan inte är PK?

Jag har hela tiden trott att du ville ha en öppenhet och må vara het debatt om ämnen som berör eller når folks medvetande. I det fallet kan det vara ologiskt att bli för pissed off och använda low key metoder för att få igenom sina argument eller avsaknad av dessa.

Må gott och läs detta på rätt sätt!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
FEEEEL!!!
Det finns ingen vakenby för psykiskt sjuka, det är en myt.
Därimot är hela jäval världen ett dårhus och jag sitter fan fast där, HJÄÄÄLLLPPP!!!!

Drar till Molde-Norge för att svetsa lite och kommer att sakna er ALLA grymt mycket, ja, iallafall under 2v. ha det gött och ja, ta bort annonyma inlägg.

/Gramse The Welder

See User information
Nu har jag låst anonym postning.

Ett fall av inderekt hotelse var ett inlägg från GBG-AFA som visade sig vara maggic.

Det var ju inte så roligt.

Posted on: 2006/6/29 22:23
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Hehehe...ja det var lite afa polare här på fest och lekte med min dator...

Sedan micro,...kom inte med skitsnack om att det var ett hot...det är DIN tolkning. Att du eller någon annan stackare här på vaken.se känner sig hotade har inte med något hot att göra, det har med er egen rädsla och era egna fantasier att göra.

Micro, skärp till dig för böveln, innan du anklagar någon för hot...

Anonym
hahahaa.. vissa har problem med verklighets relaterande..

Internet kan kännas verkligare än verkligheten när världen är en stor lögn..

Fear-anger-hate-suffering..

sluta låta er skrämmas av ORD!!!

Anonym
Håller med...

Hur ere me Er eFeKTo?... Hoppas allt e bra, o gött o gulligt :)

Hej o hå....

Anonym
tjenare grabben!

här e det fint vettu, solen lyser på som den gjorde när vi var nere hos er.. ska försöka ta mig ut ett par timmar innan man ramlar tillbaka inomhus igen..

hur går det för er där nere då och hur är det med niklas föresten??

Anonym

Allt e great!!!
Niko e cool :) ... o så fick vi förstärkning i går natt, 3 till. I dag bygger vi solvärmare, ska testas snart, o sen rinner det vidare med byggen, odling o vinkraft, ruskigt roligt nu med andra ord...

Hade gott så länge, o hälsa...

PS, hmm. solen ja, den är äv värre nu, 3 grader till, jämfört med varmaste dagen, när ni var här... E lite varmt nu, o de växer... uj uj :)

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper