Vakencorner

Anonym
|
Re: Angående manifestationen på Sergels torg 11/9
|
|||
---|---|---|---|---|
Nejdå, dessutom så kommer jag inte ens vara där. Om du åker på en smäll så är det ifrån kommunisterna en trappa ned.
![]() |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Du är mer än välkommen ![]() Den som tar sig så mycket tid att utmana oss i alla de konspirationer som finns är värd att träffa, vi må inte vara överens men det ska bli kul ändå ![]() Void: Jag orkar inte kamma mig...
Posted on: 2007/9/11 7:50
|
|||
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Muglert: Nej, nu tar du och kammar dig!
Jag har med mig kam till plattan. Är du inte kammad, så fixar jag det. PS - ring mig sen när du vill hitta vår position under eftermiddagen. /Sambandscentralen |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
HALLÅ!
Jag tänkte, tv-media (SVT/TV4) kommer säkert vara på plats med live-sändningar. Kan NÅGON spela in nyheterna ikväll 18, 19:30 samt 21:00 (är det väl?), vi måste se till att få med våra banners, plakat och liknande med i bild. Någon som har tv med vhs/dvr eller dylikt hemma får gärna köra hårt!
Posted on: 2007/9/11 12:40
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Ja, det vore väldigt bra om någon VHS eller digitalt bandade nyheterna ikväll. Ha koll på nyheterna. Tack.
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Lycka till idag
![]() |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
De visade inget på 18.00 nyheterna,låt oss vänta o se på nästa nyhets sändning.
sorry jag kunde inte va me d er på plattan men lycka till me manifestationen. ![]() |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
micro eller voiden , regga er på prisonplanet forumet och lägg upp vårat videobidrag i denna internationella tråd..
http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=6128.0
Posted on: 2007/9/14 0:10
|
|||
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Det tar ett tag innan dom godkänner att man reggar sig där. De kör visst med nolltolerans med disinfo och kognitiv dissonans.
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Snyggt jobbat folket!
Posted on: 2007/9/17 19:03
|
|||
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Nu har mina tjugo böcker kommit, till nästa manifestation så delas dom ut gratis! YEAY... 1500lapp men det får det vara värt
![]()
Posted on: 2007/9/18 18:48
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
Jag har en del att tillägga om det där. Jag har hållit på en hel del med spekulation på finansmarknaderna och är det någonting som man ständigt får brottas med där, så är det motsägelsefulla signaler/info. Man försöker ständigt se om 2 eller fler signaler skapar ett mönster, för då kan man börja dra slutsatser om pusselbitar, och leta efter dem, i andra delar av bilden! Om man då inte hittar något direkt, så är det oerhört viktigt att det får ligga kvar i bakhuvudet, varken förkastat eller antaget, bara som en öppen hypotes, som man kan jobba vidare med om man upptäcker något senare! Jag kan ta två två exempel, från mina analyser här! När jag gick i högstadiet och popgruppen Duran Duran slog igenom, så gick det rykten om att de överhuvudtaget inte kunde spela! DET kunde halvverifieras iom att det lät väldigt illa live. Du kombinerar ihop den informationen med att musiken, melodierna och arrangemangen är fläckfria och du har skapat två pusselbitar i en bild av att någon annan ligger bakom det här. När du sedan 26 år senare får informationen att illuminati har ett långsiktigt mål att skapa en androgyn människoras, som skall styra världen och du vet att medlemmarna var/är androgyna, så dyker den här 2 pusselbitars bilden upp ur bakhuvudet igen och du blir sugen på att se om det går att skapa en tydligare bild. Och voila. Mitt andra ex. är Ahmidejanad och hypotesen att han är en asset åt CIA. Där behövs det inte så mycket info. Gisslan(en del) från Teheran 1979 har känt igen honom som en av förövarna. Om du kombinerar ihop det med det faktum att alla araber som tog den israeliska os-truppen som gisslan 1972, blev likviderade av Mossad inom några år efteråt, så förstår du, även om det nu gällde USA-personal vid deras ambassad, att CIA/Mossad statuerar kraftfulla exempel om man jävlas med deras medborgare! Men Ahmenidejanad lever, alltså jobbar han för CIA/Mossad. |
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login