vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 2 (3)


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#49


See User information
Quote:

HURENSOHN skrev:
Tänk om Void är en jesuit-jude-desinformatör som Alex Jones? HURENSOHN kan sniffa rätt på alla smyg-jude-zionister och den enda han kunde hitta var wiseguy.


Ja precis, men du var försent ute, eftersom jag redan spekulerat i att det skulle kunna vara så att man var en zionist utan att ens veta om det, rena orwellian 1984, så jag tror att eftersom jag kan göra den självanalsyen och helt öppet spekulera i det, kan jag i vart fall inte vara det i hemlighet, eftersom jag gjorde det offentligt, helt tydligt är att man kan inte vara helt säker, på att man inte är fienden själv, hmmm helt klart är jag i vart fall inte en smyg zionist, om jag är jude eller ej vet jag inte, eftersom jag inte släktforskat, hehe, vem vet säkert, man kanske är en blåblodig Rotschild, med alien gener utan att ens veta det, skrämmande tanke......jag vet inte hur vi skall lösa detta, vi får ordna med en stasi ring nätverk, där vi kontrollerar varandra... nå som känner nån som jobbade inom stasi, vart kan vi få tips? Så vi inte saboterar vår egen kamp, vad är det vi vill egentligen, är vi bara avundsjuka på zionisterna, varför inte. Man kanske skall göra en feasybility analys, hehe

Posted on: 2008/1/13 15:27
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#50
Jag frågade tidigare hur man visste om en medlem var ny eller gammal! Ingen svarade så det får bli en gissningslek.

Om vi rent hypotetiskt låtsas att det kommer in en ny medlem och påstår sig veta hur världen fungerar utan och innan. Han eller hon kanske har fått ett flygblad i handen eller sett Lose Change men sitter fortfarande fast i alla andra mentala låsningar och politiskt korrekta vanförestälnningar. Visst kan det framstå som löjligt eller provokativt. Jag kan med mina komma på mig själv med att inte alltid vara så himla ödmjuk i de lägena. Saltar rejält med satir och ironi och får en fiende för livet istället för ett bollplank som man bollar information och ideer emellan. Men vad visar det egentligen om mig som person? Att jag känner mig större än den som sitter fast i tankefällor, att jag blir frustrerad för att han eller hon inte vaknar tillräckligt snabbt?

Om jag skall se till hur jävla sur jag blir när någon försöker väcka mig om jag vill sova ut någon morgon så kanske det inte är rätt metod att skrika in i örat på den nyvakne att:

NU FÅR DU FAN I MEJ VAKNA SHITHEAD!


P.S.

Det verkar som ämnet i denna tråd snarare handlar om hur illa behandlade äldre besökare på forumet känner sig! Är det inte bättre att starta en specifik tråd om detta istället?

Typ: Gamla medlemmar blir också ledsna!

Självklart skall nya medlemmar behandlas med respekt precis som äldre medlemmar. Om någon tycker det är kul att provocera fram gräl så förväntar man sig en högre toleransnivå hos densamme för tjyvnyp under bältet. Personligen har jag inget emot en rå och hjärtlig ton så länge folk har nåt vettigt att säga!

Kastar man sten i glashus får man väl skylla sig själv you old faggots! Det sista var väl riktat till alla oss som varit här ett tag!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#51


See User information
Hej Okänd och alla andra

Kan inte låta bli att tycka ni alla är störtsköna - SÅ JÄVLA NAJS att NI FINNS överhuvudtaget.. Tänk alla de andra, som inte diskuterar här inne, som inte bryr sig överhuvudtaget - dom ger mig ångest.... Just för att jag behöver få ventilera, hur knasigt och tokigt det än kan vara...

Bara ATT FÅ göra det, även om man blir påhoppad, att det finns ett forum att göra det, känns skönt. Så tack för det.

Jag kanske är helt bäng i bollen, och bara den som inte är tillräckligt undersökt kan kalla sig frisk - alla har vi våra neuroser, fobier och hang-ups alla bär vi på föreställningar som krockar med andra, det är vad jag tycker gör det så förbaskat intressant att leva.

Vad är sant? Ingen aning, måste ju vara självkritisk nog att ifrågasätta mig själv, allt kan vara en stor vansinnigt flummig illusion *skratt*

GÅNG PÅ GÅNG har jag fått omvärdera ALLT sista 1½-2 åren.. Shit alltså när jag fick höra om chemtrails och HAARP fick jag nästan psykbryt, blev paranoid och vågade inte ens prata om det med folk -

måste bara visa en asrolig video som driver lite med oss handikappade paranoide konspirationsteoretiker en polare sa till mig en gång "de som inte kan skratta åt sig själva, som har självironi, blir knarkare" - med det menades att man får sån jäkla spänning och kronångest att man använder kemiska bedövningar som desperat ventil...

Anyway - videotajm!

http://www.youtube.com/watch?v=gEoqBX1Z4zo

"Panelists discuss ways to care for the nation's paranoid schizophrenics, such as hiding cameras in their homes or audio transmitters in their ears."

Och oavsett er historia här - KUL ATT VARA MED SVENSKAR i ett debattforum... själv sökte jag mig från svenskar då jag trodde de flesta var helt ovetande om vad jag själv råkade snubbla på.

TACK som fan för att ni finns

Posted on: 2008/2/8 12:25
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#52


See User information
Woops, ska minska på smileys!
Och vill bara tillägga - en liten fråga, men kanske ska ta det i en annan tråd som "hur vaknade ni upp",

men, jag har insett att det krävs förmåga att kunna orka härbärgera en hel del ångest att vara vaken "saliga äro de ovetande" och precis som i Matrix - en vill vända tillbaka in i systemet, hellre sova och slippa behöva anstränga hjärnan och anpassa sig till en brutal verklighet.

Så den som skrev goda råd om att ta en paus från allt ibland, har rätt...

Tänkte faktiskt bjuda in lite folk (eller många) till grillfest i vår, så vi kan "hänga" och chilla.. garva lite och bara njuta också.

Rock on!

Posted on: 2008/2/8 12:30
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#53


See User information
Quote:

J-Darc skrev:
- en liten fråga, men kanske ska ta det i en annan tråd som "hur vaknade ni upp"


Vad menar nu nu, jag är inte alls med. Jag har ändå varit här en hel del, vad har jag missat?

Vilken bingobricka har du studerat nu? Vem har du sett har vaknat, och till vad?

Posted on: 2008/2/8 12:39
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#54


See User information
Novax, du är VÄLDIGT bra på att ställa frågor, men du undviker retoriskt att svara själv, skärpning!

Svar på DIN fråga:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79365#forumpost79365

Är en tråd jag såg som jag trodde handlade om "hur vaknade du....."

Move on!

Posted on: 2008/2/8 12:53
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#55


See User information
Quote:

J-Darc skrev:
Novax, du är VÄLDIGT bra på att ställa frågor, men du undviker retoriskt att svara själv, skärpning!

Svar på DIN fråga:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79365#forumpost79365

Är en tråd jag såg som jag trodde handlade om "hur vaknade du....."

Move on!


Move inte on om inte första stegen har tagits, utan kanske är snedsteg.

Vem har vaknat menar du?

Posted on: 2008/2/8 13:03
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#56


See User information
Nej Novax - som jag skrev i en annan tråd, jag diskuterar inte med dig mer. Du är orättvis då du inte svarar på mina el andras frågor, och jag köper inte det.

JAG "move on" bäst fan jag vill. Over out.

Ska du återfå mitt intresse att ens bry mig om dina expertkunskaper på som du själv citerar som "den ENDA sanningen" får du faisken börja hosta upp lite information.

Jag är inte här för att tillfreddställa dina behov.

Posted on: 2008/2/8 13:13
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#57


See User information
Quote:

J-Darc skrev:
Nej Novax - som jag skrev i en annan tråd, jag diskuterar inte med dig mer. Du är orättvis då du inte svarar på mina el andras frågor, och jag köper inte det.

JAG "move on" bäst fan jag vill. Over out.

Ska du återfå mitt intresse att ens bry mig om dina expertkunskaper på som du själv citerar som "den ENDA sanningen" får du faisken börja hosta upp lite information.

Jag är inte här för att tillfreddställa dina behov.


Kan du kanske ta det pö om pö - nu är du som de upprymda newbisarna, de har sett någon video om att JFK var inside - sedan ska de ut och hålla på med andra, och de tror de har vaknat.

Du klarade inte av enkla saker, inte säga om du känner kossan, tex. Du smet.

Du sover.

Posted on: 2008/2/8 15:48
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#58


See User information
*filar naglarna och bläddrar i ett feministiskt modemagasin*

Har svarat, till skillnad från dig, Dodger!

Posted on: 2008/2/8 16:06
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#59


See User information
Dagens skratt "sedan ska de ut och hålla på med andra" - öööh... oj känner sig endel här stalkade av newbisar, stackare! kanske därför kramar känns så jobbigt nu då. Jobbigt att ligga på topp och vara så eftersökt!

Du diggar att reta upp folk, ditt eget lilla knark... för du har INGEN ANING om vad jag vet, hur mkt jag läst eller nåt, själv kastar du dig ut saker som låter helt absurt när det kommer från någon som lever i en illuson om att du är någon slags guru - men VÄGRAR att dela med sig, så hur fan ska du kunna väcka någon..

VAD är DITT SYFTE med att sitta här? Distrahera dig från ett trist liv? Beklaga er inte över att folk är ointelligenta bara för de genom en skitsmart strategisk plan blivit endel av det sk Matrix, ni har knappast fötts med total insikt själva! Någonstans fick ni också en insikt och nu är ni så höga och uppblåsta i er hybris att ni pompöst kör nån slags broderskap mot kvinnor, rackar ner på andra OCH har en oattraktiv attityd (får mig att undra över er social situation, tappat hoppet?) --

EXAKT DÄRFÖR söker sig folk IFRÅN er och TILL ANNAT som ÄR tilltalande paketlösningar, GET THAT. *skakar på huvudet*

Sorry fellows men jag måste glida vidare, har en räkmacka som väntar och Rockefeller står visst där borta, tänkte köra lite Bohemian gruppsex med aliens, kristall-förstärkt, diskret och jättehemligt, KRAVLÖST... *ironisk*


Kommer söka upp och köra privat kommunikation med de som verkar ha en SKÖN attityd här inne.. TACK för ett snabbt uppvaknande vad gäller ER (nämner inga nick)

Posted on: 2008/2/8 16:14
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#60
Vilken degenerad tråd.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#61


See User information
Quote:

J-Darc skrev:
Dagens skratt "sedan ska de ut och hålla på med andra" - öööh... oj känner sig endel här stalkade av newbisar, stackare! kanske därför kramar känns så jobbigt nu då. Jobbigt att ligga på topp och vara så eftersökt!

Du diggar att reta upp folk, ditt eget lilla knark... för du har INGEN ANING om vad jag vet, hur mkt jag läst eller nåt, själv kastar du dig ut saker som låter helt absurt när det kommer från någon som lever i en illuson om att du är någon slags guru - men VÄGRAR att dela med sig, så hur fan ska du kunna väcka någon..

VAD är DITT SYFTE med att sitta här? Distrahera dig från ett trist liv? Beklaga er inte över att folk är ointelligenta bara för de genom en skitsmart strategisk plan blivit endel av det sk Matrix, ni har knappast fötts med total insikt själva! Någonstans fick ni också en insikt och nu är ni så höga och uppblåsta i er hybris att ni pompöst kör nån slags broderskap mot kvinnor, rackar ner på andra OCH har en oattraktiv attityd (får mig att undra över er social situation, tappat hoppet?) --

EXAKT DÄRFÖR söker sig folk IFRÅN er och TILL ANNAT som ÄR tilltalande paketlösningar, GET THAT. *skakar på huvudet*

Sorry fellows men jag måste glida vidare, har en räkmacka som väntar och Rockefeller står visst där borta, tänkte köra lite Bohemian gruppsex med aliens, kristall-förstärkt, diskret och jättehemligt, KRAVLÖST... *ironisk*


Kommer söka upp och köra privat kommunikation med de som verkar ha en SKÖN attityd här inne.. TACK för ett snabbt uppvaknande vad gäller ER (nämner inga nick)


Du är en riktig bråkstake. Stångas du också?
Du talade om grillparty - men jag har sett att det är flera av "männen" här som har koskräck, det har framkommit under behandlingar/analyser på Avdelningen.
Även om du inte är kossan så har du antagligen horn...

Resized Image


http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=43677#forumpost43677

Är du kossan?
Ska jag ta in dig på Avdelningen så att vi får klarhet?

/Dr Klot

Posted on: 2008/2/8 16:39

Edited by novax on 2008/2/8 16:59:59
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#62


See User information
Har bara hört talas om "sheeples", fåren...
Kan vi skippa Noaks Ark?

Nu vet du att jag kan bitas, jag vet att du är brutal, ballt.
Då stannar vi där och kör fokus prio nu
annars går jag igen och det vill inte du

Posted on: 2008/2/8 18:49
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#63
är inte titeln komiskt
SLUTA OMEDELBART ATT VARA HÅRD!!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#64


See User information
HAHAH tänkte också på det, tankeöveföring (bra shit de där kristallerna)

SLUTA GENAST ANNARS! *morr* ;-P

Posted on: 2008/2/8 19:37
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#65


See User information
Fast undrar om det funkar tvärtom också!
BLI GENAST HÅRD! *flinar*

Posted on: 2008/2/8 19:38
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#66
Kan vi inte bara dumpa hela denna tråden. Den är ju helt sabbad på alla sätt. Den går inte att rädda till något bra, och blir bara chit-chat fram och tillbaka.

Jag är ju själv ansvarig för att ha rört till den. "Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna" döpte jag den till, sen blev det flera sidor med gräl, där jag behandlade wiseguy väldigt oödmjukt.
Paradoxalt, klumpigt och typiskt...

Nu fimpar vi denna, ok?

Addera varandra på MSN/ICQ om ni vill chatta, så försöker vi hålla detta till ett FORUM och inte en Chat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sluta omedelbart med hård/oödmjuk-ton mot "nyvakna".
#67
Void!

Det fattar du väl själv att när du startar såna här trådar att det kommer vara kontraprodukivt!
Tror du verkligen på fullaste allvar att de "intoleranta" här skulle bry sig om du vill rädda "toleransen" med intolerans för att på så sätt "rädda de oblanserade själarna som inte kan klara av lite hårda argument"

PS:
Sluta gå på de där Socialdemokratiska kurserna om hur man ska bekämpa "sverige och nationaldemokraternas" argument och beställ istället hem novax "anti-särskrivningskurs" 200 poäng och få "fem stjärnor av fem" i varje inlägg.

Slutdiskuterat
Nu kan du låsa tråden

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3)

  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
62 user(s) are online (62 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 62

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS