vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 18 19 20 (21) 22 23 »


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:

anvendernamn skrev:
21 December är som en "konspirations-högtid" och nånting vi alla borde ha väntat på i många år. 3 dagar kvar och jag är den enda som skriver något..
Bara jag som ser fram emot detta?
"få alla korten på bordet"?


Jag antar att dom flesta tror att det inte kommer hända speciellt mycket och därför inte kommenterar/läser. Konspirationerna som dom flesta intresserar sig för handlar om andra saker. Dom flesta sätter nog en kocko-stämpel på detta ämne.

Själv läser jag mest av nyfikenhet, men det är för mycket data att processa för min lilla valnöt och det är för spritt för att ta in och få en överblick. Mer fokus krävs, annars tappar man intresset. I alla fall jag. =)

Gällande NESARA så vet jag inte riktigt hur du får det till att det ska avslöjas/implementeras 2012? Jag har inte kollat överdrivet mycket på det men har helt missat 2012-kopplingen på det jag sett.

Posted on: 2012/12/18 21:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information


Sista posten... "Något" drog mig hit...

Sluta "anta", då det är av en tanke... Flyktig och övergående... Med andra ord ingen verklighet i det...

Att ANTA är vad lagen bygger sin realitet på, samma med pengar och banksystem.... Samma om länder och regeringar...

Sluta "tro"... VAR, HÄR OCH NU!!

I fred och i <3!



Posted on: 2012/12/18 23:39

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Jag vet att jag hörde att det var en konspiration 21 December 2012 för 10 år sedan när jag börja gräva efter sanningen online.

Men jag har inte sett nyttan i att titta närmare på det när andra konspirationer varit "påverkbara" som jag trodde det haha..

Men som det ser ut nu så var 21 December det som man borde ha kollat upp tidigare för att kunna fokusera på att förändra energierna hos sig själv istället för att förändra världen som verkar vara ganska omöjligt utan mass-brev-utskick som ingen mer än mig och ett fåtal andra verkar vara sugna på att göra för att sprida kunskap som kan befria folk utan att behöva gå genom mediasfilter....

Och nu sitter jag här 10 år senare, tammefan konspirationen angående 21 december är extrem, speciellt från politiker och edias håll för dom ger inga verkliga varningar om att det kan bli 3 dagar mörker. Inte för att politiker brukar ta så bra val man ändå, dom borde vara dom som går ut med en varning som baseras på vad gamla kuulturer säger kan hända.

Respektlöst från ledarna av läderna om dom inte gör nån sorts varning typ "åk inte fort på motorvägen" mellan en viss tid på ett visst datum..

Jag skulle önska att vi kunde hitta nån hemsida där dom verkligen har koll med nått bra teleskop och där man kan se om svart materia är påväg in så man är lite förbered. Visst det är ju en sak om saker svävar runt och en helt annan om det blir mörkt så inte solen lyser i 3 dagar. Frågan är väl kanske hur mörkt det är i svart materia och jag menar då att vi har inget bevis för att varken ljus eller ljud eller kanske inte ens gravitation fungerar som vanligt och ni kan ju tänka er om man kör i 120 på motorvägen och gravitationen försvinner. Det kan sluta med en bilfärd rakt upp till månen rent utsagt. OCh det är ingenting nån av oss bör riskera med våra familjer , inte för att våra familjer lyssnar på mig hahaha men om ni har nån familj som lyssnar på er så se till det så inget dummt händer på grund av att man ignorerat vad gamla kulturer varnar för..

KRam

Posted on: 2012/12/19 1:23
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information



Posted on: 2012/12/19 4:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information



Posted on: 2012/12/19 5:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Jaha vänner!

Så var domedagen här - kl.00.00. Ingen idé att gå till sängs en sådan här "ny" dag. Stirrar upp mot stjärnorna och väntar från och med nu.

Jag känner att det finns något i detta. Konstiga, oförklarliga energier som jag inte kan förklara eller förstår. Och dessa kan ingen, eller ytterst få förklara. Just nu är allt osannolik mörkt. Men jag kan se så klart då lampor fungerar, men det är mörkare än någonsin. Allt där ute i får-samhället är som vanligt. Business as usual. Men mörkt på ett märkligt manér!

Förvänta er inget direkt fysiskt eller omedelbart. De som är med får se, om det är så som jag tror.

Posted on: 2012/12/21 0:00
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
The Federal Reserves "kontrakt" för upptryckning av pengar går ut idag..

Men förvänta dig inte att du får reda på det innan ett nytt förslag finns att erbjuda för att hålla kvar dig i ekonomiskt slaveri..

Kram

Posted on: 2012/12/21 3:48
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Jag gillar den här svenskens passion och blåögdhet haha





Klippet gjordes för 3 år sedan..
Vi ska helt enkelt , gemensamt, fråga snällt..
Om bankägarna och eliten kan ha lite moral när det gäller ekonomin.

Och bankägarna skulle skratta och säga tyvär, om ni frågar oss om lov först så säger vi såklart nej..

Hahahah men klockrent ändå att man som svensk tror att det går att lösa problemen.. Vi är spirituellt utvecklat folk i Sverige och vi förstår att våld inte löser nånting och att sammarbete är vägen..

KRam gott folk

Posted on: 2012/12/21 4:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Citat:
Ursprungligen postat på Flashback:
Nu fick jag en konstig vision om att mörk materia kommer lära er en välbehövd läxa om gravitationskraft och världen vi lever i..

Vi får hoppas att högre makter tar sig an det här uppdraget att utbilda er i graVItationskraft, mörk materia och hur intelligent byggt universum egentligen är..

Kram gott folk och god fortsättning


----------
Resultat:

Regel: 1.08 - Hot och personangrepp

Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.



Posted on: 2012/12/22 0:54
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information













Posted on: 2013/1/3 16:21

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information

En lite annorlunda teori...

(Ledsen för länkarna, är ju https)

https://www.youtube.com/watch?v=JZuNtFWU0ng

https://www.youtube.com/watch?v=wislaDCBhQA

https://www.youtube.com/watch?v=lIKOY0lQkN4

Ni vet ju att jag anser att allt bör läggas på bordet, så alla får dra sina egna slutsatser. Det kan finnas pusselbitar i den "löjligaste" av videos, vilken ger en sammankopplande bild av en helt annan video. Detta var dom som fann 80-dagars intervallen, mellan dom stora jordbävningarna.

Döm själva.

I fred och <3!

Posted on: 2013/1/16 0:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Men vad tusan, så kommer detta bara kort tag efter...

Detta är en kille som gör en vlog om sina drömmar. Försöker se allt kritiskt, samt sanningshalter i vad folk säger även om det är motsättningar...

Lite lustigt detta kommer så snart inpå postningen av sista posten...





Vi får väl se vad som händer... Har ni några åsikter, tankar, funderingar?

Lite "extras"...




Posted on: 2013/1/16 15:33

Edited by Avatar on 2013/1/16 15:49:08

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information


Vi lever fortsatt i en tid då jordens magnetfält fortsatt försvagas, med mer massdöd av djur fortsätter. Bara sista 7 dagarna har 10 vulkaner vaknat till liv, vilket borde få vem som att lyfta på ögonbrynet. Väder rekorden bara fortsätter i båda poläriteterna... Sinkholes blir bara fler och fler och växer. Hela solsystemet förändras, men den kortsynte tror det är global change...
På samma gång vaknar allt fler och andra mår bara sämre och sämre... Allt mer konstigare kommersiella lagar skapas, krigen bara eskallerar.

Vad vaken.se-folket skrivit om i flera år, är helt plötsligt i "Acceptabla" medier/forum som en nyhet...


En intressant framtid vi lever i...

Bonus

Här är dom 2 sista sändningarna av Max Igan;

Confronting the Matrix - Synchronicty Wins



Del 1.




Del 2.




Del 3.




Del 4.





Och

The Art of Living
Del 1.




Del 2.




Del 3.




Del 4.



Posted on: 2013/1/20 11:33

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information

Liten update och


httpS...

https://www.youtube.com/watch?v=_yy3YJBOw_o


Quote:

1) The climate change is real, and there is more to it than CO2 and 'global warming' - it is all extremes.
2) The entire solar system appears to be changing simultaneously.
3) The magnetic changes on earth began hundreds of years ago, and need to be tracked more effectively.
4) Weather modification appears to be implemented, and IMHO it is a zero-sum game.

Fact vs Opinion: The 'Weather Modification' segment contains many statements of my personal opinion on the negative aspects of the various applications. I have nothing but my humble opinion on those matters; humans survived this event before, and we can do it again now

HAARP comments are meant to help focus our efforts to properly identify these various machines of modification. While auroral modulation has it's benefits, my negative comments about weather modification applies to HAARP as well.

Posted on: 2013/1/22 0:00

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information



Posted on: 2013/1/29 17:20

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Nu kommer jag som många fler av er gjort, vandra vidare... Sett vågorna om och om igen, vidare hur allt fler vaknar och detta gläder mig. Vägra våld dock, säg bara "Nej tack, på vilken grund/juristriktion/freden bruten/sak/kommersillt syfte?"!? (kommer uppdatera delgivningen kort för er)

Tänkte lämna en vecka för PMs osv för lagar och andra fiktioner att ställa... Ber folk begrunda vem ni verkligen är, av alla poster, så viljan att admins tar bort mig, gäller inte. Posterna hoppas jag folk läser som kommer sedan!

Det finns många på forumet som mött mig och kommer ha direkt kontakt med mig, så om kommande frågeställningar uppkommer och nöden finnes...(kolla forumets trådar först) Går det, via förfrågan att få kontakt.

Däremot, hjälper jag bara till för insikt, inte för lösningen, då det hindrar er för er egna utveckling... Jag är trött på PMs för "Hur kan jag få pengar för något"... "Lös mitt problem..."

Jag vill passa på att tacka alla här om, läsande, motsägande och deltagande.

Kommer dock göra sista resan om BCC tråden, gällande domenic... Vilket systemet inte kommer gilla... hehehehe
Kommer dom inte utreda eller göra sak vid krav(deras lagar...), kommer jag själv begära en arrestering av denna rådman via känd åklagare, vilket agerat utom förtroendet för oss medmänniskor (Utom kommersiella fiktionen persona, din "666" tatuering)... I Shit you not!

Quote:

I will turn their world back to the ways of life!

Mina "jobbiga" quotes, kommer som vanligen inte från mig... Kanske utgör ett syfte för nån... Dessa kommer då jag tänker och finular om tex rocket stoves osv...

En annan är att jag börjar se, för mycket av vad som kommer... Drömmarna jag hade då jag vakna, håller alla på att slå in... Inget jag sagt åt någon, rädd för att det var för "tokigt".

Mitt råd...

-Know thy self!

THY - Inte av en religion, bok, tankesätt, följare, eller annat än INOM dig... Fråga: Vad tar du dig med dig ur denna värld? Fastighet, historia? Pengar? Bilar? Datorer? "en tro" som alla andra?

Eller är det "Kännedomen av dig?"

I fred och <3!

Posted on: 2013/2/2 4:47

Edited by Avatar on 2013/2/2 5:08:19
Edited by Avatar on 2013/2/2 5:10:03
Edited by Avatar on 2013/2/2 5:17:12

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
gilla knapp

Posted on: 2013/2/2 5:12
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information


Jag sett detta för mitt ensamma öga...

Quote:

There is no separation, only the illusion of that!


Detta förklarar ju hela forumet och hela verkligheten.

Tack för mig och jag hoppas ni tagit något jag skrivit till er.

I <3!

Posted on: 2013/2/26 1:02

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Quote:

Avatar skrev:


Jag sett detta för mitt ensamma öga...

Quote:

There is no separation, only the illusion of that!


Detta förklarar ju hela forumet och hela verkligheten.

Tack för mig och jag hoppas ni tagit något jag skrivit till er.

I <3!





Posted on: 2013/5/10 13:14

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information






Posted on: 2013/6/1 19:00

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Tänkte avsluta tråden, om eller för, egna, för Davidos vinning, något inom mig säger det finns en kamp (Även "pimpat" tråden av en fånig anledning, vilket jag inte söker. Söker självt rent den inre sanningen. Avger all vinning åt ens agna Jaget(Kalla det vad du vill i ert sökande, Gud, Allah osv). Doh, se dig i spegeln... )

Vet inte ens om jag kommer skriva här i forumet mer (ADMS: Behåller kontot, som det är)

Tänkte avsluta tråden med ett simpelt eget utryck;

Quote:

Vad du gör åt andra, egna lögner och illusioner, gör du och direkt mot dig självt.
-Varningen ligger i att du må uppleva all skuld mot dig, vad du gjort åt en annan jaget som ALLTID kommer igen, även efter "döden". I "döden" gör du detta "Cold turkey". Så ta vara på (Idag, varandra), här och nu!!

"Se sig självt i Allt och Alla!" Är det själsliga rådet...




Ni är mina likar, Ett annat Jaget... Hur kan jag separera er utan er speciella egenskaper och unikheter? Vi gör oss för lärdom? Hur mycket cash (Illusioner) behöver vi för att vara du och jag?



I fred och <3!

Posted on: 2013/6/6 2:26

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Enligt 13th Sun så har vi blivit lurade att tro att 2012 var året shiftet skulle hända men året 2012 är fortfarande det riktiga året som shiftet mellan dimensioner kommer hända, MEN, han säger att vi kollar på fel kalender och den riktiga Etiopiska kalendern går 7 år efter så år 2020 kommer det riktiga 2012 shiftet.

Så det är fortfarande en hoax medans shiftet är på fullt allvar och kommer ske mellan 2017 och 2020 då portar kommer öppnas runt om på hela planeten och våra polare i högre dimensioner kommer visa oss vart vi ska gå igenom portarna/portalerna.

Och allt som dom utan en multidimensionell själ vill är att försöka byta plats med oss som har en själ för att komma igenom portarna och därför kommer många människor att tas över av utomjordingar/demoner utan själ för dom är så pass vilsna så dom tror att dom kommer kunna ta sig genom portarna men dom kommer tydligen brinna upp helt och hållet föör ingen utan själ/samvete kan ta sig till högre dimension.

Dom vill leva som vampyrer utan att behöva tänka på karma men dom tror sig ändå kunna ta sig till himmelriket i en högre dimension och dom kommer förgöra sig själva, enligt han.

Sen är det helt upp till er att avgöra vem ni lyssnar på men jag hittar ingen annan normal människa som har samvete som förklarar detta, dom andra tjatar bara om att åka in i ljuset och det är livsfarligt enligt 13th Sun som säger att man ska flyga mot mörkret för att komma till det riktiga ljuset.

Fred & respekt Avatar! vi ses bortom portarna det är jag övertygad om.

Kram medmänniskor och ni andra kan dra åt helvetet på insidan era själslösa demoner ni kommer brinna så det är bäst ni sticker långt ut i rymden innan vi bränner er med våran själ/sol/samvete. Buuh!!

Posted on: 2013/6/6 12:20
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Har Du kollat in Mayakalendern @LetsHugEm ?

Man har jämfört planeters placering och kommit fram till att vi är ungefär i svängarna 2012, men, det finns så mycket disinfo så det är ofta lite klurigt att veta vad som är vad.

Må väl

Posted on: 2013/6/7 3:07
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
@ LetsHugEm


Hur skall jag förklara detta på rätt sätt, så slöjorna lättas... Vi av oss som gått så vilse...

Det går inte, då valet ligger hos den accepterande!

Hur kan jag förklara att Du är Han, utan att få genomlida hela resan? -Valet har alltid varit Ditt!

Vad gäller "mörker", är enbart en reflektion av vad som ligger inom dig.

Dock ser du nog lite fiktivt mot topicen, då tid och datum e lite så att säga en reflektion...

Om du läser tråden, utom bara sista posten, har du redan svaret...

Skulle önska att du inom jobbade på detta med "tolka" och "döma" andra, utan såg dom "andra" inom dig självt...
Då vet du att vi gör resan tillsammans, då vi är En!

Oroa dig inte broder, detta kommer inte gäcka länge till...
Nästa era av "tydlighet" ligger på fatet framför oss...

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/7 4:13

Edited by Avatar on 2013/6/7 4:29:54

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 18 19 20 (21) 22 23 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS