vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4)


Anonym
Re: Ta bort Ring of Power från vaken.se
#73
Rothschilds upprättar Sionist kongressen för att gynna sionismens framfart och för att arrangera sitt första möte i Basle, Schweiz. Mötet leds av ordföranden och azjkenazim juden Theodor Herzl, som skrev i sin dagbok,



"Det är nödvändigt att lidandet av judarna ... blir värre ... det kommer underlätta att genomföra våra planer - jag har en utmärkt ide - jag skall förmå antisemiter att likvidera, utrota de judiska tillgångarna - antisemiterna kommer då att medverka till att öka förföljelserna och förtrycken av judarna. Antisemiterna skall därför bli våra bästa vänner"



Herzl blev sedan president av sionist organisationen och antar "Rothschilds röda hexagram eller symbol" som sionist flagga, som ca 50 år senare dyker upp på Israels flagga.


Edited by Arthax on 2008/10/9 8:15:45
Edited by Arthax on 2008/10/9 8:16:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ta bort Ring of Power från vaken.se
#74


See User information
Quote:

Anonym skrev:
Dom som står bakom alla krig är dom som håller i vapnen anser jag!



Dom som står bakom alla krig är dom som håller i alla pengar och dom skapar krigen för att tjäna mer pengar, vill man veta vilka dessa människor är skall man se Ring Of Power en MYCKET BRA dokumentär.

Posted on: 2008/11/13 20:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ta bort Ring of Power från vaken.se
#75


See User information
Frågar du mig så anser jag inte att man ska ta bort någon som helst film, info eller inlägg överhuvudtaget. Meningen är att skapa en livlig debatt och endast "korrigera" inlägg som handlar om direkta person angrepp men att ta bort dem helt vore fel då allt behöver sättas i sitt sammanhang.

Det viktigaste med information oavsett den uppfattas som information baserad på fakta eller som ren desinformation är att granska allt med sina egna kritiska ögon och inte bara köpa ett koncept rakt av.

Det kommer alltid att finnas två sätt att se på ett ämne samt alla kopplingar däremellan.

Och att det brittiska kungahuset såväl som de flesta andra kunga hus har kopplingar med frimureriet är ingen nyhet det är känt sedan länge. Samt det faktum att stadsstaterna såsom London city, District of Columbia samt Vatikanstaten besitter en enorm makt och förfogar över maktmedel är heller ingen nyhet.

Vad avser "the ring of power" som begrepp så finns det lika många tolkningar på den som det finnsom den heliga graal.

I mina ögon är "the ring of power" Den, det, eller de som besitter den huvudsakliga makten.

Som diskuteras så avses mycket av vår historiedatering baseras på Egyptisk kronologi vilken enligt många Egyptologer inte är med verkligheten överensstämmande.

Egyptologer av idag försöker bevisa att t ex sphinxen är över 10.000 år gammal men blir hela tiden mörkade och dissade av överhögheten inte den stora massan.

Posted on: 2008/11/30 15:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
64 user(s) are online (64 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 64

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS