vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


vbvwlövgr
#1


See User information
Tro fan att man inte vill kalla sig NewAge:are, det har de sett till att förlöjliga till skrämmande proportioner precis som utomjordingar i tefat och spöken. Varför? Därför att det leder till sanningen.
Jag vet inte om seilon har rätt angående att vi lever i en illusion, jag har svårt att tro på det men jag antar att jag är för inbakad i denna världen för att se klart. Är dock öppen för det, för jag har fått egna bevis (som jag inte kan bevisa för er) på att det är något skumt med världen. Det verkar finnas en massa saker "bakom kulisserna" som vi inte ska se eller kunna ta del av.

Posted on: 2008/6/24 23:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#2


See User information
Damn right! Det händer skumma saker i vår egen regering. 1 sak som jag har grunnat på är, vad kan ha fått våra s.k politiker så övertygade om att fra lagen är rätt väg för sverige? Jag menar att det ska mycket till för att börja montera ner demokratin så kraftfullt i 1 slag. Eller hur? Vad kan få våra svenska politiker att så lättvindligt gå med på denna djävulska agenda? Många frågor. Är det nån som tror sej ha en rimlig förklaring?

Posted on: 2008/6/24 23:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: vbvwlövgr
#3
Nejdå, de spelar på alla sidor. De vill att folk ska gräva ned sig i new age och ufon eftersom det leder typ ingenstans.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#4


See User information
Det är risk att du förlorar förståndet om du gräver ner dig i att allt är en illusion. Du får räkna med a Gud inte är bedragare och därför skulle han inte lura dig att leva i en illusion.

Däremot är världen i den ondes våld, och vi måste resa oss nu.

Jag har länge sökt efter vem eller vad antikrist egentligen är.
Och plötsigt slog det mig. Antikrist kanske är maskinen, antikrist kanske är nätets tentakler med andra ord den globala tekniken. allt det som kontrollerar oss.

Det passar bra snart har han valutan i sitt våld inlåst i kablar. Och att vara laglös i ett totalt elektroniskt samhälle kommer va i princip omöjligt.

Snart kontrolleras inte bara vad du gör på datorn, utan vad du KAN göra. Framtidiens revulotinärer kommer va piraterna.

Johannes skrev nr 666 när han identifierade antikrist.
Kanske skrev and www för det är detsamma- w=6 på gammal hebreiska och grekiska.

Är internet bilden som skall tala och få liv?

Posted on: 2008/6/25 0:39
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: vbvwlövgr
#5
Du vet vem han är när han påstår sig själv vara kristus.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#6


See User information
Då har det gått alldeles för långt när han utropar sig till Gud.

Då skakar jorden och dom arma människorna som är kvar får skåda vem dom valt som sin herre.

Men det ska sägas är du kvar då min vän, så gå i döden för att bekämpa odjuret och du ska få en chans till att ta dig till härligheten.

Posted on: 2008/6/25 0:57
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#7


See User information
666 i din panna betyder att du har stängt av ditt tredje öga.

Talgspottskörteln (Pineal Gland) som ser ut som en kotte men är liten som en ärta är ditt tredje öga. Därifrån ser du bilder och är antaligen bunden till den spirituella världen.

Psykedeliska droger som innehåller DMT öppnar ditt tredje öga och du kan ge dig av bortom vår verklighet. Dock är det farligt att experimentera med droger om man inte vet vad man gör.

Jag ser Satan som han som inte vill att vi ska veta att vår själ är kopplad till vårt tredje öga. Satan vill att vi ska leva i en materialistisk värld. Satan för mig kan vara Satan själv eller en metafor för de som vill ha makt över andra. Jag skulle vilja kalla det för det negativa, medan det positiva är att förstå att man är mer än en människokropp.

Det ännu mer intressanta är när du förstår hur din hjärna hanterar information. Världen är en illusion enligt din hjärnas uppbyggnad, och allting vi ser är ett kollage av vibrerande energi som skapar allting vi upplever.

Tänk dig Internet fast i verkligheten, där lever vi idag. Vi möts i tid och rum. Säg en plats och säg en tid så har vi använt oss av de fysiska regler vi lever utefter. Vad är tid kan man fråga sig? Det är något abstrakt, men utan tid hade vi inte klarat oss lika bra - eftersom tid är ett riktmärke som behövs för att vi ska navigera oss. Säger vi bara en plats om vi ska mötas, hur ska vi veta när?

En person jag diskuterade tid och rum med (som inte tror/trodde på något mer än ett liv, och en materiell värld) sa att det som strängteorin bevisade var definitioner på andra tid och rum. Han ville säga att det endast var teorietiska defintioner. Dessa är dock matematiskt korrekta och det enda som fattas är bevis.

Tyvärr så kan inte vetenskapen bevisa allting, men är på god väg. Att bevisa andra dimensioner kan nog vara svårt rent vetenskapligt, men empiriskt kan vem som helst göra det.

Det som vetenskapen kan bevisa är vår inverkan med tankar på den verklighet som vi delar. Och detta kommer mer och mer.

Se t.ex. www.scienceofpeace.com, www.divinecosmos.com, www.greggbraden.com, www.victorzammit.com, www.deanradin.com med många fler.

Att allting är en illusion var för mig obehagligt att inse, jag började fundera på om jag ens existerar, och det var ganska tomt ett tag. Men det var bara då jag började avprogrammera mig och inse att det krävs en period då man blir tom, för man "pånytt föds". Fast det är självklart en individuell upplevelse.

Såhär ser jag på livet..
Här föds jag*-------------------*Här är jag nu*----------------------> här är min framtid >

Det är linjärt, och där jag föddes kom jag in i denna världen och detta efter 49dagar då talgspottskörteln utvecklas. Detta stämmer även med buddhismens 49dagar det tar innan själen träder in i fostret.

Angående talgspottskörteln (Pineal Gland) så liknar den som sagt en kotte (pinecone), och om den nu är så viktig och även vår kontakt med andra dimensioner och vårt egentliga jag. Borde den inte då vara omnämnd av religioner och liknande??

Kolla in detta:

Resized Image
Gissa vart den är? Just det, på Vatikanens mark.
Resized Image
En bild som visar mer av gårdsplanen i Vatikanen som har en staty på en "kotte", märkligt va :)

Resized Image

Vad har han på sin stav ???

Resized Image
Vad är detta? En KOTTE! :)

Resized Image
Ifrån Indien, tänk på deras "prick" i pannan, den representerar det tredje ögat, eller talgspottskörteln som är placerat innaför pannan i mitten av hjärnan. (denna bilden visar smycken över tredje ögat som var ett sätt att "hylla" tredje ögat).
en annan mer vanlig syn:

Resized Image
En prick som representerar det tredje ögat.

Resized Image
Lila pricken som ser ut som en kotte, där är den :)

Resized Image
Ormen och egypterna. Ormen representerar tredje ögat, och även kunglighet och överhöget efter att guden Isis, eller Uraeus på grekiska förvandlat sig till en kobra för att rädda Osirus ifrån Seth. Det är sagt att ormen bars av faraos för att representera denna händelse bland gudarna - och även det tredja ögat som inget i denna världen - eller nästa - kan döljas ifrån.

Rick Strassman ska om jag förstått det rätt komma ut med en dokumentär om DMT och Talgspottskörteln och dess spirituella kopplingar till höst. Han skrev denna boken:
Resized Image

Jag avslutar med en bild till av Dionysus, som var en grekisk herde- och vingud. Gissa vad han har i änden på sin stav?
Resized Image


En annan rolig sak: Kristendomen firar jul med ett träd som har kottar, och detta träd representerar livets träd - men det är bara vad jag hört...

I lekmanna ord, så är tredje ögat vår inre fantasi och inspiration. Vår drömvärld och den värld vi går från liv till liv och dimension till dimension. Vår andliga kontakt och vår väg ut ur denna värld när vi en dag i framtiden dör.

Posted on: 2008/6/25 22:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#8


See User information
det var intressant.

Posted on: 2008/6/27 9:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#9


See User information
Talgspottskörtel??????

Kan det var den här som avses?

Tallkottkörteln eller epifysen (latin Corpus pineale) är en endokrin körtel i hjärnan. Epifysen producerar hormonet melatonin, som bidrar till regleringen av kroppens dygnsrytm. Den konformade körteln väger 0,1-0,2 gram och utgör en utväxt stor som en halv ärta på mellanhjärnans tak, belägen vid bakre kanten av tredje ventrikeln.

Omkring 40 procent av befolkningen utvecklar under sin livstid en cysta i anslutning till körteln, en så kallad pinealecysta. Denna är benign, det vill säga är inte relaterad till cancer, och ger sällan upphov till några symtom. De upptäcks ofta av en slump i samband med olika röntgenundersökningar och är att betrakta som bifynd och som en normal utvecklingsprocess hos människan. Orsaken till cystan är inte klarlagd.

Posted on: 2008/6/27 9:25
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#10


See User information
seilon var felinformerad: tallkottskörtel är vad det ska vara givetvis. Gaston du har rätt.

Mitt misstag, ledsen för det. Ännu mer intressantare namn dock.... TALL och KOTT.. Kolla hur likt det namnet är kotten på påvens stav ;).

Posted on: 2008/6/27 10:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#11


See User information
Quote:

seilon skrev:
Mitt misstag.
Ännu ett:)Mirakel inträffar HELA tiden.

Översätt "karma"och"som man sår får man skörda"med"vägledning".

Posted on: 2008/6/27 10:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#12


See User information
Utsöndringen av melatonin och kortisol styrs av tallkottskörteln...


Melatonin

Melatonin är ett hormon som finns naturligt i kroppen. Hos däggdjur produceras det av tallkottkörteln (epifysen) från tryptofan via bland annat serotonin. Mängden melatonin varierar under dygnet och påverkas av ljuset. Nivån ökar vid mörker och är som högst på natten. Hormonet har länge ansetts viktigt för att upprätthålla dygnsrytmen, något som alltmer ifrågasätts i dagens forskning. Desto mer har melatonin att göra med längre tidscykler, som periodicitet för brunstighet hos vissa däggdjur och dylikt.

Kortisol

Kortisol är ett steroidhormon som även går under benämningen hydrokortison. Kortisol tillverkas och utsöndras i binjurarna som svar på att hormonet ACTH (adrenokortikotropt hormon) via blodet når binjurarna. ACTH utsöndras i sin tur från hypofysen och utsöndras till blodet vid stress. Kortisol ingår i gruppen glukokortikoider som även innehåller medlemmar som kortikosteron och dexamethasone.

Även om kortisol i hög halt utsöndras vid stress innehåller blodet alltid en viss halt av hormonet. Kortisol är därmed ett livsnödvändigt hormon och brist på kortisol är ett livshotande tillstånd, medan överskott av hormon ger sjukdomen Cushings syndrom. Flera psykiatriska sjukdomar som depression och ångestsyndrom är associerade till störningar i utsöndringen av stresshormoner som kortisol, där nivåerna är onormalt höga i avsaknad av yttre stimuli.

En långvarig förhöjd halt av Kortisol har en rad effekter på kroppen. De mest uttalade är att kortisol trycker ned immunförsvaret samt höjer halterna av glukos i blodet. Den senare effekten åtstadkommer kortisol genom att stimulera glukosbildning i lever (glukoneogenes) samt stimulera till nedbrytning av fett i kroppens vävnader.

Vid en kortvarig förhöjd halt stärker Kortisol däremot immunförsvaret.

Glukokortikoider som kortisol utnyttjas med hög frekvens som behandling av många sjukdomstillstånd. Framförallt många hudsjukdomar som svåra eksem och psoriasis behandlas med kortisol, men framförallt med dexametason. Dexametason förekommer inte naturligt i kroppen utan är ett derivat av kortisol som är betydligt mer potent, och utövar därför en starkare immunosuprimerande verkan.

Kortisol är ett skyddande stresshormon som har en inflammationshämmande effekt på immunsystemets celler. Stressaxeln (hypotalamus, hypofysen och binjurarna) reglerar utsöndringen av kortisolhalten i blodet. Vid rädsla, psykisk eller fysisk stress, eller inflammationsrisk påverkas stressaxeln och kortisol frigörs för att motverka detta. Kortisolfristättningen styrs via ACTH från hypofysen och följer med hjälp av hypotalamusklockan den dygnsrytm med låg frisättning på kvällen och första delen av natten för att sedan öka och vara som högst vid uppvaknandet (då tas energi från reserverna, fettceller och levern).

Hypotalamus

Hypotalamus är en region i hjärnan, belägen under talamus på undersidan av mellanhjärnan. Den sköter kontrollmekanismer för bland annat blodtryck, kroppstemperatur, ämnesomsättning och sömn. Hypotalamus avger hormoner via ett portådersystem till främre hypofysen. Till exempel gonadotropinfrisättande hormon som reglerar hypofysens sekretion av follikelstimulerande hormon och luteiniserande hormon. Tillverkar också hormoner som transporteras till och avges direkt ifrån den bakre hypofysen t.ex Vasopressin/ADH.

De huvudsakliga endokrina hormonerna från hypotalamus:

Namn Alternativa namn Förkortningar Funktion
Corticotropin-releasing hormone Corticotropin-releasing factor, Corticoliberin CRH, CRF stimulerar adenohypofysen att insöndra ACTH
Dopamin Prolactin-inhibiting hormone DA, PIH inhiberar insöndringen av prolaktin från adenohypofysen
Gonadotropin-releasing hormone Luteinising-hormone releasing hormone GnRH, LHRH stimulerar adenohypofysen att insöndra LH och FSH
Growth hormone-releasing hormone Growth-hormone-releasing factor, somatocrinin GHRH, GHRF, GRF stimulerar adenohypofysen att insöndra GH
Melatonin
Somatostatin Growth hormone-inhibiting hormone, Somatotropin release-inhibiting factor SS, GHIH, SRIF inhiberar insöndringen av GH från adenohypofysen
Thyrotropin-releasing hormone Thyrotropin-releasing factor, Thyroliberin, Protirelin TRH, TRF stimulerar adenohypofysen att insöndra TSH

Posted on: 2008/6/27 10:19
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#13


See User information
sale, vad menar du med ditt inlägg?
"Karma" och "som man sår får man skörda" med vägledning?

Whaaat?

Jag har en funktion och endast en funktion som jag ser det; Fördela information, berätta vad jag lärt mig genom att se kopplingar mellan saker. Men jag har en trevlig signatur du borde läsa också..

Information kan vara bra för att få saker förklarade, beroende på vilken väg man är på och vilken information man söker.. Men frågan är vad du menar?

Självklart får man skörda vad man sår, men fakta är ju något vi alla förlitar oss på, eller borde, men endast egen erfarenhet kan bevisa sanningen.

Sale, vad var det du menade? :)

Posted on: 2008/6/27 10:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#14


See User information
Jag började läsa teh spritit molecule för flera år sen sen lyckades jag tappa bort boken. DMT är jävligt intressant och alla dessa kottar du visar över allt gör det ännu mer intressant.

Har aldrig lyckats få tag på DMT själv tyvär =(

Posted on: 2008/6/27 12:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#15


See User information
Ojojoj, det var absolut inte meningen att starta en ny tråd, jag skulle bara svara på ett inlägg i en annan tråd men tryckte antagligen på "nytt ämne".
Detta förklarar ju varför jag var tvungen att skriva in en rubrik. Hehe, förlåt så hemskt mycket för förvirringen!


Edit: Intressant tråd iofs!

Posted on: 2008/6/29 20:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: vbvwlövgr
#16
Joshua,

teorin om att www=666 tycker jag låter rimlig.
2012 är ju tydligen det nya årtalet för jordens undergång, och om 4 år kommer det internet vi känner idag inte längre att existera.

Internet dör. Mänskligheten går under.
Så patetiskt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: vbvwlövgr
#17
V brukar liknas vid en sexa. Därav skulle volkswagen betyda 666 i sin förkortning. Men bry er inte om såna petitesser. Förvrid fakta så de passar era behov.
Internet kommer inte sluta att existera. Maken till mind control- och övervakningsverktyg får man leta efter. Däremot går alla amerikanska myndigheter i år över till IPv6 och andra länder lär väl följa, så internet kommer bara att utöka och integreras med Internet2.

2012 är inte nödvändigtvis jordens undergång, utan symboliserar ett paradigmskifte.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: vbvwlövgr
#18
www är inte 666 utan 66 66 66

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#19


See User information
Quote:
Paradoxer2012 är inte nödvändigtvis jordens undergång, utan symboliserar ett paradigmskifte.


Vi lever i ett paradigmskifte som hela tiden närmar sig det kritiska skeder tills majoriteten vet om något de inte trodde på innan skiftets fullbordan.

Jordens undergång kommer inte ske. Var positiv och kärleksfull och sprida uppmärksamhet om t.ex. 9/11!

Jorden håller på att gå ifrån hierarkin och maktsystemet till holarki (motsats till hierarki) och kärlek (förståelse för andra, fri vilja, lika rättigheter) istället, vilket innebär fred på jorden.

Folk säger att det inte går - för människan är ett vilddjur - men det är det djuriska beteendet som är det vi har idag, och det är det vi kommer förstå och sluta låta det styra.

Posted on: 2008/7/18 23:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#20


See User information
Quote:
Folk säger att det inte går - för människan är ett vilddjur - men det är det djuriska beteendet som är det vi har idag, och det är det vi kommer förstå och sluta låta det styra.


Det där tror jag är en dålig ursäkt de hela tiden matar oss med för att inte ge oss chansen (eller ens ge det en tanke) att leva i holarki. Vackert ord förresten, holarki. Jag kanske använder det lite fel nu, jag tänker nog mer på ordet anarki.
Vi är inga vilddjur och behöver inte kriga för att överleva, livet behöver verkligen inte vara en kamp om Jordens/naturens resurser som de påstår.
Som om vi är några jävla neanderthalare med ärthjärnor som inte kan tänka långsiktigt eller dela på resurser!
I min hjärna går det utmärkt, det har jag tyckt sedan jag var ett litet barn.



OnT:
Eller topic och topic.. Flour och annat skräp förstör väl tallkottkörteln? Kan detta vara anledningen till alla tvivelaktiga ämnen de stoppar i våran mat? De vill alltså inte att vi ska kunna använda den.

Posted on: 2008/8/24 13:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#21


See User information
Precis X-ploshit, de vill inte att vi ska öppna vårt tredje öga :) Vårt tredje öga förkalkas (det innehåller vatten).

Det vi inte får glömma är att "de" har manipulerat oss i flera tusen år, så det är inte så konstigt att människan generellt inte tror på världsfred och harmoni. Speciellt inte med det negativa sätt massmedia förmedlar sina nyheter.. Dock är världsfred närmare än vad de flesta av oss tror! (2012)

Jag läste nånstans att den som finner sig själv och ser sanningen och världen ur synsättet att vi alla är en, inte vill reinkarnera mer.. Det är dags att då gå vidare.. Och det är vad 2012 handlar om, slutet på denna jords reinkarnationer där vi försöker lära oss älska och respektera varandra. De som inte lärt sig att vi grundlurats och att universum är intelligent, tjae, de kan ju inte leva i denna nya utopiska värld - för de är inte redo. Så de får fortsätta reinkarnera.. Men mycket kommer hända de närmsta 3åren och måååånga kommer börja vakna! Vi får hjälp hela tiden, genom drömmar, synkronisitet och diverse paranormala händelser.. Även filmer och böcker såsom The Secret..

Även om det finns onda agendor bakom det mesta så finns det lika mycket goda agendor, bara att de självklart inte lyfts fram. För de som är bäst på att skydda illuminati/NWO är människorna själva genom sin skeptisim, för inte kan hela vår uppväxt och allting innan dess vara en plan till att förslava oss? (Vi är redan slavar dock, och även det tror många att de inte är, även om de måste arbeta för pengar.)

Illuminati styr typ allt, men inte våra sinnen om de är öppnade :).

Och, pengar är meningslöst och behövs inte.. usch för pengar :)
(Men att skaffa mkt för att väcka folk är ett bra sätt att utnyttja dagens korruption! Använda pengar till att krossa pengasystemet)

- seilon

Posted on: 2008/8/24 19:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#22


See User information
Intressant diskussion. Jag antar att läkemedelsindustrin också bidrar till att stänga av 3:e ögat. Kemisk obalans i hjärnan skall åtgärdas med fler kemikalier... hmm, säkert!

Posted on: 2008/8/25 17:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#23


See User information
Quote:
Intressant diskussion. Jag antar att läkemedelsindustrin också bidrar till att stänga av 3:e ögat. Kemisk obalans i hjärnan skall åtgärdas med fler kemikalier... hmm, säkert!


Viktigt är att MÅNGA vill hjälpa dig, men de är så inne i den materiella världen att de förstår inte vad effekten är på dig som helet (kropp, sinne och själ).

Många läkare osv. vill väl men har konditionerats genom samhället till att inte se sanningen. Sen när jag berättar om det som i denna tråden så vägrar man tro på det :)

Jag ogillar inte läkare, sätt dig i deras situation, att bli tillsagd att allt man lärt sig är fel är inte så kul ;).

Sokrates sa: Det ENDA goda är kunskap och det ENDA onda är ignorans.

Så de genom ignorans agerar som fördel åt de "onda" dvs illuminati/NWO. Och självklart lär det vara "onda" som fått ut indoktrineringen som t.ex. aspartam. Och andra läkemedel som kan skada oss.

T.ex så led jag av migrän och käkade treo som skapade obalans i min kropp. Hade även allergi och käkade piller som hade diverse bieffekter. Tillslut så slutade jag med treo och allergi medicin och rökte "örter" istället och voila, jag blev fanimej frisk! Nu är jag dock helt fri ifrån örterna, och har börjat med meditation för att hela min kropp. Försöker meditera 15min-30min per dag, men ibland blir det inte av..

Min poäng är att om denna ört, alltså cannabis, kunde varit laglig hade fler kunnat skita i medicinen ifrån läkemedelsverket. Men NWO/Illuminati har självklart fått denna ört olaglig.. men det är en annan historia :).

peace!

Posted on: 2008/8/25 19:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vbvwlövgr
#24


See User information
Jag tror samma sak, att läkarna inte har en aning om vad som verkligen finns i medicinen. De tror ärligt att det hjälper (och det tar säkert bort lite symptom, det tror jag nog) men har inte blivit informerade om vad det verkligen gör med kroppen. Ett bevis är ju faktiskt att många tandläkare - Kanske t.om de flesta? - rekommenderar att man ska använda fluor. Trots att fluor är giftigt och DÅLIGT för tänderna!
Jag tror inte att tandläkare eller andra läkare vill ont, jag tror att de är felinformerade från läkemedelsbolagen eller vad det heter, de som tillverkar skiten. Och vem äger detta? Jag kan sätta en testikel på att eliten har en fot med i spelet!

Sen är det intressant att kolla på alla "personlighetsstörningar" som finns tillgängliga att applicera på vilken frisk människa som helst.
Man ska tydligen kunna kalla fullt friska människor (som bara är deprimerade, vilket imo är något bra, det stärker psyket efter att man har kommit över det, således bör det vara en naturlig process och inget man ska försöka ta bort med alla möjliga medel) psykfall och sedan skriva ut en massa mediciner till dem. Hmm, suck. Det är ett enda stort monopol, hjärntvättning och lögner, endast för att göra oss ännu mer instängda.

Men, det är detta vi måste uppmärksamma folk om. Det är jävligt bra att det finns belägg för det också, så man slipper bli kallad konspirationsfreak som vanligt. Det är bara att mjuka upp dem med fluor. Hehe, alltså bevisen på att fluor är giftigt. Och efter det så bör vem som helst bli mer skeptisk till vad man stoppar i sig.

Posted on: 2008/8/26 15:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
51 user(s) are online (51 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 51

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS