vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 12 13 14 (15)


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

zink skrev:
Quote:

Jumalauta skrev:


Om du ska placera sprängämnen i en byggnad i hemlighet...! Gör man det så att det kan upptäckas?
Kan man göra det på nätterna helt enkelt?
Eller om man helt enkelt klär ut sig till snickare, målare eller elektriker och meddelar samtlig personal i huset att renoveringar pågår och kommer att pågå under en tid framöver... Typ "ursäkta röran". Ofta har dessa hantverkare verktyg med sig som man ofta har i en så kallad "starke arvid"
http://www.starkearvid.se/om.aspx
Det är mycket praktiskt att ha en sådan... Finns i olika storlekar och modeller...
Man skulle ju iofs kunna packa dessa vagnar med hemliga saker som inte får upptäckas... Ofta har man ett lock och ett hänglås på vagnen eftersom det ofta försvinner verktyg på arbetsplatsen/renoveringar mm...

Det är även känt att tornen hade så kallade "undertak"
http://www.akustik-undertak.se/
Dessa är mycket lätta att lyfta på och renovera diverse rör, elkablar och annan skit som finns där, exempelvis bjäklag fackverk och golvets undersida... Se exempel nedan..

http://www.ecophon.se/templates/webpuffpage____84875.aspx

Man kan placera rätt mycket där... Nya rör, elkablar, kopplingar, sladdar, boxar, centarler och mycket mycket mer... Sällan blir man avbruten i sitt jobb som hantverkare när man exempelvis gör besiktningsreparationer eller anna typ av renovering i redan färdiga byggnader. Av personal som jobbar där dvs...

Edit:
Sen måste det alltid finnas möjlighet att inspektera/besikta hisschakt, den bärande konstruktionen och mycket mer... Här finna massa ritningar...
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/plans/table.html


Det finns inga bevis att några personer gjort något jobb med att placera ut sprängämnen hur än det såg ut på WTC platsen.

Man kan spekulera hur mycket som helst som det var möjlig eller omöjligt men så länge det inte finns ett enda bevis eller ens ett rykte att någon gjort detta så är sprängteorierna rena spekulationer.

Att absolut ingenting har framkommit på så lång tid efter 911 om arbetet med sprängämnen och vilka det var är mycket anmärkningsvärt.

Att påstå at WTC1, 2 och 7 har sprängts utan att en enda bild på sprängämnen i WTC1, 2 eller 7 eller att det inte finns ett enda dokument som visar att så var fallet gör att sprängteorierna är falska.

De spelar ingen roll hur mycket man anser händelser skulle peka på sprängämnen då ALLA dessa händelser går att förklara utan en ett enda sprängämne.

De som framför sprängteorierna kommer att få kämpa för dem tills de dör för de avgörande bevisen för att de skulle vara sannolika har inte och kommer heller aldrig att dyka upp för ju längre tid som går efter en händelse desto mindre sannolikt blir det att nya bevisa kan dyka upp.

Den officiella förklaringen har så många bevis att de med sprängteorierna måste förklara flera av de som falska medan det omvända inte gäller. Det finns inga bevis i sprängteorierna som vi måste säga är falska för de finns helt enkelt inga bevis utan bara svaga indicier och spekulationer.

Några exempel är nog på sin plats.

Detta är hämtat från 911truth

(1) AWOL Chain of Command
a. It is well documented that the officials topping the chain of command for response to a domestic attack - George W. Bush, Donald Rumsfeld, Richard Myers, Montague Winfield - all found reason to do something else during the actual attacks, other than assuming their duties as decision-makers.
b. Who was actually in charge? Dick Cheney, Richard Clarke, Norman Mineta and the 9/11 Commission directly conflict in their accounts of top-level response to the unfolding events, such that several (or all) of them must be lying.
2) Air Defense Failures
a. The US air defense system failed to follow standard procedures for responding to diverted passenger flights.
b. Timelines: The various responsible agencies - NORAD, FAA, Pentagon, USAF, as well as the 9/11 Commission - gave radically different explanations for the failure (in some cases upheld for years), such that several officials must have lied; but none were held accountable.
c. Was there an air defense standdown?
3) Pentagon Strike
How was it possible the Pentagon was hit 1 hour and 20 minutes after the attacks began? Why was there no response from Andrews Air Force Base, just 10 miles away and home to Air National Guard units charged with defending the skies above the nation''s capital? How did Hani Hanjour, a man who failed as a Cessna pilot on his first flight in a Boeing, execute a difficult aerobatic maneuver to strike the Pentagon? Why did the attack strike the just-renovated side, which was largely empty and opposite from the high command?

4) Wargames
a. US military and other authorities planned or actually rehearsed defensive response to all elements of the 9/11 scenario during the year prior to the attack - including multiple hijackings, suicide crashbombings, and a strike on the Pentagon.
b. The multiple military wargames planned long in advance and held on the morning of September 11th included scenarios of a domestic air crisis, a plane crashing into a government building, and a large-scale emergency in New York. If this was only an incredible series of coincidences, why did the official investigations avoid the issue? There is evidence that the wargames created confusion as to whether the unfolding events were "real world or exercise." Did wargames serve as the cover for air defense sabotage, and/or the execution of an "inside job"?

5) Flight 93
Did the Shanksville crash occur at 10:06 (according to a seismic report) or 10:03 (according to the 9/11 Commission)? Does the Commission wish to hide what happened in the last three minutes of the flight, and if so, why? Was Flight 93 shot down, as indicated by the scattering of debris over a trail of several miles?


THE DAY - POSSIBLE SMOKING GUNS
6) Did cell phones work at 30,000 feet in 2001? How many hijackings were attempted? How many flights were diverted?
7) Demolition Hypothesis
What caused the collapse of a third skyscraper, WTC 7, which was not hit by a plane? Were the Twin Towers and WTC 7 brought down by explosives? (See "The Case for Demolitions," the websites wtc7.net and 911research.wtc7.net, and the influential article by physicist Steven Jones. See also items no. 16 and 24, below.)


Det finns inte ett enda bevis i någon av dess punkter på något utan de alla är rena spekulationer. Man använder informationen för att misstänkliggöra istället för att visa på att den egna slutsatsen är riktig.

Att man ägnar mer åt att misstänkligöra än att bevisa sin egen ståndpunkt är förståeligt så man inte har så mycket att komma med själva när de gäller bevis.

Ni kan själva titta igenom sidan med alla punkter och visa var de finns bevis för den egna ståndpunkten.

http://www.911truth.org/article.php?story=20041221155307646



Jag påstår inte att min beskrivning är ett bevis, jag ser det mer som en sannolikhet medans du ser det som en omöjlighet... Jag anser att jag har motbevisat att det är praktiskt möjligt att placera laddningar i samtliga byggnader... Inte att det utfört på det sättet dock...

Dessvärre så har inte du heller kommit med några bevis utan baserar dina uträkningar mm på rena spekulationer, som alla andra...

Jag tycker inte det är ett dugg anmärkningsvärt att hemliga saker inte framkommer i det offentliga... Det kan tyckas att du är den enda som tycker det är märkligt... Något som är offentligt är som bekant inte hemligt... Vad är det du tycker är märkvärdigt, att det har tagit lång tid?

Det finns som bekant hemliga dokument som florerar i det okända...

Jag anser att den officiella teorin inte är bevisad utan baseras enbart på spekulationer...


Fortsätt spekulera...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

Jumalauta skrev:

Jag påstår inte att min beskrivning är ett bevis, jag ser det mer som en sannolikhet medans du ser det som en omöjlighet... Jag anser att jag har motbevisat att det är praktiskt möjligt att placera laddningar i samtliga byggnader... Inte att det utfört på det sättet dock...

Dessvärre så har inte du heller kommit med några bevis utan baserar dina uträkningar mm på rena spekulationer, som alla andra...

Jag tycker inte det är ett dugg anmärkningsvärt att hemliga saker inte framkommer i det offentliga... Det kan tyckas att du är den enda som tycker det är märkligt... Något som är offentligt är som bekant inte hemligt... Vad är det du tycker är märkvärdigt, att det har tagit lång tid?

Det finns som bekant hemliga dokument som florerar i det okända...

Jag anser att den officiella teorin inte är bevisad utan baseras enbart på spekulationer...


Fortsätt spekulera...


Den officiella förklaringen har vilket inte sprängteorin har:

En lista på vem som utförde det hela 19 kapare med namn och bild och att några av dem skulle vara vid liv har motbevisats av t.ex.

http://www.911myths.com/index.php/The_Hijackers

Att planen kunde få WTC 1 och 2 att rasa beror på att okontrollerade bränder går upp till 1000 grader vilket gör att stålet endast har kvar 10 % av sin hållfast och då trycker den övre byggnaden på det skadade stället och därför rasar WTC 2 först.

Visste du förresten att WTC 2 yttre del rasade före kärnan helt efter hur planet hade skadat byggnaden vilket detta foto visar:

http://home.comcast.net/~jeffrey.king ... /media/56016/site1074.jpg

Här är en video där du själv kan ta tid på WTC 2 kollapsen.

http://www.youtube.com/watch?v=zhNd48qx684

Jag får de till ca 15 sekunder.

Då tar vi WTC 1

Här en video som bevisar att man spånar vilt bland 911 truth

http://www.youtube.com/watch?v=y8g_FECab9o&feature=related

Det händer inte ett skvatt med byggande trots att de exploderar!!! Det finns massor av likande videor med explosioner som inte gör ett skvatt åt byggnaderna så att påstå att de är sprängämnen som inte gör något blir ganska löjligt.

WTC 1 kollapsen som är mer symetrisk än WTC 2 då planet kraschade mitt i bygganden:

http://www.youtube.com/watch?v=lMYKYGcfIlQ

WTC 7

Här en brandman som var på plats vid WTC 7

http://www.firehouse.com/terrorist/911/magazine/gz/boyle.html

WTC 7 kollapstiden. Här en video att ta tid på

http://video.google.com/videoplay?docid=-3043640611892377411

Jag får det återigen till 13 sekunder.

Då får du ta och visa något liknande om din uppfattning om 911.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Jag ber om ursäkt för att jag inte kommer med något banbrytande material. Men, det är inte så värst offtopic ändå... kunde helt enkelt inte hålla mig....

"The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. But when you're inside, you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inert, so hopelessly dependent on the system that they will fight to protect it."--The Matrix

"A really efficient totalitarian state would be one in which the all-powerful executive of political bosses and their army of managers control a population of slaves who do not have to be coerced, because they love their servitude. To make them love it is the task assigned, in present-day totalitarian states, to ministries of propaganda, newspaper editors and schoolteachers."-- Aldous Huxley (1894-1963) Author Source: Forward to 'Brave New World', 1932

"It is to be expected that advances in physiology and psychology will give governments much more control over individual mentality than they now have even in totalitarian countries. Fichte laid it down that education should aim at destroying free will, so that, after pupils have left school, they shall be incapable, throughout the rest of their lives, of thinking or acting otherwise than as their schoolmasters would have wished. But in his day this was an unattainable ideal: what he regarded as the best system in existence produced Karl Marx. In future such failures are not likely to occur where there is dictatorship. Diet, injections, and injunctions will combine, from a very early age, to produce the sort of character and the sort of beliefs that the authorities consider desirable, and any serious criticism of the powers that be will become psychologically impossible. Even if all are miserable, all will believe themselves happy, because the government will tell them that they are so."--Bertrand Russell, The Impact of Science on Society (1952).

"A society whose citizens refuse to see and investigate the facts, who refuse to believe that their government and their media will routinely lie to them and fabricate a reality contrary to verifiable facts, is a society that chooses and deserves the Police State Dictatorship it's going to get." -- Ian Williams Goddard

"It is not a sign of good health to be well adjusted to a sick society."--Krishnamurti

Posted on: 2008/8/14 0:38
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

Blackie skrev:
Jag ber om ursäkt för att jag inte kommer med något banbrytande material. Men, det är inte så värst offtopic ändå... kunde helt enkelt inte hålla mig....

"The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. But when you're inside, you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inert, so hopelessly dependent on the system that they will fight to protect it."--The Matrix

"A really efficient totalitarian state would be one in which the all-powerful executive of political bosses and their army of managers control a population of slaves who do not have to be coerced, because they love their servitude. To make them love it is the task assigned, in present-day totalitarian states, to ministries of propaganda, newspaper editors and schoolteachers."-- Aldous Huxley (1894-1963) Author Source: Forward to 'Brave New World', 1932

"It is to be expected that advances in physiology and psychology will give governments much more control over individual mentality than they now have even in totalitarian countries. Fichte laid it down that education should aim at destroying free will, so that, after pupils have left school, they shall be incapable, throughout the rest of their lives, of thinking or acting otherwise than as their schoolmasters would have wished. But in his day this was an unattainable ideal: what he regarded as the best system in existence produced Karl Marx. In future such failures are not likely to occur where there is dictatorship. Diet, injections, and injunctions will combine, from a very early age, to produce the sort of character and the sort of beliefs that the authorities consider desirable, and any serious criticism of the powers that be will become psychologically impossible. Even if all are miserable, all will believe themselves happy, because the government will tell them that they are so."--Bertrand Russell, The Impact of Science on Society (1952).

"A society whose citizens refuse to see and investigate the facts, who refuse to believe that their government and their media will routinely lie to them and fabricate a reality contrary to verifiable facts, is a society that chooses and deserves the Police State Dictatorship it's going to get." -- Ian Williams Goddard

"It is not a sign of good health to be well adjusted to a sick society."--Krishnamurti


Citaten är från 1932 och 1952 vilket är mer än 50 år sedan och den sist citerade dog 1986.

Detta räcker inte.

Det går att lista mycket som bara hänt efter 1986.

• Sovjetunionen finns inte längre. Upphörde 1991.

• Kina har blivit en dominerande tillverkare.

• Varken bomben i WTC 1993 eller 911 hade hänt.

• Iran-Irak kriget har tagit slut. Det pågick 1986.

• Internet. Fanns bara som en mindre nät 1986. Det var Windows 95, 1995, som fick fart på Internet.

Världen rör på sig hela tiden så att de du påstår ska bli trovärdigt ska du visa några bra exempel från dagen samhälle

Du har dessutom inte på något sätt visat att detta skulle ha påverkat något med 911.

Till skillnad från de jag visat fanns det DIREKTA länkar till det jag påstod och de du gör är en mycket svag och långsökt kedja som inte alls övertygar då du valt så gamla citat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

zink skrev:
• Internet. Fanns bara som en mindre nät 1986. Det var Windows 95, 1995, som fick fart på Internet.
Mindre nät? Är du nipprig eller?
Det var världsomspännande redan under 1970-talet. Grunden för Arpanet (Advanced Research Projects Agency Net) lades redan 1969 och var då ett militärt nätverk med sammarbete genom UCLA.

Bytte väl namn till internet för att det inte skulle vara så tydligt att det var ett avancerat forsknings verktyg skapat för att kartlägga oss.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

zink skrev:
• Internet. Fanns bara som en mindre nät 1986. Det var Windows 95, 1995, som fick fart på Internet.
Mindre nät? Är du nipprig eller?
Det var världsomspännande redan under 1970-talet. Grunden för Arpanet (Advanced Research Projects Agency Net) lades redan 1969 och var då ett militärt nätverk med sammarbete genom UCLA.

Bytte väl namn till internet för att det inte skulle vara så tydligt att det var ett avancerat forsknings verktyg skapat för att kartlägga oss.


Som vanlig bara svar på en enda grej.

Nog vet jag att Internet var uppbyggt som du beskriver men det var med Windows 95 det kom till de stora massorna.

Så ta nu någon på detta forum och svara på lite mer av allt jag har framlagt annars anser jag att varje punkt är utagerad och min beskrivning är det som gäller.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

zink skrev:
Som vanlig bara svar på en enda grej.
Och? Vad spelar det för roll? Jag slöläste lite.
Det är ju ingen idé att diskutera 9/11 med dig dessutom. Resten var ju sant!?

Quote:

zink skrev:
Så ta nu någon på detta forum och svara på lite mer av allt jag har framlagt annars anser jag att varje punkt är utagerad och min beskrivning är det som gäller.
På vad? Det om sovjetunionen var ju sant. Vad du syftar med på kina vet jag inte eftersom jag bara slöläste.
Vad WTC bombningen 1993 och 9/11 beträffar, så även det är ju sant att det inträffade innan 1986.

Vad Iran/Irak-kriget beträffar, så slutade det 1988.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

zink skrev:
Som vanlig bara svar på en enda grej.
Och? Vad spelar det för roll? Jag slöläste lite.
Det är ju ingen idé att diskutera 9/11 med dig dessutom. Resten var ju sant!?


Varför anser du att de inte är någon idé att diskutera 911 med mig?

Quote:

Quote:

zink skrev:
Så ta nu någon på detta forum och svara på lite mer av allt jag har framlagt annars anser jag att varje punkt är utagerad och min beskrivning är det som gäller.
På vad? Det om sovjetunionen var ju sant. Vad du syftar med på kina vet jag inte eftersom jag bara slöläste.
Vad WTC bombningen 1993 och 9/11 beträffar, så även det är ju sant att det inträffade innan 1986.

Vad Iran/Irak-kriget beträffar, så slutade det 1988.


Nu slöskrev du för du fick 1993 och 2001 före 1986.

Men till skillnad från andra på detta forum så anser jag de bara vara ett mänskligt misstag som INTE ändrar på din trovärdighet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

Jumalauta skrev:

Eller om man helt enkelt klär ut sig till snickare, målare eller elektriker


Ja inte kladde dom ut sig till frimurare, dvs kostym och slips, som ar en frimurare uniform.

Nar det galler diskussionen om det fanns tid eller inte, ar detta cp skadat att en skapa en san diskussion, man kan inte bevisa en negation, dvs man kan inte bevisa det som inte har hant.

I detta fall tror zink inte att man kan gora detta, och kan varken sjalv eller nan annan bevisa at det inte har hant.

Exempel pa samma reonemang i annan form, att bevisa en negation, som ar omojligt!

"Jag har aldrig cyklat"

"Bevisa det!"

det kan man inte, allt bygger pa att man svarar sanning, man kan ljuga och detta kn inte bevisa, jag forstar att zink inte tar sig egenom denna typ av jattesvara resonemang, men nio andra vet jag fattar detta, om ni svarar honom tror ni att ni kan bevisa nat som ar omojligt, det ar inte en ett kriterie, att kunna bevisa detta.

Fanns sprangmedel i huset, kom det dit.

ur kanske man aldrig far reda pa av olika skal, men sjalva beviset ar av annan art an logisk.

"Har har aldrig en fagel flygit forbi!"

"Bevisa det!"

"Det skulle ha funnits streck i luften har da!" hehe, detta ar zink's tuypiska resonemang.

Detta ar enkelt for de flesta normalbegavade.

Zink verkar vara under ytan i den normen.

Om han pastar sig vara normalbegavad, sager jag, bevisa det. det kan han inte, eftersom om han var normalbegavad, skulle inte diskussionen ens uppsta, och om inte ens diskussionen finns, finns inget6 att prata om, och jag hade aldrig skrivit detta.
Saken ar lika korkad som att saga:

Om zink hade sagt si eller sa, da hade jag gjort detta" xxxx

Detta ar inte sant, eftersom man inte gjort det. lika mycket fantasi som logner.

Vad man hade gjort om nat hant,, kan man inte veta, och forljdaktligen inte bevisa.

I denna fraga har han sagt vissa parametrar, antal ton, storlek osv, vi kom fram att sprangmedlet tar 2 timmar for 30 man att montera, per vaning.

Hur lange man planerat har ingen sagt, det finn bara en teoretisk bortre grans, i princip, kan dom ha monterat all utrustning, 2 ar i forvag, utan problem, kablar, realan, radioutrustning osv, om dom jobbar en kvart per natt, balk efter balk, kan ju nan som orkar kanske komma fram till att det tar 15 minuter varje natt i tva ar eller nat, en idiot fattar att de haft tid.!!!!Sen kan de ha monterator sprangmedel sista veckorna, som det redan AR BEVISAT att vaningsplan var avstangda bomhundra pensionerade och franvarande, detta AR REDAN BEVISAT.

Snart kommer han och sager, "Om dom gjorde detta maste nan ha vrickat foten, det finns inga sjukhusrapporter att nan skall ha vrickat foten eller video pa detta, det kan inte ha hant." Denna smorja ar idiotisk, han far ta fram vilka parametrar han TROR ar sant, men vad han TROR eller inte TROR, kommer aldrig att hamna i Svenska Akademiens Ordlista. Om just han eller hans alter ego ZP2 vore har, skulle ingen enligt min TRO, kommit umm med en negation som fragestallning, har man fort en diskussion kan man veta att sant inte funkar!

Ett tips i ratt riktning, jag TROR att vio vet svaret pa detta, i byggnad sju fanns en superbunger med okrossbart glas, nar man byggde denna vaning, tror jag att det hela borjade ta form, orkar dock inte leta efter detta, och orkar inte bry mig, eftersom att bevisa 9/11 kanns lika onodigt som att bevisa for zink att man fyller ar varje ar, man skulle stota pa liknande resonemang, eftersom han inte forstar resoneng, kanske man inte kan googla ett resonemang!

Man maste fatta detta, och varken han elle dom andra zp personligheterna, VILL ERKANNA, men dom kan fatta, eftersom dom svarar, diametralt motsatt not det man sager, alltsa kan de se resonemanget man har och kontrar med natt som gar tvart emot, dessa kan inte gora deta utan att forsta, och man kan veta att de ljuger.

Lognhalsar.

Posted on: 2008/8/14 21:11
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 12 13 14 (15)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
58 user(s) are online (58 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 58

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS