Vakencorner

Re: Sacrifice, the way we like it. /Illuminati
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Det kommer ut mer och mer information om pedofiler och satanister med kopplingar till Savile så man kan ju undra hur stora dessa "satanistringar" är och om de har nån koppling till några större organisationer som frimurarna?
Pervert MP Cyril Smith was pals with satanic child sex monster http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/ ... il-smith-was-pals-1546290 Paedophile MP Cyril Smith was in league with another appalling child sex abuser who set up satanic rituals and raped children as young as TWO, the Sunday People has discovered. Victim Michael Roberts, 40, today bravely puts aside his right to anonymity to tell for the first time how he was only six when he was sexually abused by 29-stone politician Smith. And shockingly he has revealed his devil-worshipping stepdad Michael Horgan organised the horrendous ordeal. Horgan made a deal with the man who went on to be knighted after years as a respected Member of Parliament. Michael claims Smith, who was also a close pal of Jimmy Savile, told him he had been “a naughty boy” before forcing him to take part in a perverted spanking and groping ritual. Now studying for a counselling qualification, Michael fought back tears as he recalled: “I was frightened of him because of his size. But by then I was getting abused by so many people I’d just got used to it.” Horgan, who has also used the name Shaun O’Donnell, became known as the High Priest of Satan.
Posted on: 2013/1/20 16:02
|
|||
"Earth is an insane asylum, to which the other planets deport their lunatics" -Voltaire (Memnon the Philosopher)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Här nedan kan du se hur Bob Dylan svarar på en rak fråga om han slutit avtal med Djävulen. Svaret ser du i inledningen till denna länk:
http://www.youtube.com/watch?v=idAz7mFKPrc&feature=endscreen
Posted on: 2013/1/22 11:39
|
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Englands frimureri kopplat till satanism, droger, terrorism och occulta sällskap
The Duke is the Grand Master of the United Grand Lodge of England, the governing body of Freemasonry in England and Wales. Prince Edward has served in that office since 1967. Prince Edward, Duke of Kent (kusin till Queen Elizabeth) http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Edward,_Duke_of_Kent The Assistant Grand Master of UGLE is Lord Northampton, Spencer Douglas David Compton, the 7th Marquis of Northampton (he runs the show and directs the plans to rebuild Salomons Temple). Lord Northampton och droger. - Spencer Douglas David Compton, born 1946. His great grandfather was William Bingham Baring, head of the Baring Bank, descended from Francis Baring the chairman of the British East India Company. The BEIC brought England into the lucrative international opium trade, a business that the British Royal Family and their agents now monopolize. According to EIR's "Dope, Inc." Baring Brothers bank has been the premier merchant bank of the opium business from 1783 to the present day. - In 1987 Lord Northampton held a London conference funded by his own Hermetic Research Trust to commemorated the 100th anniversary of the Golden Dawn. - Lord Northampton comments on Alister Crowley and the Golden Dawn, "I know the Golden Dawn extremely well, and I love Aleister Crowley's poems and Macgregor Mathers, and all those people and I know all the people in England who are still practicing it, and I have done the rituals. I have done all these things. Great fun. Tremendously exciting!" Frimureri och operation Gladio och terrorism Professor Giuliano Di Bernardo - Current grand master of the Regular Grand Lodge of Italian freemasonry. - Former head of the Grand Orient Lodge of Italy. The GOI contained the infamous P-2 Lodge, which was connected with terrorism and fraud involving the Vatican, the mafia and the Red Brigades. It was officially closed in 1976 but continued to operate underground until 1981 when it's grand master Licio Gelli was arrested and sentenced to seven years. Apparently Gelli was a CIA operative charged with controlling communist insurgency, and his sentence was later overturned. EIR contends that P-2 was also operated from the UGLE through the Duke of Kent. - Upon quitting the GOI Di Bernardo accused his old lodge of Satanic rituals saying, "in the lodges of the GOI, obscene rites are practiced, deriving from the Templar tradition, in which the devil Baphomet is invoked, together with the Supreme Being." - Lord Northampton is an avid supporter of Di Bernardo and has charged him with the task of preparing the way for rebuilding Salomons Temple. In June, 1996 Bernardo published his book "Rebuilding the Temple." - In an interview he explains his goal, "A new utopia may be based on the cabala. I see a utopia based on Jewish mysticism, but Jewish mysticism as a place... a material place, Solomon's Temple... This is my intention. This is my will!" Frimureri och judisk mysticism och Kabbala "Apart from members of the American based Christian identity movement, whose members recently attempted to lay a ceremonial corner stone at the Temple; would you believe that some of [Ariel] Sharon's most important allies come from within the British aristocracy and European nobility? That's right. Foremost amongst them is the Queen's first cousin, the Duke of Kent, who heads the Quatuor Coronati 'research' lodge of the Grand Mother Lodge of British Freemasonry. The Lodge has an ongoing operation on Temple Mount itself, run on a day-to-day basis by the Seventh Marquis of Northampton, Spencer Douglas David Compton...the Duke of Kent and Lord Northampton are both adherents of British Israelism: a doctrine that holds that the cream of British aristocracy is descended from one of the lost Tribes of Israel. "According to Lord Northampton: 'I think the tradition of the Kabbalah is very strong in England, because I think one of the lost tribes came to England.' "...In Lord Northamptons view America was also colonised by another of the lost Tribes... He told an interviewer: . . 'so I think that America and England got the Two Lost Tribes, and that is why they then, in a very intellectual Jewish way, started to run the world!' It gets even stranger because Lord Northampton is, by his own admission, a practitioner of the Golden Dawn rituals of occultist Aleister Crowley. Lord Northampton's right hand man on the Temple Mount project is Giuliano de Bernardo, Grand Master of Italian Regular Freemasonry. (http://www.lkwdpl.org/wildideas/mysticalgeography.html)" http://www.tribwatch.com/temple.htm Lord Northampton http://www.telegraph.co.uk/women/sex/ ... rce-battle-over-25m.html# duke of kent info http://www.redmoonrising.com/tm.htm
Posted on: 2013/2/4 22:30
|
|||
"Earth is an insane asylum, to which the other planets deport their lunatics" -Voltaire (Memnon the Philosopher)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
George W. Bush's great-great-great-great-grandfather, Thomas Walker, was a slave trader. Brice Taylor, in her book, writes that George H W Bush was a child abuser. http://aangirfan.blogspot.se/2013/06/the-bush-family.html
Posted on: 2013/6/21 20:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Du har så rätt. Vem behöver galler på sitt fängelse om det sitter i huvudet och du lärs älska din träldom som det ända möjliga, då till och med vi lärs slåss för att bibehålla träldomen?
btw, ibland får även Aftonblaskan till det... Snacka om moment 22?! ![]() Polisen varnar för vägpirater http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17004962.ab Hotas AB Polisen i sitt monopol? ![]()
Posted on: 2013/6/22 19:00
|
|||
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Ja det slog mig idag att slavarna är dom som får systemet att fungera genom att slavarna håller tyst om att det finns folk som inte får arbete och samtidigt svälter. Dom vill inte bli av med arbetet så dom håller tyst om att det finns folk utan arbete som svälter trots att det är väldigt enkelt att ta bort stängslet runt om äppelträdet och låta folk äta.
Folk är så rädda för att bli av med arbetet så dom håller tyst och slavar vidare utan att förstå att dom får ett väldigt orättvist system att fungera genom att bara hålla tyst och vara en slav. Slavarna håller sig själva som slavar helt enkelt för utan deras assistans så skulle systemet fallit för länge sen. Det som slavarna inte förstår är att dom själva kastar bort nyckeln om dom fortsätter slava länge till.. Och sen finns det ingen återvändo. Jag blir så trött på slavarna med stockholmsyndromet men jag funderar starkt på om syndromet har med slaveriet att göra, eller bara en människa som tycks vara hälften människa och hälften kyckling, även kallad svensk. Det tåls att täänka på i dessa sista dagar. Vad tror du om det avatar? Fred!
Posted on: 2013/6/22 22:22
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Ja, du har rätt!
Dock är det viktigt att veta att alla gör sin resa, ingen står mer eller mindre över/under en annan, vi kan bara göra detta tillsammans... Jag blir även o-tålig ibland, men däri ligger även en lärdom för insikt. Allt kommer få sin gång den önskar och jag vet insiktfullt vi är i dessa "sista dagar". BTW: Vad är inte Sverige idag, som omgjorts bakom alla våra ryggar(Förräderi och T-rist ordets sanna bemärkelse), som håller dig och alla andra som en pantbank för sin egna fordran? Och även detta är en illusion... I frid och <3!
Posted on: 2013/6/22 23:08
Edited by Avatar on 2013/6/22 23:27:00
Edited by Avatar on 2013/6/22 23:28:12 |
|||
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Jo det är sannt som du skriver, slavarna hålls i pant..
Vad gäller tillsamans: För mig är det tvärtom, jag kan bara göra det ensam dvs meditera och astralresa.. Det får bli ni som gör det i grupp men jag intar helst den spirituella världen ensam. Jag vet inte hur det går för dig avatar men låt oss dra på äventyr såfort jag kommit in i 4e dimensionen, vi kan mötas upp vid månen och sen dra på upptäcksfärd. Inte för att vara i en religiös tråd och typ skratta åt dom religiösa människorna som blivit lurade att inte astralresa för prästen sa att det är farligt och man blir besatt av demoner hahhaha. Så typiskt att det ska vara min högsta dröm sen jag var liten att flyga och gå igenom väggar.. Nu känns det tammefan omöjligt att hålla tankarna "i styr" och inte tänka på nånting i 10-15 minuter. Men det gick bra i början men sen att mitt trdje öga kan skapa rörelser är ganska mäktigt enligt mig så sen det börja röra sig så började tankarna att tjata konstant om allt som nu är möjligt hahahaha. Så sjukt när jag är bombsäker på att jag kan lyfta saker med tankarna men jag kan tammefan inte komma in i 4e dimensionen för det är så spännande och intressant så jag kan inte relaxa tillräckligt länge zzzzzz. Jag litar på högre makter men visst skulle det vara kul om högre makter kunde hjälpa mig att hålla tankarna borta så jag kan flyga lite i 4e dimensionen och sen fortsätta leva den lilla tid som är kvar här, men det kanske inte fungerar så vi får se.. Nu har jag skrivit det här så nu kanske den högsta makten vet vad jag beställt från universum. Vi får se snart, jag slänger iväg ett pm till dig när jag väl kommit ur kroppen och börjat flyga. fred!
Posted on: 2013/6/22 23:38
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Vad som sker inom sker också utom... Som den förljugna boken med X på hävdar: Så som nedan, så även ovan. Har själv flytta på saker med medvetandet, men en röst inom mig vill låta mig bli och be mig gå inom mer, "falla in i Jaget" (Med löftet att detta kommer bli dig "vardag" av din natur). Om nån "tror" det e nån fabel om nån demon/jävul via en bok med Labels... Heheheh
Posted on: 2013/6/23 0:10
|
|||
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Vi måste antgaligen gå djupare inom oss själva för att få tillgång till kunskapen om hur man lyfter saker med tankarna , antagligen händer det telepatiskt när vi väl gått djupt nog för att kunna tala med dom som vet hur det går till.
Jag är bergsäker på att det är möjligt såfort vi vet om att vi är guds barn som har ett universum inne i våran själ som gör det möjligt att astralresa men även att lyfta och slänga runt saker i universum bara genom att använda tankarna. Är astralresor möjligt så är det möjligt att genom sina tankar lyfta objekt också, men såklart måste man få tillgång till den kunskapen genom den spirituella världen. Pma gärna om du kommer närmare eller gör framsteg. Fred!
Posted on: 2013/6/23 16:25
|
|||
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Intressant om pedofilnätverk i Europa.
http://www.abeldanger.net/2016/10/the ... -and-protection.html#more Sigmund Freud and his deviant pedophile heir Now comes news that the late Liberal MP, broadcaster, and humorist Sir Clement Freud, the grandson of psychopathology sex expert Dr. Sigmund Freud, was known to be a pedophile. Of greater interest is that fact that Freud owned a villa in Praia da Luz, very close to the Ocean Club Resort where Madeleine turned up missing. It has also been reported that Freud was acquainted with the McCanns and their three children, including Madeleine. Freud died in 2009, some two years after Madeleine was reported missing. The presence of several known and suspected pedophiles living and holidaying in and around Praia da Luz, including a number of people questioned by the Portuguese police, has a number of missing children investigators convinced that the resort town is a major center of pedophile activity in Europe.
Posted on: 2016/10/9 22:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
För en del år sedan åkte jag då och då genom Belgien till ett ställe med en lustig camping för kattägare som låg i en liten stad som hette Tilf, nära Hillmanuniversitetet.
Man passerade då genom Liege, en ganska rörig och halvvild stad där det hela tiden tutade av polisbilssirener och småflickor jagade med moped efter gamla gubbar att ronka av och tjäna lite pengar på. En dag körde jag ut från centrum och kom lite vid sidan av landsvägen upp mot Ardennerna och då skulle jag göra en U-sväng framför en villa med en parkeringsplats framför. Den var full med polisbilar och det fullkomligt drällde av poliser som dock inte verkade på terroristjakt utan det var nåt annat på gång. Det visade sig att kåken längst in var gömställe för bortförda barn som hållits gömda av en pedofilring. Denna ring bestod bl.a av två ministrar i den belgiska regeringen, flera EU-tjänstemän och personer som i övrigt hade varit troligare som medlemmar i nåt vanligt ordenssällskap! När jag en tid efteråt var i Bryssel och såg den lille pinkande gossen (Manneken-pis) stå utanför EU-högkvarteret kände jag mig aningen konfunderad...
Posted on: 2016/10/10 18:49
|
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login