vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: Välkomnar alla nya användare.
#25


See User information
Hejsan allihop!

0. jag gillar stajlen paa ert material. Det beskriver vad som aer fel.

1. Jag vill uppmaerksamma webmastern paa att http://vaken.se/modules/newbb/index.php?cat=6 som jag laenkades till fraan startsidan inte fungerar.
tar man bort "cat=6" funkar det baettre.

2. Jag har vaknat under de senaste aaren.

3. Jag aer webmaster och moderator i det tvaerpolitiska partiet Aktiv Demokrati som bjuder in er alla till framtidens loesning paa det som aer fel.

MVH
MrPerfect72
Uppvaknad och i harmonisk glad balans

Posted on: 2010/6/25 14:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Välkomnar alla nya användare.
#26


See User information
Hej! Jag undrar hur jag skriver ett inlägg. Hittar inte vart jag skall gå in på. Skrev en artikel istället för ett inlägg...

Malin

Posted on: 2010/12/15 14:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Välkomnar alla nya användare.
#27


See User information
Malin, ett inlägg har du precis skrivit, menar du hur man startar en ny tråd? Du måste gå in på det forum som passar bäst överens med din titel och trycka på New topic.

Posted on: 2010/12/15 15:03
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Välkomnar alla nya användare.
#28


See User information
Void, det där välkomnandet var ju som att bjuda in alla antagonister till att attackera, bara att man t.e.x. skapar ett nick som heter "macro" säger det mesta..

Men som sagt, vaken.se har sina antagonister, många av dessa har misskött sig flertalet gånger därav har dom agg mot vaken, inget att bry sig om för till slut kommer även nya användare att se genom dessa individers agenda..

Välkomna alla nya besökare!

Mitt råd, ta inte åt er av andras kanske lite aggressiva attityd, inget att bli rädd för.

Posted on: 2010/12/16 8:03
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Välkomnar alla nya användare.
#29


See User information
Underbar artilkel Mikael!!!

Precis så har jag upplevt det. Fick svårt för att sova, ville bara sitta uppe och skriva ner mina tankar. Blev extremt manisk under en period...

Något som fortsatt snurra i mina tankar är det här med demokratin. Hur korkat system det är. Vem som helst utan vilka som helst relevanta kunskaper får bli politiker och oj vad fel det kan bli då...

Ta t ex. skolministern, hade det inte varit lämpligt om han åtminstonde var lärare???

Sen har vi det här geniala med att alla utan krav på några kunskaper skall vara med och bestämma.. Men oj vad fel det kan bli då.. Själv röstar jag med enligt min tro än efter mitt vetande..

Jag vet inte om det är revolution som jag vill ha...

Finns det någon där ute som resonerar som mig?????

Malin

Posted on: 2010/12/16 11:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS