vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5)


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?
#97


See User information
Xtas, har du just "bevisat" något som en Vaken aldrig gör, att peka mot person/budbärare, då essensen i det som sades blev sträv och jobbig för egot att bemöta, motstånd... överkurs eller annat?

hehe...

Posted on: 2009/11/7 23:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?
#98


See User information
Tröttsamt det blir när du ignorerar frågorna som avlöjar Islams hedniska rötter truthprevail, samma sak med dig Xtas. Ibland ska man läsa bibeln utan att spekulera så otroligt mycket, för mycket i bibeln är solklart för vem som helst. Bibeln skrevs inte för att du ska få springa till präst dom du även kallar "fader" varje gång du inte förstår något för att du tror att allt har en hemlig mening. det mesta kan förstås utav de flesta ...

Xtas, sluta dra oss här på forumet i jämförelse med de flesta kristna därute som dyrkar Jesus med solen bakom sig etc. Läs på lite om vår historia och se vilka som bygge majoriteten utav alla kyrkor för ett par hundra år sedan, frimurare. Frimurarna är duktiga med att infiltrera kristendomen och Zeitgeist har blivit motbevisat tillräckligt nu med deras falska information om kristendomen. Det enda som bevisas är hur kristendomen har blivit ifniltrerat av deras trosystem.

Truthprevail, jag säger en sak; Det är inte en slump att muslimer och katoliker har så otroligt mycket gemensamt(satanister med för den delen). Det är inte en slump att båda försöker år för år sudda ut Jesus mer och mer från folks ögon och blåsa upp Maria/Mariam/Fatimah. Det är inte en slump att baphometdyrkare som korsriddarna började sprida runt sina satanistiska religioner över hela europa EFTER att de hade hittat "skatten" under salomons tempel som hade hjälpt muslimerna att blomma så otroligt under en så kort tid.

Posted on: 2009/11/8 17:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?
#99


See User information
Shermjyl, jag pekar ut ditt budskap som heretiskt och totalt fel och antyder att den som författat eländet troligen inte har alla hästar hemma han heller men vad spelar det dig för roll?

Genesis, du har precis avslöjat att du kallar din präst "fader", är det något mer ditt katolska hjärta inte orkar bära genom livet men måste bekänna?
Jaså erkänner du dig som satanist?

Genesis, du har inget att säga, bara hostar upp floskler som du läst av konspirationsteoretiska författare.
Har inte ens en egen syn på saken.
Fattigt...

Posted on: 2009/11/9 3:02
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Det blir bara mer och mer skrattretande då du får mindre och mindre att säga emot Xtas. Kastar ord i mun på mig ?

"Bibeln skrevs inte för att du ska få springa till din präst som DU även kallar "fader" varje gång du inte förstår något för att du tror att allt har en hemlig mening. "

JAG är helt emot att kalla någon Fader förutom din biologiska far och vår Fader, skaparen. Jag använder exempel för att visa va de flesta gör som är fel. Därför jag nämnde det, är emot katolism så jag förstår inte hur du ens orkar försöka få mig att framstå som en med katolsk syn på Gud.

Posted on: 2009/11/9 9:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
xtas skrev:
"Shermjyl, jag pekar ut ditt budskap som heretiskt och totalt fel och antyder att den som författat eländet troligen inte har alla hästar hemma han heller men vad spelar det dig för roll?"
-------

Vad då feloch heretiskt? Nu är du allt bra snurrig.
I mitt inlägg 95 så frågar jag... det jag säger annars om att inga gudar/högre säger åt människor att "göra si eller så", eller att de som förut inspirerat/kanaliserat för ut något som är "högre".
Det skrev jag då, som du ser, efter att ha menat att Muuuhammed inte heller kan anses ha varit något annat än vilket skrymt som helst som fyller new age-bokaffärernas hyllor med massa ord,och hellerinte dåkan anses som religion.

Posted on: 2009/11/9 11:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Men jag förstår inte.
Ni som är troende kristna, tror på den kristna bibeln i någon form, tror ni också på de 13 blodlinjerna och faktumet att dessa människor har hafft makten i ett antal 1000 år?
För om ni gör det måste ni väll inse att de har hafft hur många möjligheter som helst att skriva precis vad de vill i bibeln?
Jag tror att svaret finns inom dig och inte utanför..

Posted on: 2009/11/10 3:15
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Men jag förstår då inte heller paskharen?

Om det nu finns en Gud, tror du inte att bibeln hållt sig helig i vissa former, till ex KJ bibeln. Tror du inte Gud har den kraften att bevara en bibel ? Jag kan säga såhär ... hade en viss man inte blivit träffad utav BLIXTEN ett par hundra år sedan hade illuminati redan tagit över planeten helt. Tyvärr blev han träffad utav blixten, tjänstemän dök upp och hittade alla dokument som han hade haft med sig på hästen och frimurare bannlystes och började jagas världen över.. tror du på slumpen? eller tror du att dessa personer försökte få igenom sin agenda lite för hastigt och Gud satte stopp?

Det går inte att bevisa vilket som, det har med din trooch ledtrådarna att göra .. Frimurarre världen över förnekar fortfarande att Illuminati besegrades på 1700-talet efter att dokumenten kommit hand på viktiga regereingsmän men ibland får man spekulera när vi har en elit som raderar allt som gynnar oss i hostorieböckerna..

Posted on: 2009/11/10 9:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
De raderar allt i historieböckerna som gynnar oss men samtidigt kan de inte manipulera bibeln? Du hävdar att det skulle hänga på att gud vakar över bibeln men det måste jag anse är en aning trångsynt. Varför skriver han inte bara bibeln över hela himlen för att slippa allt bråk?
Sen är det ju så att ingen religion har skapat så mycket krig och död som kristendomen och om man räknar in de andra 2 Abrahamitiska religionerna så finns det ingenting som har dödat så många människor. Jag tror att om man mäter alla människor som har dödats av "Illuminati" genom tiderna mot de som dödats av de Abrahamitiska religionerna skulle Illuminati inte ha en chans. Den gud som beskrivs i bibeln är en hatisk och ond gud och om valet verkligen står mellan honom och Illuminati är det nästan så jag hällre sätter min tilltro till Illuminati.
Sen undrar man ju hur det är med de olika grenarna av kristendomen. Kommer både protestanter och catoliker till himlen? Hur är det med de högt uppsatta inom vatikanen som väldigt tydligt arbetar för Illuminati? Är gud allierad med Illuminati kanske eller är det så att den allsmäktiga guden som har hållit sin vakande hand över bibeln i över 2000 år inte kan hålla koll på vilka som utses till hans röst på jorden? Jag tror att ni ovetandes dyrkar en ond kraft, en demon om du så vill.
Men samtidigt tror jag inte att ni är förlorade. För likt Aslans säger i "Narnia - Den sista striden" "Allt gott du har gjort i den onda guden namn har du egentligen gjort i mitt namn och allt ont du har gjort i mitt namn har du egentligen gjort i hans namn"

Om jag säger att jag är vägen, saningen och livet och att ingen man kommer till gud förutom genom mig skulle ni tro mig då? Bäst jag låter bli utifall att, jag vill inte ha följare utan bara att folk ska tänka efter själva och inse när de har fel..

Posted on: 2009/11/11 2:54
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Ja paskharen du visar det rätt tydligt hur mycket du INTE vet om bibeln, religion eller människans historia. Finns knappt någon religion idag som följer Guds ord tyvärr men det är skrivet och det är så det blir ..

Jag skyller inte på folk för att de inte tror på Gud eller hans ord nu för tiden.. senaste tusen åren har Guds ord använts av eliten på ett eller annat sätt för kontroll, krig, makt etc.

Posted on: 2009/11/11 9:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Illuminater läser Bibeln, i Bibeln står enligt dem kodade budskap, esoterisk information som kräver "upplysning" innan de kan förstås.
Om illuminater inte har nånting med Gud att göra, utan med satan, varför skulle de läsa Bibeln?

Vad står i Bibeln som är skrivet av deras store arkitekt, vem det nu än är?

Genesis, varför följer få religioner Gud (egentligen inga i mina ögon med tanke på ordet religion)?
Kan det vara så att Bibeln i sig inte spelar lika stor roll som uttolkningen av den och även Bibelns översättningar i sig själva då de är uttolkningar av många led av uttolkningar tillbaka till grundtexten?

Genesis, Gud har kraften att bevara en bok menar du?
Hur är den bevarad när den blivit förvrängd och omskriven och fick sin första storskaligt spridda form bestämd av människor som uteslöt vissa delar?

"Jag skyller inte på folk för att de inte tror på Gud eller hans ord nu för tiden.. senaste tusen åren har Guds ord använts av eliten på ett eller annat sätt för kontroll, krig, makt etc."

Bra att du erkänner.
Så upplys oss nu om hur KJ Bibeln kan ge oss Guds ord som det "ska vara" obesudlat av "eliten" när det var de som skrev den.

Posted on: 2009/11/12 16:00
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Paskharen: Om du tror att bibelns gud är en "ond och hatisk" gud, då har du helt enkelt inte läst bibeln. Tycker du det är hatiskt att han dog för att rädda dig? Utveckla gärna, och jag ber dig att ha öppet hjärta för en ändring av ståndpunkt.

Xtas:
Quote:
Illuminater läser Bibeln, i Bibeln står enligt dem kodade budskap, esoterisk information som kräver "upplysning" innan de kan förstås.
Om illuminater inte har nånting med Gud att göra, utan med satan, varför skulle de läsa Bibeln?


Eftersom Satan lurar dem att han har den riktiga tolkningen av bibeln och att han är snäll etc, och att han kan "upplysa" dem och ge den rätta tolkningen. Han är ju lögnens-fader, han ljuger.

Quote:
Genesis, Gud har kraften att bevara en bok menar du?
Hur är den bevarad när den blivit förvrängd och omskriven och fick sin första storskaligt spridda form bestämd av människor som uteslöt vissa delar?


Man hade vissa kriterier när man sållade bland de skrifter som fanns till hands när dessa möten hölls för att utesluta fake-skrifter. Det var inte bara så att de typ behöll det som "kändes bra". Det var metodiskt ordnat för att utesluta falska läror.

Quote:
Så upplys oss nu om hur KJ Bibeln kan ge oss Guds ord som det "ska vara" obesudlat av "eliten" när det var de som skrev den.


Du får gärna utveckla. Tror inte att Johannes, Markus, Matteus eller Lukas direkt tillhörde eliten. Eller har du insider info?

Posted on: 2009/11/12 21:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Tack Christsoldier!

Posted on: 2009/11/12 22:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
"Eftersom Satan lurar dem att han har den riktiga tolkningen av bibeln och att han är snäll etc, och att han kan "upplysa" dem och ge den rätta tolkningen. Han är ju lögnens-fader, han ljuger."

Ja, han luras, och en fråga jag ställt som saknar adekvat svar från er sida är när bibelskribenterna, prästerna och vanliga kristna vet när det talar med Gud via den Heliga Anden eller med satan.
Hur vet ni vilka som inspirerat Bibeln bara för att vissa namn och titlar står i den?

"Man hade vissa kriterier när man sållade bland de skrifter som fanns till hands när dessa möten hölls för att utesluta fake-skrifter. Det var inte bara så att de typ behöll det som "kändes bra". Det var metodiskt ordnat för att utesluta falska läror."

Javisst hade man säkerligen kriterier.
Men vad säger det om sanningshalten eller vad säger det om huruvida det var Guds ord/vilja eller inte?
Att något är systematiskt och metodiskt ordnat spelar väl ingen roll i en sån här fråga?
Vilka metoder? Vilka kriterier?
Även om planen är horribel och leder till ett grymt slut kan en sådan retorik som du visar prov på i det ovan visade citatet (som är en icke-retorik och snirklande från frågan) användas för att rättfärdiga vilket nonsens som helst, vilket du gör.

"Du får gärna utveckla. Tror inte att Johannes, Markus, Matteus eller Lukas direkt tillhörde eliten. Eller har du insider info?"

Vi kan aldrig mäta vår fullständiga information om denna fråga mot varandra eftersom det är en fråga om olika livserfarenheter, intuition och tro.
Men jag kan fortfarande ställa mig frågande kring hur KJ Bibeln skulle vara någon slags grundpelare i en sann tro eller ens vara fullständigt bevarad som text i korrelation till Bibelns grundtext, vilket INTE är KJ, detta vet du om du är någorlunda bildad.

Posted on: 2009/11/13 0:47
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Det finns äldre versioner.

Posted on: 2009/11/13 0:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?
Quote:

Ecoflum skrev:
Det finns äldre versioner.
Papyrus 115 tex


Det var en gång två kompanjoner som startade ett företag. Företaget blev ganska bra och gav god avkastning. Den ena av de två kompanjonerna fick dock idéer på hur man kunde göra saker annorlunda och i sitt tycke bättre. Den andra ägaren blev dock så stött och föreslog att han med idéerna kunde fara och flyga och starta sitt eget företag, vilket han också gjorde...


Sagan om Puma och Adidas, eller Gud och djävulen

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
I det gamla testamentet är gud en ond och hatisk gud och törstar efter blod redan från fjärde stycket i första boken. Det spelar ingen roll om han sedan sände Jesus för att dö för våra synder, det visar ju bara att han dessutom är villig att offra sin enda son för sina egna syften. Jesus verkar ha varit en ganska skön snubbe men den där gud verkar vara helt galen.

Posted on: 2009/11/13 2:42
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Xtas: Vilka kriterier? Googla.

Paskharen: Ja, du kanske ska läsa längre än "fjärde stycket" i bibeln för lite perspektiv. Men kan du säga mig vilken rätt du har att leva ens? Alla människor har fått livet som gåva av Gud. Gud ställde upp några kriterier i början, med konsekvenser om man går emot dom. Det var "mycket gott". Annars hade han kunnat skapa en värld av robotar utan fri vilja. Tur att Gud är smartare än så.

Sen verkar du inte förstå att Jesus är Gud, så det var Gud som dog för din synd.

Gud är sen till vrede och stor i nåd.

Gud, som låter straffet för fädernas missgärning drabba barnen, ja, tredje och fjärde släktledet, när man hatar mig,
2 Mos 20:6 men som visar nåd mot tusen släktled, när man älskar mig och håller mina bud.

2 Mos 34:7 som bevarar nåd mot tusenden och förlåter överträdelse, synd och skuld, men som inte låter någon bli ostraffad utan låter straffet för fädernas missgärning drabba barnen och barnbarnen, ja, tredje och fjärde släktledet."

4 Mos 14:18 HERREN är sen till vrede och rik på nåd, han förlåter missgärning och överträdelse, men låter inte någon bli ostraffad, utan låter straffet för fädernas missgärning drabba barnen, ja, tredje och fjärde släktledet.

5 Mos 5:9 Du skall inte tillbe dem eller tjäna dem. Ty jag, HERREN, din Gud, är en nitälskande Gud, som låter straffet för fädernas missgärning drabba barnen, ja, tredje och fjärde släktledet, när man hatar mig,

5 Mos 5:10 men som visar nåd mot tusen släktled, när man älskar mig och håller mina bud.

5 Mos 7:9 Så skall du veta att endast HERREN, din Gud, är Gud, den trofaste Guden som håller fast vid sitt förbund och sin nåd i tusen släktled, när man älskar honom och håller hans bud.

Posted on: 2009/11/13 23:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
Jag har läst hela bibeln flera gånger. Försök inte vinna över mig i att citera bibeln för där har du ingen chans.

4 Mos 31:14-17 Men Mose greps av vrede mot härens befäl. Han sade till dem: "Har ni låtit alla kvinnorna leva! Det var ju de som följde Bileams råd och lockade israeliterna att vara trolösa mot herren. Döda nu alla barn av manligt kön och alla kvinnor som har haft samlag med en man.

För att få slut på allt meningslöst citerande av bibeln kan jag dra 2 favoriter.

2 Mos 32:25-29 När Mose märkte att Aron hade släppt greppet om folket och utlämnat det åt motståndarnas förakt ställde han sig i porten till lägret och ropade: "Alla som är på Herrens sida skall komma hit till mig!" Då samlade sig alla leviterna kring honom. Han sade till dem: "Så säger Herren, Israels gud: Spänn på er svärden och gå fram och tillbaka genom lägret från port till port och hugg ner bröder, vänner och grannar." Leviterna gjorde som Mose hade sagt och den dagen föll omkring 3000 män av folket. Och Mose sade: "I dag har ni blivit vigda åt Herren, ty ni har vänt er mot era egna söner och bröder. Därför vill herren ge er sin välsignelse i dag."

1 Mos 4:3-5 En gång frambar Kain en offergåva till Herren av markens gröda. Abel frambar också en gåva och offrade de fetaste delarna av de förstfödda djuren i sin hjord. Abel såg med välvilja på Abel och han gåva men inte på Kain och hans gåva.
Märkväl att det är de dödade djuren han vill ha..

Eran gud är blodtörstig, maktgalen och ondskefull. Där ligger Illuminati i lä..

Min rätt att leva har jag fått av en långt kärleksfullare och mer fulländad skapelse än eran kristna demon. Livets vilja att fortleva och kärleken mellan mina föräldrar. Något som skapar dig med en fri vilja men blir arg när du gör bruk av den och ifrågasätter skaparens existens är inte en god skapare. En god skapare hade inte varit kapabel till det som "gud" gör och jag vägrar att tro att vi är skapade av en ond varelse.

Posted on: 2009/11/16 2:55
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur kommer det sig att Vaken.se är emot ’NWO’ – men samtidigt för New Age?


See User information
"Abel såg med välvilja på Abel och han gåva men inte på Kain och hans gåva.
Märkväl att det är de dödade djuren han vill ha.."

Ska väl vara "Fadern/Gud" där på det första "Abel"?

Paskharen, håller med dig om att gud i GT inte kan vara den verkliga Gud som iaf jag känner, jag vet inte hur det är med Genesis (om han offrar getter i källaren eller så) men guden som säger "dyrka inga andra gudar jämte mig" och frågar Adam i Eden var han gömmer sig som om han inte visste det har på sätt och vis avslöjat sig som en bedragare.

Posted on: 2009/11/16 22:12
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 4 (5)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
76 user(s) are online (76 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 76

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS