vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#1


See User information
Har läst väldigt länge på denna sidan, men registrerade mig häromdagen tyvärr. Jag är en vanlig människa, en väljare, en informations-junkie och en människa med väldigt mycket fakta och kunskap i bagaget och jag skriver även en bok i min stillhet som jag kommer att återkomma med i ett senare skede. Önskar verkligen att jag hade varit aktiv lite tidigare här bara tyvärr.

Detta är nämligen den absolut sista chansen att rädda Sverige och dess maktmissbrukare i toppen, där många även varit deltagare på Bilderberg-möten under många år. I år kommer ett parti in i riksdagen som kommer se till att ärlighet, trygghet och framför allt ANSVAR tas för landet, och nu gäller det bara att de får så många mandat det bara går.

Rädda landet från en framtida undergång, kanske främst ekonomisk och se till att Sverigedemokraterna verkligen får ställa de oansvariga mot väggen i många frågor som handlar om humanitet och solidaritet.

Den som fortfarande tror på vad media skriver om partiet, följer ni dem bara som en skock får tyvärr. Det är sista dagen nu. Sök på Youtube och försök se någon ur SD förlora en debatt. Varför ville inte Anders Borg ha en debatt med Jimmie Åkesson tror ni? Varför tar inte politiker debatten? Vad tror ni?

Tänk efter en extra gång är ni snälla, det handlar om landets framtid, och en dörröppnare för många andra partiers inflytande.

Jag önskar bara att jag hade varit lite tidigare att skriva detta, men jag hoppas jag kan få någon vaken(!) människa att vakna ännu ett steg emot den galenskap som media inte vill att du skall se.


Var snälla och läs!
www.sverigedemokraterna.se

Det finns hur mycket information som helst att ta till. Och de som fortfarande har medias misskrediterande Pravda-propaganda om partiet, var god tänk om, och gör det ordentligt.

Jag tänker inte sitta här och länka till andra sidor heller just nu, då jag inte är en länk-maskin, utan ni får istället sanna mina ord och bilda er en egen uppfattning, även om tiden är väldigt väldigt knapp.

För de som fortfarande tror att SD skulle vara ett rasistiskt parti, eller något annat obekvämt kvällspress-epitet, kan jag bara berätta att jag själv inte är svensk (förutom medborgare då vill säga), samt att både jag och min fru (som är från Iran), kämpar stenhårt för att rädda det som räddas kan med detta arma land.

Posted on: 2010/9/18 23:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#2


See User information
Jag gillar ingenting av SD's politik. De patchar... Hårdare straff etc... Detta är inte att gå till roten av problemet. SD är ingenting annat än ett fuskande missnöjesparti. Och så bra på att debattera är de inte, då jag sett deras frustration flera gånger då de okunnigt inte kunnat bemöta siffror och statistik.

Sedan tror jag du ljuger om ditt ursprung tyvärr.

SD har ingen fungerande integrationspolitik heller, utan vill istället isolera oss genom att stänga igen landet och skicka ut. Jag tycker dock att de invandrare som begår brott ska skickas ut, men detta görs också idag, så varför välja SD?

Posted on: 2010/9/18 23:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#3


See User information
Nej du är inte svenne du är en utlänning som har komplex för att du inte är svenne.

Lol för SD är alla problem baserade på invandrare.

Riktiga pajasar ni är alltså eliten ger er 8% och tar 92% av era tillgångarna och ni köper hela spektaklet och klagar på invandrare pga ekonomin när eliten tar maten ur munnen på er muppar.

Lol som jag ser det skrota hela skiten och satsa på antingen Direkt Demokrati eller Vaken.se eller EPA.

Värva dårar någon annanstans tror du hamnat fel.
Sorry .

Posted on: 2010/9/19 0:04
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#4


See User information
Bra trådskaparen.

Jag hörde inget fel när de hade möte i Varberg. De hade det alldeles intill de andra valstugorna, med starka högtalare... de såg avklädda och skyldiga ut. För det är de.

Vissa gillar inte att släppa på egna skumheter, så därför skaver det i sinnet när det pekas mot storskummeri inom vår egen politik, den agendan - det dåliga som inte vill synas förmår individer att säga att det är fel att peka...

Det är livsviktigt att återta det vi förr visste, trodde på... inte konstigt att Erlander sa att vad som var så bra med Sverige var at det var en så homogen befolkning. Sedan tog vissa krafter the upperhand och fick landet att slå in på "deras" agenda - Sverige är en nyckelpart, främst inom EU. Så logiken blir då att vad som är så dåligt med Sverige... eller hur?

Är det sorgligt + förvånande att vakenusers inte förstår vad som sker framför ögonen?

Svenskar är verkligen mentalt nedbrutna.

Vet ni att i Frankrike så är det 700 platser/områden där landets myndigheter, såsom polis, inte kan komma till och göra sin uppgift - saknar tillträde. Det går så väldigt fort. Det sker i Sverige också. Vi vet vad Khadaffi sagt om att de tar över utan att en enda kula behöver avlossas.

En annan sak som jag unbdrar iom ni snappat - Khadaffi har nyss vait i Italien... de hade ordnat ett evenemang dit vanliga italienskor hade fått betalt fäör att komma till, på mötet så erbjöd han/de dessa kvinnor pengar om de konverterade...

I Sverige säger höga politiker att vi ska införa sharialagar i landet. I England har det redan införts.

Här är det inte bara att de ska ha sina moskeer, utan platserna ka innehålla allt möjligt, såsom frisersalonger... så de kan leva hela sina liv inom islamprogrammeringen utan att i praktiken "behöva" ingå i vårt land, flyta utanför.

Posted on: 2010/9/19 0:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#5


See User information
Wannabes är värre än eliten själva.

Hat mot sin nästa och högmod är en styggelse.

Vet ni att i Frankrike så är det 700 platser/områden där landets myndigheter, såsom polis, inte kan komma till och göra sin uppgift.

Bra rätt åt dem om dom inte hade ljugit så mycket utövat maktmissbruk och skyddat eliten som startar krig med mediahjärntvättade individer som kannonmat i förmån till bankirfamiljerna så hade dom inte behövt oroa sig.

I Sverige säger höga politiker att vi ska införa sharialagar i landet.
Ja därför ska man dumpa politikerna likaså man bör dumpa ditt Nazist/Zionistparti/Elitparti,, sorry mannen vi har redan genomskådat teatern du kan inte köra dendär gammla visan med oss du gör bara bort dig själv när du visar ditt förakt för andra med olik ursprung än dig själv och din oförståelse för din anpassning och vad kultur är en produkt av.

Gränser my ass som att man lever på stenåldern.
Stäng gränserna istället och kryp ner i din snökojja och huttra på vintern.

Säg det till alla dina svenska sk bröder som lever och åker utomlands årligen.

Skabbigt med självhat och oförstånd.

Posted on: 2010/9/19 0:30
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#6


See User information
Här ligger folk dimensioner före den verkliga verkligheten, och ser på ett barnsligt enkelt sätt orsak och verkan...

Svensk byar utomlands firar midsommar och andra högtider... Ska man bli utvisad för det??

Det är en trygghet som man skapar för att acceptans av dom inbodda ger uttryck till fientlighet, allt är bara en spegling av hur det ser ut...

En förändring kan bara ske när spegeln är lagad och helheten kan ses...

Love Peace and Harmony....







Posted on: 2010/9/19 0:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#7


See User information
Quote:

Shen skrev:
Wannabes är värre än eliten själva.

Hat mot sin nästa och högmod är en styggelse.

Vet ni att i Frankrike så är det 700 platser/områden där landets myndigheter, såsom polis, inte kan komma till och göra sin uppgift.

Bra rätt åt dem om dom inte hade ljugit så mycket utövat maktmissbruk och skyddat eliten som startar krig med mediahjärntvättade individer som kannonmat i förmån till bankirfamiljerna så hade dom inte behövt oroa sig.

I Sverige säger höga politiker att vi ska införa sharialagar i landet.
Ja därför ska man dumpa politikerna likaså man bör dumpa ditt Nazist/Zionistparti/Elitparti,, sorry mannen vi har redan genomskådat teatern du kan inte köra dendär gammla visan med oss du gör bara bort dig själv när du visar ditt förakt för andra med olik ursprung än dig själv och din oförståelse för din anpassning och vad kultur är en produkt av.

Gränser my ass som att man lever på stenåldern.
Stäng gränserna istället och kryp ner i din snökojja och huttra på vintern.

Säg det till alla dina svenska sk bröder som lever och åker utomlands årligen.

Skabbigt med självhat och oförstånd.


Vad är det för pajaseri du (tillåts) håller på med?

Posted on: 2010/9/19 0:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#8


See User information
Rätt kul att du, Shen, måste framhäva dina åsikter med ord som "Vi" och "oss" för att inte känna dig utlämnad, du drar in oss andra som tycker likadant, vilka är VI som gör det? :D... Jag är en bland dom :)

Posted on: 2010/9/19 0:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#9


See User information
Folkslag har sin härkomst "utifrån" i kosmos.
Här ska man inte fastna.
En kultur här är mycket mer än det där med danser och maträtter på torgen...
Man kan inte flytta en kultur, det finns inget mångkulturellt samhälle. Klimat och plats och annat hör till det sora omfattande som en kultur utgör. Enormt... och uppåt bakåt, har mycket lite med liven här på jorden att göra, eller samsara. Denna tråd bakåt, eller kultur/härkomst får inte ödeläggas, när det då till synes är på sluttampen att ödelägga folks kulturer - vilket länders skapande är till för att hålla ihop - då ödeläggs samtidigt den gruppens framtid, möjlighet att återvända (till sin ursprungliga natur, hem, däruppe...).

Socialdemokraterna har varit extremt evil. Det kostar en dryg femma att hjälpa en utsatt i ett annat land... när den personen istället importeras hit kostar det sexsiffrigt belopp. Så alla de pengar som man inte istället lagt på att bistå på plats är en slags utstuderat folkmord som genomförts. Väldigt inhumant. Så slår man sönder Sverige också. Vad kommer det sig politiker här på olika håll inom tex EU ber andra länder att ta en del av "vår börda", när de samtidigt genomför sin agenda... - de vet ju att det är börda... de säger det.

Är tysta vakenusers bland den inhumana agendan, vad ska man tro.

Dessa artiklar Kan... ha något i sig som tar upp att kulturer här har sina ursprung/korrespondanser däruppe:

Ancient Chinese science believed that heaven and human are one. “Heaven and human are one” is not one of those theoretical things or realms known by modern people. One of the aspects revealed by so-called “Heaven and Human are one” is the inter-crossing and inter-containing relationships between different lives and lives of different dimensions.
http://www.pureinsight.org/node/1119

http://www.pureinsight.org/node/4731

http://www.pureinsight.org/node/1092

----

Vakenusers till new agare och kommunister vet ännu inte vissa basic fakta. Så de blir då omedvetna medrabetare till att genomföra alienagendan, kommunism mm - och är fula av tänk kring "alla tillsammans", likavärde osv... väldigt sjukt.

Så de vill alltid hålla på med det därute, vill skapa himmelriket på jorden Kommunism och utopia... the secret, Venus project osv osv), istället för att återvända till himlen.. så är den ödeläggande agendan - detta är inget paradis, utan en scen då alla alltid har gått under, så vakna.

Communism has done many things with absolute cruelty. The CCP promised the intellectuals a "heaven on earth."
http://www.pureinsight.org/node/2648
----


Detta avsnitt ur nio kommentar tar upp om vikten av kultur:

Del sex, läs den gärna:
http://www.theepochtimes.com/news/4-12-20/25087.html
http://ninecommentaries.com/

Inledning på del sex:
Culture is the soul of a nation. This spiritual factor is as important to mankind as physical factors such as race and land.

Cultural developments define the history of a nation’s civilization. The complete destruction of a national culture leads to the end of the nation. Ancient nations who had created glorious civilizations were considered to have vanished when their cultures disappeared, even though people of their races may have survived. China is the only country in the world whose ancient civilization has been passed down continuously for over 5,000 years. Destruction of its traditional culture is an unforgivable crime.

Posted on: 2010/9/19 1:11

Edited by adekvat on 2010/9/19 1:42:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#10


See User information
Quote:


Vad är det för pajaseri du (tillåts) håller på med?


Shen har redan bevisat i tidigare tråd att han/hon är fullkomligt oförmögen att styrka eller ihuvudtaget leverera något argument av värde ur ett politiskt perspektiv, för att styrka sina osammanhängande utspel.
Men ur en demokratiskt synvinkel vill jag endå försvara dennes rätt att göra så.

Quote:
Svensk byar utomlands firar midsommar och andra högtider... Ska man bli utvisad för det??

Vad har det med saken här att göra, vem kommer att visa ut någon för att de firar högtider?.
[Edit] Skrev något här men sen kom jag på att det inte behövdes då jag inte förstår vad citat här ovan från Greensparrow handlar om.

Posted on: 2010/9/19 1:48
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#11


See User information
wavemaster: Jag är född i Sverige, men har stora delar av min släkt/rötter utanför Sverige (och nej, inte i ett annat nordiskt land).

Här är det inte frågan om att gilla/ogilla hela SD:s program, då jag själv inte delar allting de står för. Jag är själv ateist, och eftersom SD är i grund och botten ett kristet parti, borde således jag ligga väldigt långt ifrån dem rent ideologiskt.

Fler saker jag inte gillar med deras politik (varför skulle jag hymla med det för?)

De tjatar om kärnfamiljen och har en väldigt konservativ syn på hur familjen "skall" se ut, och tyvärr ligger detta mycket i den kristna synen. Har själv en syster som är homosexuell och även hon röstar på SD för första gången i år.

Någon försöker göra sig lustig över att svenskar som firar midsommar utomlands, kanske då skall skickas hem? Förlåt om jag säger detta, men jag hoppas att du skämtar? Det är en tradition vi firar (även om vi gör det på fel sätt, då vi egentligen skall penetrera och befrukta jorden själva).

Om du jämför kvinnoförtryck, tvångsgifte, sharialagar, religiös indoktrinering redan vid barnsben, ramadan med midsommar, blir jag faktiskt orolig tyvärr.

I min drömvärld existerar också öppna gränser, men med kunskapen om hur världen "utvecklas", är det i dagsläget inte möjligt.

Det roliga är att jag i mitt första inlägg inte ens nämner invandringen, men trots detta, blir det genast huvudämnet, vilket också meningsmotståndare tror är den enda anledningen till att man röstar på SD. LÅNGT ifrån gällandes mig!

Jag är dessutom FÖR en reglerad invandring, då den berikar länder på många olika sätt, men jag är inte för en massinvandring, då den är totalt inhuman mot alla tänkbara parter, då det enbart gynnar de personerna som stoppar pengar i fickorna, då invandringen i nuläget har blivit en industri för giriga personer som står bakom en "laglig" form av människohandel.

De som hela tiden plockar fram kortet "rasist" när man diskuterar kostnader, och säger att "man kan inte prata om människor i nöd som en kostnad"...visst är det sant till en viss del, men vad de inte har kunskapen om, är att dessa människor i nöd utgör mellan 5-6% av de 100.000 som får PUT i landet, meden resterande är eko-invandrare som vet hur lätt det är att få PUT i landet, och dessutom betalat väldigt mycket pengar för att komma hit på en "laglig" väg. Passen slänger de, och identiteter röjs, precis som de blivit tillsagda att göra. Då brukar det i regel komma någon och hävda att de 100.000 PUT som delas ut är återvändande svenskar, studerande osv, vilket också stämmer, då den korrekta siffror utgör ungefär 50.000 människor per år, alltså eko- och anhörig-invandring.

Ett sk. "ensamkommande flyktingbarn" som det heter i media, är egentligen inte ensamkommande, då de agerar ankare för att kunna få hit fler från sin släkt och familj (som de säger sig "tappat bort". Flyktingar är de inte heller enligt FN:s Genèvekonvention, och barn är de sällan heller då då i regel oftast är mellan 18-25 år gamla. Alltså unga män, som varken har skyddsbehov, flyr från någonting, eller har förlorat sin släkt och anhöriga.

Ca 27% av dina skattepengar hamnar således direkt till eko-invandrare, samt till de personer som satt allting i system och tjänar pengar på att folk smugglas hit, utan att ens vara flyktingar. Det finns namn på många av dessa, men eftersom detta inte är rätt forum för det, låter jag bli att nämna dem vid namn här.

Betänk då istället de människor som är i VERKLIG nöd, som inte kan eller får komma hit, som dessutom är riktiga flyktingar. Vill du hellre att dina skattepengar går till en industri där man tjänar "lagliga" pengar på människosmuggling, eller skall man lägga dessa på de människor runt om som inte får möjligheten till hjälp? Tänk över detta!

Och då tar vi upp de ensamkommande flyktingbarnen igen då, som vardera har två gode män, samt en assistent per person. Ta detta i paritet till våra pensionärer där EN person skall ta hand om ÅTTA pensionärer.

Dessa barn kostar ca 3000(!) per dag, och för dessa pengar skulle man kunna hjälpa ca sex till åtta barn till skydd, vatten, utbildning och tak över huvudet.

Och så kommer man tillbaka på dess anhöriga som efter en tid kommer hit, och handlar det om en pensionär, lyfter han/hon direkt mellan 10.000-13.000 i pension, skattefritt, i ett land där han/hon aldrig någonsin har arbetat i.

Listan kan göras milslång, och jag skulle kunna fortsätta hela natten att skriva exempel (som kan styrkas med fakta, siffror osv), men jag hoppas på att folk här också förstår hur detta kommer sluta. I total ekonomisk kollaps, allt för att sätta landet ur spel, sälja ut företag utomlands, bli alltmer beroende av EU där vi också betalar mer pengar till, än vad du får tillbaka.

Detta är ingen uppmaning, detta är en vädjan från en medmänniska som är djupt oroad, och då menar jag djupt...riktigt djupt.

Har ni koll på läget i Georgien? Varför hjälper vi inte flyktingar därifrån t.ex? Betänk detta riktigt noga.

http://www.dn.se/debatt/journalistern ... n-om-invandrarna-1.627362

http://www.newsmill.se/artikel/2010/0 ... anta-politiker-och-medier

http://www.youtube.com/user/patcondell

Stoppa rasismen, nazismen, fascismen, våldet, orättvisorna medan du har chansen.

Jag tänker inte stå till svars för hur det kommer att se ut vid nästa generationsskifte i Sverige, och det tror jag inte heller du vill göra. För har det en gång vänt åt fel håll, är det i princip omöjligt att vända tillbaka!

http://www.youtube.com/watch?v=CJph6914nsE

Posted on: 2010/9/19 3:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#12


See User information
Bireal du och dina Sd fränder är inget annat än manipulativa troll.


Snubben som byter sida som kalsonger och leker medveten med sina inklippta inlägg.

Vi har redan gått igenom detta innan i forumet och det förvånat mig att admin ens tillåter att forumet ska tillåtas användas som en rekryteringsgrund för dina trollkompisar.

Det är ju inte svårt och se vilka som hittade hit och när dessutom.

Och du excito koll på georgien, när i helvete har vi haft koll på landet självt överhuvudtaget ska du begära att vi ska titta på georgien då, vi har fullt upp som det är redan med infiltratörer överallt??

Och nu när folk börjar vakna ska vilsna manipulativa troll som er komma med elitens agenda svajande i högsta hugg och manipulera oss med erat hat och missanpassningar.

Vafaan gör ni här, detta är ett vaken forum inget Natzi nationalistiskt zionist hak liksom håll er till era odinära rekryteringsområden.

Värde ur ett politiskt perspektiv...

Politik är för tjuvar och hycklare som lurar andras perspektiv något som du verkar trivas med bireal.

Du ska få ett nick av mig.
Bireal den manipulative.

Posted on: 2010/9/19 9:44
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#13


See User information
Jag såg ett reprtage på aljazeera igår om hur höger extrema krafter kommer att komma in svenska parlamentet. Dock så had dom fått det hela om bakfoten för dom intervjuade nationaldemokraterna och inte SD

Posted on: 2010/9/19 10:27
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#14


See User information
Du är för söt Shen, har du inget att tillföra på den politiska arenan vad gör du då här i denna tråden och diskutera politik. Du fortsätter göra bort dig själv trots att du får flertal chanser att försvara dina utspel.
Att du sen kallar på "admin" för att censuera och tysta en diskussion för att du själv är helt oförmögen att föra diskussionen pga. okunskap som bländar läsarna är lite pinsamt.

Jag skulle nog kunna skapa några smeknaman åt dig också Shen, men jag agerar inte på den låga nivån.

Posted on: 2010/9/19 10:34
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#15


See User information
Nu får du ge dig Shen, nu har du totalt tappat kontrollen, hela ditt inlägg är ett personangrepp på en väldigt låg nivå och jag känner inte att jag behöver bemöta det riktigt för det påminner om lågstadiet, även om det är till för att attackera mig mynnar det mest ut i humor och komik. Sorgligt men det är ofta i konflikter man blottar sig.

Posted on: 2010/9/19 10:51
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#16
Sverigedemokraternas valsedel till södertäle
1. Tommy Hansson, chefredaktör
2. Nader Helawi, busschaufför
3. Tobias Kuru, yrkeschaufför
4. Clara Shaawi, barnskötare
5. Annelie Svingdal, biomedicinsk analytiker
6. Hakam Dawd, busschaufför
7. Marwan Odeish, svetsare
8. Jan Wirdahl, signaltekniker

http://www.val.se/val/val2010/valsedl ... /81/valsedlar.html#id0110
(Apropå trådskaparens ursprung)

Personligen röstar jag inte alls och skulle aldrig kunna rösta på sionistdemokraterna = SD



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#17


See User information
Ja nu vart det inte så kul längre när man får ta konsekvenserna av sin idioti längre va?

Vet du vad som är ett personangrepp??

Att lägga mina belurade småsmulor till skattemedel och mitt eget öde i händerna på idioter pga andra människors omedvetna val som går stick i stäv mot min egen vilja till självkultivering.
Att genom sina muppval påverka andra människor.

Inte nog med att det är ett personangrepp det är ett angrepp mot mig som organism och mot min familj och alla andra individer som söker sanning och frihet.

Posted on: 2010/9/19 10:59
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#18


See User information

Posted on: 2010/9/19 11:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#19


See User information
Okänd: Ja alltså på kommun nivå så har jag inte mycket överst för SD, som jag berättade i en annan tråd lyssnade jag på dem på torget här hemma och det var inga vassa hjärnor.
Man fick tanken att , oj jag har mer koll på deras politik än vad de själva har.

Eftersom du listar denna valsedel antar jag att det är personernas yrken du vill belysa, att de är lågutbildade. Men faktum är att de som brukar ha bäst koll på politik är i vanliga yrken då de lever i samhället som regering i det blå har utformat, det har jag iallafall jag erfarenhet av.

Majoriteten som röstar in SD idag i riksdagen gör det pga. frågorna de tar upp, inte för att de bryr sig om partiet i sig man vill bara att vissa censuerade frågor ska få diskuteras. Man kunde ha stoppat SD framgång genom att bara diskutera invandringspolitiken men man vågar inte.

Posted on: 2010/9/19 11:02
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#20


See User information
Nej Shen definitionen på personangrepp är snarare det du har demonstrerat i den här tråden, inte ditt svammel.

Posted on: 2010/9/19 11:06
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#21


See User information
Vart hittar vi alternativ någonstans??

Vi kan bara lita på oss själva.

Om man nu ska blicka åt annat håll vilket jag inte tror på men just in case så se Epas argument, har du hört något annat parti någonsin säga fri energy och magnetmotorer?? Bara en sån sak ringer klockor.
Sen kan man se på partiers slogan, dock håller ingen vad dom säger men ska man utgå ifrån frihet så finns det ju bara LP.
Men röstar man på dem så missar man vad PP står för.
Och röstar man på dem så missar man någon annan del av sina rättigheter.
Vaken.se är bäst men ger man en källa makt så blir den förstörd och partisk ochså.

Ser inte ni vad som händer.
Man har delat upp det själklara i flera läger.
Ett läger för invandring.
Ett för mänskliga rättigheter (frihet)
Ett för arbetare.
Ett för miljön.
ett för företagen.
Ett för integriteten .
Osv osv osv

lol är det inte självklart att folk ska ha sina rättigheter, att arbetaren ska få lön för mödan, att företagen ska gå runt, att miljön ska vara ren.

Ska det behövas flera partier för att man ska kunna veta vad som är självklart??
Och röstar man på ena så hoppar man över nästa del av kakan och blir än mer förtryckt på det området då lagarna ändras och sen när det nyare partiet vinner man röstar på så förlorar man mark och lagar inom det området som man röstade på innan.

Dom skär ju bort delar av kakan kontinuerligt bitvis steg för steg.

Politik är ett skämt som bara går ut på utnyttja andras perspektiv och använda människor mot människor och där man ska skydda frimurarbasen.

Och med det som medel använder man den propaganda som så tydligt har götts in i individen.

Splittra och härska.

Posted on: 2010/9/19 11:09
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#22


See User information
Du kan prata tills dina läppar brinner bifalse men dina reaktioner har redan visat dina intentioner och din missanpassning.

Posted on: 2010/9/19 11:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#23


See User information
Vänd på det Shen.

Angående din politiska ståndpunkt här ovan så är det så att politiken styr samhället, den skulle t.ex. kunna bestämma om du får sitta i din skog eller inte.

One of the penalties for refusing to participate in politics is that you end up being governed by your inferiors.
Plato

Posted on: 2010/9/19 11:22
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!
#24


See User information
SD?
Nej tack
Skulle världen fyllas av SD folk, skulle ingen knappt kunna flytta någonstanns. Grttis du är inlåst i sverige, för det är inte någon som vill se ' rika svenskar komma och ta vår mark'. Gud bevare dig om du tröttnar på det svenska mörkret, eller blir kär i en utlänning.
Sorry, för hela världen är full av folk som inte vill se ditt tryne
Trevłigt!!! Eller hur

Posted on: 2010/9/19 11:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS