vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Aggerande på hög nivå...
#1
Skall vi samla ihop en summa pengar och sätta in en annons. Givetvis måste vi arrangera upp det lite till innan vi kan göra det. Jag har en sajt på g, jag vet at 2 killar till har det, vi kunde ha med alla adresser och vaken.se överst, vad sägs?

Jag har inte koll på annonspriserna just nu, kanske kan någon kolla upp det lite. Jag skulle satsa på Aftonbladet eller Expressen då det är där dom mest sovande läser :) Störst effekt, kanske, kanske inte!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aggerande på hög nivå...
#2
På vilket sätt kan vi dra in pengar, för att kunna genomföra annonser? Att bidra med pengar ur egen ficka fungerar inte i längden.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aggerande på hög nivå...
#3
Jag funderar mer på att gära det en gång och sedan se vad som händer. Jag kan gärna lägga en hundring, som vanligt så blir det en del om vi är många. Annars så skall jag titta runt lite efter ett par företag som vill slänga upp en blänkare. Det spelar ju faktiskt ingen roll hur lite stålar dom behöver betala. typ, 500 bagis för ett helt år... Effekten av detta blir ju att vi får in en annons och jag bryr mig fullständigt otroligt jettelite :) hur billigt och tokigt det låter med att mer eller mindre att bjuda på reklam. Det är slutresultatet som är poängen...

Jag återkommer...

Hmm, hög nivå, låter lite väl kanske. Tänk på att det blir första sajten med detta inehåll som skriker ut i sk normal media. Det är väl värt vartenda över, även från fickan eller hur.. Nåja, mina prioriteringar säger att jag skall äta lite mat innan jag somnar... :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aggerande på hög nivå...
#4

Verkar ok. Men jag tror att vi skall avakta till medlemsantalet har ökat ordentligt. Det är dom stora elefanterna vi har att göra med och vi måste ha ett stort tålamod och långsiktighet.

Jag har ställt in mig på ett livslångt arbete med nästkommande generationer i åtanke.

Jag har inte sett några tecken på att debatten mjukats upp ännu vad gäller tex " konspirationsteorier ". Detta tror jag måste ske innan.

Vad tror ni ?

http://www.freedom-force.org/


studera gärna länk.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aggerande på hög nivå...
#5


See User information
Man kan köpa reklamplats på tex helgon.net eller liknande comunitys. Det brukar vara ganska billigt. men jag har inte fått svar från helgon när jag frågat om annonsering. Kanske vill dom inte.

Kolla gärna upp vad det kostar att annonsera på olika sidor, eller via någon reklamtjänst.

Jag skulle kunna lägga ut 50-100 pix i månaden på reklam.

Posted on: 2005/3/22 11:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aggerande på hög nivå...
#6
Jag gör så här, jag skyndar färdigt med föredraget. Det jag måste göra nu är att krympa informationen, jag höll låda för min fru i 9 timmar i sträck. Det blir lite mycket :). Vill ha ner det till 5 timmar eller nåt. Men men, dom första kulorna jag får in går till en vaken.se annons i Aftonbladet eller Expressen, eller nåt annat. Kom med förslag, vi skall ha så stor effekt som möjligt.

Tjipp...

Om någon kan fixa ett antal lyssnare redan nu, hör av Er, jag bor 10 minuter från Gotlandsbåten.

Jag skall lägga upp info om föredraget här lite senare. Tills dess kan jag säga att det innehåller det mesta, astronomi, psykologi, historia, framtid, mayakalendern, korruption, konspiration, vetenskap mm. Hela paketet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aggerande på hög nivå...
#7


See User information
Det låter som om du försöker att förklara hur hela världen fungerar på en eftermiddag. Och det är precis vad du försöker med... ;)

Vi får spela in ett föredrag på film, på det viset kan man kanske sprida det lite mera.

Posted on: 2005/3/26 1:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aggerande på hög nivå...
#8
Jag har 2 filmer på G, en Eng och En Swe...

Räknar med att det skall gå lite lättare att förklara via film...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
81 user(s) are online (81 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 81

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS