vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#25


See User information
Quote:

Historiegeir skrev:


Jaha ?
Varken du eller andvändarna här betvivlar att flygplanen var uppe i luften så varför länka till radar som bekräftar det ?
Frågan är varför det såg ut som det gjorde

Därför att det isåfall visar vilket plan det är, vart det kommer ifrån och vart det är på väg, vilket det råder väldigt skilda uppfattningar om. Se t.ex. svaret från Snapcase.

Posted on: 2011/11/17 22:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#26


See User information
Jag och brorsan har varit upp på Ramberget och sett dem cirkla runt ifrån en bra utsiktspunkt, vid det tillfället var de tre stycken. Flera av mina polare inne i stan har sett dem cirkla runt. De flyger som om de vill hålla sig över stan, ibland lägger de även chems ute över skärgården, det verkar som de har lite olika flygmönster. Det verkar som att de ibland vill skapa stora slöjor som ska driva in över landet.

Det finns också olika typer av chemtrails. Jag känner till ett par sorter.

Den klassiska som är ett sträck, som blir tjockt och bulligt och sedan blir stora vita "elektriska" fjädrar(påminner om cirrus moln) som i sin tur blir mjölkiga slöjor.

Den som ser ut som en klassisk och tjockar till sig, men försvinner efter ca 5 minuter eller kanske lite mer.(Nej det är inte en contrail, den ser annorlunda ut).

Den svarta chemtrailen har jag inte personligen sett, men vet folk som har. Det ryktas att de kör hårt med denna i bl.a. Kanada.

Det finns fler typer, men jag är lite trött i huvudet nu.


Jag tror inte http://sv.flightaware.com/live/flight/BAW878 och http://data.flight24.com/flights/af2062/ har något speciell anledning att göra stora cirklar runt stan och komma tillbaka igen för att lägga ut nya chems?

Om dessa plan är vad flight24 påstår så har de en destination och flyger inte runt som om de vore nöjesflygning.

Och när vi har antecknat uppskattad plats, riktning och tid har vi inte hittat dem på flight 24.


Nästan ingen tittar upp nu för tiden, folk har tunnelseende p.g.a. stress, överexponering mikrovågsstrålning, gifter i mat och vatten mm.


När Douglas Adams skrev sin tredje bok i liftares guide serien berättade han om planeten Cricket, där befolkningen aldrig tittade upp. När väl Crickiterna upptäckte att det fanns andra varelser i universum ovanför deras huvuden och ute i rymden, blev de livrädda. De startade krig med resten av galaxen. Det var antagligen jorden han beskrev.

Om du har blivit uppmärksam på chemtrails, leta efter chemtrailssubliminaler i media, TV, filmer, musikvideor och överallt.

Mycket intressant hobby, t.o.m. på Rapport lägger de in dem med jämna mellanrum och ofta på TV4:a nyheterna.

http://onenationpresentation.com/reso ... truths/trails/8trails.jpg
http://www.checktheevidence.co.uk/cms ... trails_files/image001.jpg
http://www.checktheevidence.co.uk/ima ... bliminal%20chemtrails.jpg

För inte och snacka om barnkanalen Nickelodeon, de t.o.m. tecknar i dem i de här överspeedade serierna som barnen tittar på. Hittade ingen bild på chems, men den här säger ju lite om hur de jobbar i alla fall

http://www.jesus-is-savior.com/False% ... /nickelodeon-satanism.jpg


Jaja, tror vad ni vill, det är fortfarande er rättighet...

Over and out!






Posted on: 2011/11/17 22:34
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#27


See User information
"Och när vi har antecknat uppskattad plats, riktning och tid har vi inte hittat dem på flight 24."
Har du då tagit hänsyn till att tidpunkten på flightradar24 är GMT och skiljer sig med 2 timmar från svensk tid sommartid, och en timme vintertid.
Har du också tänkt på att plan man ser lätt kan vara på 5-10 mils avstånd under bra förhållanden?

Posted on: 2011/11/17 22:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#28


See User information
Quote:
sparta88: skrev
Det kanske är svårt för en del att minnas tillbaka 5, 10 , 15 år , men så här såg det fan inte ut för 15 år sedan. Och den 16:e var det värsta jag sätt än så länge....


Dina bilder överensstämmer helt med vanliga k-strimmor. Ditt påstående här är grundlöst och inkorrekt.

1969
Resized Image


Mer här:
http://contrailscience.com/wwii-contrails/ http://contrailscience.com/pre-wwii-contrails/

Sublimering (som de flesta inte vet något om) är när ett ämne (i det här fallet vatten), går direkt från att vara fast till att bli ånga (en gas), utan att smälta till en vätska. Det är som avdunstning, fast istället för en vätska som förångas, så är det fast is. Om luften är torr (att det finns lite vattenånga i det), då kommer iskristallerna snabbt att sublimera sig till ånga, och strimmorna kommer att försvinna snabbt. Om luften har så mycket vattenånga i sig redan att den inte kan hålla mer (dvs luften är övermättad på vatten ), då kan iskristallerna inte sublimera, och då kommer kondensstrimmorna att stanna kvar under en lång tid. Om luftfuktigheten är hög (mer än vad som krävs för is kondens att inträffa) då kommer kondensstrimmorna vara svårnedbrytbara. Nybildade ispartiklar kommer att fortsätta att växa i storlek genom att ta vatten från den omgivande atmosfären. Ihållande kondensstrimmor kan pågå i timmar medan de växer till flera kilometer i bredd och 200 till 400 meter i höjd. K-strimmor bidrar även till att de ismoln (cirrus) som bildas förstärker redan existerande moln över stora regioner.

Anledningen till att ett plan lämnar k-strimmor som kvarstår, medans ett annat plan inte lämnar några k-strimmor, har med att göra att de är i olika regioner i luften. Våt och torr luft kan finnas inom ett par meter från varandra.
Resized Image


Kondensstrimmornas uppförande är mycket känt i den vetenskapliga literaturen och har studerats sedan många år tillbaka:
http://www.areco.org/minnis.pdf
www.epa.gov/otaq/regs/nonroad/aviation/contrails.pdf
http://wakenet.eu/fileadmin/user_uplo ... ion_special_Burkhardt.pdf
http://www.atmos-chem-phys.net/8/1689/2008/acp-8-1689-2008.pdf
http://www.atmos-chem-phys-discuss.ne ... 007/acpd-7-13175-2007.pdf

Sedan är ingen överens om vad denna oidentifierade chemtrail tekniken skulle göra för något, visa påstår att det är för att skapa global uppvärmning, andra säger att det är för att skada vårat immunförsvar, men k-strimmor täcker bara lite över 0.1% av jordens yta, så det låter ju inte speciellt effektivt, det är mer troligt att man hade viljat påverka andra länders militära radar etc. Spekulationer om människoskapade väderkatastrofer är också något som är otroligt svårt att bevisa. Ingen data som stödjer något globalt vädermanipulations program existerar.

Problemet är att folk har hamnat i ett grupptänk i denna frågan, där man blandar ihopa ohemliga patenter och både hemliga och ohemliga experiment genom historien med vädret samt olika tester på befolkningar tillsammans med en rad grundlösa påståenden och okunskap av hur k-strimmor funkar.






Posted on: 2011/11/18 1:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#29


See User information
Ja du sågspån av Liberty from the capacity to think straight
( min egen spontana tolkning på din avatar med tanke på dina inlägg i ämnet) ta det som det passar.

Hur många minuter har du tagit dig tid att på egen hand med ett öppet sinne samla information på ämnet, låta ditt bättre jag, alias det undermedvetna processa denna info för att sen ev. komma fram till en bas för att göra kommentarer på ämnet.

Hur många internationella män och kvinnor som lagt ner mängder med tid på att forska i detta utan en egen agenda och filandet på sitt ego har du tagit dig tid till att själv direkt samtala med och utbyta tankar, ideer, erfarenheter, LABBPROVER (före, efter och i samband med dessa kondensstrimmor ) teorier, syften, källor och för den icke blinde helt synbara effekter på hälsa avseende människor, djur, växter och för övrigt allt levande.

Kolla fotografierna i bla National geographic från 50 talet å framåt och titta noga uppåt.

Har du funderat på varför Monsanto bla. har patenterat aluminiumresistenta växter, visst det är ju ett sammanträffande som allt annat skit som händer, ingenting är planerat utan det bara är så.

Visst, det finns en uppsjö andra parametrar men det går ju att jämföra med allmänhälsan, har mänskligheten på 100 år blivit så här klen bara så där, eller finns det orsak och samband, otur e ju en option fast sannolikheten är begränsad.

Vetenskap my ass, kan du eller jag eller nån annan bevisa nåt överhuvudtaget, tänk noga innan du reagerar, detta är en sinnrik tankefälla som kommer att svida fint om du låter ditt ego greppa rodret så knogarna vitnar.

Vi är ju sen barnsben tränade till blind tro via det sinnrika systemet och det vet väl numer till och med en blind anka att blind tro är ett effektivt sätt att hindra sökandet efter sanning ( vad nu det kan tänkas vara)

Förresten hur många jordeår har du vandrat denna gång, hur många flygtimmar har du i din flygdagbok, kan du verifiera dina erfarenheter inom meteorolgi, flyg, flygbränsleinnehållet förr och nu, det är som med fakevacciner, det går att byta ingredienser när det passar eller känns det långsökt, är det för svårt att hänga med så kan man ju ta matrecept som exempel, det går att byta ut morötter mot annat, i både goda och mindre goda syften.

Testa att göra egna med sunt förnuft verifierbara tester istället för att papegoja systemets gatekeepers aka. sk. experters vetenskapsreligion.

Borra en vatten brunn, testa vattenkvaliteten i ett pålitligt ej av allmänna medel finansierat labb med en pedofil VD som gör regelbundna resor till Thailand, om värdena är bra notera detta resultat och ha sen ett normalt vardagsliv, om ditt hår efter ett tag börja ramla av, du kan inte komma upp ur sängen och mår allmänt taskigt då kan det va läge att testa vattenkvaliteten igen på det pålitliga labbet, visar det sig att det är stora mängder aluminium, barium, mykoplasma och en hel del annat skit i vattnet, så bör du ha en indikation på att nån som du inte känner till och vilket syfta denne okände taskmört har, borde starkt överväga att skaffa ett vattenfilter, byta vattentäkt, bevaka din källa och kanske viktigast av allt ta reda på hur man neutraliserar dessa taskmörtar. Eller är du av en annan uppfattning?

Kommentera vad du vill, den fria viljan råder fortfarande men fundera gärna på kvällen hur ditt bidrag påverkar allt levande, ta gärna detta "personligt" om du vill eller så öppnar du upp för tanken att vi alla slutar egotrippa , för de flesta känner att det mesta är fucked up ,och de flesta inklusive dig och mig har potentialen till att komma med tips på bra alternativ för oss alla inklusive våra fyrbenta vänner och naturen som helhet.

Försiktighetsprincipen är enligt experters utsago så beskaffad att om tvivel finns så ska man ta det piano, tänk motsatsen, om dina "kondensstrimmor" senare visar sig ha dåliga effekter på dina förmodade medmänniskor och dig själv, så kan det vara svårt att backa skadeverkningarna, men om vi foliehattar som till skillnad från dig och många andra kondensnissar rotat i det här på ett sätt som du fn. ger sken av att inte begripa och det som de flesta andra " konspirationsteorier" visar sig stämma, har FEL, vilken skada har då uppstått?

Kom igen nu och bidra till nåt vi alla kan ha glädje av,

Mycket snack å lite verkstad, ställer du mfl. upp på att omgående kliva utanför den egna bekvämlighetszonen och riskera materiella förluster ( läs kinaproducerat skit ) samt praktiskt börja tillämpa fenomen som samförstånd, självuppoffring mot en destination som de flesta drömmer om och där alla är välkomna med sina egna förutsättningar, där man äntligen får uppleva frid, tillfredsställelse, tillförsikt och förnöjsamhet, samt ha jävligt kul under resans gång.

Ni som orkar läsa detta, ta detta som en blandning av dagens frustration över det man inte förstår och det som sker globalt, denna mänskliga djupdykning som bara kan leda till avgrunden är nästintill olidlig, så Tree of Liberty ta detta med en klackspark och gärna som en pusselbit och en tankeställare, och när helst du har tid, lust och har vägarna förbi Lappland så är du och din familj välkomna på en kaffetår/annat , bredvid en brasa i vattenbrynet, och vi kan bistå med "intressant" umgänge, betyder inte per automatik " friktionsfritt" umgänge HaHa

Sitter inte på några höga hästar, har bara en häst att ta hand om, fullt medveten om en stor del ( långt ifrån alla ) tillkortakommanden och jobbar seriöst för att mildra effekterna av dom, vi har ju alla mer eller mindre haft del av sk. social programmering, vilken inte är så lätt att ta sig ur, tillhandahållen av samma krafter som är anledning till den diskuterade himmelska illusionen och själva anledningen till denna tråd om kondens/alternativ strimmor

Våga vägra enfald


Posted on: 2011/11/18 10:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#30


See User information
TreeOfLiberty!

De strimmor du visar i posten ovan, är dom helt omöjliga att påverka?

Geoengineering patenten talar i de flesta fall om att manipulera kondensstrimmorna till att skapa varaktiga moln, och man kan ju knappast boosta något som inte finns, så givetvis har strimmor alltid funnits.

Dessutom, Jag gissar att du hittat denna bild på nätet och inte i ditt fotoalbum, så hur kan du då veta att det var taget 1969? försök istället hitta bilder från sverige från 60-70-80 talet med kilometerbreda molnbankar skapade av kondensstrimmor i ditt eget fotoalbum eller kanske i föräldrarnas diabildsarkiv. jag kan inte minnas något sådant, inte Pär Holmgren, inte mina föräldrar, eller någon annan jag talat med. något har hänt med strimmorna.

Posted on: 2011/11/18 11:00
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#31


See User information
Quote:
sliparn: jag kan inte minnas något sådant, inte Pär Holmgren, inte mina föräldrar


Haha.. Sluta nämna Pär holmgren är du snäll, skickar jag ett mail till honom nu så håller han med mig i exakt varje punkt. Han är ingen expert i frågan, du väljer att citera honom på grund av ett litet citat från honom som du tror stödjer dig.

Bilden blev publicerad i boken Cloud Studies in Colour, av Richard Scorer och Harry Wexler, år 1967. Det finns äldre bilder än det!.

Dina patenter betyder inget, att det finns termit patenter för just demolering betyder inte att alla byggnader är fyllda av termit. Fanns det bevis för chemtrails hade jag kännt till det, efter att ha studerat det mer noga än någon i denna tråden. Vem gav orders att skicka chemtrails flygplan ovanför min trädgård i låg höjd för ett år sen? ett flygplan flög över min trädgård i så lög höjd att man kunde se fönsterrutorna, ögat blev lurat så att det såg ut som att planet var i trädhöjd nästan, det var väldigt lågt, och det molnet av k-strimmor den lämna från sig var det största jag någonsin har sett, ett helt gigantiskt moln bildades ett par meter ifrån där k-strimmorna la sig, det är såklart förväntat av k-strimmor att bilda stora moln, men det var intressant att se det med egna ögon från så nära håll.

Posted on: 2011/11/18 12:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#32


See User information
Kan nog inte bli mycket enklare än såhär och förstå.

http://4.bp.blogspot.com/-JO_580PdQto ... B9212011%2B81046%2BPM.jpg

Så hur många punkter av intresse finns det och höja tempen?


Många.

Posted on: 2011/11/18 12:36
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#33


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Quote:
sliparn: jag kan inte minnas något sådant, inte Pär Holmgren, inte mina föräldrar


Haha.. Sluta nämna Pär holmgren är du snäll, skickar jag ett mail till honom nu så håller han med mig i exakt varje punkt. Han är ingen expert i frågan, du väljer att citera honom på grund av ett litet citat från honom som du tror stödjer dig.


Nej, jag slutar inte att nämna PÄR HOLMBERG, PÄR HOLMBERG har för ca 15 år sedan sagt "Flygplan kan inte skapa moln, det är en skröna". Detta är en oerhört viktig punkt, säjer PÄR HOLMBERG något annat i dag, så bevisar det bara att PÄR HOLMBERG försökte sopa saken under mattan då, men att det inte fungerar längre, nu skulle säkert PÄR HOLMBERG säja att flygplan alltid har skapat moln, och att han aldrig sagt något annat. Men det finns nånga fler uttalanden från tiden 15-20 år sedan som tyder på att dessa kondens/cirrus moln var något nytt.

det behövs bara en liiiten detalj för att ändra flygets kondensstrimmor, en enda liiiten tillsats i bränslet och du får en annan egenskap, och du tror inte det är möjligt att genomföra något sådant bakom våra ryggar?

Jag litar inte fullt ut på BP och Shell med tanke på deras insyltning i varenda organisation som driver globalisternas agenda framåt.


Posted on: 2011/11/18 14:27
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#34


See User information
@zpz2

Vi ser olika på detta ämne, men jag vill förtydliga ett par saker, orkar inte svara på alla dina frågor.

Quote:
Det tror jag inte. Jag har aldrig nånsin sett ett plan på under 3000 meters höjd som lämnat kondensspår (med undantag från kondens som bildas i ändvirvlar vissa dagar). Att du inte hörde planet talar också starkt emot att det flög på under 3000 meters höjd.


Mmm, då kanske det inte var en kondesstrimma eller?
Det kan har varit så att planet lät väldigt lite eller inget alls. De fanns inga speciellt störande ljud i närheten som t.e.x. trafik.

Quote:
Det betyder inte att du behöver vara duktig på att bedöma höjden på flygplan. Det är mycket svårt att bedöma höjden på något som flyger högt upp eftersom det inte finns några referenspunkter.


Jag har spenderat många hundra dagar på flygfält och om du har en en uppskattning på hur stort planet är kan du gör en uppskattning av höjd.

Jag har sett kärror i storlek ifrån Cessna 172 till Hercules C-130 fälla hoppare i ett register i mellan 700 och 5000 meter och i de flesta fall har jag redan vetat fällningshöjden innan kärran gått in på final.

Tycker du att en felmarginal på 1000 meter är så enastående?

Quote:
Ja de flesta flygplan är hörbara från marken på 4000 meters höjd. Men du anser att "chemtrails-planen" inte är det? Kan du då förklara vilken teknik de skulle kunna använda sig av som är så tyst?


För det första skrev jag inte att alla "chemtrails-plan" är av samma typ och skulle jag kunna veta vad för teknik som används?

Om du vill hitta en "out" på att mina uppgifter inte stämmer, gör som stora delar av världen befolkning, tro att alla konspirationsteoretiker och foliehattar är galningar.

@TreeOfLiberty

Det där foto om det nu är ifrån 1969 bevisar ingenting, det finns rapporter om chemtrails i USA från sent 60-tal.

Proof of Chemtrails in 1971!
A scene from the Steven Spielberg movie, "Duel," starring Dennis Weaver
http://www.youtube.com/watch?v=Cbj3jEXGCr0

Spielberg, mm den gubben spelar ju inte in i världsagendan på något sätt, eller hur? Han har inget med masspropaganda att göra?

Trailsen är där på himlen, det är bara att titta upp och använda sin hjärna på det sättet den skapt för att fungera, inte på det sättet den har blivit programmerad.

Jaja, jag har ingen energi att lägga på folk som inte vill att chemtrails ska finnas. Tror ni att jag vill att det ska vara så här?

Så, jag har sagt mitt och väljer att göra något annat än att sitta här och tjafsa.

Trevlig helg allihopa:)


Posted on: 2011/11/18 14:40
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#35


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:


Dina patenter betyder inget, att det finns termit patenter för just demolering betyder inte att alla byggnader är fyllda av termit. Fanns det bevis för chemtrails hade jag kännt till det, efter att ha studerat det mer noga än någon i denna tråden. Vem gav orders att skicka chemtrails flygplan ovanför min trädgård i låg höjd för ett år sen? ett flygplan flög över min trädgård i så lög höjd att man kunde se fönsterrutorna, ögat blev lurat så att det såg ut som att planet var i trädhöjd nästan, det var väldigt lågt, och det molnet av k-strimmor den lämna från sig var det största jag någonsin har sett, ett helt gigantiskt moln bildades ett par meter ifrån där k-strimmorna la sig, det är såklart förväntat av k-strimmor att bilda stora moln, men det var intressant att se det med egna ögon från så nära håll.


TreeOfLiberty:Här är ditt INTYG! på att Du är en planta... din redovisningsteknik är följande av ditt bemötande av INFO.Så sluta att ta överdosering av glädjeskutt::)


Aerospace Engineers as Whistleblowers Verify Global Geoengineering Operation with Chemtrails

Länk:YOU TUBE


Eller läs på lite till träna nu...CASE ORANGE is a 300-page research report commissioned by the
Belfort Group on the topic of Geoengineering with "Chemtrails". In the absence of
whistleblower protection an international team of "inside experts" remain anonymous in order
to safely and effectively author the most useful data to the public domain.


http://saive.com/BELFORT.html

PS. Fluor är en biprodukt från aluminiumindustrin. Detta pumpas ut i luften!

Bara så du vet...!

Posted on: 2011/11/18 17:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#36


See User information
Quote:
sliparn skrev:
Nej, jag slutar inte att nämna PÄR HOLMBERG


Allt det handlar om är att han fick en fråga och kände sig tvungen att svara fast att han inte har någon kunskap i ämnet. Att använda honom och hans uttalande som en källa är direkt oärligt. Hans utbildningar ger honom ingen expertis i frågan.

Jag har redan debunkat dessa grundlösa påståenden som upprepas hela tiden. Men om man har byggt upp en känslomässig tro kring denna frågan så är det ju svårt att ta in riktig fakta.

Quote:
Snapcase skrev:
Det där foto om det nu är ifrån 1969 bevisar ingenting, det finns rapporter om chemtrails i USA från sent 60-tal.
Proof of Chemtrails in 1971!
A scene from the Steven Spielberg movie, "Duel," starring Dennis Weaver
http://www.youtube.com/watch?v=Cbj3jEXGCr0


Det är helt vanliga k-strimmor.


Posted on: 2011/11/18 17:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#37


See User information
Quote:
Sale skrev:
TreeOfLiberty:Här är ditt INTYG! på att Du är en planta... din redovisningsteknik är följande av ditt bemötande av INFO.Så sluta att ta överdosering av glädjeskutt::)


Aerospace Engineers as Whistleblowers Verify Global Geoengineering Operation with Chemtrails

Länk:YOU TUBE


Eller läs på lite till träna nu...CASE ORANGE is a 300-page research report commissioned by the
Belfort Group on the topic of Geoengineering with "Chemtrails". In the absence of
whistleblower protection an international team of "inside experts" remain anonymous in order
to safely and effectively author the most useful data to the public domain.


Planta?.

Case orange är ett skräp dokument som har kopplingar till UFO forskare. Ingen data som stödjer att chemtrails sprayas finns att hitta i dokumentet.

"PS. Fluor är en biprodukt från aluminiumindustrin. Detta pumpas ut i luften!"

Tråden handlar om chemtrails.

Posted on: 2011/11/18 17:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#38


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Quote:
Sale skrev:
TreeOfLiberty:Här är ditt INTYG! på att Du är en planta... din redovisningsteknik är följande av ditt bemötande av INFO.Så sluta att ta överdosering av glädjeskutt::)


Aerospace Engineers as Whistleblowers Verify Global Geoengineering Operation with Chemtrails

Länk:YOU TUBE


Eller läs på lite till träna nu...CASE ORANGE is a 300-page research report commissioned by the
Belfort Group on the topic of Geoengineering with "Chemtrails". In the absence of
whistleblower protection an international team of "inside experts" remain anonymous in order
to safely and effectively author the most useful data to the public domain.


Planta?.

Case orange är ett skräp dokument som har kopplingar till UFO forskare. Ingen data som stödjer att chemtrails sprayas finns att hitta i dokumentet.

"PS. Fluor är en biprodukt från aluminiumindustrin. Detta pumpas ut i luften!"

Tråden handlar om chemtrails.


Jo. Ibland är "livet" uselt, men för den skull behöver inte DU känna dig usel!Att kapitulera ifrån alla skyddsmurar man har satt upp, görs bara genom att använda det förnuftiga valet. Inte genom att man har blivit besegrad. Kapitulation skall göras genom djup insikt...Därför är insikten viktig!

Hur många ställe har du besökt på denna glob?Efter som du har sett och studerat?


http://www.youtube.com/watch?v=UxKcn4_mR2s&feature=player_embedded

DU läs igen:"PS. Fluor är en biprodukt från aluminiumindustrin. Detta pumpas ut i luften!"

Tvingar din Egna vilja fram förändringar, har du skapat dig själv nya problem som behöver förändras:)

Posted on: 2011/11/18 18:05

Edited by sale on 2011/11/18 18:31:22
Edited by sale on 2011/11/18 18:40:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#39


See User information
"Jo. Ibland är "livet" uselt, men för den skull behöver inte DU känna dig usel"

Vad pratar du om ens?. Håll dig till tråden eller skriv inte alls.

Ahh nu förstår jag, flour är chemtrails!.......

Posted on: 2011/11/18 18:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#40


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
"Jo. Ibland är "livet" uselt, men för den skull behöver inte DU känna dig usel"

Vad pratar du om ens?. Håll dig till tråden eller skriv inte alls.
Om att du målar in dig i en hörna.

Ser du överhuvudtaget:)

Posted on: 2011/11/18 18:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#41


See User information
Citat:

Ingen data som stödjer något globalt vädermanipulations program existerar.

...

Nej nej, det blir nog bra...

http://newsvoice.se/2011/06/17/lacka- ... ipulation-tex-chemtrails/

Posted on: 2011/11/21 8:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#42


See User information
Network: Inget i artikeln stödjer ett globalt chemtrail program, så förstår inte riktigt varför du posta det. Det är lite av detta som är problemet, det är mycket märkliga saker som duger som bevis ibland, försök att ta en vetenskaplig och ärlig approach i frågan, istället för att följa grupptänk.


Posted on: 2011/11/21 12:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#43


See User information
Nu hittar jag inte länken, men det finns en EU/FN rapport om oro gällande HAARP och faror detta i vädermanipulation osv...
Utgivet av EU/FN.

Vidare att Geo-engineering pågår, finns det nog med medmänniskor som styrker detta med sina egna vittnesmål och bevisföringar, helt oberoende av varandra.

Nu pratas det om att möjligt dämpa den "globala uppvärmningen" med Geo-engineering... Kommer i ihåg FRA-såpan, pågick det redan 10 år före "lagen" kom i kraft.

Själv ser jag sambandet med hur solen beter sig och sträckens frekvens... Ju mer aktiv solen är, ju fler sträck på himlavalvet.

Det finns gott om styrkning för "chemtrails", för den som vill och vågar acceptera den möjligheten.
För mig är det enbart en del i en större såpa och den är riktad mot dig. Dessa självvalda ledare gillar sin makt över dig och dessa självvalda ledare kommer slåss med alla medel för att bibehålla sin ställning som det jobbats så hårt för att få och mer vill dom ha...

Men viljan anstår oss själva, att våga och se... Vissa saker kan ses så hemska att vi går i döden för att vägra se oss själva i vitögat. Vi är så snabba att döma andra, till och med släpa varandra genom verbal smuts före att se inåt och behöva omstrukturera vår egna åsikt och aspekter.
Samma sak med 9/11, "Konspirations teoretiker", Politiken, Religionen, pengar systemet... Listan kan göras lång.
Tyvärr är detta inte heller en aspekt som är vårt fel... Vi har bara blivit duktigt lärda att befinna oss i en skolåda av en verklighet som andra lärt oss.


I fred!

Posted on: 2011/11/21 14:15

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#44


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Quote:
sliparn skrev:
Nej, jag slutar inte att nämna PÄR HOLMBERG


Allt det handlar om är att han fick en fråga och kände sig tvungen att svara fast att han inte har någon kunskap i ämnet. Att använda honom och hans uttalande som en källa är direkt oärligt. Hans utbildningar ger honom ingen expertis i frågan.

Jag har redan debunkat dessa grundlösa påståenden som upprepas hela tiden. Men om man har byggt upp en känslomässig tro kring denna frågan så är det ju svårt att ta in riktig fakta.


Vet du vilka som kallades "konspirationsteoretiker" "knäppgökar" och som kom med "grundlösa påståenden byggt på känslomässig tro" för 10-20 år sedan?

jo de som påstod att flygets kondensstrimmor börjat orsaka molnbildning! det pratades faktiskt en del om detta då, men fenomenet bortförklarades som "skrönor". och det var inte bara PÄR HOLMBERG som sa detta.

Men efterhand har media kommit med alla möjliga (bort)förklaringar, då det faktiskt visade sej vara fakta och inte en "knäpp teori", först hörde jag att det berodde på att vi hade så kall luft över Sverige, sedan att det förmodligen berodde på klimatförändringarna (detta var säkert PÄR HOLMBERG som sade), läser man djupare i bla NASAs rapporter så menar dom att det berodde på att motorerna har större diameter numera och kan ligga bakom det hela. Alla verkar dock vara överens om att det skett en stor förändring de senaste 10-20 åren, nja förresten, kanske inte alla ;)



Nämnde jag PÄR HOLMBERG förresten? ;)

Posted on: 2011/11/21 20:02
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#45


See User information
Quote:

Avatar skrev:
Nu hittar jag inte länken, men det finns en EU/FN rapport om oro gällande HAARP och faror detta i vädermanipulation osv...
Utgivet av EU/FN.

Vidare att Geo-engineering pågår, finns det nog med medmänniskor som styrker detta med sina egna vittnesmål och bevisföringar, helt oberoende av varandra.

Nu pratas det om att möjligt dämpa den "globala uppvärmningen" med Geo-engineering... Kommer i ihåg FRA-såpan, pågick det redan 10 år före "lagen" kom i kraft.



Menar du denna ? länken läs här
hur som helst otroligt intressant läsning som "citat"

i vissa icke namngivna regioner någon gång i framtiden kan bli så dåliga att de kan behöva överges.



Posted on: 2011/11/21 23:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#46


See User information
Önskar hjälp av alla kloka insiktsfulla människor där ute.

Har ett antal gånger med egna ögon tillsammans med andra nyktra, ej glasögonbärande medmänniskor observerat två flygplan inom samma område där den ena hade kort svans och den andra lämnade en repa från horisont till horisont.

Vid andra tillfällen så har plan med extremsvans haft längre och kortare uppehåll i svansen utan att tappa höjd, eftersom contrails innebär KONDENSspår som påstås komma från värmen i motorerna så undrar man om man glidflyger i dessa luckor eller om fördelaren är kass. Eller så spar dom bränsle och nitiskt följer Agenda 21 HeHe

Till sist så undrar jag varför aerobaticflygare använder rökaggregat vid sina uppvisningar när det är mer ekologiskt att använda sig av naturfenomen, fast det kanske inte går att göra en snygg synlig looping med hjälp av en kondensstrimma utan man kanske behöver en annan typ av partiklar som förhöjer nöjet.

Så sitter ni inne med info så bara dela med er.

Tack på förhand.

ps apråpå meteorologer så kan dom lika gärna virka grytlappar på sergels torg om dom inte har sändningschemat för HAARP, EISCAT, LOIS mm som med hjälp av på sistone i panik uppsatta sk. Mobilmaster som inte längre går att lokalisera på Post och telestyrelsens hemsida används för att fixa dagens väder, kanske till högstbjudande, skulle nån bli förvånad ?

Vafan Vädersajten YR:s medarbetade flinade vid denna frågeställning, så nog vet vissa vad som sker i kulisserna ds

Posted on: 2011/11/22 8:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#47


See User information
Klart dom manipulerar vädret.

Vi lever på 2000 talet och alla går omkring med en mobiltelefon och har en micro hemma.

Men ingen jävel fattar hur effekterna av strålning påverkar materia och sedan tror dom på sagor.

Det är ju verkligen sinnesjukt.

Ignorantare människor kan du hitta dem?


Posted on: 2011/11/22 8:55
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails i stor mängd över Sverige 11-11-16
#48


See User information
"Klart dom manipulerar vädret."

Ingen förnekar att vädermanipulation är av stort intresse för militären.

Men ett chemtraill program med utsläpp av aerosoler av olika ämnen i atmosfären, ett sådant program skulle resultera i en ökning av aerosol tätheten i atmosfären. Fakta visar att jordens aerosoloptisktjocklek (AOT) har minskat under den tid som chemtrails bluffen har funnits, och vi har sett en nedåtgående trend som har resulterat i den lägsta AOT tjockleken på 30 år.

Science 16 March 2007:
Vol. 315 no. 5818 p. 1543
DOI: 10.1126/science.1136709
Long-Term Satellite Record Reveals Likely Recent Aerosol Trend
Michael I. Mishchenko*, Igor V. Geogdzhayev, William B. Rossow, Brian Cairns, Barbara E. Carlson, Andrew A. Lacis, Li Liu and Larry D. Travis

Det finns inget globalt vädermanipulation program som vi känner till, och det finns ingen anledning att misstänka att det existerar något, då all data talar emot det. Chemtrails anhängare förstår nog inte vad vädermanipulation är för något, det är inte ens logiskt att man skulle släppa ut dessa ämnen varje dag världen runt och det hade aldrig lyckats att hållas hemligt. Dom kanske har någon annan teknik dom föredrar som vi inte känner till?, vi vet inget. Man kan bara påverka vädret på visa specifika ställen som i ett krig över en skog eller vad som helst, men inte på global skala, och alla de miljontals tonen av utsläpp, hade inte gått omärkt av satelliter och människor. Sedan när man har insett att allt man förstår om vanliga k-strimmor är fel, så får man ju börja funder på hur mycket man verkligen vet, tusentals människor har gått på chemtrail bluffen och alla faktafel som spridits angående k-strimmor på nätet.

Chemtrails tar bort ögonen från de verkliga problemen och hoten av vädermanipulation. Varför skulle vädermanipulation ens vara ens fokus? folk kommer inte bli politiskt medvetna och komma samman av att dom får reda på att militären har vädervapen, alla vet redan att militären har kärnvapen, mycket mer skrämmande.


Posted on: 2011/11/22 20:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS