vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


David Icke Exposed as an illuminati Witch
#1


See User information
http://www.planetxtube.com/index.php? ... aked-&catid=1:latest-news

David Icke literally Exposes himself in every way!

In this ongoing article I take Mr David Icke to pieces using his own words and other evidence against him confirming that he is of the Pagan faith and a high ranking illuminati Witch and Masonic Worshipful Master

This article contains evidential video, photo's and text all confirming that David Icke is a Pagan - Pagans by their own admission worship HALIOS/Apollyon the "Sun god Beast"

Resized Image

The person with the elongated head next to David Icke on his book cover is OSIRIS Osiris is depicted on ancient wall paintings as a Green skinned giant

Posted on: 2012/1/22 5:36
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#2
Tänka sig!

Om nu alla kunde förstå att om man tar bort folks rationella tänkande kan man i stort sett bevisa vad som helst.

Folk måste verkligen applicera Ockhams rakkniv lite oftare.

Gör man det så får man fram svaret på från vilket håll dessa beskyllningar kommer.

Jag håller icke med Icke om mycket, men Icke är icke någon "illuminati"-häxa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#3


See User information
Om jag råkar dra upp ena byxbenet för att klia lite, och sen glömmer att dra ner byxan igen, betyder det då att jag är en frimurare?

Om jag råkar ha TV:n på, om jag hade en, betyder det att jag är sovande då?

Herre Gud vilken soppa, och allt grundar sig i rädsla!

Vem skall man våga tro på, om inte sig själv?

Posted on: 2012/1/22 21:47
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#4


See User information
Lysande artikel,eller rent skitsnack?
skickade min asikt till vederborande forfattare av hemsidan i val valda ord,(pure dog crap).
Maste saga att jag haller inte med i ALLT vad DAVID I. sager men som undersokande jurnalist ser jag honom som en gravling!
Om det luktar som skit,tja da ar det val en skit.
Den har killen har satt sin focus pa David som en frimurare och Mi5 agent, lysande,om du inte orkar eller vill forska(leta i dyngan med dina bara hander)sjalv.
Det ar lattare att peka fingret ,eller kasta forsta stenen, an att ta det tunga ansvaret av att bara hundhuvudet och ta allt skit som kastas i fejjan pa dig!

Posted on: 2012/1/22 23:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#5


See User information
Haha, det måste ju vara en humorsida som gör narr av konspirationsteorier.

Likt den här: http://www.youtube.com/watch?v=xTymVebd6XA

Posted on: 2012/1/22 23:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#6


See User information
Icke har ju alltid varit suspekt för mig, men på de tiden kunde man inte så mycket om ockult symbologi.

För andra är han en idol.

Vi vet dock sedan länge att eliten kontrollerar oppositionen, genom att leda den. Frågan blir då, vilka ledare är krypto elit, och vilka inte?

Om man nu utger sig för att förstå eliten och ockult symbologi, borde man knappas använda den själv.

Resized Image

Posted on: 2012/1/23 3:19
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#7


See User information
Steffo, jag hoppas inte att du syftar till Icke´s handrörelse? Mannen har sedan flera år reumatism vilket jag sett med egna ögon när han kom till Köpenhamn förra året.
Hur mycket han än vill så har han föga kontroll över sin vänsterhand.

Lägg krutet på något vettigt istället.

Posted on: 2012/1/23 7:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#8


See User information
Han som sade det var det. Det finns allt intresse i världen av att smutskasta och mariginalisera David Icke. Mer hårda konkreta bevis, tack. Detta duger inte.

Posted on: 2012/1/23 7:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#9


See User information
lmao Vad har David Icke bidragit med förutom att vara Idol för en mängd lurade nybörjare?

Posted on: 2012/1/23 8:23
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#10


See User information
Det är ju helt tydligt hans höger hand som han gör M tecknet med.

Posted on: 2012/1/23 8:25
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#11


See User information
David Icke - The TRUTH about the MOON
http://www.youtube.com/watch?v=5pfl4prGZIY

There Moon is Not Real: David Icke
http://www.youtube.com/watch?v=_SYA3lo_JS0&feature=related


Tror han verkligen på det han säger
Den blinde som leder de blinda...

Månen existerar

Posted on: 2012/1/23 10:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#12


See User information
Månen existerar inte, det är en myt, månen är en ost, cirkulera, inget att se här...

Posted on: 2012/1/23 11:52
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#13


See User information
Citat: Månen existerar

Månen är alldeles för stor i förhållande till Jorden och dess storlek. Vad som menas är att månen inte är vad vi tror den är, en naturlig satellit till Jorden och Icke är långt ifrån först med den teorin, som bara är en teori. Mycket pekar på att teorin stämmer, om man nu förstås vill sätta samman alla lösa punkter.

Jag har sagt det förut och säger igen:

David Icke, eller någon annan researcher eller admingruppen på Vaken.se eller jag själv eller vem fan som helst har inte sanningen. Vi söker sanningen, det är skillnad.

Däremot finns det väldigt många andra som har inget intresse överhuvudtaget i att söka sanningen.
Vad som i allmän konsensus anses utgöra "sanningen" duger gott och väl för dem och sådana som David Icke är jävla idioter för att de försöker något annat.

Om en icke(!)-akademiker som f d sportjournalisten David Icke hävdar något eller om det står på Internet (allt som står att läsa på internet är falskt, om det inte är officiella källor) så är det inte sant.

Om det står i de etablerade dagstidningarna eller sägs på TV (allt som sägs på TV är sant) så är det absolut sanning och får inte ifrågasättas.

Definitivt om en akademiker säger det och i synnerhet en akademiker som är knuten till skeptikerrörelsen.

Det var skillnad för 25 år sedan. Då var muren mot sanningen kompakt. Det är annorlunda idag.

Ni som fortfarande tror på det här systemet, den här samhällsordningen med dess sätt att leva -

varför gör ni det?

De som inciterat den och som sitter längst upp och håller i tåtarna tror inte på er, bara så ni vet.
Åtskilliga är de historiska karaktärer som fått erfara det, Robespierre är ett exempel.

Vidare, om David Icke som själv inte är här och kan försvara sig:

Tänk er någon som typ Zlatan Ibrahimovic, en megastor sportstjärna som sedan gör karriär som sportkommentator som t ex Oldsberg och därefter raketkarriär som politiker som typ Gustav Fridolin, och tänk att sport i allmänhet och fotboll i synnerhet är megastort i Storbritannien och att miljörörelsen gick fram stort där på 80-talet.

Det är vad som skiljer David Icke från de flesta andra researchers. Inte reptilerteorier eller månteorier.
Han var känd innan han började undersöka och träda fram. Mycket känd. Det var inte Alex Jones eller vilken annan researcher som helst, de flesta är det fortfarande inte.
Få vet vem Juri Lina är, de flesta känner till David Icke.

Posted on: 2012/1/23 11:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#14


See User information
Har jag rätt är ju David Icke en del av systemet, och du tycker inte att det spelar nån roll då? I början av sin "karriär" var han illa omtyckt av andra mer trovärdigare forskare för att han plagierade deras arbete, utan att ge dem credit.

Att en del av det han säger är sant, gör inte att allt han säger är sant.

Att han klär sig med ockulta handsignaler och poser, lurar ju inte de som inse mer än nybörjarna, som ju givetvis låter sig luras.
Det är ju det de är vana vid, att svälja allt med hull och hår.

För övrigt hamnar ju Alex Jones i samma skåp som David, han har ju kopplingar till eliten han med, och undviker att tala om som det är.

Men han är en idol för många också.

90% har inte tiden eller kapaciteten att knäcka fram vad sanningen består av, utan fortsätter att vara lurade.

Därför kommer dom aldrig inse vem Juri Lina är om dom stöter på honom,, det är inte tillräckligt mainstream, eftersom deras eget tyckande beror på om andra tycker samma sak som de.

Dom går inte dit sanningen för dom, till vilket pris som helst.

Det kanske skall vara en cozy feeling också.

Många är kallade, men få utvalda.





Posted on: 2012/1/23 12:29
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#15


See User information
Citat: Många är kallade, men få utvalda.

...av vem?

Posted on: 2012/1/23 14:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#16


See User information
Man får nog välja ut sig själv, ingen annan kommer att göra det.

[img width=300]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrdo4q02HpnHwuhC11c8EDO4tZ5akmUNRLk7IIqz48FxjPmsFQ[/img]

Posted on: 2012/1/23 14:18
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#17


See User information
Jag har på flera olika vis och ibland genom mycket hårda och konkreta erfarenheter letat efter sanningen eller stött på den in broad daylight sedan 1982.

På Vaken har jag varit sedan 2006. Vet inte om jag kan räkna mig till "nybörjarna".

Vad är detta förresten? En idrottstävling?

Jag har stött på många gökar på Vakens forum genom åren och inte minst sådana som gärna riktar energi mot att "exponera" researchers som vad de nu kan kallas, Illuminati-zionist-goyim -disinfoagenter etc

Värts var nog en jeppe som i många trådar under 2008-09-10 höll på länge och skanderade att praktiskt taget ALLA var Illuminati-zionist-goyim -disinfoagenter etc

...utom en.

Eric Hufschmidt, med webadress erichufschmid.net
Han är äkta. Thats the one!

Förra året var, i detta huset jag nu befinner mig, Juri Lina på besök, jag borde frågat honom då men det kan lätt ordnas att komma i kontakt med honom.

Samma med David Icke, goda vänner arrangerade föreläsning med honom och kommer nog att så göra igen.

Vet du vad, när han kommer ska jag se till att få träffa honom och jag ska då framföra frågeställningen:

Är du en Illuminati-zionist-goyim-disinfoagent etc, David? Och varför gör du M-tecken med flera elitsymboliska tecken?

Ja, jag ska ställa Juri den frågan också även om jag inte sett honom göra sådana tecken. Men jag kan ju passa på när vi ses.

Han hade en banan i näven vars tomma skal han slängde i en tom papperskorg som frugan senare fick tömma, hon var lite sur för det...

Jo, Juri är ju nazist förstås! Det sades i en Vakenforumtråd för inte så länge sedan, en av Håkan Blomkvists vänner förtalte att Blomkvist intygat att Juri och Lars Adelskogh sjunger nazistiska sånger när de träffas. Och ja, Hitler som beskriven på bild ovan han var ju bevisligen nazist också, eller hur?


Posted on: 2012/1/23 14:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#18


See User information
Ja, jo, jag får göra en rättelse.

Illuminati-zionist-goyim-disinfoagenter ska det inte heta, Goyim är ju vi vanligt folk, ej judar och således är ju David Icke mfl upphöjda över oss i egenskap av påstådda Illuminati-zionist-disinfoagenter som går elitens ärenden...

Man får hålla isär begreppen.

MI6-agent dock, det är ju rätt beskrivet för det har han också anklagats för att vara.

(Mossad?)

Posted on: 2012/1/23 15:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#19


See User information
Ja han kommer säkert erkänna snäll bara man frågar :)

Att vara Jude gör dock inte att man inte anses vara Goyim, vad jag har förstått skall man vara Talmud Kabbalist för att inte räknas som en lägre stående varelse.

Även Judar kan vara Anti Zionister.

Jag tror att det är en idrottstävling, till slut blir man klar med, när man har tävlat ett tag, att nästan ingen håller med en, eller förstår vad man pratar om.

Då har man vunnit.

I en tragisk mening fortsätter förlorarna med det dom alltid har gjort, att förlika sig med, att de inget förstår.

Det är ju därför de lever i mörkret.

Och de som ser i mörkret är ju elit i andra änden, till ingen nytta.

Hopplöst.

Posted on: 2012/1/23 15:19
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#20
Frimurar handskakning
http://www.youtube.com/watch?v=mRsurOXNgj8

Konfronterad om varför han lär ut satanisten Alice Baileys skit, han förklarar sig med att onda läran kan andvändas till gott... Rofl
http://www.youtube.com/watch?v=nquhwQNSqS0&feature=related

edit: Alex jones har jag redan debunkat här så det räcker
men det finns alltid mer...
http://www.youtube.com/watch?v=MUXkmWZ3pLI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MUXkmWZ3pLI&feature=related

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#21


See User information
Lmao ja i den filmen blir ju icke rejält nitad.

[img width=400]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQS-BqOytb8d_fy1AE2OnTys7gg4MGzsE6neG9TdDoBpzNqqzWFBw[/img]


Posted on: 2012/1/23 17:21
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#22


See User information

Posted on: 2012/1/23 17:54
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#23


See User information
Cui Bono - Vem tjänar på det?

http://billcooperdisinfo.webs.com/

Posted on: 2012/1/23 18:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
#24


See User information
David Icke verkar vara en hyvens kille och sanningssökare av rang. Mer än man kan säga om dig Steffo, smutskastare där, som jamför honom med Hitler?! Ställ dig i kön bland alla andra repeaters i massmedia. Vad föreställer det där tecknet som Ickes reumatiska hand förmedlar menar du?

Posted on: 2012/1/23 21:11
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS