vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 »


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#49


See User information
Jo det är minst sagt pinsammt..
800 kronor per person, 5000 personer = 25 miljon brev i brevlådor..

Istället går vi och betalar 800 kronor gång på gång på gång , för evigt.. För att köpa tex. el och bensin.

Inte så bra affärsmän antar jag.

Men jag tror tjejen du tipsade om har lösningen vi alla väntat på, hon prata ju om en gud som kommer hit snart..

så vem bryr sig om vad VI KAN GÖRA, för en frälsare kommer ju ändå..

Tack och lov.. Det såg lite dött ut där ett tag som att satan vela bli avgudad och komma från himmlen..

Tur att hon du tipsa om var så duktig och förstod att vi inte behöver göra nånting personligen, för rädndingen kommer.. Färlsaren kommer!!

Bra iwarrior, dela gärna med dig av mer för jag kan lära mig av "lightworkers" också , hur dom försöker manipulera folk nu, kan jag lära mig.. Men hur fan ska man kunna lyssna på dom om dom tror gudar existerar och går runt på 2 ben..

Men bra hur som helst, alla kort på bordet..

Posted on: 2012/12/27 5:52
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#50


See User information
Vem är dom 5000 persen som skall lägga 800 spänn var?

Posted on: 2012/12/27 6:04
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#51


See User information
Dina kompisar :D

Posted on: 2012/12/27 6:27
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#52


See User information
Så Du räknar med att jag skall använda våra gruppmedlemmar till Din ide bara sådär, utan att ens fråga? Du räknar också med att dom skall förstå och acceptera Din ide och sponsra Dig med 800 spänn var?

Du är väldigt snabb med att bestämma vad andra skall göra för Dig, utan att ens fråga. Intressant!

Posted on: 2012/12/27 6:33
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#53


See User information
Nogsnackat med dig iwarrior, jag gillar inte din stil..
Och du gillar inte min..

Jag har skrivit att detta är inget som en människa ska göra, men såklart är ju jag snabb med att tro att alla ska göra saker för mig..

Helt befängt och jag har tappatt lusten att diskutera med dig, men om jag vill dra ner mitt humör så kan jag slänga iväg ett PM till dig och fråga efter det..

MVH

Posted on: 2012/12/27 6:52
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#54


See User information
Tillbaka till topic..

13th Sun säger att Fader Sol skickar ut nya typer av solenergier som lagras i frukt och grönt från Moder Jord..

Därför tjatar han om att man ska äta frukt och grönt för att jorden ska dela på sig.

Get back into nature baby!

Men visst skulle jag vilja fråga honom om det är bara att lägga ner brevprojekt för att planeten ska dela sig snart och dom som inte fick motta ett brev med välvalda sanningar, dom var mindre värda människor som fick stryka med..

hummmmmmmmmmm

Posted on: 2012/12/27 7:17
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#55


See User information
Det fungerar inte att rassla fram ideer och räkna med att alla skall ställa sig bakom den. Det Du förespråkar angående alternativ energi är också omöjligt. Den idén Du har lagt fram med kulan i hjulet löser inte allas energiproblem. Maskinellt sett så går det åt multum med material för att framställa den energi som behövs till ett vanligt Svenskt hushåll. Du behöver antal kulor och vikt som motsvarar ett det antal kilowatt (hkr) som går åt för att hålla ett hus igång.

Att driva en generator som levererar ca: 10-15 kilowatt är inte enkelt, skall Du utrusta en gravitationsgenerator med den energin så behöver Du säkert flera hundra kulor, lägg sedan till att var kula levererar minde kilowatt än vad den väger eftersom den inte faller rakt ner, den rullar i ca: 45 grader, vilket mer eller mindre halverar effekten. Det uppstår också friktion mellan kulan och hjulet som leder till effektförlust, även slitage.

Skall Du då sedan använda permanentmagneter till detta så behöver Du antalet magneter för att hålla uppe alla dessa kilon (igång). Utöver detta så behöver Du omagnetiskt material för att inte störa effekten så att säga, då snackar vi om aluminium och ganska stora bitar, vilket är en dyr historia.

2 kullager går åt till varje hjul vilket blir många hjul och hjullager, eller också skall Du tillverka större hjul, använda större kulor och större hjullager, vilket blir fruktanslöst dyrt för var och en.

I vilket fall som helst så snackar vi om en produktion av material som en liten verkstad inte ens klarar av, o så skall alla ha det i hela landet, och nu är Du inne på 25 miljoner blev, som vi redan räknat på vilket är en dyr historia.

4 mille får Du av 5000 pers, det blir inte många brev. Frågan ställer jag igen, hur skall jag som inte ens tror på iden samt inte förstå hur du skall gå till väga få 5000 pers att ge dig 800kr var?

Det finns många andra lösningar som fungerar väldigt mycket bättre än den ide Du precis kläckt. Du har koncentrerat Dig på något som är svindyrt och väldigt materialkrävande.

Du behöver ta fram ca: 53712000 newton meter per timme (ca: 20 hkr), hur bövulen skall Du lyckas med det med hjälp av några kulor och magneter?

Försök förstå fysiken bakom alternativa lösningar innan Du går vidare.

Posted on: 2012/12/27 7:20
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#56


See User information
Jo jag vet att det är en tävling för dig och jag tänker inte ens besvara till nån som säger att gratis energi är för jobbigt eller krångligt att skapa..

Tillbaka till topic, den här var ganska intressant:





Posted on: 2012/12/27 7:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#57


See User information
Så, du vill att jag skall be 5000 pers att betala dig 800 spänn var, men Du vägrar att svara på tekniska frågor som berör ämnet Du vill ha pengar till?

Vem skall ta emot alla frågor som kommer i samband med alla brev? Skall Du sköta det själv eller har Du en grupp med människor som skall hjälpa Dig med detta?

Kommer det att finnas en support telefon eller mail eller vad? Det här är bara vanliga frågor som vem som helst skulle fråga så fort dom skall sponsra något.

Skulle kunna tro att det behövs en ritning till att börja med, har Du en sådan?

Posted on: 2012/12/27 7:34
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#58


See User information
Det är principen som jag visat dig med ett videoklipp som kan enkelt göras om i vilken storlek som helst..

Det är först när nån mer än mig förstår att det fungerar som videon visar, som tester kan börja för att få fram en simpel och billlig version som vilken svensk som helst kan bygga ihop..

Jag kunde lixom inte hålla mig, jag fick lov att testa principen med aluminiumburk och det var på det viset jag fick kunskapen om videoklippet är sanning eller inte, om principen fungerar eller inte..

Det svider nog för mycket för många människor att få svar svart på vitt om man har blivit rumpjuckad i hela sitt liv av elbolag..

Men för mig säger det sig själv för elen som vi köper är redan tillverkad gratis och det är bara vi som accepterar att betala mer och mer precis som att vi inte förstår hur el tillverkas..
Kram

Posted on: 2012/12/27 7:45
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#59


See User information
Snälla lilla vän, hur skall Du få ut 10-15 kilowatt, svara på den frågan, det vill nog alla veta!

Det Du kommit med så här långt räcker till en lysdiod!

Posted on: 2012/12/27 7:51
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#60


See User information
Ok då bygger vi 10 stycken eller 100 stycken och kör dom på rad.. 100-150 kilowatt blir det eller 1000-1500 kilowatt.

Förstår inte vad du menar och som sagt så vill jag inte ens diskutera om du säger att det blir för jobbigt att skapa gratis el..

Då är du nog inte mer än en lycklig slav eller ett elbolag som skyddar inkomster online :D

Posted on: 2012/12/27 7:58
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#61


See User information




hahahahaha han skickar tornader också :D

Posted on: 2012/12/27 7:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#62


See User information
@anvendarnamn, Du är fullständigt ute och cyklar med effekten i denna lösning, totalt bortom alla verkliga gränser. För att få fram den energi Du önskar så behöver Du maskiner som väger ton, till ett enda hus!

Det är inte alls jobbigt att skapa gratis El till ett hus, om man gör rätt!

Lycka till!

Posted on: 2012/12/27 8:06
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#63


See User information
Ja du kanske har rätt då att gratis el är jättejobbigt i jämförelse med att få en elräkning kontinuerligt för evigt..

Posted on: 2012/12/27 8:17
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#64


See User information
Sitter Du upp och ner och läser poster genom en spegel? Jag skrev, gratis El är enkelt att framställa, om man gör rätt!

Det handlar inte bara om att skapa billig El, man behöver också konvertera om ett par saker = minska energiåtgången.

Du har inte svarat på en enda fråga jag ställt, men Du vill att jag skall fixa stålar till Dig ??? Lite lurigt att förstå detta må jag säga!

Posted on: 2012/12/27 8:22
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#65


See User information
Men eftersom du fortfarande inte läser mina tidigare inlägg..
Så låt mig skriva att jag har redan skrivit att jag vill att nån annan gör detta eftersom jag varken vill ha pengar eller har pengar, bli kändis eller ett exempel på vad man gör med sånna som själva försöker tjäna en hacka genom att ta från miljardärernas inkomster, och sen finns jag och minst 1 miljon svenskar som vill avsluta kriget mot svenskar och införa några naturliga medeciner som tex. cannabis till sjuka svenskar..

Det är helt upp till vem som helst att ta på sig detta uppdrag och bli miljonär bara genom att på ett ärligt sätt förmedle donationer till brev i brevlådor..

Allt verkar vara lurigt för dig att förstå, ingen illa menat men det verkar som du redan bestämmt dig för vad du vill tycka, och det är svårt att diskutera eller förklara nånåting för en sån människa..

Men folk som vill stötta idén finns det redan, minst 1 miljon svenskar är reda och antgaligen villiga att betala sina egna pengar för att få ut information om vad kriget mot droger gör med sveriges kriminalitetsutveckling och tillgängligheten på droger..

Detta har redan prövats med GrönaBrevet och jag tror dom tog emot ganska mycket donationer som dom kunde köpa knark för..

Men jag tror inte att dom lurar dom flesta svenskar att donera utan att dom först får veta vart pengarna går till..

Så när nån eller några ger svenska folket ett sätt att sprida information om kriget mot droger och bieffekterna kriget har på svenska samhället..

Då bli dom miljonärer bara dom tar 1 krona per person som donerar för att brev ska skickas ut..

Alla som får ett brev skulle antaglgien vilja gå in och donera för att få slut på kriget i Sverige..

Så visst kanske 5-6 miljoner svenskar vill stötta detta projekt men ingen vågar öppna hemsidan och börja organisera utskick genom nått reklamföretag eller nånting..

Jag bryr mig inte om era stålar, som sagt ta min idé så får ni mina stålar i donationer, ni får bli miljonärer på vägen och alla skulle hylla er ändå..

Så länge det görs ärligt..

Grönabrevet borde bli spottat på för vad dom gjorde med idén..

KRam

Posted on: 2012/12/27 19:47
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#66


See User information
Är Du en dator som pratar, jag är nästan säker på det. Jag frågar Dig hur Du skall framställa 10-15 kilowatt gång på gång med Din kullösning, och Du börjar snacka droger.

Problem nummer 2, att be Svenska folket legalisera nåt som dom flesta är rädda för samt hatar går inte. Det är en långsam process som redan pågår, och det finns fler hippies som verkligen försöker att legalisera samt stoppa jakten och kriget, men det går som sagt väldigt sakta.

Det ser dock ut som Du har nya ideer idag, så vad är nu på tapeten?

Posted on: 2012/12/27 20:09
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#67


See User information
Energifrihet och att avsluta ett krig som drar ner Sverige i fördärv..

Jo jag förstår att det är problem eftersom det är nån på internet "som man inte kan lite på enligt media".

Men som tur är så står det frälsare och har lösningar på problem, som massvaccinering för att göra alla friska, och kontantlöst samhälle för att du aldrig nånsin ska kunna komma i kontakt med sånna där "livsfarliga" naturliga medeciner som botar cancer och dessutom aldrig har skördat en enda människaliv, utan tvärt om räddat miljontals människoliv redan..

Utan kontanter i samhället kan inga brott ske för det är totalt kontrollerat och vi har då rensat bort olaglig cannabis ur svenska samhället, och användarna också, 1 miljon svenskar påverkas..

Klart det inte förvånar mig om du sätter in ett mikrochip i armen och accepterar kontantlöst samhälle..

Medans jag kör en "terminator-style" och skär ur chippet direkt om nån skulle försöka lura mig att vi bli säkra av att ha ett chip i armen och aldrig nånsin mer frihet..

Posted on: 2012/12/27 20:19
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#68


See User information
Go go frälsarn!

Det är massor med problem i världen ja, vi har kommit på det nu, det finns miljoner sidor med info om hur mycket problem ja, microship i min arm nej.

Varför köra terminator style o skära armarna av dig? Lär Dig lagen/rätten istället, lite enklare!

Jag måste säga, jag förstår faktiskt inte dom flesta av Dina inlägg, men det är skoj att läsa!

Posted on: 2012/12/27 20:48
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#69


See User information
Terminator skärde ut ett chip i armen om jag inte minns fel..
Men armarna hade han kvar tills i slutet av filmen.

Och jag däremot förstår alla dina inlägg och det är inte ens roligt längre..

Det väl bara att invänta "the mark of the beast"..

Vi borde väl alla veta vilka steg som kommer att tas här och hur enkelt vi skulle kunna stoppa att politisk manipulering som detta kan ske..
Genom brevprjekt.

Tänk er partiet Aktiv Demokrati, att kombinera det partiet med brevprojekt skulle kunna ge svenska folket lika mycket makt som amerikanerna har att påverka sitt samhälle med direktdemokrati..

Amerikanerna avsluta krig genom sin direktdemokrati..


Posted on: 2012/12/27 21:17
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#70


See User information
Vet du vad som skulle fungera väl, att leva så som man föresråkar så att andra kan se det och ta efter!

Vet Du, angående chippet så finns det en rättslig lösning som gör att dom inte får chippa Dig, även om "dom" skapar en så kallad lag angående det!

Posted on: 2012/12/27 21:24
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#71


See User information
Jo men jag tror inte att en global diktatur bryr sig om vad lagar säger, är kontantlöst samhälle en del av deras plan då kan du räkna med att ICA skapar obemmande kassor och "förbereder" för mikrochip inplantat hos "sin eviga inkomstkälla" som är svenska befolkningen..

Vi är som en oändlig inkomst för alla företag tills vi folket köper egna fabriker och har varor utan prislappar elelr för inköps/produktionspriset....


Posted on: 2012/12/27 21:28
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#72


See User information



Posted on: 2012/12/27 21:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS