vaken

Vakencorner

Botten   Fregende mne   Nsta mne  Registrera dig fr att posta

(1) 2 3 »

Andlighet, spiritualitet och religion

Registrerade sig:
2008-07-02 03:03
Inlgg: 1305
Med anledning av att flertalet r intresserade av religion spiritualitet och andlighet skapar jag en ny trd att posta i; dess syfte r inte att vara enhetligt avgrnsande utan snarare uppmuntrar den till den subjektiva mngfald av tolkningar och uppfattningar. Posta vad ni vill som p ett eller annat stt rr gudomlighet. Diskussionen r mlet och inte resultatet; lt preferenserna flda vilt!

Postat den: 2013-06-30 22:42

Re: Andlighet, spiritualitet och religion

Registrerade sig:
2013-03-17 16:44
Frn Sverige
Inlgg: 266
Hahahahaaa men vafan hller ni p med lt abyssina skriva om sitt liv som r pvg in i abyssen..

Jo vi str nu infr en uppdelning av mnskligheten som kommer att ske inom 4-7 r.

En del av mnskligheten ska in i abyssen som r ett svart hl, och i den abyssen s stmmer ingenting och det finns inga regler eller lagar som gravitation och karma..

Och en liten del, bara 10-15% kommer att f komma till den nya Jorden i 5e dimensionen dr tid inte existerar.

Det som kommer hnda r att mnniskor som ter rtt och lever rtt kommer att kristalliseras p insidan s medans parasiterna brinner s kommer dom som levt rtt den sista tiden att frvandlas till kristall p insidan precis som planeten, fr att sedan f evigt liv och komma till den nya Jorden.

Och dom som avgudar och idoliserar nn annan n sig sjlv och sitt tredje ga, kommer att brinna upp frst och sen hamnar dom i abyssen..

Jag kan visa er kristallgrottor men ven mnniskor som har kristaller som kommer ur huden, och enligt dom som sger sig veta s r det enligt planen fr mnniskan r guds barn just nu..

Och nr vi kristalliserats p insidan s blir vi guds folk som ingen i hela universum kan skada eller hota.

Planeten r dotter Jorden nu och hon ska bli en kta moder Jord nu inom kort d hon kommer lyftas upp till 5e dimensionen.

Och det r detta som dom vill att ni ska ignorera gott folk, dagligen s behver eran kropp ta frukt och grnt eftersom det finns nya ljuskoder frn solen i grdorna som vi behver fr att uppgradera vrat DNA som planerat.

GMO och McDonalds ppet dygnet runt gr ut p att ge er valet att p egen hand frvandla erat DNA till skrp DNA medans vetenskapsexperterna sger att den strsta delen av vrat DNA r skrpDNA som dom inte riiktigt vet vad det r, dom vet bara att det r skrp men dom vet inte vad det r hahahahahaaa s dr ser ni den uppenbara bluffen frn "experterna"..

Och det som abyssina hller p med r antagilgen att frska dra mer er in i abyssen genom att sga saker som -avguda Jesus eller avguda Mohammed fr det r enda rddningen, avguda nn annan n dig sjlv och flj efter religioner och vnta p guds enda barn som kommer och rddar er senare..

Tyvr det kommer ingen och rddar er, det r upp till er att rdda er sjlva eller utrotas med skiten som ni vill blunda fr, NWO/ domedagen..

Postat den: 2013-06-30 23:06

Registrerade sig:
Jag skapade en ny trd eftersom Abyss tydligt gjort klart att trden handlar om Koranen och dess matematiska mirakel 19. Trden gick ur topic delvis pga. att uppfattningen om gud rr mer n en bok. Klart att hon ska fortstta skriva; det var den huvudsakliga anledningen bakom att jag skapade en ny trd s att den andra kan fortstta handla om Koranen.

Vad gller din uppfattning om kristallisering s har jag lite svrt att ta till mig det men jag assosicerar det med hgfrekvent energi/chi gong vilket "alstras" genom god karma som du sger. Jag tror att en fortsatt vg skulle kunna vara Falun Gong och Zhuan Falun: http://www.falundafa.org/book/eng/zfl_02.htm

Brukar du meditera?

Postat den: 2013-07-01 00:26

Registrerade sig:
Frn Sverige
Men det d var ganska intressant fr det har jag inte skrivit nnsin vad jag vet, allts att chi gong alstras genom god karma..

Jag fr hoppas det d eftersom jag r s karmafri s jag borde i princip vara stlmannen nu p grund av all chigong som skapats..

Jag r dlig p att meditera fr jag knner mig inte som en vanlig mnniska utan en indigo som enligt 13th Sun har massa krafter som vntar i 4e dimensionen och drfr kan jag inte sluta tnka vilket gr det svrt att meditera och astralresa trots att det gick vldigt fort , typ 10 minuter sist jag klarade av att meditera s lnge..

All smn och hunger frsvann nr jag mediterade och det knns som energierna jag fick var massiva och jag har fan skrivit sen dess knns det som.

Men jag tycker det r intressant att diskutera koraner ocks, speciellt nr vi har guds rst inom oss som sger -ge fan i religioner och att avguda nn annan n dig sjlv!!

Det blir ju s roligt nr alla religisa har gtt runt och tror att gud r en idiot som skriver biblar och koraner s mnniskor kan brka om texterna i tusentals r eftersom dom kan tolkas hur man vill.. Det blir roligt att bertta fr dom om deras inre rst som dom valt att ignorera och att det r guds rst vilket bevisar bda intelligent design utver allt som vi kan designa och dessutom en mycket mer avancerad design n vad en korantext r intelligent designad..

Hur fan kan man programera in en inre rst t mnniskor s dom vet vad som r rtt och fel? det r ganska extremt exempel p inteligent design.

Och som sagt vldigt roligt att bertta fr dom religisa att tyvr, guds rst var rsten inom er som sa -ge fan i religionerna dom lurar er och vill att ni ska skapa karma genom att behandla djur som ni inte skulle vilja bli behandlade om ni var djuret!

Postat den: 2013-07-01 02:13

Registrerade sig:
Nej det har du inte. Men jag kom att tnka p chigong nr du talade om det. Vad gller tanken och inre dialog finner jag det faschinerande jag ocks men tyst bn kan vara ganska mentalt jobbigt d man ser bakom axeln p varje tanke. Vad skulle du sga existerar bakom "guds rst"; Nr det blir tyst?

Har laddat upp en essay av Julian Jaynes p 18 sidor vid namn Consciousness and the Voices of Mind som kan vara intressant att lsa i sammanhanget. Hr r ett kort uttdrag:

Citat:
It seemed to be saying that because interacting matter could be reduced to mathematical relationships, in some ways like our own perceptions and interpersonal relationships, therefore consciousness originates in matter itself. Unfortunately, this much too abstract notion is having a bit of a renaissance today in a different way with some physicists because of some of the astonishing results in quantum physics (e.g., Wigner, 1972). Another more popular solution was due to Darwin himself. In the last paragraph of The Origin of Species (Darwin, 1859), he implies that God created mind and body in the first primitive organisms and then both evolved in parallel together. But this sunk the problem in metaphysics, and it was soon realized that there should be some criterion of consciousness.

Hr r pdf:en

Postat den: 2013-07-01 13:18

Registrerade sig:
Frn Sverige
Din inre rst r knappast en rst utan det r en knsla.. Om ja tex. skulle dra fram ett djur och brja plga djuret sdet skrek av smrta och panik, d skulle din inre rst / gud, skicka en knsla till dig om att sl ner mig och rdda djuret..

Det r guds rst inom dig..

Men guds rst tjatar inte p dig utan det r upp till dig att lyssna p dina inre rster fr vi har en guid inom oss.

Och det r just det som s mnga religisa mnniskor har gjort, dom har ignorerat guds rst inom sig som skickade knslan till dom att dra lngt ifrn religionerna och brja bry sig om djur och natur..

Dom trodde rsten inom sig bara var en ondig och jobbig knsla medans rsten i bibeln var guds ord..

Och jag tar avstnd frn snnt hnande av gud som dom religisa gr nr dom antyder att gud skriver bcker och vill att mnniskor gr med i religioner som krigar mot andra religioner om "vem som knner rtt gud".

Bibelns rst var inte guds rst utan motsatsen till gud, och din inre rst berttar det fr dig genom att skicka knslan till dig som fr dig att knna att du br kuta s lngt bort frn religioner som mjligt.. Men dom religisa lyssnar inte p sin inre rst dom vet att den behver man inte lyssna p.

Och visst, det r sig sjlv som man gr emot eftersom vi r en del av gud och en tro handlar om att man inte vet brjar eller slutet, en tro baseras p att inte veta s alla religisa idioter gr runt och inte vet om gud existera.

En tro baseras p att inte veta brjan eller slutet..

Medans kunskap handlar om know-ledge, know the ledge dvs man vet vart slutet och brjan r.

Postat den: 2013-07-01 18:17

Registrerade sig:
Okej. Skulle man kunna sga att den knslomssiga reaktionen, - om nu "signalerad" frn gud, verstts till en sprklig tanke som frsker frklara knslan? r det detta Tre-enigheten menar med att Gud inkarnerade i mnniskokroppen, Jesu och att i Brjan var Ordet: Nr mnniskan fick intellektet efter att Adam och Eva t av pplet, s kunde de frklara knslorna och drmed ocks frng den annars instinktiva moralen till att nu behva en moralisk kompass (etik)?

Denna huvudpunkt i tre-enigheten frklarar ocks utifrn mystik uppfattning vari Varje mnniska kan vara Jesus/Muhammed/Profet i den benmning att vi alla kan se ur guds gon, uppg i gud: att det inte r reserverat fr ett f-tal utvalda prster. Man skulle kunna sga att det motsvarar den buddhistiska upplysningen, att alla kan fullflja och n sin Buddha/jesus/gudomliga natur. Rekommenderar denna bok av Mster Eckharts lror som buddhist munkar brukar gilla: http://www.katolskbokhandel.com/produ ... asp%3Fsearch%3Dparadoxens

Jesus, som bibeln utgr ifrn, lyssnade till sin inre rst, kanske man skulle kunna sga. Finns en hel del mystika tolkningar av Kristendomen, dr ibland Mster Eckhart som talar om det du gr. ven Franciskus av Assisi (varifrn nuvarande pven ftt sin namn frn) hade en vldig animistisk inriktning i sin Kristna tro:

"Franciskus natursyn prglades av att han sg Guds skapelse i den; fastn han periodvis levde som eremit var inte naturen en flykt frn verkligheten, utan en plats dr Guds krlek manifesterades. Detsamma frhllningsstt hade han till mnniskor och djur. En ofta anfrd legend ur Franciskus liv r nr han utanfr Spoleto predikade fr fglar. Fglarna skall ha ltit honom rra vid dem och bli vlsignade. Vid andra tillfllen skall han ha talat till fglar; de verkade lyssna och tystnade nr han bad dem detta. Det frekommer flera legender om hur andra sorters djur tydde sig till honom. Mnniskor som sg detta brjade betrakta honom som en helig man, och skte sig till honom fr att f vidrra hans klder. ven freml han sjlv vidrrt tillskrevs helande krafter. I Fioretti di San Francesco berttas att Franciskus omvnde en vldsam varg, som efter Franciskus predikan lade tassen i hans hand och blev hans fljeslagare som munk. Vargen avled efter tv trogna r.[4]"

Jag hller helt med dig i din uppfattning om icke-mnsklig natur och det r nog drfr animistiska traditioner inspirerar mig.

Postat den: 2013-07-01 22:24

Registrerade sig:
Frn Sverige
Men enligt mig s r Jesus bara en bluff som gr ut p att f guds barn att tro att dom inte r guds barn, och det r tron som r problemet fr en tro utgr ifrn att man inte vet om gud eller jesus ens existerar.

Och fr att p slutet, nr domedagen ska ta plats, s kommer en Jesusliknande figur och ska rdda alla kristna frn sig sjlva, och det r frst nr dom avgudar guds enda son som dom kommer f veta att guds enda son egentligen r lucifer som ser ut som jesus som dom kristna under alla dessa r har programerats att lska och avguda nr han kommer..

Fr det enda som lucifer vill r att bli avgudad har jag hrt fr vldigt mnga r sedan och det sitter kvar i tankarna av en anledning.

Och sen nr han blivit avgudad av guds barn som tror att dom inte r guds barn fr gud existerar inte, d kommer lucifer leda mnniskor mot ett krig med gud vilket kommer betyda domedagen.

Och det r s det kommer utspela sig hr om ni frgar mig.

Och innan "jesus" dyker upp s sticker 10-15% av mnskligheten upp till en hgre dimension och startar om mnskligheten som guds kta folk som r kristallvarelser.

Dom religisa idioterna tror att himmelriket r p den hr planeten som r frstrd, och dom tror att jesus ska komma ner och skapa himmelriket p den hr planeten s lnge dom kristna sger att dom lskar jesus och vill avguda honom.

Trots att det tillmed str i bibeln om att gud hmtar sitt folk till pnyttfdelsen innan satan kommer och skapar domedagen , men trots det s satsar dom kristna p att stanna kvar och lta jesus skapa himmelriket p en planet som r bortom reperationsstadiet och som kommer vara en ken om ngra r p grund av miljfrstrngen och krigen med atomvapen.

Karma r universums lag men det finns ven en lag som sger att mnskligheten mste pnyttfdas om mnniskor inte vaknar till och slutar brka med varandra fre en viss grns, och den grnsen har passerats och en pnyttfdelse r lag nu och det r ingenting vi kan gra fr att rdda planeten som vi frstrt, vi kan bara rdda oss sjlva genom att hjja upp energierna i vran kropp s vi kan ta oss till pnyttfdelsen nr den kommer.

S medans dom religisa tror att det varken finns karma eller pnyttfdelselagar som gud har skapat i den hr dimensionen, s fortstter dom att TRO p trams om att guds enda barn ska rdda dom frn sig sjlva och drfr behver dom inte tnka p karma eller att behandla andra som man vill bli behandlad sjlv.

Jag tycker vran empati fr andra individer r vad som gr oss till mnniskor med sjlar, solvarselser eftersom solen r vran sjl som utomjordingarna just nu blockerar med hjlp av chemtrails eftersom dom kan inte bo i solens ljus fr dom saknar en sjl och lever i princip som vampyrer som behver dricka solbarens blod fyllt med elektrisitet fr att kunna verleva.

Dom kan inte skapa nn egen energi som solbarnen kan fr sfort ett solbarn mediterar s skapas massiva energier direkt frn rymden. Dom saknar en sjl s dom mste jaga energier och dom har ven lurat solbarnen att dom mste kmpa fr att kunna kpa elektrisitet eftersom dom inte n frstr att det r dom som kan skapa energier och aldrig nnsin behver springa runt och kmpa fr att kunna kpa energier.

ganska djupt hur som helst det dr med empati och den inre rsten, fr vart skulle en knsla lngt in i kroppen kunna komma ifrn, en knsla som sger till oss vad som r rtt och fel.. Den rsten kan inte komma frn s mycket annat n sitt hgre sjlv, gud.

Fred anarkik

Postat den: 2013-07-01 22:52

Registrerade sig:
Frn Sverige
Det hr med pnyttfdelsen r vldigt imponerande..

Fr tnk er att denna lag har skrivits p det hr sttet fr att dela p mnskligheten i 2 grupper, en grupp som frstr..
Och en annan strre grupp som r vilsna sheeple mnniskor som inte frstod hur lurade dom blivit hela livet.

Och uppdelningen kommer ske genom att folk som hjjer sina energier i kroppen hamnar i en dimension, och folk som inte bryr sig om sin egen kropp och sjl, stannar kvar p den hr planeten..

Och det gott folk r en otroligt intelligent skriven lag som jag bara hyllar eftersom jag r s jvla trtt p dessa fejklyckliga slavar.

D fr folket som bryr sig skapa en ny mnsklighet i en hgre dimension, medans dom som inte bryr sig fr stanna kvar och kriga eller avguda nn jesus.

Fick bara lov att skriva det , fr det r s jvla smart s man tappar nstan hakan.

Inte fr att det finns ntt i naturen som inte r otroligt intelligent designat vilket evolution / DNa kan bevisa fr alla mnniskor som r intresserade av att se kta deisgner.

fred!

Postat den: 2013-07-01 23:08

Registrerade sig:
2009-04-07 21:28
Inlgg: 3550
Regel nummer 1

Att vara ett uns spirituell och att vilja frdjupa sig i mnet innebr och mste flja reglerna - Noll pajkastning, Noll phpp, Noll ego!

Skulle grna dela med mig av det jag kommit underfund med, men inte i denna form...

Sen handlar det enligt mig inte om att sia om framtiden hela tiden, den blir vad den blir nr man gra det man kan just nu!

Ju frre ord dessto bttre, och s en sak i taget, lyssna p Carlos och Don Juan, dr gr det sakta men skert. P s vis skulle jag vilja medverka.

Det gr inte att skriva en avhandling som r heltckande, man behver ocks smlta allt efterson, babysteps!

<3

Postat den: 2013-07-01 23:26

Registrerade sig:
Starta en privat trd fr Oneness shamanism, jag kan grna ta hand om den och ansvara fr den.

Kommentarer frn ointreserade eller skeptiker sabbar energin och fyller bara ut utan mening eller syfte!

Postat den: 2013-07-01 23:27

Registrerade sig:
Exempel: /// Dom religisa idioterna tror att himmelriket r p den hr planeten som r frstrd ///

Att dma andra r som att dma sig sjlv!

/// Jag tycker vran empati fr andra individer r vad som gr oss till mnniskor med sjlar ///

2 rader i samma text frn 2 olika energier...

Jag bara pongterar och frgar samtidigt?

Postat den: 2013-07-01 23:32

Registrerade sig:
Hrligt att du tar upp shamanism iwarrior; knner du att det krver sin egen trd s starta grna den s skriver jag med dig dr ocks. Annars s har ju visserligen dialogen redan tagit den vndningen. Fortstt grna ditt, sakta och med en sak i taget. Jag skulle vilja att diskussionen r inter-religis p det stt som du tar upp; med respekt som grundar sig i att se likheter och inte motsatser. Exempelvis; r Nagual detsamma som skyddsngel eller snarare ett tillstnd man nr, ungefr som Mckennas versinne [synonymt med Jungs Superego]? Att bortom Jaget som betraktar och smlter samman med de vanliga preferenserna, tankarna, som bubblar upp ur det undermedvetna till egot, finns en slags "oberoende" observant av sjlv-medvetandet; kanske det som Letshugem benmner som Gud, Hinduism som Athman? Ett slags inter-subjektivt medvetande? Om man kan inta detta tillstnd s kan man uppg i Nagual och andra slags medvetande-former som t.ex. djurs.

Postat den: 2013-07-02 00:28

Registrerade sig:
Frn Sverige
Hrru iwarrior!!

Tycker du jag r en snll mnniska om jag slutar sga sanningen om att dom flesta mnniskor p planeten r idioter?

r det kta krlek fr dig om jag ljuger fr dig och ltsas som att mnniskor inte r idioter trots att dom blivit lurade sen barnsben att stoppa huvudet i sanden?

Demonjvel jag vet att du saknar sjl iwarrior fr det r du som vill att folk ska frska skapa ett hllbart samhlle i en by under chemtrails medans du egentligen borde frst precis vad jag skriver, om du hade en sjl dvs..

Och du alarkik vet jag ocks saknar sjl och det frvnar mig inte alls om ni bda r en och samma demon som ska frska igen med ntmobbingen fr du r fr stor idiot fr att inte ens ta t dig nr jag skriver sanningen om att dom flesta r idioter.

Den enda shamanismen ni kan skapa r nog att ni fr med er ett gng vilsna stolpskott till svenskar som TROR att ett hllbrt samhlle kan fungera bara man flyttar och bor under bar himmel s man kan andas chemtrails ven p natten.

Oj nu var jag rlig och taskig igen, typist att jag var designad s fel nr ni r programerade s bra..

Postat den: 2013-07-02 01:25

Registrerade sig:
Du r en fin mnniska LetsHug: Jag vet inte riktigt varfr du attackerar mig eller vad jag gjort fr att du ska bli s arg... Att jag inte tagit t mig fr att du tycker att alla idioter; det fr ju st fr dig, fr jag knner flera som inte beter sig som idioter. Men istllet fr att kalla dem nedvrderande saker kanske vi skulle LtaOssKramaDem som kta internet-profeter? . Din gud verkar vldigt arg som pvisar negativ energi genom att kalla alla fr sjllsa och idioter; kan det vara s att du projicerar en bild av hur du upplever dig sjlv? Att ingen frstr dig? Kan det bero p att du inte frsker frst andra? Dom dr demonerna och utomjordingarna du talar om; r det hjrnspken? Demoner? r du demon? En alien? Jag ska ge dig min totala rlighet: Det finns mental hlsa och jag tror du ska fundera p hur din r; tala med ngon nra dig om det.

Om det inte vore fr att jag frstr att du kanske inte inser din frvirring och att du knner dig maktls; att jag inte tyckte synd om dig s skulle jag skickat din ip:adress med ett brev med anmlan till utomjordingarna... Nej polisen menar jag: Du r inte rlig, du ljuger fr dig sjlv. S var snll och var lite eftertnksam innan du skriver s slipper admin banna dig igen. Det r viktigt med smn och att inte frlsa sig. Du kanske skulle lugna ner dig lite med ganjan och den trettonde solen en stund och bara vila ut dig ngon vecka? Isolation i cybervrlden i kombination med ganja kan vara pfrestanda fr tankarna; fastna inte i fjrde dimensionen :) Solen kan vara farlig att titta p fr lnge.

Skt om dig iallafall.
Kram<3

Postat den: 2013-07-02 01:33

Redigerat av alarik den 2013-07-02 01:54:58
Redigerat av alarik den 2013-07-02 01:55:30
Redigerat av alarik den 2013-07-02 02:04:26
Redigerat av alarik den 2013-07-02 02:04:46
Redigerat av alarik den 2013-07-02 02:07:29

Registrerade sig:
Frn Sverige
Du skrev ju att du r med p demonen iwarriors hn mot det jag skrev , och nej jag orkar inte frska tyda det ens frdet r s lgt men jag tolkar det som ett hn av ntt slag trots att jag inte orkar fatta hahaha demonjvel jag har ju sagt att mobbingen kommer sttas igng igen s ni visar bara vilka som r demoner/utomjordingar som inte vill att en rli mnniska fr komma till tals i dessa viktigaste tiden i mnsklighetens historia.

Ni fr urskta min lga tollerans nr det gller idioter i dagarna som stemonument frklarat att vi r mordhotade och flygplan med chemtrail bakom har bevisat att det r p riktigt och 90% kommer att utrotas fr att folk r idioter och som Hitler sa, ju strre lgn ju lttare gr folkmassor p den fr dom r idioter som sger att dom inte kan tro att ett stenmonument str uppstllt i USA och p dom str det att dom ska utrota 90% av befolkningen, likas s kan dom inte tro p att regeringar skulle tillta att flygplan snker tempraturen p planeten genom att spraya atmosfren med giftiga mnen och i hemlighet rdda mnskligheten frn vxthuseffekt.

Jag har redan skrivit att jag skriver till en av tio mnniskor ungefr som kommer frst budskapet som jag frstr nr det gller pnyttfdelsen.. Och resten r tyvr idioter och mnga saknar ven en sjl s jag tnker inte slsa tid p stolpskotten men jag tnker heller inte ignorera den enda mnniskan av tio som kommer lyssna p budskapet och senare tack mig i 5e dimensionen fr krleken jag visade genom att dela med mig av det jag grvt fram ur internet eftersom jag frstod att inte mnga kan grva som jag eftersom jag var med sen frsta brjan p internet och har lrt mig kontinuerligt precis som det var meningen med internet enligt mig, vi skulle lra oss och ven f en insikt i att mnskligheten r styrt av en utomjordisk ras som tror sig ga mnniskor ungefr som bodskapsdjur r godelar.

Oj oj oj vilken ntmobbing du frsker med dr p slutet hahhahaha, kanske jag borde ringa polisen och ge dom ditt ipnummer fr du har ntmobbat mig? ;D

Ni vet att ni mste f mig att hlla tyst genom att f mig att inte tro p mig sjlv och vad jag vet och att f mig att tro att det inte finns nn som lyssnar..

Men som sagt jag skriver inte till er era jvla demonjvlar ni saknar redan sjl s varfr ska jag slsa tid p er, jag skriver till dom som fortfarande har en sjl och budskapet r att alla som fortfarande har en sjl kan ta t sig av budskapet och brja leva rtt fr att sen f leva vidare i ett orrt paradis som kristallvarelser/guds folk.

Det r ingenting fr folk som TROR p gud eller folk som inte TROR p gud fr d har man inte frsttt pongen..

Det r ingen admin som stngt av mig hr nnsin fr man br nog beg ett brott fr att bli avstngd och tyvr demonjvel s finns yttrandefriheten kvar och sikter om utomjordingar och idioter r inga anledningar till att stnga av en anvndare och f lsarna att tro att ni faktist r utomjordingar som bekmpar sanning och frihet genom hmdaktioner mot dom ftal svenskar som vgat haft utstickande sikter i forumet som resten av stolpskotten inte vill lsa fr d brjar dom grta.

Gr vafan ni vill demonjvlar mig rubbar ni inte, men ganska bra frsk det m jag sga, ni r duktiga p att vara fula det m jag sga.

Fred medmnniskor och dra t helvetet demonjvlar sluta fula er mot sjlarna och vx upp.

Postat den: 2013-07-02 02:11

Registrerade sig:
@ alarik, tjennis vnnen!
Nagualen r en av 260 mnniskotyper, lika viktig som alla andra. Denne kan jmfras som en spirituell ntverkstekniker, som knyter ihop dom trdar som ligger lsa, samt skapar dom trdar som inte finns. Det var drfr lraren sade p fljande vis till eleven, - Det Du ser p bordet kan alla skapa, det nagualen skapar r allt runt omkring bordet.

Det r ofta Nagualen som r andlig lrare, som i fallet med Don Juan och Carlos Castaneda.

Min ton r Maya Nagual, eftersom jag pysslar med medvetande s passar sig namnet. Och som jag brjade, oneness shamanism r min ide tillsammans med ngra f andra, ven maya Magual, det r bara labels fr att frst vilken karaktr eller dialekt p manifestationen. S det betyder inte s mycket, mer n en frfinad frklaring.

Nagualen gr inte alltid bst sjlv, vi vnder p det, det r den dummaste tanken man kan skapa, fr det r bara en tanke med ego-bas. Ju mer vi ser vra fel, ju bttre frstr vi oss sjlva, ju mer kan vi frst oss sjlva.

En Nagual som inte frstr sin vg och sig sjlv blir bara destruktiv, mest mot sig sjlv, fr det r dmandet mot jaget den skall utg ifrn, bakom det finns ett gudomligt sdant, vilket alla har, men vi har olika vgar utstakade fr att finna det.

@ LetsHugEm
Ditt vokabulr passar sig inte riktigt till sanning, fr sanningen r att Du r en andlig varelse, vilket aldrig stter utt och t andra, den frstr istllet och att vi r en familj/enhetsgrupp.

Svr Du och dmer s drar Du bara p dig jinners, dom skter sedan jobbet att strka den energin i Dig.

Vad jag tycker om Dig har ingenting med Dig att gra, s det har inte ngon betydelse vad jag tycker.

Det som r sant gllande vra brder och systrar r att dom vxt upp i en vrld som r vldigt dens, och samarbetar vi s nr vi ml, men skall vi dma varandra och klassa varandra vem som r mest vrd och duktigast s vidgar vi bara sprickorna och problemen.

kta krlek handlar inte ett enda dugg om att dma eller att frljliga sina brder och systrar.

Men Du har inte fel i det Du gr, Du gr precis det Du behver gra fr att kunna se, lycka till!

Namast

Postat den: 2013-07-02 02:48

Registrerade sig:
@ LetsHugEm
Jag skrev som jag gjorde till Dig fr att se reaktionen bara!

M vl!

Postat den: 2013-07-02 02:49

Registrerade sig:
Frn Sverige
Men vi r inte en och det r det som ni kommer falla p att ni tror p..

Jag sg p lite New Age och jag frstr att ni har kollat p det fr det r dom som fresprkar att vi ska g ut och kramas fr just nu r vrlden ett paradis, och det r vldigt lngt ifrn ett paradis och ett samhllsklimat d man kan g ut och krama mnniskor..

Det missar att inse att ni r vldigt obalanserade om ni r enbart positiva och tror att vrlden r enbart positiv och alla r en positiv varelse, vilket r ren idioti..

Jag kan inte dmma ngon till nnting fr det ligger i hgre makters hnder.. Det enda jag kan gra r att vara rlig och duger det inte fr att du tar t dig nr jag skriver att dom flesta mnniskor idag r totala idioter, s r det inte mitt problem fr det r du som valde att ta t dig och rkna dig sjlv till den gruppen med idioter som dom flesta mnniskor r.

kta krlek handar inte om att stoppa huvudet i sanden och ltsas som att vi lever i en vrld som helt pltsligt blivit enbart positiv..

Jag r glad att jag blev dmd med ord och lite frljligad s jag fick mitt arsle ur vagnen och ndrade mina livsvanor, det var jg som valde att lyssna p han som motiverar folk p det sttet om du tillter han att tala nr du hr genom att stta p en av hans videos..

r det inte lite likadant hr, ni lser vad jag skriver med eran egen vilja, och sen blir ni arg p mig precis som att jag ska ndra min rlighet fr att passa in i eran strutsvrld dr man tror sig kunna stoppa huvudet i sanden och flytta ut i en by och andas chemtrails dygnet runt fr sklart finns det lsningar p problem i vrlden lol jo dom vill utrota 90% av bfolkningen och at flytta ut i en by och andas chemtrails dygnet runt p grund av takbrist, dr har vi nnting som illuminati skulle stdja helhjrtat iwarrior.

Jo du jag har mrkt det tidigare ocks sger min inre rst , allts att du skriver saker bara fr att frska skapa knslor hos den som du skriver t och det r inte positiva knslor vi talar om utan du r antgaligen en demon som finner ett njje i att skriva trams fr att frska f negativa och obalanserade "allt-r-enbart-positivt"-typ av energier.

Eller s r du en svensk struts med ett massivt stockholmsyndrom som du skulle ftt hjlp med om inte 90% av befolkningen var drabbade av samma symtom som r vldigt svrbotat nr ingen av er tycks vara intresserade av att veta att ni r drabbade av ett allvarligt symtom som kommer kosta dyrt om ni inte skrper till er.

Jag hittar dock ingen krlek i det du skriver, jag frgar mig sjlv vilka mnniskor som fr mig p rtt vg hr i livet och det r knappast dig eller nn av dom lyckliga slavarna som har huvudet i sanden och tror sig kunna rdda en frstrd planet.

tyvr gott folk ni kan bara rdda er sjlva och det r en individuell sak, dom flesta kommer stanna kvar fr dom har redan fr lnge sen gett upp.

En andlig varelse stter aldrig utt, det var nog det mest IQ-befriade skiten jag nnsin lst dig skriva..

Fr demonerna/utomjordingarna kommer att f en rejl kram av solbarnen nr tiden kommer, det kan stinka brnnd utomjording javisst..

Men dom r hr p egen risk s dom fr skylla sig sjlva nr dom frsker sabotera fr solbarnen som ska g igenom en pnyttfdelse medans dom som saknar sjl, vill ha kvar s mycket mnniskor som mjligt genom att distrahera och planera framtiden och det hllbara samhllet i byn under chemtrails.

Vx upp nu utomjordingar och skaffa er en sjl fr fan.

Postat den: 2013-07-02 05:11

Registrerade sig:
Oneness har ingenting med New Age att gra. Du frhller Dig till vetskapen att Du r kroppen, det r inte dr enheten finns, den finns i det gemensamma, den hemensamma energin, den vi alla har tillgng till.

Ett paradis sker inte att sig sjlvt, det krver hrt arbete. Sen r livet inte perfekt, det handlar om ett annorlunda frhllningsstt till varandra och till naturen.

Du sger att DU inte dmer, men dom flesta andra r idioter och det r new age att vara frltande och respekterande.

Jag skall tala om fr dig vad krlek r, och endast anvnda mig av fysiska lagar.

Du har en sjl i kroppen som mtes som en plasma energi, den vibrerar vldigt hgt, vldigt snabbt. Nr kroppen r instlld p samma frekvens s r Du "In Love" i/med Dig sjlv, i "Love vibration", d mr Du bra, d har Du ork, d har Du kraft.

Hur vill Du bli behandlad, med respekt/frstelse eller med hat och skllsord?

Det man predikar som lag i framtiden och dess hndelser brukar till 99% handla om sitt eget liv och sin egen framtid.

M vl

PS, synd att vi inte satt runt samma bord live istllet, Du skulle fungera s mycket annorlunda d!

Postat den: 2013-07-02 05:38

Registrerade sig:
Postade den oediterade texten, hummm :) Nja, det var sent och jag har bara sussat i ett par timmar, s jag vntar med nsta post. M vl demoner, illuminater, sjlsliga varelser och mycket annat!

Postat den: 2013-07-02 09:18

Registrerade sig:
iwarrior: D frstr jag bttre om Nagualen.

LetsHugEm: Jag har slutat lsa dina inlgg, jag ber dig att frska visa respekt och ge mer utrymme t annat n Kristaller. So long!

Postat den: 2013-07-02 12:07

Registrerade sig:
Samma sak hr! Jag scrollar bara vidare i fortsttningen.

@ Alarik, det finns givetvis olika typer av Nagualen, likvl som snickare, en del bankar hrt, andra mindre och en del p tummen :)

Kontentan handlar i alla fall om andlig utveckling som ml i livet, man kan frska intressera sig av ngot annat, men det gr inte d man vljer att g emot sin egen natur.

M bst

Postat den: 2013-07-02 12:30

Registrerade sig:
Frn Sverige
Jass oneness existerar trots att mnskligheten varit gd av en utomjordisk ras som inte slutat ga n..

Energin du skriver om r antagligen den energin som inte alla har tillgng till, speciellt inte utomjordingarna som saknar en sjl. Dvs svart materia / gud r den energin som vi solbarn kan ta del av, och det r drfr dom tror sig ga mnniskor fr tt do inte kan skapa energier utan dom behver sjlar som skapar energierna t dom.

Hahahahahahaaa vad sknt att ni inte lser mina inlgg lngre, nu kan jag koppla av och skriva inlgg som jag vill skriva, rligt och rakt.

Nu slipper jag tnka p att ni lser mina inlgg och tar fr givet att jag skriver om er nr jag skriver att dom flesta mnniskor r idioter.

Men visst bevisar ni att ni r en idiot som vill erknna att ni r en idiot p min bekostnad, mn tyvr jag kan inte hjlpa er att inte vara idioter det r upp till er attvilja lra er mer om ni inte ska vara en idiot hela livet.

G och lyssna p abyss-in-a istllet, hon som inte r in-a-abyss !!

Postat den: 2013-07-02 13:49

Topp   Fregende mne   Nsta mne
(1) 2 3 »

Registrera dig fr att posta

dvd-infobestllning banner lngst ned.
Ikoner
Paypal
Sttta Vaken med en mnatlig donation
Facebook
G ven med i vr facebook-grupp och bli en av de ver 15 000 som diskuterar dr.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper
Vilka r Online

10 anvndare r online (10 anvndare tittar p Forum)

Medlemmar: 0
Gster: 10

mer...
Nya medlemmar
Turbozz 2019-08-15
Fr4nzz0n 2019-07-30
Egenerfarenhett 2019-05-19
ljuset12 2019-05-07
Marjo 2019-03-28
Bloggar o Lnkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar frn massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter p svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgrd.
Dominic Johansson
Hjlp Dominic att komma hem.
Mjlkpallen
Mjlkpallen r samlingsplatsen dr bonnfrnuftet tros ha sitt ste.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter p norska.
En bild sger mer ...
Citat frn eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen r dold bland lgnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur pverkar geoengineering dig?
Grundlggande frihetsbegrepp p svenska