vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
The Solar Killshot
#1
Enligt några ska det ske en stor utbrott i solen som väntas i september... Annan information jag läst lite kort om snackas om remote-viewers , vilken även snowden verkar ha bekräfat.

även nasa verkar ha bekrätat detta att polerna kan skifta.

Vad tror ni ? någon som är insatt i detta och har säkra info källor att komma med ? Föresten om ni har säkra källor , vad baserar ni säkerheten i det? Vad kan ni vara säkra på egentligen som ni higttar på nätet ? Hur mycket tror ni ? och hur mycket vet ni?

vet ni mer än ni tror eller tror ni mer än ni vet?
Är ni rädda?





 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#2


See User information
Quote:

iSky skrev:
Enligt några ska det ske en stor utbrott i solen som väntas i september... Annan information jag läst lite kort om snackas om remote-viewers , vilken även snowden verkar ha bekräfat.

även nasa verkar ha bekrätat detta att polerna kan skifta.

Vad tror ni ? någon som är insatt i detta och har säkra info källor att komma med ? Föresten om ni har säkra källor , vad baserar ni säkerheten i det? Vad kan ni vara säkra på egentligen som ni higttar på nätet ? Hur mycket tror ni ? och hur mycket vet ni?

vet ni mer än ni tror eller tror ni mer än ni vet?
Är ni rädda?




Misstänker du syftar till Aftonblaskans: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17256725.ab ?

Tyckte den var rolig att läsa, med alla dessa experter som inte vet ett jota! Quote:
från artikeln:
– Just nu verkar det finnas en obalans mellan nord- och sydpolen, Den norra delen befinner sig redan i övergången, långt före sydpolen, och vi förstår inte varför, sade Jonathan Cirtain, forskare vid NASA: s Marshall Space Flight Center, förra året.


Skulle snarare säga "bring it on"! Med en inre förväntansfull otålighet vill jag absolut bevittna detta skådespel...

Sedan skulle det vara fruktansvärt tråkigt om jag hade en facit bok med svaren redan givna.

Sedan till dessa självgoda (vilse-)ledare, skullle jag vilja säga: Do your worst!

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/8 16:59

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#3
Avatar det jag syftade på var: http://nyapolitiken.biz/klimathotet/solutbrotten-livsfarliga.html

såg även abladet , vilket faktist förvånade mig att dem tog upp just den nyheten ungefär under samma tid jag såg denna artikel.

personligen tror jag dem bara använt snowden som källa för att höja dess trovärdighet, om så inte är fallet är det intressant info han kommer med isåfall.

Som sagt, de finns ingen på planeten och har aldrig funnits som kan spå framtiden på ett säkert sätt. Så istället för att vänta och se om något händer varge gång en idiot får för sig något så är det bäst att låta bli och lyssna överhuvudtaget och aldrig tro på någon vem det än är.

Anser ni nåt annat? varför isåfall?

någon gång får man sluta gå på snöspåren som andra öppnat , och börja öppna sina egna spår , men även då ska man titta på sina skor en gång till för att vara säker på om det verkligen är dina egna skor du öppnar vägen med. Fel storlek på skorna kan ju bli en mycket obehaglig resa så man kanske tillomed skadar fötterna så man ej kommer längre på sin resa :)

Ni förstår vad jag menar :)

När du själv öppnar vägen så kommer du även se vad som finns vid sidorna av den, kanske finns det en dolt vatten källa under tallen och du slipper bära på dina vatten flaskor vilket han som öppnade din väg rekomenderade dig ta med.

du kan antigen vandra med lätt och bekväm packning, eller om du är stark nog kan ta med dig något nyttighet du kan ha mer nytta av än vatten flaskor som du hittar överallt på jorden med lite naturlig nyfikenhet.

Bär inte på bördor i onödan tills du vet att det verkligen är dina bördor ,
Spring inte i onödan om du ändå inte vet om du skulle hinna i mål i tid.

tro ej på detta om du känner att det känns fel. förneka ej detta om du känner igen dig.

Vad som än kommer från dig är sant och helt sant, allt annat är lögn, det är en annans historia.
låt oss höra er historia.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#4


See User information
Funderade lite om detta med Snowden, det kan ju vara en smutskastningskanpanj för att få honom se ut som en "Foliehatt". Sen vet jag inte om hela storyn med Snowden är verklig, eller om det hela är teater, då jag inte känner honom alls, eller riktigt följt alla rubriker. Handen på hjärtat, är inte det Snowden sagt, vad som redan sagts på vaken.se i flera år?

Om det är möjligt, det är det i mitt tycke, då solen burpat innan. Sen kan även det vara fabrikat från NASA, vi får se sa den blinde ekonomen till den döve politikern.
Jag vet vad jag själv har erfarit/gjort, så remote viewing är inte ute ur bilden heller...

Dock är det intressanta tider vi lever i... Världen tycks i alla fall vara riggat för att kunna gå till världens galnaste påhitt till ett paradis. Kanske behöver världen bli ett helvete, för alla skall få en chans att fundera på sina egna val och villfärder, före det blir bättre!?

Tycker bara det i Snowdens fall skulle vara konstigt, om inget stämmer, då alla hans tidigare påståenden som fått sån skruv i media helt skulle falla pladask. Vi vet ju inte ens om Snowden ens sagt detta, för det står på en web-tidning.

Har förberett mig på sätt, varesig det e själsligt eller nått påhittad "False flag" till det oundvikliga fallet av pajasekonomin. Nått e då i pajpen, och ser förväntansfullt på, likt ett otåligt barn på hur detta utvecklar sig.

Sen att AB även trummar detta, kan även vara genom den kommersiella pajpen AP, TT, Reuters mfl disinfokanaler, för fearmongering. Storys tenderar ju komma via dessa kanaler och dyka uppsmetat på många teatertidningar på samma gång.

Intressant dock, skall kolla lite extra på S0Bs- YT kanal under September och poppa lite pop-corn!

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/8 22:14

Edited by Avatar on 2013/8/8 22:34:01

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#5


See User information
Allt pekar på det handlar om en bluff, läs prisonplanet-artikeln nedan och avgör själv. Och förresten ta även en titt på diagramet nedan från maxicom på hur hög strålningen från solen är vid kraftiga solstormar i förhållande till strålning från vår trådlösa teknik.

http://maxicom.se/res/Diagram/Straalningstaethet-A4-2013.pdf

Ett vanligt hem som har WiFi eller dect telefon undanskuffat i något hörn brukar som lägst ligga på 1 mW/m3, å det är 10 000 ggr högre strålning än solen vid kraftiga solstormar! en mobil ligger ofta på 1000 mW/m3 (ofta mer) det är 10 000 000 (tio milijoner) gånger högre än vad solen kan producera!

Skulle det mot förmodan hända något hemskt i September, så ska man nog ta och leta efter någon annan skyldig än solen.

http://www.prisonplanet.com/the-edwar ... -flare-killshot-hoax.html

Googleöversatt:

"Internet är lågor med ännu en grundlös konspirationsteori som bara tjänar till att avleda uppmärksamheten från verkliga mörkläggningar och frågor av verklig betydelse - det bluff att NSA whistleblower Edward Snowden varnade nyligen för en "solar flare killshot 'satt att utplåna hundratals miljoner personer i september.


Bild: Edward Snowden

Enligt den ursprungliga artikeln, "Edward Snowden, hacker-flyktiga och tidigare National Security Agency (NSA) entreprenör, avslöjade tisdagen, som en serie av solstormar är inställd på att ske i september, att döda hundratals miljoner människor. Handlingar som tillhandahålls av Snowden bevisa att, som 14 år sedan, Central Intelligence Agency (CIA) fjärrsynare visste att händelsen var oundviklig. Ända sedan dess har världens regeringar tysthet försökt att förbereda sig för svepande globala svälten för att leda. "

Berättelsen har sedan gått viral, som förekommer på otaliga forum och hemsidor och lockar tusentals och åter tusentals kommentarer.

Liksom alla populära bluffar, har berättelsen en tunn fernissa av äkthet. Solen är inställd på att ställa några konstiga beteende som en följd av ett magnetfält flip som inträffar ungefär en gång vart 11 år. Detta kommer att orsaka en "febrig" topp i solaktiviteten, vilket leder till fler solstormar och koronamassutkastningar utvisningar massa, potentiellt störa satelliter och elnät på jorden men som inte leder till slakt av hundratals miljoner människor.

Med tanke på att det finns så många verkliga mörkläggningar, skandaler och frågor av verklig betydelse att vi kunde koncentrera oss på, det är egentligen ganska nedslående att så många människor har slösat bort sin energi på något som är så öppet falskt. Den hoax tjänar också till att avleda uppmärksamheten från Snowden s autentiska avslöjanden om NSA övervakning.

Källan till berättelsen kan spåras tillbaka till "The Internet Chronicle", som om du läser webbplatsens 'om' sidan är helt klart en satirisk webbplats som sprider falska och öppet skrattretande historier.

Webbplatsen skämt att det har sitt ursprung, "Efter kraschlandning på en asteroid 30 december 1976, den främmande skal av Chronicle redaktörer snabbt anpassas till jordens klimat och bakterieflora. De kan överleva naturligt i vilt och föröka sig fritt. "

"Ta emot tweets två gånger dagligen via fax från religiösa rådgivare impregnerar vår högerns ugn av hat, som gör det möjligt för oss att ge dig de mest horrifyingly sensationella rubriker du någonsin sett, eller pengarna tillbaka - garanterat" säger hemsidan.

Och om det inte var tillräckligt för att övertyga dig om att webbplatsen är en bluff, bara ta en titt på de andra rubrikerna som visas på första sidan, av vilka många är baserade på bisarra tillverkade historier involverar Edward Snowden.

- Vatikanen Forces Storm Klippdomen, nämner påven Snowden Messiah

- Edward Snowden dödades av drone strejk på Ecuadors ambassad

- Snowden avslöjar Second Shooter i Zimmerman Case

- Snowden Tilldelade Sainthood

- NSA Whistleblower Ed Snowden: Saddam Hussein gjorde WTC 7

- Obama benådning Edward Snowden

Andra hoax berättelser visas med rubriker som "Paula Deen begår självmord vid 66 'och' Wendys avtäcker nya hacker tema för restauranger".

Den godtrogenhet av tusentals och åter tusentals människor i falla för ett sådant patent bluff eftersom de inte spendera 30 sekunder att kontrollera källan ger bara de traditionella medierna med mer ammunition för att skjuta ner mycket verkliga mörkläggningar och konspirationer, såsom död Michael Hastings, genom att bunta i verkliga problem med grundlösa konspirationsteorier såsom Edward Snowden "solar killshot" hoax."

Posted on: 2013/8/8 23:11

Edited by sliparn on 2013/8/8 23:44:37
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#6
Avatar. kan mycket väl vara så att dem både försöker med smutskasting, eller tillomed att det hela med snowden överhuvudtaget är ett spel utöver artikeln om denna shot.

man får ta allt med nypa salt och gå på sin egna omloppsbana så gott man kan.

och som du säger har jag även funderat på , att dem ämnen snowd avlöjade har det ju talats om här för länge sen. fast han har bekräftat det hela på ett trovärdigt sätt samt nått fram till alla.

men men, vad ska man göra oavsett vad man vet är det inte mycket man faktist kan göra åt saken. Bör man bära på världens bördor på sin rygg och fortsätta se på bördorna blir större över alla 4 väderlekar, och se på saker som man ej kan göra något åt.

eller bör man återgå till sitt skal där man tar på sig skorna och arbetskläderna och börjar jobba för sitt eget mål , vilket kan nås om man följer den med lika stark vilja och har ett klart mål för det. pengar är ju inte allt men dem är vägen till en stor frihet , vilket öppnar så många möjligheter. Så klart är dem bara för egots skull, fast även för den delen en stor hjälpmedel vid många tillfällen.

är det inte det dem allra mest är ute efter, våran tid, tid är ljus, ljus är själ. Vem ska vi ge tiden till.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#7
Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#8


See User information
Håller både med Sliparn och iSky i att detta låter allt mer "konstigt". Det blir allt mer vanligt att dessa aktörer, från hela spannet från samtliga områden, kommer ut i ljuset senare som en pjäs i ett större spel för att förvirra andra.
Många gånger har jag sett dessa profeter trumma sanningar, blandat med lögner, för att förvirringen säljs in lättare.

Vi lever dock i en värld, där det presenteras allt mer påhitt från både höger och vänster, vilket senare visas vara helt/delvis taget från ingenting. Vilket i min vy helt grundar sig till att hålla människor upptagna i alla dessa dramor. Detta är något jag reflekterat i och svaret lät inte vänta på sig. Det finns en sak, som aldrig blivit nämnd: Du, vem/vad är du! Vi har vårdenheter som enbart agerar i förgiftning av både tanke och kropp, som enbart agerar mot symptom. Vad som finns i dessa varianter och biblar, koraner och andra skrifter, kanske är det närmaste en medmänniska kan få i sin hand för att söka sig självt, dock är dessa fortsatt saker utom en självt. Att sedan triskas om vilken av dessa yttre "vägar" för denna självsökande, istället för via en dialog se vad som skiljer, borde tillskrivas egots själviska aktör.

Precis som du skriver iSky, kommer vi förr eller senare stå svarande på våra egna ben och handlande. Den som tror att döden är en undanflykt för detta, tar sig misste, så länge duinte förväntar dig göra detta cold-kyrkey-style. Tänker dock själv inte stå och ursäkta mig med att peka på några rader i en bok... Jag tänker klart stå för jag gjort det bästa jag kan, utan ursäkter eller svepskäl. Vidare ger jag all rätt år en annan att leva efter sitt bästa sätt, dock slutar min rätt där din börjar och vise versa.
Är min egna lärare och elev, då står jag själv svarande för mina egna misstag och lärdomar.

Killshot eller inte, för mig i hjärtat verkar det vara på tiden för något stort som jag under flera år kännt inom, som kommer allt närmare. Har nog med mat, vet hur jag skaffar mig ordentligt tak över huvudet och i marken gror ekologiska grönsaker, som jag har nog av att ge till nära och kära (gratis) om det skulle knipa för dom.

Att jag skrivit att "Vi är inne i dom sista dagarna", kommer inte från en kristen övertygelse, utan bara liknande ord vilket kom med mig efter min episod av en själslig död.

Kan inte denna tid, enbart vara en parfym av nerbromsat ljus?

Har själv bevittnat solen gå under min livstid från gul till en närmaste vit i färgen. Även detta anser jag hänger samman till människornas ökning i den polära världen. Ju bredare spectra poläriteterna går från varandra, så ökar även förvirringen där imellan. Och detta i sig även varför allt fler och fler söker sig till sanningar och vakenhet om sig själva.

Kanske en liten aspekt jag fick med mig med, var att det skulle komma en tid, då människor skulle söka sig till religioner, men även detta skulle inte svara på deras frågor. Jag ser detta hända idag, eller så är det bara början på det.

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/9 10:42

Edited by Avatar on 2013/8/9 10:59:23
Edited by Avatar on 2013/8/9 11:00:31
Edited by Avatar on 2013/8/9 11:03:42

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#9


See User information
Bara som ett tillägg till posten ovan, då tiden för editing gick ut.

Skulle kunna tillskriva denna fearmongering med följande storys;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17260631.ab

Så allt var lugnt, vilka medier och (vilse-)ledarna(experterna) gastat om vitt å brett.

Många "foliehattar" har som vanligt haft rätt...

Varför nu, så öppet på AB?

Samma sak är det med detta trummande om nya attacker i världen från Al'CIAda? Och varningar om att folk inte skall resa?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17265509.ab
En annan vy, väl värd att reflektera runt;
http://www.youtube.com/watch?v=XQFfhqUBacg


Verkar som mycket står för dörren, då massmedie teatern får allt mer fart i sina fearmongering-trummanden.

Jag undrar jag, om det snart ine kommer ut att Mexikanska Gulfen fortsatt står å spjuar olja för fulla muggar och att BP köpt en ö för att fortsätta tillsätta gifter i havet ur folkets vakande blickar? En av dessa remote jag själv bevittnat. Och att det inte var själva hålet dom visade på filmerna från botten, utan ett provborrshål som även oljan spräcktes till.

Vidare, har (osäker om det var NSA/CIA toppen) i en intervjuv sagt att "Transparency groups" (AKA sanningssökare) skall/borde likställas med Al'CIAda och klassas vara "Terrorister"? Det är undrande vanligt folk vi pratar om, folk utan bomber och granater... Kärleksfulla föräldrar tex... Vanligt folk, som helt enkelt bara undrar i vad deras "förtroendevalda" verkligen håller på med...
En Ref: http://www.youtube.com/watch?v=XHTFYjhRfao



Skrev det för ett tag sen, att även sanningssökare kommer jagas... Även detta verkar höja takten och allt mer komma ut i dagens ljus...

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/9 11:40

Edited by Avatar on 2013/8/9 12:06:57
Edited by Avatar on 2013/8/9 12:14:43

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#10
sorry för sen svar, varit ute rest hela dagen.

det känns ju som att folk också sitter och väntar på att en stor händelse ska inträffa , och det ska helst vara något action och dramatiskt.

vad som än sker på jorden så kommer människan att överleva, alla möjliga slags senario. om ens bara 1 man o kvinna överlever så räcker det för att du ska återkomma.

när dem två är borta, då är även all annat liv borta från planeten och solen har börjat nå sitt slut destination en gång för alltid.

låt oss säga att en sol storm kommer som rensning och vi ryker från norden och dem flesta av alla andra delar i världen.. Hur fint skulle inte en sådan död ändå vara? veta att man lämnar ingen kär bakom sig som komer gråta, man tar samma vagn och tid, och reser frisk , där man ändå skulle komma som sjuk och gammal. ja exakt som solen en dag kommer bli, krokig rygg och kraftlös, spermieproduktionen blir dålig och synen allt sämmre ;)..

Just as the stars in time lose their brilliance, 
light passing from them in to the great source, 
so, O man, the soul passes onward, 
leaving behind the darkness of night.

--

på tal om cia skulle förbjuda och dömma fritalare/sanningsökare eller vad det kallas, dem har ju redan dömt snowedn och assange , som en varning och förberedeldse.

det är skit samma, odjuret biter sig själv i svansen förr eller senare.

Det odjuren vill mest av allt är väl inte att döda och käka oss till frukost, de vill bara åt vår hjärna o tid.
så länge man kan ha en bra o stark vikiga hjälm på sitt huvud så kan dessa odjur inte komma i närheten.

Låt thors hammare höras :)













 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#11


See User information


Precis, här är jag orädd... Jag vet redan dom biter sig i svansen... Skulle aldrig vilja vara i deras själviska skor...

Vad vet jag, kanske dom gått före och ledsagar andra, men lotten faller inte så på dom flesta (G. W. Bush, eller Vår Utrikesminister, hängöron(inte döma))!

Det finns dom som harvat, tagot lärdom, det finns dom som tror, det finns dom som söker... Ibland dessa finns det som som finner!

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/10 2:06

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#12
när man har sett så har man sett, då räcker inte någon av religions böcerna till för att hålla dem som ledsagare ..

Avartar , föresten tror du på Ufos? och varför ?





 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#13


See User information
Quote:

iSky skrev:
Avartar , föresten tror du på Ufos? och varför ?



Nu e jag inte säker på vad du syftar till med "Ufos", men nog träffat jag som folk skulle kallat utomjordingar. Blinkad och fragglad mot av ljussken, ja. Sett kulor from 100m meters håll... Utomjordingar, snarare bröder å systrar. Ryckt ur min kropp för sagda saker... Lite mer kännedom än oss har dom om sig själva... Lite här är min undertext av varför jag har "nyckel" grejen där...
Ska vi gå ingående, PMa!

I fred och <3

Posted on: 2013/8/10 3:17

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#14
ok, med ufos menar jag rent av generellt ufos som det är känt, allt från varlelser i rymdskepp som kommer hit med stora päron ögon, eller människoliknande varelser som kommer ifrån andra solsystem och dimension, genom att ta sig hit med portaler.:)

vad är du när du möter en djur ute i skogen ? för djuret?

kan göra som du vill antingen pm, eller ta det rakt av här.

abyss verkar ändå ha gått i djup meditations stadie :)



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#15


See User information
Djur är inte undflyande, ingen rädsla för dom. Under uppvakanadet e både svar från rävar till harar... Du borde veta min resa före tilkning. Björnar eller annat så kallat hämska. Vet med mig dom ogillar människor, men jag inget vilja dom illa. Har nån story där med.

Tro mig, matar djur(andra jag) om vintern speciellt...

Vad gäller såpass...
Vi må vara dom den värsta såpan, på "tid", sen vintergatan förlora sin högra arm(NASA) 4e arm, myyys... Vår tur? Nog e nog?

Hur många skulle själva skiva till en högsta domstols "domare"/denna ynkedom och ursäkt till man, och kunna beskriva dom är ett hyckel och kommerse?

Skulle du våga i teatern själv?
Rest med en form av sak du kan ses som bil i 3 år nu, det du kallar sverige upp å ner... Står du dig för din egen rätt och andras?

Jag reser, inte kört... haft dessa AB Poliser bakom, själv känner jag lugn... Bokstavligt, får dom min kropp, om dom törs med mitt fiktionens "lagliga" vetande... Inte ens domstolen vill ha med denna fånen här att göra!? Har försökt flera gånger! Men nog...

Du anar inte hur "frågande" jag är!

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/10 3:41

Edited by Avatar on 2013/8/10 4:01:46
Edited by Avatar on 2013/8/10 4:07:53
Edited by Avatar on 2013/8/10 4:14:36

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#16


See User information
Här är vad jag skickades tillbaka med (jävulusiska andra håller jag av vyer);

Första e inte direkt, men nästan...

I'm standing naked by a ravine.
Not naked to my skin, but bare to my soul.
My skin is as only my clothes.

The color of my world is from black to white,
just a playfulness of greys.

As i look down in the ravine,
the harder I look, the deeper it seems.
The harder I look, the wider it gets.
All my tries are in vain.

When I gaze on the opposite side,
I see a world of colors.
I see no need, just calm and happiness.
This breaks my heart, the colors calls for me so.
They are simply a ravine away,
so close, yet so far away.

While I see others near me, is trying to cross the gap.
Only returning back to my side back to the grey.
I feel them cry, I feel them hopeless.
I know how they feel, I feel it too.

I want to offer my help to cross,
That we together can try,
but all they want is to cross,
and cross now.

I know we cant do this by our selves,
so I sit down and wait.
When you come to this ravine,
do you want to try with me?


_______________________________




Im been told Im a carrier of a key,
but this key does not open doors.

I just know Im a carrier,
the key is yours to turn.


________________________________



Who is my soul, I see in you?


________________________________



The true reality does not spend energy invain.


________________________________


Dont bow to any man, unless you help him up.

________________________________

Your past is an anker, you cant bring with you to the future. It is just to teach you in the now.

________________________________

I would rather be the happy village idiot, that the miserable genious, any day of the week. Since idiot and genious are others perspectives, Ill rather be happy that miserable.

________________________________


I AM waiting your self by this!

Posted on: 2013/8/10 4:21

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#17
Avatar,

Nu har du hoppav av spåret så jag vet ej vad du pratar om övrhuvudtaget, det var inget svar på frågan inte..

Nu var du lite lik en viss typ som brukar vara här ibland och ställa till..
är du säker att han ej påerkat dig för mycket ?

vi vill ha raka svar utan krokar och omvägar... Ni klagar på abyssina inte svarar men ni gör ju likadant när det gäller direkta officella frågor. Är du säker at din avatar fortfarande har sin mask kvar ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#18


See User information
Ställ frågan, ordentligt då! Visar bara via allt, hur jag ser på det. Ligger inte åskådaren hos dig?


Hur kan "denna" åskådare vara ur topic?

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/10 16:52

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#19
Ok, har redan ställt frågan men kanske ska detaljera det.

1 frågan var om du trodde på ufos ?

2. om du tror på ufos , varför gör du det? vad baserar du ditt tro på det hela?

3. hur ser dessa ufos ut? hur tog dem sig hit? eller varför kunde dem ej komma hit ?

5. varifrån kommer dessa? var är deras hem , hur långt ifrån oss?

4. blanda inte ihop ufos med andliga G-varleser , eller drömvärldens / andevärldens värld. utan ifrån denna dimension och denna realitet vi uppfattar nu. om det andra kan vi ta senare skede.










 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#20


See User information
Quote:

iSky skrev:
Ok, har redan ställt frågan men kanske ska detaljera det.

1 frågan var om du trodde på ufos ?

2. om du tror på ufos , varför gör du det? vad baserar du ditt tro på det hela?

3. hur ser dessa ufos ut? hur tog dem sig hit? eller varför kunde dem ej komma hit ?

5. varifrån kommer dessa? var är deras hem , hur långt ifrån oss?

4. blanda inte ihop ufos med andliga G-varleser , eller drömvärldens / andevärldens värld. utan ifrån denna dimension och denna realitet vi uppfattar nu. om det andra kan vi ta senare skede.


Det är vad jag försöker fråga vad du menar... Inte sett T-fat som gärna beskrivs, askoppar... Utan mer energier i former av som lika vår sol eller jorden... Både svarta eller vita som ändrar form om vart annat.

Om jag "tror på nått"!? Hur drömmer du i en dröm? I detta "Grand Maya"?

Tänk om du drömde nu, som du gör om natten... När du vaknar upp ur din dröm om natten och drömmen om denna dröm?

Vad hindrar dig då?



Posted on: 2013/8/10 18:35

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#21
haha. ok.

men svaret jag får då är att du inte tror på dem. och du förväntar dig inte att t-fat ska dyka upp precis.

om du snackar om energier så vet du itne riktigt vad du ska hålla dig till solen eller jorden, det är två olika spektrum .

the grandmayan vet jag inte vad dem pratar om , men jag försöker hålla mig till det vakna tillståndet så gott jag kan och vet att vi är inne på vår 21 varv- dimension räknat på enkelt matematiskt sätt.

Solsystemet tar 240.miljoner år att göra ett varv runt vår galax centrum. Om jorden och solen är ca 5 miljarder år gamla innebär det att vår solsystem cirklat runt galax centrumet 20,8 gånger hittills. när den har nått 30 varv har den blivit 1 månad gamal i universum, mycket har hunnit ske, och mycket har kommit mycket har gått.

vad snackar mayan om för tider ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#22


See User information
Det är nån slags tidsålder vid namn X som inkluderade flera tusen år. Och den kunde multipliceras för att täcka stora tidsrytmer. Tidsuppfattningen är cyklisk; varav Mayakalendern. Allt flödar!

Posted on: 2013/8/10 21:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The Solar Killshot
#23


See User information


Ledsen, du UTGÅR förmycket..

Dessa t-fat är så reala med Mayan, dom kan stå sig (o-)isynliga för dina fötter. du skulle aldrig se dom...

Resonans...

Ärligt... Ser du ig självt i alla?

<3!

Posted on: 2013/8/10 22:07

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: The Solar Killshot
#24
ju karlsson på taket, kan också flyga när han är på tv.


du verkar rätt lik abyssina när du ska undgå frågor, så jag frågar dig inget mer.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS